unelma vai pelottava?
Nykypäivänä havainnut usein että nainen joutuu kohtaamaan nimenomaan miehen haluttomuuden eikä toisinpäin. Ennen taisi olla toisin, mutta naisten seksuaalisuuden vapauduttua asiat kääntyvätkin päälaelleen. Miksi?
http://sinkkutaivas.blogspot.fi/2015/03/onko-seksuaalisesti-aktiivinen-ja.html
Onko seksuaalisesti aktiivinen nainen..
24
431
Vastaukset
Juu en kyllä tiedä miksi. Mutta niin totta tuo on.
- krisuuuu
Siis ei missään mielessä pelottava. Enneminkin toive. On nykään asiat myös toistekkinpäin suhteisa.
- ghfgfhfgh
Seksuaalisesti aktivinen nainen ei ole pelottava. Kaikki on tosin suhteellista, jos nainen haluaa tunnin välein, niin alkaa pikkuveli olla hellä ja muutenkin se alkaa rassaamaan päivittäistä elämää.
- mies52something
Jos nainen on seksikäs, niin ongelmaa ei ole. Minusta seksuaalisesti vapautunut nainen on paras.
No ne aktiiviset naiset taitaa olla vaan täällä netissä,live elämässä niitä ei näy,piilossa pysyvät! Mutta semmosen jos joskus löydän voin luvata,en pelkää jos asiat muuten loksahtaa,ei sitä jokaista raatoa viitti panna joka saksensa levittää...pitää olla tunnetta mukana. Molemminpuolista....hmmm!
- naineen
Just noin se on
Mistäs teitä sitten oikeessa elämässä löytää,sillä meillä asiat on vielä perinteisesti.....mä olen aktiivinen nainen suurinpiirtein kuollu. Sitä vaan kaipaa läheisyyttä ja yleensä ihmistä lähelleen,iholle!
- naineen
valleri kirjoitti:
Mistäs teitä sitten oikeessa elämässä löytää,sillä meillä asiat on vielä perinteisesti.....mä olen aktiivinen nainen suurinpiirtein kuollu. Sitä vaan kaipaa läheisyyttä ja yleensä ihmistä lähelleen,iholle!
No en tiedä , mut mua kyllä lähestyy miehet työpaikalla ja toinen tietysti kun lähtee viihteelle, kyllä niitä siellä on vapaita ja varattuja.
No mulla duunissa ei oo ku hulluja ja narkkeja,ja miehiä.....ja sitten kun en läträä ton viinan kanssa ku harvoin niin vastauksen varmaan tiedät. Täällä ollaan ihmetellään....!
- naineen
valleri kirjoitti:
No mulla duunissa ei oo ku hulluja ja narkkeja,ja miehiä.....ja sitten kun en läträä ton viinan kanssa ku harvoin niin vastauksen varmaan tiedät. Täällä ollaan ihmetellään....!
No joo en mäkään nyt kovin usein käy ja suosin yleensä jos kemiat ok ni fuckbyddy suhdetta.
No nyt osuit ytimeen,sitäpä tässä etsitään pää punasena suurin piirtein,oma suhde on mitä on.....no mitä sitä lässyttämään,näillä mennään ja toivotaan että löytäs ihmisen jonka kanssa nimenomaan kemiat kohtaa,koska seksi on ihanaa kun voi luottaa toiseen ja tietää mitä toinen haluaa ja voi antaa sen nautinon ilman pakko pullaa.
- suudelmainen
Mä olen seksuaalisesti aktiivinen nainen. Parisuhteessa ehdoton minimi on kerta. Viikko ilman, alkaa kuumottamaan, ei pysty keskittymään, ainut ajatus päässä on mistä saa miehen lähelle. Muutenkin olen vapaamielinen ja nautin täysillä seksistä. Saan orgasmin helposti. En tosin useita. Mikään ei ole niin,kiihottavaa kun,saada mies lähelle ja tuntea vetovoima ja toisen lämpö ja kun suudellaan.....se on menoa se. Alkaa sellainen intohimo ja halu jyllätä ettei pysäytä mikään. Itse akti ei,ole pääasia kuitenkaa. Olen kaunis ja hyväkeoppainen nainen niin,tarjokkaita kyllä riittää. En kuitenkaan hae miestä esim. baareista. Koska miehenkin täytyy olla omaan makuun sopiva kaikin tavoin. Siis köytös/ulkonäkö. Tunnetta mukana..... Mikään ei voita ihanan pehmeitä huulia..... Jos niitä,osaa käyttää. Toisen vartalo lähellä jota saa hyväillä ja koskettaa. Hellästi ja rajusti. Intohimoisesti. Osaan myös pitää asiat simppeleinä jos tarve vaatii, en jää roikkumaan. Joskus viriää tunteita molemmin puolin, joskus vaan tavataan niissä merkeissä ja joskus jopa seurustellaankin. Seksi on ihanaa. Siitä ei pääse mihinkään. Ne kemiat ne kemiat.....Miehet jää koukkuun aika helposti siihen,mitä minä pystyn tarjoamaan olemalla oma itseni.
Kemiat ne kemiat,siitä täysin samaa mieltä muuten siitä tulee pakko pullaa....mulla sama ongelma naisen kanssa ne pakkaa jäädä roikkumaan kun saavat jotain todellista ei feikkiä....tunne,suutelu,suuseksi....oikeeta hyväilyä jopa kuuntelijaa....eivät usko että raavas mies voi taitaa nuo kaikki ja paljon muuta ihan omana itsenään.
- naineen
Nimim suudelmainen. Jos vaan kerta viikossa ei mun mielestä kyllä kauhean aktiiviselta kuulosta.
- jieligebbe
suudelmainen kirjoitti:
Mä olen seksuaalisesti aktiivinen nainen. Parisuhteessa ehdoton minimi on kerta. Viikko ilman, alkaa kuumottamaan, ei pysty keskittymään, ainut ajatus päässä on mistä saa miehen lähelle. Muutenkin olen vapaamielinen ja nautin täysillä seksistä. Saan orgasmin helposti. En tosin useita. Mikään ei ole niin,kiihottavaa kun,saada mies lähelle ja tuntea vetovoima ja toisen lämpö ja kun suudellaan.....se on menoa se. Alkaa sellainen intohimo ja halu jyllätä ettei pysäytä mikään. Itse akti ei,ole pääasia kuitenkaa. Olen kaunis ja hyväkeoppainen nainen niin,tarjokkaita kyllä riittää. En kuitenkaan hae miestä esim. baareista. Koska miehenkin täytyy olla omaan makuun sopiva kaikin tavoin. Siis köytös/ulkonäkö. Tunnetta mukana..... Mikään ei voita ihanan pehmeitä huulia..... Jos niitä,osaa käyttää. Toisen vartalo lähellä jota saa hyväillä ja koskettaa. Hellästi ja rajusti. Intohimoisesti. Osaan myös pitää asiat simppeleinä jos tarve vaatii, en jää roikkumaan. Joskus viriää tunteita molemmin puolin, joskus vaan tavataan niissä merkeissä ja joskus jopa seurustellaankin. Seksi on ihanaa. Siitä ei pääse mihinkään. Ne kemiat ne kemiat.....Miehet jää koukkuun aika helposti siihen,mitä minä pystyn tarjoamaan olemalla oma itseni.
Oletko elikkämies? Mies kuitenkin luulisin, harva nainen kirjoittaa kieliopillisesti yhtä huonosti.
- 434343434
eiköhän se ole niin että tuo naisten haluttomuus on nykyään vain enemmän pinnalla koska siitä on helpompi puhua, varsinkin näin neitssä kuin joskus 10-20v sitten.
ja toiseksi nykypäivänä "tasa-arvokeskustelu" on mennyt jo siihen luokkaan että jos mies valittaa sitä ettei ole seksiä tarpeeksi niin hän on joko tehnyt jotain väärin naisen kanssa, on ruma, tylsä, likainen, ilkeä, laiska tai ei ole vain tehnyt tarpeeksi kodin töitä. naista puolustellaan ja sanotaan ettei todellakaan ole pakko seksiä harrastaa jos ei vain huvita ja mies on sika kun vaatii seksiä, ihan kuin se olisi ainoa asia millä miehelle on parisuhteessa väliä. ei tuossa kontekstissa moni mies halua edes sitten tuoda sitä ongelmaa esille vaan hiljaa kärsii mielessään - puutteessaaina
Juuri näin se mies elää tänäpäivänä, sika makaa vain sohvamlla. Ämmä feispuukissa valittamassa maailman surkeutta. Sitä saa mitä tilaa. Viimeinen vuosi meneilmään, hah.
- sparking
Nainen aktivoituu tai parisuhde hiipuu. Ainakin meillä. Pian 46:n aviovuoden aikana on, rutinoitumisen välttämiseksi, vaimon muunnuttava aloitteellisemmaksi, suorastaan agressiiviseksi, jotta kipinä on säilynyt.
- sekä_että
Näin meill:
”voi pihdata ja pillua antamalla saada haluamansa - siis miehen tekemään jotain ihan muuta kun kiitokseksi saa seksiä.”
Minulla seksuaalisesti aktiivisia naisia on ollut kahdenlaisia
Domina (ja kontrollifriikki) jonka pitää saada heti ja niin kun haluaa ja alistumishaluinen joka pyrkii maksimoimaan määrän.
Elämäni ensimmäinen nainen oli jälkimmäistä tyyppiä. Hän iski minut sanomalla ”saat tehdä mulle mitä haluat”. Viisas nainen joka halusi ja osasi nauttia. Hänen aktiivisuutensa (olemus ja esiintyminen) oli sellaista mikä sai minut haluamaan. - jkjdakjdfakj
Unelman puolelle menee. Tosin jos naidaan useita kertoja päivässä naisen kannata kuvitella että mies saa orkut joka kerta (tämä muutoin voi aiheuttaa suorituspaineita tai jopa pelokkuutta).
Sopivalla tavalla aktiivinen on unelma. Seksiaddikti tai liian dominoiva nainen on turhauttava kumppani. Silloin seksistä tulee kuin työtä ja halut häviää. Silloin, kun seksi on monipuolista ja mielikuvitusrikasta, aktiivisuus on pelkkää plussaa.
Ehkä perusongelmana on seksuaalisen vireen muutos iän saatossa. Naisten aktiivisuus kasvaa iän karttuessa ja miesten laskee siten, että leikkauspiste sattuu kolmenkympin tietämille. Siis kolmikymppiselle sopii sekstailla saman ikäisen kanssa. Nelikymppiselle miehelle sopii kakskymppinen nainen ja vastaavasti kakskymppiselle miehelle nelikymppinen nainen :D- ynokwrynwr
-Siis kolmikymppiselle sopii sekstailla saman ikäisen kanssa. Nelikymppiselle miehelle sopii kakskymppinen nainen ja vastaavasti kakskymppiselle miehelle nelikymppinen nainen :D-
Ehkä näin, mut kyl mä melkein väittäisin, et keskiverto 2-kymppinen nainen on seksuaalisempi kuin keskiverto 4-kymppinen mies....
- u6m6m6
Ei kumpaakaan. Yhden yön kivaan olisi varmasti unelma, mut suhteeseen en rupeis.
Seurustelin aiemmin miehen kanssa, joka tuli mustasukkaiseksi siitä kun halusin kuulemma liian usein seksiä.
Epäili varmaan, että olen kyltymätön seksin suhteen ja käyn sitten lisäksi vielä vieraissakin.
No aloin sitten vähentämään kertojen määrää, siis pihtaamaan suomeksi sanottuna.
Ei ollut sekään hyvä, eipä joo.
Alkoi olee entistä vakuuttuneempi syrjähypyistä, kun en enää halunnut häntä : (
Saatte arvata lopputuloksen.
Sinkkuna on niin hyvä olla, voin hallita elämääni ja vartaloani niin kuin haluan : )
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854