Vainoamista Pihtiputaalla 30

samivini

Minua vainotaan asuinkunnassani ilmeisen laajamittaisesti. Liikkumisiani seurataan, enkä tiedä, mikä on oikeaa sattumaa, mikä ei. Olen ollut yhteydessä asiasta poliisiin, puhunut lääkärin kanssa, mutta asiaan ei ole selvyyttä tullut. Poliisi on kieltänyt asian ja kehoittanut ottamaan lääkäriin yhteyttä. Olen ollut yhteydessä lääkäriin ja saanut psykoosi lääkkeitä. Lopetin lääkkeiden syönnin viime syksynä ja aloin ulkoilemaan säännöllisesti, tämä vainoaminen paheni. Minulla on sellainen vaikutelma, kuin ajatuksiani haluttaisiin ohjata, saada jokin ajatus päähäni. En tiedä, mikä tarkoitus, mutta en koe toimintaa kovinkaan hyödylliseksi minulle. Lähinnä todellisuudentaju järkkyy.

http://www.mikseri.net/clubs/thread.php?topic_id=49487&page=last#bottom

Linkin takana yleistä, sekavaa kirjoitustani asiasta ja mitä se on laittanut ajattelemaan, nachua nimimerkillä. Tätä vastaani toimintaa on ollut vuodesta 2007 lähtien. Ja mahdollisesti aikaisemminkin.

Ulkoilen tavaksi samoja reittejä. Eteeni tullaan esittämään jotain, kuin haluttaisiin saamaan jokin ajatus päähän. Joitain viikkoja sitten sähköpostiini tupsahti Venäläiseksi naiseksi esittäytyvä henkilö. Väitti, jotta olisimme olleet aikaisemmin yhteydessä, vaikka näin ei ollut. Vaihdoimme muutamia viestejä, kuntalaiset alkoivat tulemaan eteeni esittämään tuonne kirjoittamiani ajatuksia. Kerroin alkoholin käytöstäni. Seuraavana päivänä aamukävelyllä näin ilmeisestikkin entisen, en tiedä onko enään virassa, kunnanjohtajan Alkon nurkalla. Aamu kuuden seitsemän tienoilla, kun kyseinen liikerakennus ei ollut vielä auki. Lähetin kuvan itsestäni, jossa minulla silmät hieman harittaa. Päiväkierroksella ollessani eteeni tulee entisen apteekin nurkalla ilmeisestikkin sosiaalitoimiston työntekijä, jonka kanssa olen joskus asioinut. Vähän samanlailla silmät harittaen, kuin minulla tässä kuvassa. Kerron työstäni ja näen paikallisen linja-auto yrittäjän kylän kaivonkansia etsiskelemässä raudan paljastimella, tms työkalulla. Työni on vähän toimea sivuavaa. Kuin myös työni johto tuntuisi olevan tietoinen tuosta viestinnästä. On ollut sellaista puhetta, mistä voisi tulkita, jotta asiasta tiedettäisiin. Niinkutsuttua vinoon puhumista..

Samaksi henkilöksi esittäytyvä ihminen viikon, parin päästä otti yhteyttä toiseen sähköposti osoitteeseeni. Mitä en ollut kertonut hänelle.

Hieman sekava teksti, mutta tälläistä olen kirjoitellut maan johdolle. Eikä mitään tapahdu. Olin sairas tai en, mutta mikäänhän ei oikeuta väärinkohteluun. Kansanedustajille ja poliisille olen laittanut edelliset kirjailmat, mielenterveyspuoli väittää sairauden tuottamaksi harhaksi. Vainoamisesta tulee vainoharhaisuutta ja niin poispäin..

5

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lucifeerus

Todellakin seurataan täälläkin . Olet jo toisella sivustolla kertomassa miten ullakollasi on ahdasta .

• dont_worry

Ei kuulosta oikein siltä, että selitystä löytyisi oman itsesi ulkopuolelta. Eli tässä tapauksessa sinun itsesi pitäisi sopeutua maailmaan ja uskoa, että valtaosa luuloistasi on lievää vainoharhaa. Tämä näin yleisellä elämänkokemuksella.

Heti kun uskot tuon, voit alkaa pakottamaan itseäsi "normaaliksi". Kannattanee olla enemmän ihmisten kanssa tekemisissä, se lienee parhaita keinoja päästä takaisin sisään normaali-ihmisten elämään ja ajattelutapaan. Ihan sama mitä siitä ajatteleekin - pieni epäånormaalius on vain hyväksi ja takaa luovuuden :)

• Mags169

Katso minun, eli magsin lähettämät viestit parissakin sinun pätkässä. Ihan hienoa, että alat tuomaan asiaa julki. Helvetin paskasta hommaa tämä vainoaminen.

• mugsista

Hyvä esimerkki siitä, kuinka hörhöily leviää ja tarttuu. Kummatkin pitäisi ikibannata keskustelusivustoilta.

• Vainoaminen

Vainoaminen on rikos: Rikoslaki LUKU 24 §7a, joka astui voimaan 1.1.2014.
        Vainoajat (stalkkaajat) rikkovat myös ihmisoikeuksia (Perustuslaki LUKU 2), samoin rikoslain omaisuus- ja ihmisoikeuspykälät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      99
      2218
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1955
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      51
      1543
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      48
      1486
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      153
      1466
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1364
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1294
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1156
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      109
      1095
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1074
    Aihe