Miksi Kamuttaja avautuu nyt?????????

Tulossako-yhdistämään

Ihmeitä tapahtuu palstalla. Kamuuttaja on antanut itsestään tietoja joiden perusteella joku jo tietää kuka hän on, tai ainakin olettaa, että voisi tietää. Mikä on tuohon syy, ja miksi juuri nyt kun on tulossa jonkinlainen kuntaliitosmylläkkä joka tapauksessa..........................................
Onko hänellä jotenkin sormensa pelissä asiaan liittyen tuon sisäministeriö kytköksen kautta? Joku syy siihen täytyy olla miksi juuri nyt avaa verhoa jota on vartioinut niin tarkkaan jo vuosia

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avaruussää

      Olihan joku muukin kadoksissa, yli viikon ;)

      Ja aloittaja. Mikä on relevanttia?

    • Avaruussää

      Röhönaurua.

      Kukakempätietäis sen.

      Aikoinaan sodat ja niiden loivennus tuo viestiä.

      Enemmän kuin ehjä ihmis mieli. Monta.

      Olettamusta voi olla ymmärryksessä. mutta muistelojen tuskassa tuskin tarvitaan rääpimistä, puolin tai toisin.

      Sotilas oikea on ehkä kamuttaja. Ja jos ei olekaa, on kuitenkin herrasmies. Osaa paljon enemmän kuin moni muu...

    • Avaruussää

      Ja hänellä on huomattavan paljon mielessään Salomonia.

      • turppeenvuara

        No näin on, samaa mieltä, on se kamu kunnon jätkä ei muuta voi sanoo


      • kiinnijäävarmana
        turppeenvuara kirjoitti:

        No näin on, samaa mieltä, on se kamu kunnon jätkä ei muuta voi sanoo

        Roisto ja houru se on koko jätrklä koha lähtee linnaan kun jepet näkee mitä se saa aikaan likesdza


      • Hiiva-Jussi
        kiinnijäävarmana kirjoitti:

        Roisto ja houru se on koko jätrklä koha lähtee linnaan kun jepet näkee mitä se saa aikaan likesdza

        Teetkö sinä jotain itsetutkistelua ja vielä räkäkännissä.

        Kamuttaja on toivottu vieras palstalla.


    • KamMuuttaja

      Minä teijän puhheista välitä. Haestakkee annaaliraohaset koko porukka. Työntäkkee vaekkapa jiäpuikko peräreikkäänne ja syökkee jiätellöö niin ootta hilijemppoo ja ei kuulu ennee älämöllöö.

    • Kaarisillan-pieli

      Se on tulossa kuntaliitos selvitysmieheksi ja pakolla liittoon ajaksi, ministeriö lähettää. siksi tuo merkkien kylväminen, että löytäkää nyt minut pliis. Luo karismaa että kaikki hyväksyy parhaana vaihtoehtona mitä hän sanoo................................Katsokaas kun uudet vaalit on mennyt niin sitten alkaa kova yhdistymispuumi ja lieksalaiset pääsevät tutustumaan SUUREEN KAMUTTAJAAN oikein paikan päällä, mutta ei hänen jälkeensä jää kuin savuavat rauniot..

      • VoiLieksaaVoipa

        Lieksa on jo nyt käytännössä raunio joten ei kamuttaja sitä voi alaspäin viedä. Minä ainakin toivottaisin hänet todella tervetulleeksi, tuntuu olevan todella järkimies.


      • eiollakukaan
        VoiLieksaaVoipa kirjoitti:

        Lieksa on jo nyt käytännössä raunio joten ei kamuttaja sitä voi alaspäin viedä. Minä ainakin toivottaisin hänet todella tervetulleeksi, tuntuu olevan todella järkimies.

        Ei oo etkä oo sinäkään kun en oo minäkään. Lieskasssa ei oo järkimiehii.


    • pönttösiheiluu

      Missä se nyt on muka itsestään tietoja jakanut, enpä ole huomannut. Olet sekaisin kuten kunnon lieksalaisen kuuluu ollakin.

      • ootsinäoot

        ite oot


      • ainapikkasenvähän

        Juuh, oikea lieksalainen on aina pikkasen sekasin. Niin minäki oon, joskus enempikin oon.


    • Enhän minä ole avautunut kun on umpisuolikin vielä tallella.

      • eioomuistanhyvin

        Ei oo tallella, et vain muista sitä enää. Silloin -57 Piirosen Puavo sen otti poes siellä Möhkön sairaalassa. Oltiin viereisillä petilöellä.


      • eioomuistanhyvin kirjoitti:

        Ei oo tallella, et vain muista sitä enää. Silloin -57 Piirosen Puavo sen otti poes siellä Möhkön sairaalassa. Oltiin viereisillä petilöellä.

        Ei sitä Puavo ottanna vaen sinä vohkit sen minulta yöllä minun nukkuissa


    • luulentietäväni

      On se jostain kummallisesta syystä antanut itsestään niin paljon vihjeitä, että minä uskon tunnistavani hänet ainakin 90 % varmuudella. Olin Rantalassa häntä luokkaa alemmalla. Varsinkin nuo kiusaamisjutut ovat olleet aika ratkaisevia tunnistuksessa. Miksiköhän todellakin haluaa tulla tunnistetuksi, ovatko paineet kouluajoista vieläkin niin kovat.

      Mutta voit kamu olla huoletta, en aio kertoa tunnistustani. Ja voinhan olla väärässäkin.

      • kauppalan-poika

        muuttiko hän pois joskus neljännellä luokalla koska kertoi toisaalla käyneensä lyseon satojen kilometrien päässä lieksasta. en usko hänen valehtelevan sitä koska kuitenkin vaikuttaa rehellisesti kertovan sen mitä kertoo. jos muutti kolmannella tai neljännellä pois rantalasta jossa kerroit olleesi niin on sama henkilö aika suurella todennäköisyydellä. vihjaa vähän. hän ei näköjään ollut enää viidettä eikä ylempiä luokkia rantalassa jos oli alkuunkaan siellä. minä nimittäin tunnistan kauppalan koulusta samanlaisen tapauksen joka aloitti -58 kesällä


      • kauppalan-poika kirjoitti:

        muuttiko hän pois joskus neljännellä luokalla koska kertoi toisaalla käyneensä lyseon satojen kilometrien päässä lieksasta. en usko hänen valehtelevan sitä koska kuitenkin vaikuttaa rehellisesti kertovan sen mitä kertoo. jos muutti kolmannella tai neljännellä pois rantalasta jossa kerroit olleesi niin on sama henkilö aika suurella todennäköisyydellä. vihjaa vähän. hän ei näköjään ollut enää viidettä eikä ylempiä luokkia rantalassa jos oli alkuunkaan siellä. minä nimittäin tunnistan kauppalan koulusta samanlaisen tapauksen joka aloitti -58 kesällä

        Tosi on, kävin "oppikoulun" aivan muualla kuin Lieksassa.
        Myöhempiin kouluihin olen käyttänyt kuusi täyttä lukuvuotta.
        Lisäksi erillisiä työn ohessa suoritettuja lisätutkintoja.

        Nämä ovat faktaa.


      • Hei "luulentietäväni".
        Kiitos siitä kun kunnioitat henkilöyteni salaamista, jos todella tiedät minut.
        Katso kauppalan-pojalle antamaani vastausta.
        Vahvistaako ne henkilöyttäni, sillä kaikki siinä oleva tieto on faktaa.


      • IkiLieksalainen
        kauppalan-poika kirjoitti:

        muuttiko hän pois joskus neljännellä luokalla koska kertoi toisaalla käyneensä lyseon satojen kilometrien päässä lieksasta. en usko hänen valehtelevan sitä koska kuitenkin vaikuttaa rehellisesti kertovan sen mitä kertoo. jos muutti kolmannella tai neljännellä pois rantalasta jossa kerroit olleesi niin on sama henkilö aika suurella todennäköisyydellä. vihjaa vähän. hän ei näköjään ollut enää viidettä eikä ylempiä luokkia rantalassa jos oli alkuunkaan siellä. minä nimittäin tunnistan kauppalan koulusta samanlaisen tapauksen joka aloitti -58 kesällä

        Kaikista kouluista lähti nelkun jälkeen niin poikia kuin tyttöjä. ei niistä tiedetty kuka muutti paikkakuntaa kuka koulua. Kamuttaja on näköjään lähtenyt siinä vaiheessa lieksasta ja tullut joksikin aikaa takaisin kun on opinnot olleet valmiit. Koulumäärästä näkyy selvästi Yliopisto tai Korkeakoulu. Kumpihan lienee toinen on. Kuka lieksalaisperäinen on ollut myöhemmin täällä töissä, vai oliko Joensuussa ja oli komennuksella täällä.
        Antaa olla kuka hyvään, ei kiinnosta, mutta paljon se mies tuntee meidän historiaa ja ihmisiä sekä näiden vaiheita.


      • fanitanKamuaJaKaikkiaRek
        IkiLieksalainen kirjoitti:

        Kaikista kouluista lähti nelkun jälkeen niin poikia kuin tyttöjä. ei niistä tiedetty kuka muutti paikkakuntaa kuka koulua. Kamuttaja on näköjään lähtenyt siinä vaiheessa lieksasta ja tullut joksikin aikaa takaisin kun on opinnot olleet valmiit. Koulumäärästä näkyy selvästi Yliopisto tai Korkeakoulu. Kumpihan lienee toinen on. Kuka lieksalaisperäinen on ollut myöhemmin täällä töissä, vai oliko Joensuussa ja oli komennuksella täällä.
        Antaa olla kuka hyvään, ei kiinnosta, mutta paljon se mies tuntee meidän historiaa ja ihmisiä sekä näiden vaiheita.

        Kahden käden sormiin sopii ne joihin nuo tuntomerkit käy. Joku heistä on muuten tullut eläkepäiviksi takaisin Lieksaan.
        Miksi muuten pitäisi tietää hänen henkilöllisyytensä, ei muutkaan halua tulla tunnetuksi paitsi eräs laulaja.


      • LaPreMaNePeOi
        fanitanKamuaJaKaikkiaRek kirjoitti:

        Kahden käden sormiin sopii ne joihin nuo tuntomerkit käy. Joku heistä on muuten tullut eläkepäiviksi takaisin Lieksaan.
        Miksi muuten pitäisi tietää hänen henkilöllisyytensä, ei muutkaan halua tulla tunnetuksi paitsi eräs laulaja.

        Jos on Rantalasta niin on joku näistä kolmesta Lau Pre, Ma Ne, Pe Oi. Muihin ei tuntomerkit käy paitsi erääseen joka on vielä virassa Lieksassa ja varmaan arvaatte kuka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe