Millaista asuinaluetta tämä paikka on nykyään. Onko pahempi,kuin jamppa?
Sauvakatu?
9
3635
Vastaukset
- Pertteli78
Spurguja ja mamuja eli samantasoinen mesta. En itse asuisi siellä, vaikka maksettais.
- hyvällämielellä
No tuota, se on aika paljon itsestä kiinni miten asennoituu.
- Taisittensilläonsiellä
Ovatko ne Mestariasuntojen kämppiä? Siinä tapauksessa ihmettelen kyllä rasismiväitettänne, koskapa minulle pienituloiselle (putkieläke) tulevia hankaluuksia tiedossa olevalle melkein vanhukselle on laitettu kyltti "EI TÄNNE" eikä ole siis vastattu asuntohakemukseeni.
Tanssii ... kun Amalia kamalia tansseja tanssii ... - ettäsillein
Asun itse mestareilla ja hakenut 3v asuntoa heiltä,mutta taitaa olla niin, että he eivät anna vanhoille asukkaille mahdollisuuksia edes vaihtaa asuinaluetta... Ottavat mielummin uusia... Soitin ja sain suoran vastauksen,että todella epätodennäköistä on,että tulen saamaan mahdollisuutta vaihtaa asuntoa.. vaikka luottotiedot on kunnossa ja käyn töissä.. Odotan siis ihmettä ja laitan hakemuksia myös vvo:lle.
- taisittensilläonsiellä
No siis näyttää kämppiä (yksityiset mukaan lukien) olevan kuitenkin tarjolla jopa pilvin pimein. Myös eettisesti ja moraalisesti korkeatasoisia, kestävän kehityksen mukaisia. Mummonmökkiä en kuitenkaan ottaisi.
- Eikannatamuuttaa
Aika paljon epämääräistä porukkaa. Poliisi käy joka päivä tekemässä useamman kierroksen ja toisinaan joku lähtee mukaan. Lähiaikoina sytytettiin auto palamaan ja joitakin kuukausia sitten vedettiin muutama ikkuna säpäleiksi puhumattakaan kaikenlaisesta rähinästä, mitä voi päästä todistamaan harva se päivä. Jotkut elävät kuin pellossa, varmaan jotain reikiä päässä, sillä musiikit pauhaa päivät pitkät, eikä välitetä yhtään naapureiden kotirauhasta. Pariin rappuun tutustunut ja suoraansanottuna käytävät haisevat ulosteelle ja vahvalle tupakalle sekä toisinaan viinalle tai jollekin aivan järkyttävän pahalle. Asunnoissa on vikoja ja isännöitsijä ei välitä tehdä asioille mitään. Pitkin pihoja liikkuu pieniäkin lapsia ja vanhempia ei näy koskaan missään. Kerran yhytin raiskatun ja hakatun teinitytön kulkemassa alushoususillaan ja paljain jaloin jäällä.
Siinä muutama esimerkki tästä slummista. Ei kannata muuttaa. Jampasta olen kuullut tutultani että on ollut ammuskelua ja puukkotappelua suhteellisen usein. Lähiaikoina joukko ihmisiä pidätettiin ja heidän hallustaan löytyi haulikoita, joilla olivat ammuskelleet pihamaalla. Että ainakin osa Jampasta on huonoa aluetta. Jampan laitamilla ja Saunakalliossahan on sitten jo omakotitaloasutusta ja työssäkäyviä hyvinvoivia ihmisiä.- 15vuottajanytpois
Minä joka olen sauvakadulla 15 vuotta asunut, voin sanoa ettei siellä nyt noin kamalaa edes ole. polisii käy vetämässä yhden kierroksen aina lauantai alkuillasta ja siihen se sitten jääkin.
Se mitä vanhempiin ja lapsiin tulee muistuttaa mieleeni miksu muutimme pois. Saatanan kakaroita huutamassa pihalla 24/7 eikä vanhempia (varsinkaan manneperheen) näytä edes kiinnostavan
- lähiölapsi
Edellinen kommentti ihan kuin omat Jamppamuistot 70-80 luvuilta. Ammuskeluja ei tosin mun muistaakseni silloin tapahtunut. Ihan normimeininkiä alimmalta sosiaaliluokalta ympäri Suomen.
- Outi-mummi
No mutta, perehdyttyäni työni puolesta esim. Ruotsin Rinkebyhyn, sanoisin, että liian varhaista sanoa ...
Mua ottaa päähän, että pedagogiikka rajoittuu niin tosi suppeaan "Liikunta-lepo-ravinto" -hokemaan ns paremmissa piireissä. Teillä on sentään jotain mahiksia! Kateeks käy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783