Miksi Kamuttaja avautuu nyt?????????

Tulossako-yhdistämään

Ihmeitä tapahtuu palstalla. Kamuuttaja on antanut itsestään tietoja joiden perusteella joku jo tietää kuka hän on, tai ainakin olettaa, että voisi tietää. Mikä on tuohon syy, ja miksi juuri nyt kun on tulossa jonkinlainen kuntaliitosmylläkkä joka tapauksessa..........................................
Onko hänellä jotenkin sormensa pelissä asiaan liittyen tuon sisäministeriö kytköksen kautta? Joku syy siihen täytyy olla miksi juuri nyt avaa verhoa jota on vartioinut niin tarkkaan jo vuosia

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avaruussää

Olihan joku muukin kadoksissa, yli viikon ;)

Ja aloittaja. Mikä on relevanttia?

• Avaruussää

Röhönaurua.

Kukakempätietäis sen.

Aikoinaan sodat ja niiden loivennus tuo viestiä.

Enemmän kuin ehjä ihmis mieli. Monta.

Olettamusta voi olla ymmärryksessä. mutta muistelojen tuskassa tuskin tarvitaan rääpimistä, puolin tai toisin.

Sotilas oikea on ehkä kamuttaja. Ja jos ei olekaa, on kuitenkin herrasmies. Osaa paljon enemmän kuin moni muu...

• Avaruussää

Ja hänellä on huomattavan paljon mielessään Salomonia.

• turppeenvuara

No näin on, samaa mieltä, on se kamu kunnon jätkä ei muuta voi sanoo

• kiinnijäävarmana
        turppeenvuara kirjoitti:

No näin on, samaa mieltä, on se kamu kunnon jätkä ei muuta voi sanoo

Roisto ja houru se on koko jätrklä koha lähtee linnaan kun jepet näkee mitä se saa aikaan likesdza

• Hiiva-Jussi
        kiinnijäävarmana kirjoitti:

Roisto ja houru se on koko jätrklä koha lähtee linnaan kun jepet näkee mitä se saa aikaan likesdza

Teetkö sinä jotain itsetutkistelua ja vielä räkäkännissä.

Kamuttaja on toivottu vieras palstalla.

• KamMuuttaja

Minä teijän puhheista välitä. Haestakkee annaaliraohaset koko porukka. Työntäkkee vaekkapa jiäpuikko peräreikkäänne ja syökkee jiätellöö niin ootta hilijemppoo ja ei kuulu ennee älämöllöö.

• Kaarisillan-pieli

Se on tulossa kuntaliitos selvitysmieheksi ja pakolla liittoon ajaksi, ministeriö lähettää. siksi tuo merkkien kylväminen, että löytäkää nyt minut pliis. Luo karismaa että kaikki hyväksyy parhaana vaihtoehtona mitä hän sanoo................................Katsokaas kun uudet vaalit on mennyt niin sitten alkaa kova yhdistymispuumi ja lieksalaiset pääsevät tutustumaan SUUREEN KAMUTTAJAAN oikein paikan päällä, mutta ei hänen jälkeensä jää kuin savuavat rauniot..

• VoiLieksaaVoipa

Lieksa on jo nyt käytännössä raunio joten ei kamuttaja sitä voi alaspäin viedä. Minä ainakin toivottaisin hänet todella tervetulleeksi, tuntuu olevan todella järkimies.

• eiollakukaan
        VoiLieksaaVoipa kirjoitti:

Lieksa on jo nyt käytännössä raunio joten ei kamuttaja sitä voi alaspäin viedä. Minä ainakin toivottaisin hänet todella tervetulleeksi, tuntuu olevan todella järkimies.

Ei oo etkä oo sinäkään kun en oo minäkään. Lieskasssa ei oo järkimiehii.

• pönttösiheiluu

Missä se nyt on muka itsestään tietoja jakanut, enpä ole huomannut. Olet sekaisin kuten kunnon lieksalaisen kuuluu ollakin.

• ootsinäoot

ite oot

• ainapikkasenvähän

Juuh, oikea lieksalainen on aina pikkasen sekasin. Niin minäki oon, joskus enempikin oon.

• Enhän minä ole avautunut kun on umpisuolikin vielä tallella.

• eioomuistanhyvin

Ei oo tallella, et vain muista sitä enää. Silloin -57 Piirosen Puavo sen otti poes siellä Möhkön sairaalassa. Oltiin viereisillä petilöellä.

• eioomuistanhyvin kirjoitti:

Ei oo tallella, et vain muista sitä enää. Silloin -57 Piirosen Puavo sen otti poes siellä Möhkön sairaalassa. Oltiin viereisillä petilöellä.

Ei sitä Puavo ottanna vaen sinä vohkit sen minulta yöllä minun nukkuissa

• luulentietäväni

On se jostain kummallisesta syystä antanut itsestään niin paljon vihjeitä, että minä uskon tunnistavani hänet ainakin 90 % varmuudella. Olin Rantalassa häntä luokkaa alemmalla. Varsinkin nuo kiusaamisjutut ovat olleet aika ratkaisevia tunnistuksessa. Miksiköhän todellakin haluaa tulla tunnistetuksi, ovatko paineet kouluajoista vieläkin niin kovat.

Mutta voit kamu olla huoletta, en aio kertoa tunnistustani. Ja voinhan olla väärässäkin.

• kauppalan-poika

muuttiko hän pois joskus neljännellä luokalla koska kertoi toisaalla käyneensä lyseon satojen kilometrien päässä lieksasta. en usko hänen valehtelevan sitä koska kuitenkin vaikuttaa rehellisesti kertovan sen mitä kertoo. jos muutti kolmannella tai neljännellä pois rantalasta jossa kerroit olleesi niin on sama henkilö aika suurella todennäköisyydellä. vihjaa vähän. hän ei näköjään ollut enää viidettä eikä ylempiä luokkia rantalassa jos oli alkuunkaan siellä. minä nimittäin tunnistan kauppalan koulusta samanlaisen tapauksen joka aloitti -58 kesällä

• kauppalan-poika kirjoitti:

muuttiko hän pois joskus neljännellä luokalla koska kertoi toisaalla käyneensä lyseon satojen kilometrien päässä lieksasta. en usko hänen valehtelevan sitä koska kuitenkin vaikuttaa rehellisesti kertovan sen mitä kertoo. jos muutti kolmannella tai neljännellä pois rantalasta jossa kerroit olleesi niin on sama henkilö aika suurella todennäköisyydellä. vihjaa vähän. hän ei näköjään ollut enää viidettä eikä ylempiä luokkia rantalassa jos oli alkuunkaan siellä. minä nimittäin tunnistan kauppalan koulusta samanlaisen tapauksen joka aloitti -58 kesällä

Tosi on, kävin "oppikoulun" aivan muualla kuin Lieksassa.
        Myöhempiin kouluihin olen käyttänyt kuusi täyttä lukuvuotta.
        Lisäksi erillisiä työn ohessa suoritettuja lisätutkintoja.

Nämä ovat faktaa.

• Hei "luulentietäväni".
        Kiitos siitä kun kunnioitat henkilöyteni salaamista, jos todella tiedät minut.
        Katso kauppalan-pojalle antamaani vastausta.
        Vahvistaako ne henkilöyttäni, sillä kaikki siinä oleva tieto on faktaa.

• IkiLieksalainen
        kauppalan-poika kirjoitti:

Kaikista kouluista lähti nelkun jälkeen niin poikia kuin tyttöjä. ei niistä tiedetty kuka muutti paikkakuntaa kuka koulua. Kamuttaja on näköjään lähtenyt siinä vaiheessa lieksasta ja tullut joksikin aikaa takaisin kun on opinnot olleet valmiit. Koulumäärästä näkyy selvästi Yliopisto tai Korkeakoulu. Kumpihan lienee toinen on. Kuka lieksalaisperäinen on ollut myöhemmin täällä töissä, vai oliko Joensuussa ja oli komennuksella täällä.
        Antaa olla kuka hyvään, ei kiinnosta, mutta paljon se mies tuntee meidän historiaa ja ihmisiä sekä näiden vaiheita.

• fanitanKamuaJaKaikkiaRek
        IkiLieksalainen kirjoitti:

Kaikista kouluista lähti nelkun jälkeen niin poikia kuin tyttöjä. ei niistä tiedetty kuka muutti paikkakuntaa kuka koulua. Kamuttaja on näköjään lähtenyt siinä vaiheessa lieksasta ja tullut joksikin aikaa takaisin kun on opinnot olleet valmiit. Koulumäärästä näkyy selvästi Yliopisto tai Korkeakoulu. Kumpihan lienee toinen on. Kuka lieksalaisperäinen on ollut myöhemmin täällä töissä, vai oliko Joensuussa ja oli komennuksella täällä.
        Antaa olla kuka hyvään, ei kiinnosta, mutta paljon se mies tuntee meidän historiaa ja ihmisiä sekä näiden vaiheita.

Kahden käden sormiin sopii ne joihin nuo tuntomerkit käy. Joku heistä on muuten tullut eläkepäiviksi takaisin Lieksaan.
        Miksi muuten pitäisi tietää hänen henkilöllisyytensä, ei muutkaan halua tulla tunnetuksi paitsi eräs laulaja.

• LaPreMaNePeOi
        fanitanKamuaJaKaikkiaRek kirjoitti:

Kahden käden sormiin sopii ne joihin nuo tuntomerkit käy. Joku heistä on muuten tullut eläkepäiviksi takaisin Lieksaan.
        Miksi muuten pitäisi tietää hänen henkilöllisyytensä, ei muutkaan halua tulla tunnetuksi paitsi eräs laulaja.

Jos on Rantalasta niin on joku näistä kolmesta Lau Pre, Ma Ne, Pe Oi. Muihin ei tuntomerkit käy paitsi erääseen joka on vielä virassa Lieksassa ja varmaan arvaatte kuka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4230
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2383
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      34
      2368
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2134
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1907
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1895
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1558
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1550
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1314
    Aihe