Mistä löytäisin itselleni poni/hevosen? Olen 12w täytän kesällä 13 ja olen n. 156-160cm pitkä ja painan n.45kg... Se poni/hevonen ei saisi maksaa paljoa, ja juu olen miettinyt kaikkia kuluja :)
En ole sellainen joka aikoisi laittaa ponin/hevosen autotalliin ehei vaan olen löytänyt jo tallipaikan jne. Voisitteko auttaa?
Mistä löydän ponin/hevosen?
6
296
Vastaukset
- poni--
minkälaista hevosta olet etsimässä? ikä, taso, käyttötarkoitus...
Entä mikä on "paljoa"? Puhutaanko nyt parin tonnin puskapollesta, vajaan kymppitonnin harrasteratsusta vai 20 000e kisahevosesta?- Ponihullu
Ikä sais olla sellaset 9-12w taso vois olla helppoA,harrasteratsuksi ihan sit se sais maksaa 100-1000€
- Anonyymi
Ponihullu kirjoitti:
Ikä sais olla sellaset 9-12w taso vois olla helppoA,harrasteratsuksi ihan sit se sais maksaa 100-1000€
Ei tonnilla saa hevosta, ainakaan hyvää sellaista! Eihän koiriakaan nykyisin..
- poni---
No et saa noilla kriteereillä hevosta.
Terve, selväpäinen, HeA-tasoinen, parhaassa iässä oleva ratsuhevonen maksaa vähintään 4000e, jos ei ole kisatuloksia. Tosin tuollakaan summalla voi olla hyvin vaikea mitään löytää. Varaa 6000e niin on jo ehkä jotain valinnanvaraakin.
Jos tuon ikäinen hevonen maksaa tonnin, se on joko
A) sairas
B) käytökseltään vaarallinen
C) hyvin vähän koulutettu (yleensä tällöin myös jotain vikaa josta syystä ei ole koulutettu) - poni--
myynti-ilmoituksia voit katsella esim. ratsut.fi ja hevostalli.net -sivustoilla.
Saat vähän käsitystä hevosten hintatasosta. - Päärynä12
Tuolla hinnalla ja kriteereillä et saa hevosta. Jos haluaisit tuon tasoiseen hevosen se maksaisi vähintään 3000€. Yleensä 1000€ myytävät hevoset ovat sairaita tai käytökseltään ongelmallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974