Vainoamista Pihtiputaalla 28

samivini

Minua vainotaan asuinkunnassani ilmeisen laajamittaisesti. Liikkumisiani seurataan, enkä tiedä, mikä on oikeaa sattumaa, mikä ei. Olen ollut yhteydessä asiasta poliisiin, puhunut lääkärin kanssa, mutta asiaan ei ole selvyyttä tullut. Poliisi on kieltänyt asian ja kehoittanut ottamaan lääkäriin yhteyttä. Olen ollut yhteydessä lääkäriin ja saanut psykoosi lääkkeitä. Lopetin lääkkeiden syönnin viime syksynä ja aloin ulkoilemaan säännöllisesti, tämä vainoaminen paheni. Minulla on sellainen vaikutelma, kuin ajatuksiani haluttaisiin ohjata, saada jokin ajatus päähäni. En tiedä, mikä tarkoitus, mutta en koe toimintaa kovinkaan hyödylliseksi minulle. Lähinnä todellisuudentaju järkkyy.

http://www.mikseri.net/clubs/thread.php?topic_id=49487&page=last#bottom

Linkin takana yleistä, sekavaa kirjoitustani asiasta ja mitä se on laittanut ajattelemaan, nachua nimimerkillä. Tätä vastaani toimintaa on ollut vuodesta 2007 lähtien. Ja mahdollisesti aikaisemminkin.

Ulkoilen tavaksi samoja reittejä. Eteeni tullaan esittämään jotain, kuin haluttaisiin saamaan jokin ajatus päähän. Joitain viikkoja sitten sähköpostiini tupsahti Venäläiseksi naiseksi esittäytyvä henkilö. Väitti, jotta olisimme olleet aikaisemmin yhteydessä, vaikka näin ei ollut. Vaihdoimme muutamia viestejä, kuntalaiset alkoivat tulemaan eteeni esittämään tuonne kirjoittamiani ajatuksia. Kerroin alkoholin käytöstäni. Seuraavana päivänä aamukävelyllä näin ilmeisestikkin entisen, en tiedä onko enään virassa, kunnanjohtajan Alkon nurkalla. Aamu kuuden seitsemän tienoilla, kun kyseinen liikerakennus ei ollut vielä auki. Lähetin kuvan itsestäni, jossa minulla silmät hieman harittaa. Päiväkierroksella ollessani eteeni tulee entisen apteekin nurkalla ilmeisestikkin sosiaalitoimiston työntekijä, jonka kanssa olen joskus asioinut. Vähän samanlailla silmät harittaen, kuin minulla tässä kuvassa. Kerron työstäni ja näen paikallisen linja-auto yrittäjän kylän kaivonkansia etsiskelemässä raudan paljastimella, tms työkalulla. Työni on vähän toimea sivuavaa. Kuin myös työni johto tuntuisi olevan tietoinen tuosta viestinnästä. On ollut sellaista puhetta, mistä voisi tulkita, jotta asiasta tiedettäisiin. Niinkutsuttua vinoon puhumista..

Samaksi henkilöksi esittäytyvä ihminen viikon, parin päästä otti yhteyttä toiseen sähköposti osoitteeseeni. Mitä en ollut kertonut hänelle.

Hieman sekava teksti, mutta tälläistä olen kirjoitellut maan johdolle. Eikä mitään tapahdu. Olin sairas tai en, mutta mikäänhän ei oikeuta väärinkohteluun. Kansanedustajille ja poliisille olen laittanut edelliset kirjailmat, mielenterveyspuoli väittää sairauden tuottamaksi harhaksi. Vainoamisesta tulee vainoharhaisuutta ja niin poispäin..

2

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piispatutuvieras

Lääkityksesi on vinksallaan, olethan sentään Ugandan preseidentti, ja kongon varakuningas.

• etreeee

Tyypillinen sivari.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      324
      1220
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1028
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      819
    7. 75
      786
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      20
      769
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      719
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe