Sauvakatu?

kysynpävain

Millaista asuinaluetta tämä paikka on nykyään. Onko pahempi,kuin jamppa?

9

3208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pertteli78

      Spurguja ja mamuja eli samantasoinen mesta. En itse asuisi siellä, vaikka maksettais.

      • hyvällämielellä

        No tuota, se on aika paljon itsestä kiinni miten asennoituu.


    • Taisittensilläonsiellä

      Ovatko ne Mestariasuntojen kämppiä? Siinä tapauksessa ihmettelen kyllä rasismiväitettänne, koskapa minulle pienituloiselle (putkieläke) tulevia hankaluuksia tiedossa olevalle melkein vanhukselle on laitettu kyltti "EI TÄNNE" eikä ole siis vastattu asuntohakemukseeni.

      Tanssii ... kun Amalia kamalia tansseja tanssii ...

    • ettäsillein

      Asun itse mestareilla ja hakenut 3v asuntoa heiltä,mutta taitaa olla niin, että he eivät anna vanhoille asukkaille mahdollisuuksia edes vaihtaa asuinaluetta... Ottavat mielummin uusia... Soitin ja sain suoran vastauksen,että todella epätodennäköistä on,että tulen saamaan mahdollisuutta vaihtaa asuntoa.. vaikka luottotiedot on kunnossa ja käyn töissä.. Odotan siis ihmettä ja laitan hakemuksia myös vvo:lle.

    • taisittensilläonsiellä

      No siis näyttää kämppiä (yksityiset mukaan lukien) olevan kuitenkin tarjolla jopa pilvin pimein. Myös eettisesti ja moraalisesti korkeatasoisia, kestävän kehityksen mukaisia. Mummonmökkiä en kuitenkaan ottaisi.

    • Eikannatamuuttaa

      Aika paljon epämääräistä porukkaa. Poliisi käy joka päivä tekemässä useamman kierroksen ja toisinaan joku lähtee mukaan. Lähiaikoina sytytettiin auto palamaan ja joitakin kuukausia sitten vedettiin muutama ikkuna säpäleiksi puhumattakaan kaikenlaisesta rähinästä, mitä voi päästä todistamaan harva se päivä. Jotkut elävät kuin pellossa, varmaan jotain reikiä päässä, sillä musiikit pauhaa päivät pitkät, eikä välitetä yhtään naapureiden kotirauhasta. Pariin rappuun tutustunut ja suoraansanottuna käytävät haisevat ulosteelle ja vahvalle tupakalle sekä toisinaan viinalle tai jollekin aivan järkyttävän pahalle. Asunnoissa on vikoja ja isännöitsijä ei välitä tehdä asioille mitään. Pitkin pihoja liikkuu pieniäkin lapsia ja vanhempia ei näy koskaan missään. Kerran yhytin raiskatun ja hakatun teinitytön kulkemassa alushoususillaan ja paljain jaloin jäällä.

      Siinä muutama esimerkki tästä slummista. Ei kannata muuttaa. Jampasta olen kuullut tutultani että on ollut ammuskelua ja puukkotappelua suhteellisen usein. Lähiaikoina joukko ihmisiä pidätettiin ja heidän hallustaan löytyi haulikoita, joilla olivat ammuskelleet pihamaalla. Että ainakin osa Jampasta on huonoa aluetta. Jampan laitamilla ja Saunakalliossahan on sitten jo omakotitaloasutusta ja työssäkäyviä hyvinvoivia ihmisiä.

      • 15vuottajanytpois

        Minä joka olen sauvakadulla 15 vuotta asunut, voin sanoa ettei siellä nyt noin kamalaa edes ole. polisii käy vetämässä yhden kierroksen aina lauantai alkuillasta ja siihen se sitten jääkin.
        Se mitä vanhempiin ja lapsiin tulee muistuttaa mieleeni miksu muutimme pois. Saatanan kakaroita huutamassa pihalla 24/7 eikä vanhempia (varsinkaan manneperheen) näytä edes kiinnostavan


    • lähiölapsi

      Edellinen kommentti ihan kuin omat Jamppamuistot 70-80 luvuilta. Ammuskeluja ei tosin mun muistaakseni silloin tapahtunut. Ihan normimeininkiä alimmalta sosiaaliluokalta ympäri Suomen.

      • Outi-mummi

        No mutta, perehdyttyäni työni puolesta esim. Ruotsin Rinkebyhyn, sanoisin, että liian varhaista sanoa ...

        Mua ottaa päähän, että pedagogiikka rajoittuu niin tosi suppeaan "Liikunta-lepo-ravinto" -hokemaan ns paremmissa piireissä. Teillä on sentään jotain mahiksia! Kateeks käy!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      205
      8317
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4708
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2270
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2158
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe