Kepun Rehn lähti nosteleen

mutta.olli

kesken keskustelun ja yleisö oli buuannut. Onko kepulaisilla huonot hermotP

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottakaamallia

      Hyvä Olli! Jos yli tunnin pitää odottaa omaa vuoroaan mölisevistä soineista, niin sivistyneellä tulee kyllä vaikeuksia. Niin sitä pitää!

      • 4gvgr

        Hah,hah.Vai veti brysselin bobrikovi herneen nenäänsä.Siinä on niin epäisänmaallinen pelle kun vain voi olla.Yrittänyt murentaa suomen itsenäisyyttä kaiken aikaa.Tuota mulkeroa ei pidä missään nimessä suomessa päästää ministeriksi asti.Rehn on SIKA!


    • turhaamölinää

      Vähemmästäkin pinna palaa. Ja en tosiaan ole kepun kannattaja, mutta ymmärrän Rehnin käytöksen.

      • VesaKaitera

        Minä en ymmärrä alkuunkaan. Rehn joutui toki odottamaan oman puheenvuoronsa kanssa tosi pitkään, mutta entisen EU-komissaarin pinnan tulisi pitää paremmin. Politiikka on sellaista, että siinä toimivan pinnan tulisi pitää joka tilanteessa. Paikalta poistuminen on heikkouden merkki. Vanha sananlaskukin sanoo, että jollet kestä kuumuutta, niiin pysy poissa keittiöstä.


      • yyyuuu

        Parasta oli Soinin vitsi Arhinmäestä siitä seurasi naurunremakka ja taas Paavo parkaa vietiin kuin litran mittaa hheeh


    • Hallituskipeäsoini

      Niin, Soinin "vitisihän" liittyi siihen, että hän on menossa hallitukseen kenen tahansa kanssa ja sinne on ihan pakko päästä, sanokoon persuväki mitä tahansa.

    • Onko tämä keskustelu nähtävillä jossain?

    • kuvottavaa

      Katsoin tuosta pätkän ja kyllä tuo Soinin käytös on apukoulupojan! Koko ajan kuuluu HOHOHOHO ja puhuu omiaan päälle kun toisilta kysytään jotain! Turhaan ei pelleksi kutsuta!
      Soini tekee politiikasta sirkusta. Tuollaisesta ministeri? ????

      • Timo_Tyhjännauraja

        Osaako Soini tosiaankaan mitään muuta kuin mölistä toisten puheiden päälle? Mitään käytöstapoja Isä Timolla ei todellakaan ole, sen tämä päivä todisti jälleen kerran.


    • hyväPS

      Rehn pakeni vastuuta eli lähti kävelemään vaikka olisi voinut ja olisi pitänytkin edustaa puoluetta. Sipilähän ei sinne uskaltautunut kun ei osaa englantia. Muut puoluejohtajat kantoivat vastuunsa ja keskustelivat kuten pitääkin.

      • suttuuntunutViemeen

        Voi ku.....eiku Ollin kurjuutta!


    • poprikovi

      Miksi ihmeessä sille Olli tollolle olisi pitänyt puheenvuoroja jakaa? Tampio istui katsomossa. Tentti oli puolueen puheenjohtajille.

      • Olisi_pitänyt_poistaa

        .

        Kepulaiset häiriköt on lupa poistaa jo ennen tilaisuuden alkamista

        .


    • tuoko_keskustelua

      Minusta se oli keskenkasvuisten omahyväisten paskiaisten kilpahuutoa, ilman mitään todellista uutta asiaa.

    • bjkk

      Ylimielinen mulkku!

      • En ole.


      • kriikko
        pepep kirjoitti:

        En ole.

        Taatusti muuten olet, ja lisäksi viellä tyhmä sellainen.


      • köolet
        pepep kirjoitti:

        En ole.

        Alimielinen?


      • kysyjäx
        pepep kirjoitti:

        En ole.

        kirjoituksistasi päätellen olet lähes yhtä tyhmä kuin nämä perSSut.


      • kysyjäx kirjoitti:

        kirjoituksistasi päätellen olet lähes yhtä tyhmä kuin nämä perSSut.

        Tarvitseeko se kaikki ottaa niin tosissaan?


      • kriikko kirjoitti:

        Taatusti muuten olet, ja lisäksi viellä tyhmä sellainen.

        Persu ei ymmärrä, kuin negruvitsejä.


      • köolet kirjoitti:

        Alimielinen?

        Ehkä lähempänä totuutta, vaikkei tuokaan aivan täysin paikkaansa pidä.


      • tosi.persu
        pepep kirjoitti:

        Ehkä lähempänä totuutta, vaikkei tuokaan aivan täysin paikkaansa pidä.

        Oletko sitten kenties ali-ihminen?


      • tosi.persu kirjoitti:

        Oletko sitten kenties ali-ihminen?

        Sellaisena pitävät minua täällä ainakin nämä nettipersut.


      • kysyjäx
        pepep kirjoitti:

        Sellaisena pitävät minua täällä ainakin nämä nettipersut.

        minua v.tuttaa kun käytät minun heittoja kuten negrut, maalitolpat jne.. jne..

        etkö osaa itse keksiä kun pitää kopioida kuten suuri osa näistä perSSuista tekee. mitään omaa mielipidettä ei kuitenkaan ole. pelkkää mölinää kuten pepep kopioivat tekstit.


      • Heemocci
        kysyjäx kirjoitti:

        minua v.tuttaa kun käytät minun heittoja kuten negrut, maalitolpat jne.. jne..

        etkö osaa itse keksiä kun pitää kopioida kuten suuri osa näistä perSSuista tekee. mitään omaa mielipidettä ei kuitenkaan ole. pelkkää mölinää kuten pepep kopioivat tekstit.

        Kyllä te aika tasasoissa pistelette typeryydessänne nämä pari-kolme antipersua palstalla. Akkamaiseen tapaan sopii hienosti, että tappelette, kopioitte ja vittuilette keskenänne toisillenne. Sanottavaahan teillä ei ole, joten kai tuo on parasta mitä aikaiseksi saatte - mutta onko tuo hölmöily pakko tehdä persupalstalla?


      • yksijasama
        Heemocci kirjoitti:

        Kyllä te aika tasasoissa pistelette typeryydessänne nämä pari-kolme antipersua palstalla. Akkamaiseen tapaan sopii hienosti, että tappelette, kopioitte ja vittuilette keskenänne toisillenne. Sanottavaahan teillä ei ole, joten kai tuo on parasta mitä aikaiseksi saatte - mutta onko tuo hölmöily pakko tehdä persupalstalla?

        Sama kirjoittaja eri nikit. Paljastunut jo pitkän aikaa sitten.


      • kysyjäx kirjoitti:

        minua v.tuttaa kun käytät minun heittoja kuten negrut, maalitolpat jne.. jne..

        etkö osaa itse keksiä kun pitää kopioida kuten suuri osa näistä perSSuista tekee. mitään omaa mielipidettä ei kuitenkaan ole. pelkkää mölinää kuten pepep kopioivat tekstit.

        Tuo negrut nyt ehkä on laina sinulta, mutta maalitolppia siirreltiin myös kirjassa: "He eivät tiedä mitä tekevät." Onko sekin varastettu arvon Kysyjältä?


      • eikunmitenkä
        pepep kirjoitti:

        Tuo negrut nyt ehkä on laina sinulta, mutta maalitolppia siirreltiin myös kirjassa: "He eivät tiedä mitä tekevät." Onko sekin varastettu arvon Kysyjältä?

        Kevät tulee ja jalkapallokausi alkaa jälleen. Näin kun kentänhoitajat siirtelivät maalitolppia. Tai oikestaan koko maalia. Kun ajatellaan että esimerkiksi jääkiekko ja jalkapallomaalit ovat yhteen hitsattuja metallirakennekokonaisuuksia niin voidaanko puhua maalitolppien siirtelystä koska silloin liikkuu koko maali.
        Eihän negru sanakaan ole täysin kysyjän kehittämä lausahdus vaan siinähän on jotain tuttua. Joten eihän sitten kirjastakaan lainattu maalitolppien siirtely ole sen kummempi kuin negru ilmaisu. Joten miksi vain toinen olisi varastettu joltain?


    • a.matsoni

      Iltalehden toimittaja kirjoitti että prinsessamaisuudessaan poikkeuksellinen teko jopa Rehniltä. Enpä tiedä. Vetihän se kerran herneen nenään Soinin arvostelusta, ja vaati anteeksipyyntöä, Soini vastasi: "Ei tipu. eika lirise!" End of story!

      Rehn on kuin Turkin pressa Erdogan, yhtä herkkähipiäinen. Tuli mieleen myös Harri, minä juon nyt kahvia, Holkeri, joka aikanaan lähti kesken TV:n viihdeohjelmasta. SamnYhtä letkeä mies tämä Olli - kuin seipään tai rautakangen niellyt.

      Jos ei mitään kestä niin ei pidä lahteä politiikkaan, Kyse oli puoluejohtajien vaalitilaisuudesta, ja Rehn ei ole kepun pj.. Ei kutsun saaja voi noin vain lähettä paikalle kaveriaan. Esim. Pressan itsenäisyyspäivän vastaanotolle ei ole muilla asiaa, lnetäis ulos ku leppäkeihäs, jos kuokkimaan pyrkisi toisen kutsulla.

      Rehnin kannattaisi ruveta uskonnolliseksi johatjaksi, niiden, kuten uskovaisten yleisestikin, loukaamattomuus on Suomen laissa erityissuojeluksessa. Poliitikkoja saa ainakin vielä arvostella reippainkin sanakääntein.

      Ei ehkä enää jos Rehn joskus pääsee kiinni isosta vallakahvasta, (ja kepu enemmistön eduskuntaan, yhdenpuolueen hallituksen, ja pressanviran) niin kuin Turkin pressa Erdogan.

      • Käsitykseni mukaan häntä ei kukaan arvostellut, vaan hänet aidattiin ulos keskustelusta, josta syystä hän ei sitten katsonut aiheelliseksi sitä jatkaa, kun ei saanut puheenvuoroja.


      • kokkarit_asialla

        Kyllä näihin puheenjohtajien vaalitentteihin kuulemma lähetellään sijaisia. Niihin, joita ei televisioida. Täysin kaksinaamaista pelia eilisen eu-vitsailun järjestäjältä.


    • Kepunpaskapöntöt

      Kepu pettää aina!

    • hyvä_Rehn

      Jaksoitko sinä katsoa loppuun tuon eu-jutskan. Minä en. Ymmärrän erittäin hyvin Rehniä, jota järjestäjät nöyryyttivät tahallisesti. Teki aivan oikein, hyvä Rehn.

      • PareKunPysyyKotona

        Mitä helvettiä Rehn tekee katsomossa häiriköimässä. Oliko edes kutsuttu tuonne, ja jos oli, miksi sitten istuu katsomossa huutelemassa. Huonoa, lapsellista käytöstä prinsessa Rehniltä - ylimielistä ja perusteetonta ylimielisyyttä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      111
      2883
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      364
      1683
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1646
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      45
      1493
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1155
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      196
      1065
    7. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      142
      980
    8. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      956
    9. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      889
    10. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      868
    Aihe