Gang stalking-keskustelut poistettu

gang.stalking

108

2372

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsadsadfas

      Sille aiheelle on ihan oma palstansa, yleistä mielenterveydestä palstalla on kyllä juttua aiheesta.

    • kaikkitoivoo

      Koska jauhat sitä joka palstalla. Hae apua. Toivoo Suomen kansa.

      • gang.stalking

        Juuri näin toimii gang stalkkaaja. Juoksentelee juoksentelee manipuloi manipuloi vetää mattoa alta.
        Ja lopulta orgasmissaan toteaa, KAIKKI me sinua inhoamme. Minä olen kansa. Tuo on niin alkeellinen koulukiusaamisen metodi, mitään muuta kiusaamista ei ole.


    • MarkusHaikara0100010111

      Käy katsomassa joukkovainot FB-sivuani. Perustin ryhmän nykyajan vainoista, käy katsomassa.
      https://www.facebook.com/groups/270448813288530/
      GS gang stalking, joukkovainot, miksi niitä sitten kutsutaankin, ovat tarkkailualan ammattilaisten, sekä 'tavallisten ihmisten' tekemää tarkkailua ja häirintää. Yhteiskunnan turvallisuuselimet ovat tietoisia, sekä osallisia näihin laittomiin vainoihin, jolloin kun yhteiskunta ei tietoisena puolusta ihmisiä, vaikka keinot ovat olemassa on näillä ihmisillä laillinen oikeus puolustaa itseään, läheisiään ja muita ihmisiä, jotka ovat näiden vainojen kohteena. Ihmisiä on aina historiassa vainottu, mutta yhteiskunnan velvollisuus on puuttua tähän, kuten muihinkin rikoksiin. Itse kuulin joukkovainoista vainoamisen muotona 1980-luvulla lukiessani isälleni tulleita yhtä vainoamistapausta koskevia papereita, eikä joukkovainot ole 'rikollisen neron' keksimä toimintatapa, vaan ryhmä psykopatiasidonnaisten persoonallisuushäiriöoireyhtymiä omaavien luontaisia toimintatapoja. Itseni ja läheisteni henki, terveys ja omaisuus on vaarantunut joukkovainojen takia, valtion turvallisuuselinten ollen tietoisia, sekä osallisia tähän. Kun valtio ei turvaa minua, läheisiäni ja muita joukkovainojen uhreja se tekee joukkovainoihin osallistuvista sekä heidän läheisistään vapaatariistaa kaikin tavoin. Täällä keskustellaan joukkovainoista ja julkaistaan joukkovainoihin osallistuneiden sekä heidän läheistensä nimiä ja yhteystietoja.

      • uhuhuuu

        Omien 6 vuoden kokemuksen perusteella voin sanoa että G4S on osallisena.


    • Sepässe

      Luultavasti siksi, ettei haluta ruokkia harhaisten ihmisten harhoja entisestään.

      • ijnn

        Luultavasti joka ikinen vastarannankiiski näissä ketjuissa kuuluu siihen ryhmään joka suorittaa tätä vainoamista.


    • enpäusko

      Hmmm. Harhaa se että suomessa eniten koulu ja työpaikkakiusaamista....

    • deettöihin

      no niin, taas sen seinähullun ketju pois

    • aivopesuavastaantaistelu

      Siksi että menetelmät ovat tiedossa se ulkoinen kuuleminen eli elektromagneettinen kenttä ihmisen ympärillä ja sisäinen kuuleminen eli mikrosirutukset ja muut tekniikat, silent voices, sekä ajatusten luku ja manipulointi että muut fyysinen häirintä kaikkine ruumiintoimintojen tehostajana ja kivun tuottamisena, sairauksien aiheuttajana.

      Koko järjestelmä olisi helppo valjastaa jonkun valtion koko väestön manipuloimiseen esim. kommunisteiksi tai johonkin uskontoon. Irakin sodassa 2003 irakilaiset sotilaat luulivat Allahin puhuvan Usan armeijan häirinnän takia. Siis ihan oikeana äänihäirintä suoraan heidän aivoihinsa tai elektromagneettisen kentän luomisena!

      Siinä uutta maailmanjärjestystä pohtimaan.

      Itse voi häritä systeemiä, toistelemalla heidän puhumiaan juttuja, kaikkea sitä mitä he sanovat, vaikkapa homo sata kertaa tai muuta mukavaa, niin jo kohta hermostuvat siellä kuulokkeidensa kanssa!

      Kokeilkaa tätä omaa häirintää heidän äänihäirintäänsä vastaan tai vain mielessään toistelemalla jotain samaa esimerkiksi tunti, ja tehkää vaikka kotihommia, nehän sopii siihen kuten siivous omaksi työksi, ja se toimii!

      • BigBrotherland

      • Anonyymi

        miten estää äänihäirintää tai muuta sähköistä säteily tai taajuus häirintää??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten estää äänihäirintää tai muuta sähköistä säteily tai taajuus häirintää??

        Puhdistamalla kehoa alumiinilta ja raskailta metalleilta sekä käyttäen alumiini foliota sekä faraday kangasta kotona. Vesipullot kanssa toimii.


    • minkä_ihmeen

      Minkä ihmeen takia juuri sinua vainottaisiin?

    • huonoudenpuutossyynä

      Siihen on häiritsijät keksineet satoja syitä, alussa esim. luonnonsuojelu, metsiensuojelu, naapurin kiinteistöjen arvon laskeminen, kun asun lähellä, maanomistajien maan käytön vaikeutuminen, oma työ ja rahoitusrikosten raportointi, virheiden paljastaminen hankkeissa, oma persoona, omat harrastukset, oma perhe, omien lasten elämä, oma huonous, oma toisia auttava elämäntapa, oma avioliitto, oma avioero, oma lapsuus ja oma nuoruus, oma itsenäinen ajattelu, oma poliittinen ja uskonnollinen vakaumus, omien lasten seksuaalinen suuntautuminen, oman miehen homous, ja kaikkea maan ja taivaan väliltä.

      Sitä he selittivät joka päivä, kuinka huono olin kohteena, kun ei reagoinut enää heidän haluamallaan tavalla, ollut sairas, tai muutoin huonossa kunnossa, eli se huonouden puuttuminen elämässä on nyt kiusauksen syy loppuelämän ajan jatkumiseen kiusaukseen!
      Joku Suomessa ja ulkomailla on onnistunut nauhoittamaan tätä joutavaa puhetta, jota he puhuvat ihmisille 24/7, olisi hyvä tietää tekniikat siihen. Onko tietty radiotaajuus, jolla voisi jotenkin onnistua siinä?

    • maailmanjärjestäytymistä

      Kun tietää enemmän systeemeistä, kuten silmään asennetusta kamerasta (vihreä täplä) tietyssä valossa näkyy, ja ymmärtää osin ajatusten lukemisen mekanismin, sekä puheen kuulemisen ja manipuloinnin jo vuosia aikaisemmin kuin itse tiesi mistä on kyse, ymmärtää kaikkien järjestelmien vaarallisuuden. Tulen kirjoittamaan lisää, kun saan koko tekstin itselleni selväksi; Silent massacre/electronic stalking in the Usa!

      Mitä kaikkea mahdollistaa ihmisen toiminnan ohjaaminen?

      Järjestelmä on ehkä vain sotilaallisiin operaatioihin kehitetty menetelmä, mutta siviiliväestössäkin se voi johtaa suuriin katastrofaalisiin tekoihin, joita ei tavallinen ihmisen voi ymmärtää.

      Kuka tahansa on voitu valjastaa teon tekijäksi! Osaamattomissa käsissä sillä voi olla laajaskantoiset seuraukset.

      Miettii vain miten se toimii sotilaallisessa käytössä, ajatusten lukeminen ja manipulointi, pystyykö ihminen silloin toimimaan oikein ja vastuullisesti, vai onko silloin vaara toimia vääriä vihollisia vastaan?! Siinä on suuri eettinen vastuu!

    • pilkatasaa

      Sen sijaan trolliketjut aiheesta ovat nyt suosittuja. Annetaan ymmärtää, että hulluja ovat, eivät vaan tajua sitä itse.

    • T_F

      "Minkä ihmeen takia juuri sinua vainottaisiin?"

      Ihmisiä on vainottu joukolla kautta historian, siinä ei ole mitään uutta. Tämä nykyajan joukkovainoaminen on organisoitua toimintaa, jossa sitä johtavat levittävät kohteesta valheita ja huhuja, joilla saadaan mukaan ihmisiä. Kohde siis mustamaalataan esim. "yhteisölle vaaralliseksi henkilöksi". Taustalla ovat usein poliittiset syyt, kuten DDR:ssä, jossa tällainen vainoaminen oli käytössä toisinajattelijoita vastaan.

      Vaikka tätä kysymystä ei suoraan minulle osoitettu, niin minun vainoamisen syynä saattaa olla se, että olen osallistunut poliittisen kansalaisryhmän toimintaan, harjoittanut aktivismia (jakanut lentolehtisiä kadulla ym.), nettiaktivismia vuodesta 2006, ja olen toisinajattelija juuri siinä merkityksessä, mitä sillä Neuvostoliitossa tarkoitettiin. Monilla organisoidun vainoamisen kohteilla on samanlainen tausta.

      Vuosia sitten myös arvostelin voimakkaasti erään julkisen organisaation nokkamiehen tapaa hoitaa virkaansa, ja hän voisi hyvinkin olla minulle katkera, koska hän on julkisten lausuntojensa perusteella herkkänahkainen, ei kovin hyvin kritiikkiä kestävä henkilö.

      • oioioioioi

        Minä olen havainnut että aika monet virkamiehet eivät ole tippaakaan kiinnostuneita alaansa koskevasta lainsäädännöstä, vaan huseeraavat miten itse tykkäävät. Ja tykkäävät enemmän stalkkauksesta kuin viranhoidosta.


    • tietojayhteyshenkilöiltä

      Olen kirjoittanut nyt eri tekniikoista omaan blogiini mm. ajatusten lukemisen lukemalla äänihuulista ihmisen puheen esiasteen, olen kirjoittanut äänien kuulemisen tekniikoista, ulkoisesta ja sisäisestä tekniikasta, elektromagneettisen kentän luomisesta ihmisen ympärille ja siihen sisältyy sitten kaikki muu häirintä. Vihreä täplä silmässä näkyy tietyssä valossa ja sekin on silmään asennettu kamera.

      Koko ihmisen historia kaikkine tietoineen ja ihmisineen on käytössä ja samoin kaikki äänihistoria ihmisen elämässä ja kaikkien ihmisten äänet sekä muut psyykkiset ja fyysiset häirintäkeinot.

      Kaikki on löytynyt, mitä olen nyt etsinyt. Ja koko ajan saan lisätietoja, kiitos tietäville henkilöille. Meitä on paljon Suomessa muutamasta tuhannesta kahteenkymmeneen tuhanteen ihmiseen stalkattuna ja/tai elektronisesti häirittynä!

    • puolensajapuolensa

      Gs-asiasta tiedon levittämisen nurja puoli on se, että se käy oppimateriaalista häiriköille. -Jyväskylässä vuosien ajan kohteena ollut kirjoitti paikkakunnan palstalle aiheesta omia kokemuksia ja tietomateriaalia suomeksi ja englanniksi. Ahkerasti. Pitkiä ketjuja.

      Eilen illalla myöhempään jouduin nettiryhmässä (yli 17 000 jäsentä) hyvin ammattitaitoisen hyökkäyksen kohteeksi. -Kun Googlailin , huomasin, että hyökkääjä asuu Jyväskylässä. Sitä en tiedä. mistä minut "tiesi".

    • Montavuottastalkattuna

      Stalkkaavat henkilöt vaihtavat tietoja keskenään. Lisäksi he käyttävät vakoilussaan menetelmiä, joita ei tunneta. Mm. nanorobotit ovat heillä käytössä nykyisin.

      Elektromagneettinen kenttä toimii sekä lähettimenä että vastaanottimena.

      Samoin kaikki voidaan kuvata, äänittää, ihmisen ajatukset kaapata lukemalla kurkunpäästä puheenesiaste, ja siinähän paljastuu koko ihmisen elämän historia, ja kaikki mahdolliset tiedot koko ihmisestä, ympäristöstä, ja siis koko ihmisen koko elämän historia lapsuudesta lähtien.

      Lisäksi käytetään kaikkia mahdollisia sosiaalisia medioita, sekä ihmisen sosiaalista ympäristöä.

      Stalkkausta olen kokenut erityisesti Jyväskylässä, eli siellä on yksi päätoimijoiden yhdistymä!

      Mutta vain levittämällä tietoa, voidaan saada ongelmat terveydenhuollon toimeen ja lääkärikunnalle. Ja häirityille ryhmän tuki on ensiarvoisen tärkeä lisätiedon saamisen ja tuen saamisen takia. Et ole yksin häiritty, meitä on tuhansia Suomessa!

      Nykyisin kaikki lähetetään sairaalaan vainoharhaisina, ja se on heidän työpaikkansa, perheensä, sosiaalisten suhteidensa, ja ehkä koko elämän loppupiste!

      • ihanmitenvain

        Pikkuisen haiskahtaa trollillekin tämä, on vähän niin kuin lainattua tavaraa.


      • dfgdfgg

        Tekisi mieli lähettää viestiä jonnekin lääkäriliittoon ja kysyä onko he tietoisia elektronisesta häirinnästä. Jos ei, niin voisi sanoa että kannattaisi ottaa selvää. Ehkä jos usempi henkilö kysyisi aiheesta, niin asialle tehtäis jotain... Samoin ehkä jostain hypnoosiliitosta voisi kysyä jotain tuohon hypnotisointiin liittyen.

        Hypnoosiliittoon kerran lähetin viestin ja kysyin osaako he sanoa mitään siihen, kun mut hypnotisoitiin äänillä uneen ulkopuolelta kun olin kotona (silloin aluksi yksi tällainen voimakas hypnotisointi, sen jälkeen huomaamattomampia, ehkä jopa omaksi eduksi että rentoutuu ja nukahtaa) ja samalla kerroin yhdestä ahdistusoireesta joka alkoi sen jälkeen (en tietenkään voi olla varma liittyykö se tähän hypnotisointiin, mutta uskon niin) He vastasi ensin "Se, mitä kerrot kokeneesi, ei todellakaan ole meille tuttua. Emme myöskään voi ottaa kantaa tapahtuneeseen, koska haluat pysyä nimettömänä."

        Parin viikon päästä tuli toinen vastaus toiselta henkilöltä sieltä: "Hypnooseja voidaan purkaa onnistuneesti ja se kannattaakin tehdä. Esim. (nimi) osaa hoitaa mainiosti hypnoosien purkuja. Toki muutkin, mutta häneen olisin ensimmäisenä yhteydessä. Tiedot löytyvät asiakastyötä tekevien yhdistysten jäsenten luettelosta."

        En kuitenkaan ollut enempää yhteydessä, kun en oikein tiedä mitä tässä pitäis tehdä.


      • lähetäpä.tietoa
        dfgdfgg kirjoitti:

        Tekisi mieli lähettää viestiä jonnekin lääkäriliittoon ja kysyä onko he tietoisia elektronisesta häirinnästä. Jos ei, niin voisi sanoa että kannattaisi ottaa selvää. Ehkä jos usempi henkilö kysyisi aiheesta, niin asialle tehtäis jotain... Samoin ehkä jostain hypnoosiliitosta voisi kysyä jotain tuohon hypnotisointiin liittyen.

        Hypnoosiliittoon kerran lähetin viestin ja kysyin osaako he sanoa mitään siihen, kun mut hypnotisoitiin äänillä uneen ulkopuolelta kun olin kotona (silloin aluksi yksi tällainen voimakas hypnotisointi, sen jälkeen huomaamattomampia, ehkä jopa omaksi eduksi että rentoutuu ja nukahtaa) ja samalla kerroin yhdestä ahdistusoireesta joka alkoi sen jälkeen (en tietenkään voi olla varma liittyykö se tähän hypnotisointiin, mutta uskon niin) He vastasi ensin "Se, mitä kerrot kokeneesi, ei todellakaan ole meille tuttua. Emme myöskään voi ottaa kantaa tapahtuneeseen, koska haluat pysyä nimettömänä."

        Parin viikon päästä tuli toinen vastaus toiselta henkilöltä sieltä: "Hypnooseja voidaan purkaa onnistuneesti ja se kannattaakin tehdä. Esim. (nimi) osaa hoitaa mainiosti hypnoosien purkuja. Toki muutkin, mutta häneen olisin ensimmäisenä yhteydessä. Tiedot löytyvät asiakastyötä tekevien yhdistysten jäsenten luettelosta."

        En kuitenkaan ollut enempää yhteydessä, kun en oikein tiedä mitä tässä pitäis tehdä.

        Hyvä idea, lähetäpä! Lääkäriliitossa on ainakin tähän asti ollut minun mielestäni valistunutta porukkaa ainakin lehteä julkaisemassa, psykiatrien liitosta - tai yhdistyksestä tai mikä se onkin - en olisi niin varma. Saisivat psykiatritkin ehkä parempaa tietoa kuin omasta järjestöstään


    • Lisätietojahäirityltä

      Se on se tiedon jyvänen taustalla, että voi kirjoittaa stalkattuna tekniikoista, on nähnyt jopa näiden käytettävien laitteiden tekniikan kehityksen vuosien varrella.

      Siinä se, ne ovat näkymättömiä ulkopuolisille. Siksi kiusantekoa on vaikea uskoa kenenkään, eikä ne puheäänet kuulu kuin häiritylle näillä tekniikoilla.

    • häirinnästätietoja

      Häirintään käytetyt robotit ovat pienentyneet. Ne olivat hyönteisen näköisiä ja isompia alussa, nyt ne ovat sellaisia pieniä mustia täpliä, nanorobotteja mikrorobottien sijaan. Ne liikkuvat niin nopeasti, ettei ihmisen silmä kykene niitä havaitsemaan. Ne ovat tarkoitettu vakoiluun, ja sotilaskäyttöön.
      Nanorobotit voivat olla varustettu lähettimellä ja vastaanottimella, näytteiden ottoon, pienillä virtalähteillä, valoilla, pienillä energia-aseilla, ja siten niiden avulla voidaan aiheuttaa pistelyä mm. tärykalvoon, silmiin ja jopa tunkeutua suolistoon ohuen ihon kautta, mm. nivuset suolistoon ilmavaivat, ulostamisen tarve, virtsaamisen tarve, sukupuolielinten ärsytys, sekä ärsyttää limakalvoja, aiheutta kutinaa kurkkuun, kipua silmiin, virtapiikkejä hermopisteisiin, lamauttaa käden esim. olkapäässä olevasta pisteestä jne.
      Päänsärky, silmässä roskan tunne, näköhäiriöt, kuulohäiriöt, tasapainohäiriöt ja kutinaa voidaan aiheuttaa!
      Tehtäviä on monia!

      • häirintää.on.mutta

        Mistä tiedät, kun niitä ei kerta voi nähdä? Vai oletko yhtä herkkäuskoinen kuin nuo ihmisiä aiheetta mustamaalaavat trollit/stalkkerit? Kyllä se virtsaamisen tarve tulee muutenkin ja kurkun kutinat.


      • tietosaakärsimään

        Virtsaamisen tarve tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta ja voimakkaana ja nestettä tulee. -Ei luonnollinen tarve ilmaannu sillä tavoin.
        -Kurkun kutinakin on äkillinen, ei mitään luonnollista syytä pysty keksimään. Ja kun se on tehty pari kolmekin kertaa, sen tunnistaa aiheutetuksi.

        Minun stalkkerit tykkäävät esitellä minulle häirintävehkeitään. Kärsin enemmän kun tiedän
        . - Oli kokemusta, että talvella, kun on valkoinen hanki ja aurinko paistaa, mustia pisteitä voi näkyä. Ovat verkkokalvon samentumia. - Sitten kotona tavallisina päivinä alkoi nokipilkkuja vilistä näkökentässä. Ehdin pelästyä --Sitten tuli päivä, että että kolme kämmenenkokoista "lepakkoa" lenteli olkkarissa. Sitten ne yhdistyivät. Hävisivät. - Sitten tuli muutamia nokipilkkuja lentelemään kuin hyttyset.- Hävisivät. -Sitten muutama pieni valopiste tanssi kuin tulikärpäset. -Ja hävisivät.
        Onneksi minulla oli alustavaa tietoa. MUTTA noin suunnilleen itsestään seuraavana päivänä netissä osui silmiin artikkeli aiheesta.


      • sfgd
        tietosaakärsimään kirjoitti:

        Virtsaamisen tarve tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta ja voimakkaana ja nestettä tulee. -Ei luonnollinen tarve ilmaannu sillä tavoin.
        -Kurkun kutinakin on äkillinen, ei mitään luonnollista syytä pysty keksimään. Ja kun se on tehty pari kolmekin kertaa, sen tunnistaa aiheutetuksi.

        Minun stalkkerit tykkäävät esitellä minulle häirintävehkeitään. Kärsin enemmän kun tiedän
        . - Oli kokemusta, että talvella, kun on valkoinen hanki ja aurinko paistaa, mustia pisteitä voi näkyä. Ovat verkkokalvon samentumia. - Sitten kotona tavallisina päivinä alkoi nokipilkkuja vilistä näkökentässä. Ehdin pelästyä --Sitten tuli päivä, että että kolme kämmenenkokoista "lepakkoa" lenteli olkkarissa. Sitten ne yhdistyivät. Hävisivät. - Sitten tuli muutamia nokipilkkuja lentelemään kuin hyttyset.- Hävisivät. -Sitten muutama pieni valopiste tanssi kuin tulikärpäset. -Ja hävisivät.
        Onneksi minulla oli alustavaa tietoa. MUTTA noin suunnilleen itsestään seuraavana päivänä netissä osui silmiin artikkeli aiheesta.

        Virtsaamisesta tuli mieleen se, kun ne alkuvaiheessa, ihan ekojen viikkojen aikana aiheutti sen, etten pystynyt pissaamaan, luultavasti olin niin säikähtänyt heidän puheesta. Ehkä se oli joku keino, jolla varmistettiin ettei tuu pissa väärässä paikkaa. Tosin kerran paniikissa tuli, ja sitä ne ei estänyt (olen siis ihan suht nuori ihminen vielä eikä todellakaan ole mitään tämmösiä ongelmia normaalisti). Mulle luotiin kuva että ne teki jotain kun olin vessassa ja sitten pystyin pissaa (rentoutti?). Luin jostain, että virtsaaminen herättää hypnoosista (en ole varma muistanko oikein), ehkä sen takia on joskus hyvä pissata usein.


    • Elämäjatkuuhäirittynä

      Jokainen häiritty käy lävitse seuraavan prosessin. Hän kertoo alussa kokemastaan stalkkauksesta ja elektromagneettisesta häirinnästä. Hänet julistetaan vainoharhaiseksi, ja joku toimittaa hänet hoitoon sairaalaan. Hän joutuu olemaan sairaalassa ainakin seurantajakson.

      Jos hän pystyy järjellään selittämään tehdyn stalkkaukseksi, hän pääsee pois muutaman päivän tai parin viikon jälkeen.
      Jos hän vielä kertoo manipuloituneena stalkkauksen kohteena olemisesta, äänien kuulemisesta ja muusta, hänet määrätään pakkohoitoon, kunnes hän oppii vaikenemaan asioista.

      Hän on ehtinyt saada siinä vaiheessa mielisairaan leiman. Mutta vaikenemalla asioista riittävän pitkään, ja saadessaan elämänsä jälleen raiteilleen, työpaikan ja muun elämän järjestyessä, hän on taas normaali ja tavallinen ihminen yhteiskunnassa stalkkauksesta ja äänihäirinnästä huolimatta!

      Tekniikat ovat muille näkymättömiä, eli ihmisille puhutaan näillä äänitekniikoilla jopa 24/7 ja osalle vain silloin tällöin. Puhe on yleensä pelkästään huonoutta julistavaa, kuinka ihminen on huono häiritty!?

      Ihminen siis pystyy elämään tämän häirinnän kohteena lähes normaalia elämää, vaikka he puhuisivat hänelle koko loppuelämän ja tekisivät kaikenlaisisa kipuja ja sairauksia ihmiselle, hän pystyy olemaan läsnä toisten seurassa, töissä ja opettelemaan nukkumaan jopa hyviä yöunia kaikesta pistelystä, tökkimisestä, päänsärystä ja jatkuvasta puheesta huolimatta!

      • loppumetritmeneillä

        Tuollainen on vaino on jotakin muuta kuin gang stalkingia. -Se on laajempaa. Sen tarkoitus on tuhota ihmisen elämän joka alueella, sekä fyysinen että henkinen terveys. -Ihminen saadaan hengiltä ilman, että mitään todisteita jää.

        Mikähän oikein on edellä olevan trollin (vai stalkkerin ) viestin tavoite.


      • vaimitähän

        Vai olisko paradoksaalista mustaa huumoria, joka on liikaa tekoälyn hoksottimille. saa asian esitettyä.


      • hei.muutakin.on.piruvie

        Minäkin epäilen että tuo ei ole varsinaista gang stalkingia, olen nimittäin sellaisen kohde. Normaali elämä ei ole mahdollista, koska ihmisellä ei ole kotirauhaa, vaan joka yö ja joskus päivälläkin säteilytetään, pilataan hengitysilmaa erilaisilla myrkyllisillä hajuilla ja kaasuilla, ulvotetaan ja vingutetaan koneita ja aiheutetaan kovia tuskia voimakkailla ultraäänilaitteilla ja muilla, täristetään, pistellään elektronisilla piikeillä, riistetään unta, herätetään monta kertaa yössä, pahoinpidellään ionisoimalla kaasut ja ohjailemalla ne sähkömagneettisesti erilaisiksi nuijiksi, piikeiksi tai eläimiksi ym. ym. Suurin piirtein ainoa mitä EI todellakaan aiheuteta on kallonsisäinen puhe.

        Mitähän todisteita tai edes arveluja noilla suurin piirtein pelkkien puheäänien kuuntelijoilla on siitä että niillä olisi tarkoitus tuhota myös heidän fyysinen terveytensä? Taitaa olla liiottelua.


      • meilläkurjempaa

        Aiheuttavat stressiä, psyykkistä oireilua, häiritsevät keskittymistä, työn tekoa, jne. Mieli ja keho ovat yhteistyössä. -Että kyllä siinä voi fysiikkakin mennä huonoon kondikseen. -että kurjaa on niilläkin


      • oikeasti.häiritty
        meilläkurjempaa kirjoitti:

        Aiheuttavat stressiä, psyykkistä oireilua, häiritsevät keskittymistä, työn tekoa, jne. Mieli ja keho ovat yhteistyössä. -Että kyllä siinä voi fysiikkakin mennä huonoon kondikseen. -että kurjaa on niilläkin

        Aika kaukaa haettua, ei siis todellakaan ole sitä mitä meillä oikeasti häirityillä ja vainotuilla. Mutta meitä ei häiritsekään mikään amerikkalainen yhteiskuntaorganisaatio vaan aidosti kotimaiset nuorisorikollisjengit jotka käyttävät paskamaista gang stalking -kaavaa ja paskamaisia gang stalking -koneita, ja johon paskamaiset poliisit eivät puutu, ehkä osittain siksikin että te suollatte nettiin paskamaista puppuanne. Älkää sekottako noita kuvitelmia oikeaan häirintään, please!.


      • eipäonnistunut

        Taas tulee mieleen, että on stalkkerin yritys hämätä ja siirtää huomiota muualle: ihan vaan suomalaiset nuorisorikollset asialla.


      • lkjlkjg
        hei.muutakin.on.piruvie kirjoitti:

        Minäkin epäilen että tuo ei ole varsinaista gang stalkingia, olen nimittäin sellaisen kohde. Normaali elämä ei ole mahdollista, koska ihmisellä ei ole kotirauhaa, vaan joka yö ja joskus päivälläkin säteilytetään, pilataan hengitysilmaa erilaisilla myrkyllisillä hajuilla ja kaasuilla, ulvotetaan ja vingutetaan koneita ja aiheutetaan kovia tuskia voimakkailla ultraäänilaitteilla ja muilla, täristetään, pistellään elektronisilla piikeillä, riistetään unta, herätetään monta kertaa yössä, pahoinpidellään ionisoimalla kaasut ja ohjailemalla ne sähkömagneettisesti erilaisiksi nuijiksi, piikeiksi tai eläimiksi ym. ym. Suurin piirtein ainoa mitä EI todellakaan aiheuteta on kallonsisäinen puhe.

        Mitähän todisteita tai edes arveluja noilla suurin piirtein pelkkien puheäänien kuuntelijoilla on siitä että niillä olisi tarkoitus tuhota myös heidän fyysinen terveytensä? Taitaa olla liiottelua.

        Edellinen: "Mitähän todisteita tai edes arveluja noilla suurin piirtein pelkkien puheäänien kuuntelijoilla on siitä että niillä olisi tarkoitus tuhota myös heidän fyysinen terveytensä? "

        Mulla on pilattu myös fyysinen terveys. ennen olin liikunnallinen ihminen ja kun he aloitti puhejutut, niin fyysinen kunto romahti ihan täysin, koska en pystynyt järkytyksestä harrastaa liikuntaa. he on myös "poistanut" multa lihaksia, mm. pakaroista, jossain vaiheessa meni reisilihakset ihan voimattomiksi, alaselkään on annettu isku ja nykyään alaselkä ihan ihmeellinen ja notkolla. fyysistä on myös se, että on tehty niin että hiukset on tosi huonossa kunnossa.

        ja olen edelleen ihan syytön mihinikään, en ole koskaan tehnyt mitään laitonta tai pahaa keneellekään, mut on ilmeisesti ihan sattumanvaraisesti jonkun idiootin toimesta valittu tähän.


      • lkjlkjh

        unohdin kirjoittaa vielä, että niskalihakset on löysytetty/pilattu, niin että ryhti on entistä hankalampi.


      • Mies.havahtui.sairaal
        eipäonnistunut kirjoitti:

        Taas tulee mieleen, että on stalkkerin yritys hämätä ja siirtää huomiota muualle: ihan vaan suomalaiset nuorisorikollset asialla.

        Tässäkin jotain nuorisorikollisuutta
        Hiustenpidennyksiä ja hajuvesiä
        Kun seurue saapui Tampereelle, mies oli sekavassa olotilassa. Hän maksoi naisten ostoksia Sokoksella, kampaamossa, tatuointiliikkeessä ja seksiliikkeessä. Mies muun muassa osti naisille laukkuja, hajuvesiä, hiustenpidennyksiä, lävistyksen ja huulten kestopigmentoinnin. Käräjäoikeuden todistajan mukaan nuorempi nainen kutsui miestä kullaksi ja vikitteli tätä.
        Seuraavaksi seurue jatkoi Giganttiin, jossa mies sai epileptisen kohtauksen. Kun mies havahtui tajuihinsa, hän oli sairaalassa. Syyttäjän mukaan mies kärsi kolmikon ostosreissulla noin 7 100 euron vahingot.
        Molemmat naiset tuomittiin Pirkanmaan käräjäoikeudessa pahoinpitelystä ja kiskonnasta. Nuorempi naisista tuomittiin nuorena henkilönä, koska hän oli tekohetkellä 17-vuotias.

        https://www.aamulehti.fi/kotimaa/aiti-ja-tytar-tarjosivat-miehelle-kyydin-ja-viagraa-mies-herasi-sairaalasta-huumattuna-ja-huijattuna-200203395/?utm_source=leiki&utm_medium=iltalehti&utm_campaign=kontekstuaalinen&_ga=2.43774178.657953631.1497598924-664538082.1449905390


      • Anonyymi
        loppumetritmeneillä kirjoitti:

        Tuollainen on vaino on jotakin muuta kuin gang stalkingia. -Se on laajempaa. Sen tarkoitus on tuhota ihmisen elämän joka alueella, sekä fyysinen että henkinen terveys. -Ihminen saadaan hengiltä ilman, että mitään todisteita jää.

        Mikähän oikein on edellä olevan trollin (vai stalkkerin ) viestin tavoite.

        kyse on illuminaatin tekemästä joukkokiusaamisesta- joka on enemmänkin ihmisoikeusrikollisuutta.


    • aiheutettuitsemurha

      Itse häirittynä aloin miettimään yhtä itsemurhaa vuodelta 2013, hän kuuli meidän puhuvan hänen lääkityksestään ja meidän arvostelevan häntä, vaikka asia ei näin ollut! Kävien vielä hänen kotonaan, ja jälkeenpäin hän ihmetteli, miten minä hänen kotia olin arvostellut ja mittaillut. Hän oli suhteessa sukulaiseni kanssa, ja sitten hän teki yhden itsemurhayrityksen parin kuukauden sisällä, ja parin viikon päästä onnistui siinä.

      Mietin, että onko minua stalkkaavat ja puhuvat ihmiset onnistuneet jotenkin häiritsemään tätä naista, ja saaneet hänet pois tolaltaan. Tiedän, että äänihäirinnän takia minun puhetta on vääristelty monessa suhteessa ja minulle tulevia viestejä vääristellään. Asia vaivaa kovasti, koska onhan se surullista, jos alaikäinen lapsi menettää äitinsä, vaikka lapsi kasvaisi toisessa perheessä!

      Minuakin yritettiin sitten ajaa itsemurhaan muutama kuukausi myöhemmin erilaisilla äänillä ja autoilla ja muilla ajoneuvoilla seuraamalla ja kiilaamalla. Kaikenlaisella pelottelulla ja huutelulla ja uhkailuilla!

      • sddd

        olen näin jälkeenpäin tajunnut, että mua on yritetty saada tekee itsemurhaa. ilmeisesti olen tässä maassa joku unwanted ja mut pitää tappaa. tällaista suomessa. (ja en siis ole mikään paha ihminen, en ole koskaan tehnyt kenellekään mitään pahaa tai toiminut mitenkään laittomasti, nää kiduttajathan saa tuosta elinikäisen jos ne jää kiinni)


      • Anonyymi
        sddd kirjoitti:

        olen näin jälkeenpäin tajunnut, että mua on yritetty saada tekee itsemurhaa. ilmeisesti olen tässä maassa joku unwanted ja mut pitää tappaa. tällaista suomessa. (ja en siis ole mikään paha ihminen, en ole koskaan tehnyt kenellekään mitään pahaa tai toiminut mitenkään laittomasti, nää kiduttajathan saa tuosta elinikäisen jos ne jää kiinni)

        meitä on monia-

        ja kaikki me eristetään muista yksinäisyyteen

        https://www.facebook.com/groups/1763926883865041/


    • katsokommentoinnit

      Joka kerta, kun törmää johonkin rva Aueriin liittyvään, niin huomaa, että todellakin Suomessa hän on julkinen joukkovainon uhri nro yksi.
      Hänen ympärillään on vuosia jo ollut ikään kuin robottigeneraattori, joka suoltaa samaa puppua ja valhetta aina ja yhä uudelleen.

      https://www.youtube.com/watch?v=4GdOmCnFdxA

      • sdfsdff

        mua kohtaan tehtävässä vainonnassa aina välillä muistutetaan Auerista. se on aika ahdistavaa.. olen ihan syytön mihinkään enkä ole tehnyt pahaa kenellekään, mutta jostain syystä he haluaa koko ajan muistuttaa siitä. hitto ne on sairaita kiduttajia.


    • Viranom_piilottaatietoa

      En päässyt kuuntelemaan uusimpia keskusteluja, mutta olen perehtynyt muihin tekniikoihin, joiden kohteeksi olen joutunut vuosien varrella. Paljon valaisevaa asiaa on tullut esille, miksi ja mitä on tehty.
      Tärkeää on sellaisen häirinnän tekeminen, että uhri saadaan jotenkin sekaisin tai näyttämään sekavalta ympäristössään, jotta hänet olisi helpompi tyrkätä pakkohoitoon jollakin keinolla.
      Keinoja on käytetty, täytyy myöntää, ja sekin on ihmiselle kova paikka joutua hoitoon ilman psyykkistä sairautta, häirinnän kohteena, ja se ulospääsy on erittäin vaikeaa, koska joutuu kovan lääkityksen kautta samaan tilaan kuin oikeat potilaat siellä osastolla.
      Itsekin jouduin sinne, kun sanojani vääristeltiin, eli koin elämääkin kovemman kohtalon pakkohoidon tuloksena kokemaan. Se lienee suurin ongelma koko häirinnässä, koska muut ihmiset eivät voi tietää häirinnästä, eli kaikki leimataan omaksi mielikuvitukseksi tai harhaluuloiseksi.
      Viisastuin ja aloin etsimään ihan oikeita tietoja ja tekoja, ja kas kaikki paljastuu vähitellen ja se eletromagneettinen kenttäkin pystytään luomaan Suomessakin monen ihmisen ympärille aika vähäisin ja näkymättömin keinoin!
      Eikä tarvitse olla harhaluuloinen silloin kuullessaan puhetta vaikkapa 24 tuntia vuorokaudessa.
      Ymmärtää silloin, miksi ihmiset eivät usko! Koska he eivät itse kuule mitään kuin korviensa huminaa! Vain toinen uhri voi tietää totuuden! Ja tämän takia kaikki uhrit on leimattu mielenterveyspotilaiksi.
      Tieto lisää tuskaa, koska yhteiskunta ei ymmärrä koko ongelmaa tai piilottelee tietoja näistä menetelmistä? Kumpi on oikea näistä?

    • Yhteiskunnallinentapaus

      Tekniikoista miettii sitä ulkoista kuulemista, voiko se olla ratkaiseva tekijä siinä, että ihminen saadaan tekemään hirmutekoja, kuten on nähty viime aikoina?

      Tekniikkahan on näkymätöntä, riippumatonta esimerkiksi kännyköistä ja muusta tiedonvälityksestä, eli ihmisen kännykästä tai tietokoneelta ei löydy tietoja tai yhteyksiä äärijärjestöihin!? Ihminenhän manipuloituu puheesta kuitenkin ajan mittaan, jos samaa sanomaa toistetaan pitkään hänelle ja 24/7!

      Koska näkymätön tekniikka on kaksipuoleista, voisi se tosiaan toimia ihmisten tiedonvälitysjärjestelmänä kaikissa oudoissa tapahtumissa, juuri sen ajankohtaisuuden ja näkymättömyyden ja toisille ihmisille kuulumattomuuden takia.

      Vain kohdehenkilö ja häntä avustavat ihmiset siis pystyvät kommunikoimaan paikasta ja ajasta riippumatta, joten ihminen saa apua ulkopuolisilta ratkaistakseen esim. tietotekniset tai muut tekniset ongelmat, mitä hän ikinä onkin tekemässä, kuten vaikka ohittamassa turvallisuuslaitteita tai -järjestelmiä.

      Kaikki vaihdettava tiedonvälitys on siis reaaliaikaista ja paikasta riippumatonta, ja helpottaa kaikkea tekemistä suunnattomasti. Ihminen saa ilman omaa puhetta, kurkunpäästä luettavan esipuheen avulla, kaikki asiat ja pulmat ratkaistua suoraan omiin korviinsa tapahtuvan reaaliaikaisen puheen avulla. Henkilöt jotka puhuvat hänelle, pystyvät siis tulkitsemaan hänen esipuheensa, kysymykset ja tiedontarpeensa siinä kyseisessä tilanteessa! Eli henkilö, joka toimii tietyssä salaisessa tehtävässä, saa apua itselleen ratkaistakseen ongelmat, olipa ne mitä tahansa!

      Näin toimii siis nämä tiedonvälitysjärjestelmät, joita tavalliset ihmiset eivät voi tietää!

      Kuinka hyvin perillä ovat viranomaiset? Tai poliittiset organisaatiot tai muut yhteiskuntaa ylläpitävät järjestelmät?

    • dfgdfgf

      Ne saa "nappia painamalla" ihmisen psykoottiseen tilaan. Ne saa ihmisen esim. puremaan itseään ja itkemään kammottavaa olotilaa, ne kiduttaa niin voimakkaasti psyykkisesti että sitä en pysty mitenkään kuvailee tarpeeksi. Ne ohjaa ihmisen eka tiettyyn olotilaan, sitten ne esim. laittaa jotain ärsyttäviä sanoja. Kaikki tää alitajuntaan. Jos se olis vaan normaalia puhetta, sanoja, ne pystyisi käsittelee niin ettei anna niitten aiheuttaa paskaa oloa, voisi sivuttaa ne. Mut ne laittaa ne alitajuntaan joka on erittäin tehokasta tekee ihmiselle ihan jäätävän olotilan. Äsken istuin parvekeella rentoutumassa ja ottamassa aurinkoa. Ne aloitti sen. Se kestää ehkä puoli tuntia se itse (nyt tällä hetkellä ne vilauttaa sanoja mun mieleen, että kirjoittaisin niillä sanoilla) kauheus, sitten loppu päivä meneekin siitä toipuessa. Sain jo potkut töistäkin tämän häirinnän takia, kun en pystytnyt tekee töitä. Nyt kun olen vapaalla ja pystyin aamupäivällä ottaa aurinkoa ja lukee kirjaa ne iski. Ne siis oikeesti taas iski, kuten eilenkin, ja kuten melkein joka ikinene päivä vaikka kuinka monen kuukauden ajakta.

      Ihan hirveetä että joudun kirjoittaa tällaista tekstiä, mutta aion kertoa kaiken mitä vaan pystyn siitä mitä ne tekee. Tällaista ei oikeesti saa tapahtua maailmassa.f

    • sfdgfg

      Nyt ne ärysttää ihan koko ajan kun olen kotona. Kun olin töissä niin ne silti jätti hieman rauhaan. Nyt ne laittaa paikat nykimään, olo tilan erittäin herkäksi. yritän kerätä listan siitä mitä ne tekee. eilen kun kävin ruokakaupassa, niin heti kun asutin rappukäytävästä ulos, alkoi ärsyttäminen. sekä siten että ihmiset käveli mun ympärillä ja ohi koko ajan, plus elektronisella häirinnällä. kun palasin kauppareissutla kotiin olin ihan hajalla. niitten täytyy olla niin sairaita, ne on ite varmaan aivopestyjä tohon hommaan tai sitten niille on valehdeltu todella paljon siitä mihin ne osallistuu. tämän lisäksi unihäirintää. tai jos on valveilla silmät kiinni, ne pystyy laittaa sulle sua ärsyttävän jutun sun silmiin. ne tunkee siis sun sieluun, et pysty olee rauhassa aina edes silmät kiinni, yöllä ne laittaa kummallisia unia, aamulla oot valmiiksi ihan päästä pyörällä. jos joutuu töihin nousemaan, ne tekee aamuheräämisestä niin kauheen kun vaan voi.

      eletään varmaan jotain vainoamisen aikakautta, josta puhutaan vuosien päästä suomen historiassa.

      • mistä.näitä.tulee

        Entä jos menet jonnekin missä on muita ihmisiä, esimerkiksi kirjastoon, teatteriin tai syömään johonkin lounaspaikkaan tai muuhun ravintolaan? Minä saan enimmäkseen olla rauhassa silloin kun samassa tilassa on muita ihmisiä. - Minulle on joskus sattunut että juuri kun olen katsonut ikkunasta ulos siellä on sillä hetkellä tapahtunut jotain mielenkiintoista. Useimmiten siellä kuitenkin on kulkenut vain joku tyhmä ambulanssi mikä ei tosiaankaan ole mielenkiintoista. Joskus on silloin tullut mieleen ajatus että kuinkahan kauan ne taas ovat siellä pöljäilleet ja turhaan odotelleet että katsoisin niitäkin edes hiukan. Mistähän sellainen ajatus tulee?


      • kysyvä.ei.eksy
        mistä.näitä.tulee kirjoitti:

        Entä jos menet jonnekin missä on muita ihmisiä, esimerkiksi kirjastoon, teatteriin tai syömään johonkin lounaspaikkaan tai muuhun ravintolaan? Minä saan enimmäkseen olla rauhassa silloin kun samassa tilassa on muita ihmisiä. - Minulle on joskus sattunut että juuri kun olen katsonut ikkunasta ulos siellä on sillä hetkellä tapahtunut jotain mielenkiintoista. Useimmiten siellä kuitenkin on kulkenut vain joku tyhmä ambulanssi mikä ei tosiaankaan ole mielenkiintoista. Joskus on silloin tullut mieleen ajatus että kuinkahan kauan ne taas ovat siellä pöljäilleet ja turhaan odotelleet että katsoisin niitäkin edes hiukan. Mistähän sellainen ajatus tulee?

        Olisikohan jotain narsistista itseihailua jonka projisoit ambulansseihin? Vaikka mistä sen tietää vaikka asia olisikin päinvastoin.


      • sfdgfg
        mistä.näitä.tulee kirjoitti:

        Entä jos menet jonnekin missä on muita ihmisiä, esimerkiksi kirjastoon, teatteriin tai syömään johonkin lounaspaikkaan tai muuhun ravintolaan? Minä saan enimmäkseen olla rauhassa silloin kun samassa tilassa on muita ihmisiä. - Minulle on joskus sattunut että juuri kun olen katsonut ikkunasta ulos siellä on sillä hetkellä tapahtunut jotain mielenkiintoista. Useimmiten siellä kuitenkin on kulkenut vain joku tyhmä ambulanssi mikä ei tosiaankaan ole mielenkiintoista. Joskus on silloin tullut mieleen ajatus että kuinkahan kauan ne taas ovat siellä pöljäilleet ja turhaan odotelleet että katsoisin niitäkin edes hiukan. Mistähän sellainen ajatus tulee?

        Ne pystyy kääntää sun katseen tiettyyn suuntaan halutulla hetkellä. Mulla on satoja kertoja ollut niin, että esimerkiksi just kun nousen ylös pöydän äärestä ja menen vilkaisemaan ulos ikkunasta, niin siellä on just joku niistä esittäytymässä. Ei voi olla sattumaa, sattunut niin monesti ja monessa eri paikassa. Tietty tollanen menetelmä voi olla hyödyllinen joskus, mutta mun tapauksessa se on vain kiusantekoa ja tahallista häirintää, joka vain jatkuu ja jatkuu. Jos esim. kuljen kadulla ja ajattelen, että nyt katson vaan ihan maahan eteeni koko matkan, koska en kestä nähdä yhtäkään niistä, niin refleksin omaisesti nostan katseeni ylös just silloin kun joku niistä näyttäytyy siinä suunnassa johon vilkaisen.

        Voisimpa kirjoittaa jotain mukavaa tästä.. mutta vähissä on asiat. Joskus, esim. nukkumaan mennessä ne voi tehdä jotain kivaa, esim. kivoja rauhottavia kuvia. Mutta nyt tulee taas mieleen se että ne tosi monesti tekee muutama sekunti ennen nukahtamista koputusääntä, josta koko elimistö herää kunnolla eikä saa unta pitkään aikaan sen jälkeen ja elimistö ja mieli on stressi tilassa.


    • dfsf

      Ne pystyy vaikuttaa ihmisen olotiloihin ja tekee tietynlaista käyttäytymistä. Jos ne esim. haluaa, että ihminen kävelee tiettyyn paikkaan,se voidaan tehdä tosta noin vaan. Pientä hypnoosia ja jonkilaista ohjaamista ja homma valmis. Ihmisen saadaan myös esim. heittämään tavaran. Itseltäni on tämän takia rikkoutunut asunnossani muutama tavara (minulla ei ole koskaan aiemmin ollut sellaista käyttäytymistä, että tulisi tarve heittää joku tavara seinään, ei siis missään suuttumustilassa, tämä oli todella epänormaalia käytöstä). Muutaman kerran jälkeen opin onneksi tunnistamaan, että nyt ne yrittää saada mut rikkoo jotain, niin ei oo enää mitään hajonnut. Mutta kun se tulee ekan kerran ja tapahtuu parissa sekunnissa. Esim. jos seisot tiskipöydän ääressä , niin yhtäkkiä tulee ihan kauhee olo ja sekunnissa olet heittänyt astian seinään. Ihan käsittämätöntä.

      • Hoitoa.Vailla

        Suosittelen ottamaan yhteyttä psykiatrisiin palveluihin.


      • dfsf

        Sitähän ne varmaan haluaa. Mulle ei sovi, että mun elämää häiritään ja oikein tekemällä tehdään mielisairaan oloiseksi. Se ei vaan sovi mulle. Ne on pilannut mun elämän... :( antaakohan ne ikinä toipua tästä.


    • sdsf

      Illalla ennen nukahtamista pistettiin isovarpaaseen. Kova pisto, tuli mielikuva että se olisi sähköä. Parin sekunnin päästä tuosta tuntui myös pieni pisto sormessa.

      Aamullaherätessä kipua alaselkään minuutin välein, noin 5-10 kertaa.

    • neehkälihottaa

      Pidän mahdollisena, että ne yrittää lihottaa mua. Ne vilauttaa herkkujen kuvia silmiin tai tekee muita aistimuksia niin että rupee tekee mieli herkkuja. Sitten tämä yhdistettynä siihen että ei pysty kunnolla harrastaa liikuntaa, ja siihen että lantion asentoa on muokattu niin että näyttää ihan läskiltä tädiltä. Ei ole mulle ok, todellakaan.

      Viime yönä taas oli heidän tekemä ällöttävä uni. Illalla ennen nukahtamista pistettiin kipeästi jalkapöytään.

    • Bye-bye_sontiaiset

      Työ puhutta sellast soopaa jot teijät poistetaa täält maalimaa saatuttamast.

      • tommosia.on

        Mikä kusipää sinä olet?


    • Paljonmenettänytelämää

      Kaasuvalotuksen yhtenä keinona oli käyttää perheen poikaa piilottamaan äitinsä tavaroita, ja hän nyt sanoi löytäneensä niitä jostakin!? Mutta kuvio alkaa olla aika selvä, kun tekniikankin tietää, niin kaasuvalotus, gang stalking ja elektroninen häirintä muodostavat sellaisen pyhän kolminaisuuden, että jokainen ihminen voidaan julistaa käsittelyn jälkeen mielenterveysongelmaiseksi. Ihminen näkee mitä tapahtuu ympärillä, mutta kukaan ei usko tapahtumia ennenkuin ihminen on jo menettänyt kaiken oleellisen omassa elämässään. Perheenjäsenet, koko perheen, isovanhemmuuden ja koko suku on hylännyt tai muuta vastaavaa on tapahtunut, kuten työpaikan menettäminen ns. hulluuden takia. Ihminen kertoo oudoista tapahtumista ja siinä jutun ydin. Kun ei pysty todistamaan niitä, on siis ns. hullu!?

      • sininenlaser

        Olen opetellut "viestintää". Kaasuvalotusjutuista kerron esim. seuraavaan tyyliin: olin lähdössä ulos. Missä avaimet, kun ei eteisen lipaston päällä eikä olkkarin puolella parissa tavallisessa "laskupaikassa". En ruvennut ajattelemaan, mihin ihmeeseen olen voinut ne laittaa. Sen sijaan mietin, että jos joku huomaamattani on käväissyt eteisessä, mihin olisi ne piilottanut. Katsoin siitä paikasta ja heti löytyi. -Ilman tätä ajattelua olisi jäänyt löytymättä. -Päätin, rupeanpa panemaan varmusketjun päälle päivisinkin. -Kun sitten räävittiin, ettei kotonani kukaan salaa käy, vastasin,etten ole sellaista väittänytkään. -Olenhan kertonut vain, minkälaisella ajattelulla avaimet löytyi.

        Voisin kertoa paljon esimerkkejä "viestinnästän".


      • maailma.pelastuisi

        Paljon auttaisi kun psykiatrit alkaisivat tutkia asioita toiselta kantilta. Kun ne nyt pitävät hulluna esimerkiksi ihmistä joka kertoo kuulevansa vähän matalataajuisempia ääniä kuin muut tai joka kertoo että häntä vainotaan, niin ne voisivat ruveta sen sijaan tutkimaan ympäristöään tarkemmin ja tukea "harhoistaan" kärsiviä ihmisiä kertomalla että kysymys ei ole harhoista vaan normaaleista elämänilmiöistä. Tai sitten heitä voisivat auttaa esimerkiksi fysiikan tutkijat, jotka tutkisivat samalla ihmistä ja tiedottaisivat näistä ilmiöistä. Ja poliisit, jotka voisivat tutkia vainotapauksia ja toimittaa harhaiset psykiatrit hoitoon ja muita kuin itseään pakkolääkitsevät vankilaan.


    • aikeet

      Bussissa tänään. Oli jo siinä vaiheessa väsytetty ja masennettu. Osittain melkein itkin tätä julmuutta. Tehtiin kipua otsan kohdalle. Nostin kättä koskeakseni sormilla siihen kohtaan. Katseeni oli eteenpäin. Täysin samaan aikaan bussikuski hipaisi omaa otsaansa samasta kohtaa. Näin hänen kasvonsa bussin etuosassa olevan peilin kautta. Oli kyllä tosi outoa, mutta mä olen jo tottunut näihin.

      Taas yksi esimerkki siitä, että he kykenevät kontrolloimaan ja ennustamaan ihmisen aikeita.

    • neonylivoimaisia

      Niin miksi ne on piinaajat on niin ylivoimaisia? Sen takia, kun niitten tekosia on lähes mahdotonta saada sanoiksi että niistä voisi kertoa. Ties kuinka monet ihmiset kärsii tästä pystymättä täysin ymmärtämään mitä heille on tehdään.

      Kadulla tuli vastaan mies ruokakassin kanssa. Mut oli jo siinä vaiheessa laitettu epätodelliseen maailmaan (ne tekee jotain mun päälle usein kun lähden ulos asunnolta, että regoin herkästi ihmisiin ja katson kaikkia ihmisiä jotka tulee vastaan ja on ahdistava olo.) Olin siinä tilassa että katson ihmistä kun tulee vastaan (normaalissa tilassa olisin ihan omissa ajatuksissani enkä kiinnittäisi niin paljoa huomiota). Katson yleensä vihaisesti niitä ihmisiä, koska mut on herkistetty sille että se jengi pyörii koko ajan ärsyttämässä ja se on mun ainoa keino puolustautua. Yrittää ärysttää heitä takaisin. Se mies ruokakassin kanssa tujotti mua yhtä tiukasti takaisin. Oikein aito viha ja ärtymys silmissä. Siitä tiesin, että toi on tavallinen ihminen ja tajusin, että musta oli just tehty vainooja. Mut oli laitettu tujottamaan sitä. Tuli sellainen tunne, että tuota miestä on jo pitempään ärsytetty, koska se oli valmiiksi sen näköinen, kun mä tujotin sitä muutaman sekunnin kun käveli vastaan. Luulin eka että se on yks niistä vainoojista. Näitä on niin vaikea selittää.. oikeesti sillä hetkellä ajattelin, että kenestä tahansa voidaan tehdä vainooja.

      Ihan kuin ihminen olisi yhdistettynä johonkin laitteeseen. Se on "kuplan" sisällä ja kaikki muut ihmiset jotka osuu sille alueelle, niin heidän käyttäytymisestään voidaan tehdä sellaista, että se ärsyttää sitä kohde henkilöä jota piinataan. Ne pystyy laittaa esim. vastaan tulevan ihmisen tekemään tietynlaisen ilmeen kun on mun kohdalla tai vaikka sylkäsemään tai nauramaan. Sit kun tähän yhdistetään ne niitten äänet suoraan mun päähän... kyllä, on olemassa taho joka haluaa tehdä ihmisistä mielisairaita. Ja on vuosi 2017, kaikki kuvittelee että elämme turvallisessa maassa... totuus on kaikkea muuta niiden suomalaisten kohdalla joita vainotaan.

      Ihmiset, välttäkää käyttämästä kirkkaan värisiä vaatteita ja raidallisia. Niitä käytetään aiheuttamaan vainotuissa hirveetä olotilaa, koska heidät on herkistetty niille.

      • asfalttitulluttutuksi

        itseasiassa en aina tujota takaisin. joskus katson vain maahan jotta näkisin mahdollisimman vähän. sekin tuntuu vapauden riistolta, että ihminen joutuu katsomaan omia varpaitaan sen takia ettei tulisi ärsytetyksi.


    • hyviksetvaipahikset

      Välillä tuntuu, että ei kannata kirjoittaa mitä mulle on just tapahtunut. Kun jos se onkin ne hyvikset jotka yrittää auttaa. Koska uskon, että en ole yksin näiden piinaajien kanssa vaan on myös taho joka yrittää auttaa mua taistelemaan niitä vastaan. Esim. äskeisen kirjoituksen jälkeen sanottiin mulle (äänettömästi, sillai että tunsin sen puheena) "Yksinkertaisia juttuja". Tulkinnan varaista, mitä tuolla haluttiin. Joko neuvottiin kirjoittamaan yksinkertaisesti, että ihmiset ymmärtää paremmin, tai sitten se oli ilkeilyä että mulla on yksinkertaiset jutut (tiedän, että en ole hyvä kirjoittamaan, ja vielä tällaisista asioista. tällaisessa järkyttneessä mielentilassa, jossa on ymmärtänyt minkälainen valta jollakin voi olla toisen kehoa ja mieltä kohtaan. toinen vaihtoehto on olla kirjoittamatta. annan toisten loistaa kirjoitus- ja ilmaisutaidoilla).

    • lkjlkjkj

      Eilen ja tänään mun jalat on ollut poikkeuksellisen voimattomat. Mä en pysty kuvailee sitä tunnetta, mutta se on hirvee tunne, kun ymmärtää, että joku voi tehdä toiselle ihmiselle näin ja ei voi suojautua siltä. Liikunnan harrastajana mulla on koko elämäni ollut voimakkaat jalat ja nyt olo on kuin pahimmasta painajaisesta. Joku yrittää estää mua liikkumasta. Liikunta on mulle elinehto. Mitä jos jalat ei palaudu... ne pystyy pelottelee ihmisen paniikkiin. Kotona asunnollakin liikkuessa tasapaino muuttunut huonoksi, jota en ole koskaan aikaisemmin elämässäni kokenut.

      • terrorismistako.kysymys

        Minullakin on jalat kipeät, olleet monta päivää. Olen vanha ihminen ja vanhoilla on hyvin usein kipeät jalat. Kotonani on ollut aamuyöstä ja aamuisin matalaa möyrynää, ehkä infraääntä. Samanlainen ääni tosin kuului kun kuvittelin että kysymyksessä on - päinvastoin - ulträänihitsauskone, joita ne vanhojen Suomi24-keskustelujen mukaan myös käyttävät. Siihen liittyy todella paha moottorin haju. Aikaisemmin kuului myös jonkinlainen suihkina, jonka aikana jalkoja pyyhki ankara kipuaalto. Nyt tulee vain huono olo ja päivällä jalat ovat sitten kipeät. Ensin pystyin siltä jotenkin suojautumaan ohuella patjalla, nyt ei auta mikään. Olin käymässä vanhustentalossa jossa kuului vähän aikaa sama ääni. Tuli todella huono olo ja jalat kipeiksi. Muut eivät kuulleet sitä ääntä mutta osalla jalat kipeytyivät. Se on kuitenkin, kuten kerroin, tavallista vanhoilla ihmisillä. Olisi kauheaa jos ihmisiä voitaisiin massoittain vahingoittaa vaikuttamalla liikuntakykyyn ilman että he havaitsisivat mitään. Pahat ihmiset voisivat tuhota muut. Jo ajatus on aika hirveä.


    • selfharmunderhypnosis

      Kirjoitin tästä varmaan jo, mutta kirjoitan uudestaan. Eli omien kokemuksieni perustella ne pystyy kaataa ihmisen maahan, saada ihmisen heittämään esineen ja olemaan itsetuhoinen, esim. iskemään sakset reiteen. ihan vaan hetken raivonpuuskasta. Löysin ulkomaisen blogin eilen, jossa luin ekan kerran "electronic harassement and self harm under hypnosis". Eli olen 100% varma että se oli heidän tahallaan aiheuttama kohtaus. He sai mut myös kerran ottamaan ihan yhtäkkiä yliannoksen lääkkeitä. Kuka tietää vaikka oli yritys saada mut hengiltä. Siitä kuitenkin selvisin.

    • hypnoo

      Lisäksi vielä hypnoosissa lyömään omaa päätään. Se on ihan käsittämätöntä. Ne saa ihmisen tilaan, jossa hän itse lyö päätään eikä pysty lopettaa. Siis mua on oikeesti yritetty vammauttaa ihan tosissaan.

    • lkjlkjj

      hyi v....u ne on hirveitä. silloin kun mulla on ihan kauhein olotila tästä kaikesta, niin ne sanoo "kaunis" tai "sä oot kaunis", sillee ärsyttäväsi. vit...ilua. kun ihminen on ihan järkyttävässä olo tilassa niin ne sanoo sitten jotain positiivista, sillee, että tulee heti ajatus että yrittääksene että mun pitäis olla tässä oltilassa useammin? että silloin mua palkitaan sanomalla kaunis. jos oon normaalissa olotilassa, eli en ihan kaikista järkyttävimmässä, niin sit ne haukkuu idiootiks sun muuta. hitto ne on hiriviöitä.

    • säteilysuojattarpeen

      Olen kuullut, että makuusuojan voisi tehdä joissakin tapauksissa lateksimaaliin jauhamalla hiiltä? Saako sen avulla sellaisen kotelon rakennettua, että ei kaikki säteily läpäise sitä?

      Varmasti joku saisi Nobelin rauhanpalkinnon, jos pystyisi estämään elektronisen häirinnän!
      Miten tekniikka ei pysy kehityksessä estämään säteilyannoksia ihan tavallisilta ihmisiltä?

      Miksi ei pystytä tavallisia kansalaisia suojelemaan tältä sadistiselta kidutukselta, jota tehdään monille vanhuksille. Siellä he makaavat huonovointisina, ja liikkumiskyvyttöminä, eikä he tiedä, mikä heillä on! Osa on heistä elektronisen häirinnän uhreja, kuten infraäänet!

      Olisiko kunnollisia pommisuojia ihmisille, jotka ovat stalkattuja?
      Voisiko valtio kustantaa sellaisia Suomessa?

      Voitaisiinko laillistaa eutanasia ihmisille, jotka kärsivät elektronisesta häirinnästä?

      • tätä.mieltä

        Eutanasia pitäisi laillistaa häiriköille, ei siis heidän uhreilleen.


    • pyyntötappaaitsenitoistu

      Itsemurhaohjelma ajetaan lähes kaikille stalkatuille! Sen avulla karsitaan häirinnästä pois ihmiset, jotka eivät kestä olla häirinnän kohteena eli heidät eliminoidaan pois! Jokainen häiritty on kertonut tästä ohjelmasta, miten se toimii ja mitä heille on aiheutettu!

      Tiedän itsemurhan tehneitä ihmisiä, joita on häiritty!

      Moniko rekan alle ajanut on ollut häiritty? Kai poliisilla tai muilla viranomaisilla pitäisi olla tieto siitä!

      "Drive against something" - oli vastaus, kun kyselin miksi häiritään!

    • Mittareitatarvitaan

      Näiden säteiden tai aaltojen estäminen voisi toimia jollakin suojausmenetelmällä, jos niitä on pystytty mittaamaan mittareilla.

      Nyt olisi kiinnostavaa tietää kaikki menetelmät, joilla voidaan estää pistemäisten sähköimpulssien osuminen ihoon, hermopisteisiin ja muualle.

      Pistemäiset kipupisteet viittaavat mm. sähköiskujen käyttämiseen, kuten on energia-aseet, tai etälamauttimet, eli ihmisen toimintakykyä heikentäviä. Jos näitä pystytään mittaamaan, niin ehkä niihin on myös suojautumiskeinoja!

      Kohteiden nivelet ja akupunktiopisteet ovat yksi kohde, ja erityisesti olkanivelet ja lonkat, käsien olkavarren alue, että käsi saataisiin lamautetuksi ja estettyä ihmisen toiminta.

      Lamauttavat aseet voivat olla vaarallisia ja saattaa ihmisen hengen vaaraan, jos ihminen ei pysy pystyssä, kaatuu ja huimaa esim. korkeilla paikoilla tai liikenteessä jne.

      Mitä aseita käytetään lamauttavina ja pistemäistä kipua tuottavina? Niistä saa mielestäni ison annoksen sähköä impulsseina, sykkivinä aaltoina, tai muuten tiettyyn pisteeseen kohdistettuna. Ihmisestähän on heillä tieto kaikkien kipeiden tai muutoin heikkojen kohteiden suhteen, kuten nivelrikkoa kärsivistä tai muista sairauksista!

      Häirinnän estämisen avaimena on sen todentaminen ja mittaaminen, ja siihen on jo olemassa mittareita, nyt on kehitettävä estovälineitä ja suojapaikkoja ihmisille.

      En tiedä miten suurvaltioiden päämiehet on suojattu tältä häirinnältä?

      Tästä olisi ehkä oppia saatavissa mm. suojelua hoitavilta tahoilta!

      • loppu.rääkkääjille

        Minä epäilen että noilla aseilla on saatu aikaan nivelrikkojakin vahingoittamalla ainakin rustoja ja pehmytkudoksia. Tavoitteena on vahingoittaa ihmisten liikuntakykyä ja sitä myöten kokonaisterveyttä ja aiheuttaa kärsimystä ja ennenaikaisia kuolemia.Tekijät ovat vaarallisia hulluja, jotka pitäisi yksinkertaisesti poistaa tästä yhteiskunnasta kuten heitä suojelevat ja heidän uhrejaan vainoavat psykiatritkin.


      • loppu.rääkkäämiselle
        loppu.rääkkääjille kirjoitti:

        Minä epäilen että noilla aseilla on saatu aikaan nivelrikkojakin vahingoittamalla ainakin rustoja ja pehmytkudoksia. Tavoitteena on vahingoittaa ihmisten liikuntakykyä ja sitä myöten kokonaisterveyttä ja aiheuttaa kärsimystä ja ennenaikaisia kuolemia.Tekijät ovat vaarallisia hulluja, jotka pitäisi yksinkertaisesti poistaa tästä yhteiskunnasta kuten heitä suojelevat ja heidän uhrejaan vainoavat psykiatritkin.

        Tarkoittaa jälkimmäisten osalta siis sitä että virat pois uhrien vainoajilta, kaikilta!


      • minä.olen.nähnyt
        loppu.rääkkäämiselle kirjoitti:

        Tarkoittaa jälkimmäisten osalta siis sitä että virat pois uhrien vainoajilta, kaikilta!

        Epäilen että muuten ei saada asiaan muutosta. Psykiatrinen sairaala vaikuttaa usein olevan yhteisö, jossa kaikilta työntekijöiltä puuttuu itsenäinen sanan- ja ajatuksen vapaus. Siksi ollaan kaikessa samassa rintamassa niin kuin - anteeksi vain - hanhilauma. Oletteko nähneet miten sellainen liikkuu, se on todella vaikuttavaa, ne kääntyvätkin aivan yhtaikaa.


    • vertaistukitärkeää

      Jokainen häiritty ihminen on ohjelmoitu vahingoittamaan itse itseään. Siihenhän pyydetään tai ajetaan ihmistä koko ajan. Jos et tee mitään, niin kuolet seuraavana yönä tai vastaavaa. Sitä ne jaksavat tehdä kaikille. Tiedän, että ihmistä arvostellaan ja mustamaalataan jatkuvasti, niin hänen itsetuntonsa ja omanarvontuntonsa murenevat, eikä hän jaksa enää uskoa pelastuvansa. Lähes jokainen stalkattu on kertonut saman tarinan tästä "itsemurha -ohjelmasta", eli kaikille se on sama juttu. Jakamalla kokemuksia ihminen voi saada tukea, ja tulla kuulluksi, vaikkakin pienemmissä ryhmissä ja saman kokeneiden ihmisten ryhmissä.

      Ryhmissä voidaan jakaa tietoa ja keinoja kuinka hallita häirintää tai haitallisia tuntemuksia, kuinka kestää äänien kuulemista tai muuta arvostelua ja psyykata itseään parempaan kuntoon.
      Osaa ihmisistä auttaa lääkkeet, eikä niitä kannata unohtaa, varsinkin jos käytössä esimerkiksi paniikkihäiriölääkitys, tai kutinaa estävä lääkitys tai yöuneen vaikuttava lääke.

      Sen sijaan joillakin psyykenlääkkeillä, kuten esimerkiksi Risperdal Consta -injektiot ja Risperonin sukuiset lääkkeet, on todella haitalliset vaikutukset ja ne aiheuttavat itsetuhoisuutta ja itsemurhaherkkyyttä, sekä muita sairauksia, ja ovat useimmille aivan turhia, koska ne eivät poista oikeaa häirintää, vaan vahingoittavat häirintää kokevaa!

      Miksi lääkkeet ovat väärä tapa hoitaa häirintää?

      Ne poistavat ihmisen oman oikean tunne-elämän ja aiheuttavat harhaisia tunteita! Ihmisestä voi tulla täysin passiivinen ja kyvytön huolehtimaan itsestään. Samoin hänelle voi kehittyä vaikea hallitsematon aggressiivisuus, jota ei ehkä huomata tai pystytä estämään. Hän voi olla itsetuhoinen ja hyvin tuskainen. Joillekin tämän ryhmän lääkkeet kehittävät Parkinsonin -taudin kaikkine oireineen. Se on erittäin ikävä, koska se estää ihmisen normaalin elämän, mm. lihasten jatkuva vapina, ja ihminen ei hallitse suoliston ja virtsarakon toimintaa, joten hän ei voi juuri poistua neljän seinän sisältä!

      Ihmistä pitäisi kuunnella enemmän tai jos ei ole tietoa häirinnästä, pitäisi ohjata ottamaan itse selvää, ja Suomessakin toimii jo vertaistukiryhmiä erilaisiin ongelmiin. Näihin kannattaa tulla mukaan, olipa syyt mitkä tahansa, koska vertaistuki on tärkeä, ja siinä voi jakaa omia kokemuksia ja selviytymiskeinoja muille, sekä saa samalla tärkeää tietoa muiden ihmisten taholta.

    • kuolemakovapauttaa

      Tämä on paha maailma. Ilkeyttä, toisen vahingoittamisen halua, selkään puukottamista. mustamaalaamista, jne, jne ilmenee muissakin härinnän ja vainon muodoissa. MUTTA gang stalking on kuin samassa oppilaitoksessa olisivat kurssitettuja. -Ja vaino etenee vaiheittain.

      Minulle keväällä ilmestyi yhteen ketjuun viesti: Yksi aikakausi loppui juuri. Katsoin viestiä toisen kerran ja ihmettelin, että joko alkoi terminaali vaihe.
      - Viime syksynä, kun en ollut vielä tajunnut , että infraääni on se. millä minua myös häiritään. tuli viesti, jossa asia kerrottiin. Mutta aiheuttajiksi sanottiin ohiajavat autot, joiden poppikoneista tulee niin matalaa ääntä, etten tietoisesti kuullut sitä. -Kyllä niitä poppikoneitakin liikenteen joukossa on. Varsinainen aiheuttaja johtopääkseni mukaan on lattian alapuolella.

      Koko ajan vainotekniikat ovat muuttuneet. Niitä aikaisemmin vallalla olevia rutiinistään edelleen, kun jokin uusi, entistä tuhoisampi otetaan käyttöön

    • tietämättömyyssuurta

      Häirintä eteen vaiheittain. Ensin tehdään jotain hyvää, että kaapataan ihminen mukaan toimintaan, manipuloidaan, aivopestään, valjastetaan sosiaalinen media, tehdään ääni- ja näköharhoja, ja muuta häirintää. Pelotellaan, kaasuvalotetaan, ja kaikki etenee tarkassa järjestyksessä. Oli monenlaisia kausia, kuten jumalanpilkka -jakso, itsemurhajakso, puolison puolustamisjakso, ja sitten lähialueen käyttö ääninä. Kaikki jaksot kestivät parista viikosta muutamaan viikkoon. Sitten tulee aika, jolloin he eivät enää keksi mitään oikeaa jaksoa, vaan puhe on vain huonoutta julistavaa, eikä siinä ole mitään järkeä koko puheessa, se on turhaa sanahelinää. Sellaista, joka menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

      Kaikkea säteilyä tulee ja menee, pistellään ja tehdään seksuaalista häirintää, sehän on ihan normaalia suomalaisessa yhteiskunnassa.

      Odotan miten mitataan häirintää kuten säteilyä tai kuvataan nämä säteet? Nythän on jo keksitty kuinka kuvata atomin ympärillä elektronin paon, joten uskon, että mittaustekniikat ja muut mittarit pystyvät mittaamaan säteilyn, infraäänet, ultraäänet, mikroaallot ja muut lasersäteet tai sähköimpulssit, joita ihmiseen kohdistetaan.

      Nämähän ovat näkymätöntä energiaa lukuunottamatta lasersäteitä!

      Siksi mitä ei voi nähdä, ei voi uskoa olevan olemassa, kuten ei voi uskoa olevan olemassa radioaktiivisuutta, jota ei voi nähdä, jos sitä ei mitata! Esimerkiksi Radonia ei voi nähdä tai tietää, jos ei mitata tai ei ole mittaria mittaamiseen!

      • nykypäivän.ongelma

        Minun häirinnässäni käytetään mm. jotain lievästi radioaktiivista pölyä. Sisällä ollessa kuulen usein äänestä milloin sitä tulee, se on hyvin nopeaa koneen tykytystä, joskus myös hyvin matalaa jurmutusta joka lievästi tärisyttää, luultavasti infraääntä, koska tuntuu muutenkin pahalta. Mittari osoittaa silloin lievää radioaktiivisuuden nousua. Siihen liittyy tavallisesti myös tyypillistä hajua. En tiedä tuleeko se siitä aineesta vai koneesta vai muusta prosessista. Sitä on myös julkisissa tiloissa ja joskus harvoin ulkonakin, sitä voidaan syytää ympäristöön julkisista rakennuksista ja jopa lämpövoimaloista. Stalkkereita (vai pitäisiköhän jo sanoa terroristeja) on nykyään jo melkein talossa kuin talossa ja työpaikalla kuin työpaikalla, kun ongelmaan ei ole tehokkaasti puututtu. Poliisilla tosin on nykyään kuulemma ammattitason mittareita, joten luulen että säteilyä epäillessään voi pyytää joko mittaamaan tai lainaksi, en ole kuitenkaan kokeillut.


      • stalkkereiden.VR
        nykypäivän.ongelma kirjoitti:

        Minun häirinnässäni käytetään mm. jotain lievästi radioaktiivista pölyä. Sisällä ollessa kuulen usein äänestä milloin sitä tulee, se on hyvin nopeaa koneen tykytystä, joskus myös hyvin matalaa jurmutusta joka lievästi tärisyttää, luultavasti infraääntä, koska tuntuu muutenkin pahalta. Mittari osoittaa silloin lievää radioaktiivisuuden nousua. Siihen liittyy tavallisesti myös tyypillistä hajua. En tiedä tuleeko se siitä aineesta vai koneesta vai muusta prosessista. Sitä on myös julkisissa tiloissa ja joskus harvoin ulkonakin, sitä voidaan syytää ympäristöön julkisista rakennuksista ja jopa lämpövoimaloista. Stalkkereita (vai pitäisiköhän jo sanoa terroristeja) on nykyään jo melkein talossa kuin talossa ja työpaikalla kuin työpaikalla, kun ongelmaan ei ole tehokkaasti puututtu. Poliisilla tosin on nykyään kuulemma ammattitason mittareita, joten luulen että säteilyä epäillessään voi pyytää joko mittaamaan tai lainaksi, en ole kuitenkaan kokeillut.

        Viime yönä tuli jotain lievästi radioaktiivista ainetta junassa makuuvaunuhytissä. Uneni läpi tunsin siihen sillä kertaa littyneen otsoninhajun mutta jostain syystä en herännyt siihen kunnolla ennenkuin muutaman tunnin sitä haisteltuani. Tiesin aina välillä uneni läpi hajun perusteella että koko ajan tulee lievästi radioaktiivista saastetta, mutta pystyin vasta kunnolla herättyäni sen mittaamaan ja pakenemaan hytistä. Epäilen että käytettiin myös jotain nukuttavaa kaasua pitämään minut aloillani pahoinpitelyn ajan. Otsoninhaju tuli pilvenä perässäni käytävälle kun avasin hytin oven.

        Menin päivävaunuun ja kun junailija tuli kerroin hänelle ja näytin mittaria. Se oli sillä hetkellä vihreän yläpäässä. Ei se yleensäkään nouse häirinnän aikana korkeimmillaan kuin vihreän ja keltaisen rajalle, mutta steilyn vaikutus kumuloituu kehossa, joten häritylle se ei ole pieninäkään määrinä tervellistä, eikä kenellekään muullekaan. Myös otsoni on keuhkoille vaarallista. Eivät nämä nykyään kaihda säteilyttämistä ja kaasuttamista ihmisten täyttämissä tiloissakaan. Kun nukahdin uudelleen päivävaunussa ja herättyäni tarkistin tilanteen mittarilla niin säteilyä tuli koko ajan, otsonia en enää haistanut. Mittarin osoitin hillui edelleen vihreän yläpäässä tai vihreän ja keltaisen rajalla.

        Mitä teki konnari? Kun valitin siitä että olen maksanut hytistä matkan lisäksi 35 euroa enkä uskalla sitä käyttää niin sanoi, että se hytti on minulle varattu ja voin mennä sinne. En mennyt. Ei ehdottanut hytin vaihtoa, joka ehkä olisi helpottanut tilannetta hiukan vaikkakaan ei ehkä kokonaan, ehkä kuitenkin otsonin osalta. Hotelleissakin huoneen vaihtaminen usein korjaa tilanteen jos siihen on mahdollisuus. Epäilen että stalkkerit seuraavat joko konnarin puheita tai tietojärjestelmiä ja vaihdoksissa jäävät yleensä tyhjän päälle. Matkustan tavallisesti päivävaunussa ja kun junassa on säteilyä tai muuta gang stalking- elektronista häirintää, se on jatkunut, vaikka välillä olen tilanteen salliessa vaihtanut istumapaikkaa tai vaunuakin. Olen useita kertoja maininnut siitä konnareille, mutta kun VR ei tee mitään, tilanne vain pahenee. Olen pannut merkile, ettäjoissakin muissa paikoissa, missä häirintään puututaan, se on yleensä saatu loppumaan tai vähenemään. Jotkut konnarit suhtautuvat asiaan ivallisesti ja häirittyä leimaavasti, vaikka katson olevani nimenomaan VR:n muidenkin asiakkaiden ja sitä myöten myös asialla tarkkaillessani tilannetta. Kaikilla ei ole mittareita eivätkäehkä ole yhtä herkkiä häirintähajuille ja -äänille, vaikka nekin olisivat matkustusmukavuutta ja terveyttäkin vaarantavia. Epäilen että VR on rekrytoinut stalkkereita, tieäen tai tietämättään. Matkustajan olisi sitä varmasti vaikeampi tehdä, vaikka ei ehkä mahdotonta.


    • uskonrauhanrikkominen

      Nykyisessä rikoslaissa jumalanpilkka on nimellä "Uskonrauhan rikkominen": Joka

      1. julkisesti pilkkaa Jumalaa tai loukkaamistarkoituksessa julkisesti herjaa tai häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa (267/1922) tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta muutoin pitää pyhänä - -
      on tuomittava uskonrauhan rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

      Rikoslaki, 17. luku.

      Onko näin jumalanpilkkaa elektroninen häirintä mihin tahansa kehon osaan Suomen kirkoissa uskonnollisissa tilaisuuksissa?

      Tätähän tehdään Suomessa ja siitä ovat kertoneet useat ihmiset eikä se mikään salaisuus ole!

    • Lälllläää

      Niinhän se on, että yleensä yli keski-ikäisillä ihmisillä ei ome mitään kolotuksia, kipuja tai särkyjä. Eikös se niin ole, että kroppa ei mitenkään iän myötä rapistu, vaan kaikki on gang stalkkauksen syytä? Nerokasta.

      • älä.nuolaise.ennenkuin

        Lasket siis sen varaan että et jää kiinni koska kaikki mitä aiheutat voidaan selittää vanhuuden kivuilla ja kolotuksilla, joten voit vapaasti tehdä mitä vain ja lälläättää päälle. Katsotaan, se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.


    • eronormaaliinselvä

      Kyllä ihminen pystyy erottamaan stalkkauksen aiheuttamat tunteet muista säryistä. Stalkkauksessa aiheutetaan esimerkiksi yhtäkkiä alkavia kipupiikkejä kaikkialle kehoon, silmiin, korviin, niveliin jne.

      Yritetään häiritä esimerkiksi autolla ajoa, ja työntekoa. Samoin häiritään ihmisen kehon toimintoja eli tuotetaan ilmavaivoja, pissavaivoja ja ulosteen pidätysvaivoja, joista jokainen kunnolla stalkattu tietää. Infraäänillä aiheutetaan tasapainoelimen häiriötä, merisairauden tunnetta ja huonoa oloa, vatsan alueen soluja lististetään. Sen tuntee selvästi kehossa. Jotkut tuntevat paljon haju- ja makuhäiriöitä, samoin näköä voidaan hämätä hologrammien avulla, voidaan ihminen eksyttää tuttuun ympäristöön.

      Äänien vääristäminen ja ääniseinien tuottaminen on tuttua elokuvateollisuudesta, äänet tulevat kuin ilmasta ilman näkyviä laitteita. Tätä käytetään nykyään ihan tavallisissa konserteissa, mutta ihmiset eivät tiedä tekniikkaa!

      • infraä.häirittykin

        Tosi kiitokset yllä olevasta viestistä.


      • monenlaista

        Hajuhäirintää voidaan tehdä myös naapurista asuntoon pumpattavilla häirintähajuilla, jotka voivat olla joko vainotun kasvoihin kohdistettuja tai koko huoneen tai asunnon täyttäviä.


    • moneenkertaangrillattu

      Mikroaallotuksella kehoon aiheutetut kivut erottaa muusta helposti.

      1. Kun kipu alkaa, se on paikallista: neulanpään terävyydestä ulottuen kämmenen kokoiselle alueelle.
      2. Kun äkkiä vaihtaa paikkaa. lähtee karkuun,mikroaallotus loppuu ja kipu loppuu.
      3. Joskus kun on ehtinyt tulla kudosvaurioita, kipu jatkuu ja saattaa näkyä palovammana, -arpena.

      (Minulla virtsarakon mikroaallotus on aiheuttanut parikin päivää kipua. Parin vuoden takaisesta vatsaan kohdistetusta, kovaa kipua tuottaneesta, tajunnan menetykseen johtaneesta hyökkäyksestä on vielä yksi paloarpi jäljellä. Muut kaksi näkyivät vuoden verran.)
      Jos haluaa tietää mikroaalloilla tehtävästä häirinnästä, kannattaa Googlailla.

    • montalajiakoettuna

      Minut on myrkytetty lukuisia kertoja. - Joskus vielä saatoin sanoa, että minut 1,5 vuoden aikana myrkytetty viisi kertaa. Nykyään olen jo seonnut laskuista.

      Lueskelin myrkyttämisistä. Googlaamalla löytyy gs-uhreihinkin usein käytettyjä aineita.

      Myrkyttämistä on mahdotonta välttää. Nesteet ovat paljon käytettyjä. Myrkkyä voi saada hengittämällä . Myrkkyä kodin tai muun ilmaan. Tai vaikka lähietäisyydelta, takaa/sivusta aerosolia. Koskettamalla vaikka läppärin näppiksestä, kupin reunaan, ym.ym.

      • pullovesikahvijne

        Tarkoitin siis, että nesteeseen on helppo lisätä myrkkyjä, vaikka jauheena.


    • Anonyymi

      Jassoo, joku on nostanut tämän ketjun. Tuohon loppuun olen aikoinaan kirjoittanut myrkytyksistäni.

      • Anonyymi

        Tai ne ovat kyllä minun kirjoittamia viestejä, mutta ei tähän ketjuun eikä ilmoitettuina aikoina.
        Olin ensinloppuun väsynyt, sitten osastolla veteläksi lääkittynä.

        Tuohon aikaan toukokuun puoliväli heinäkuun puoliväli en ole itse kirjoittanut, mutta aikaisempia viestejäni on kopioina julkaistu.


    • Anonyymi

      Tuossa edellä on pitkä lista erilaisia stalkkauksia. Nyt kun e-häirintäteknologia on kehittynyt ja levinnyt vainoajien käyttöön, voitte vaikka yksitellen miettiä, miten niillä voidaan tehostaa näitä stalkkaustekniikoita.

      .ajatustenluku
      - mindcontrol

      • Anonyymi

        Pääsy TI:n muistiarkistoon. Mindkontrollilla tuodaan mieleen asia, muisto, ihminen, jota TI sitten alkaa ajatella. Sitten vaan luetaan ne ajatukset.


    • Anonyymi

      indielle terveisiä, minulta on estetty yhdistyksen sähköpostiin lähettäminen


      hups, että kuka kokee uhkaavaksi

    • Anonyymi

      Kun minulta saadaan elämänlanka katkeamaan, se on murha. Suunnitelmallisesti ajan kanssa toteutettu, Kaikki, jotka ovat olleet mukana sitä toteuttamassa, ovat murhaajia.

    • Anonyymi

      Haluan ottaa esille rankan jutun gang stalkingista: siihen kuuluu TRAUMATISOINTI.

      Uhrit eivät ehkä tajua tätä. He joutuvat kokemaan jotakin ylivoimaista. Siitä voi seurata post traumaattinen stressireaktio. Kun toipuvat siitä, luulevat jutun olevan ohi. Ei ole jos oli traumaattinen tilanne. Traumantilanteen voi paauttaa muistiin triggerillä. Kauheus kaatuu päälle stresseineen.

      Tätä on tehty minulle mobbingin yhteydessä, Huudeltu triggereitä muistuttamaan aikaisemmista yli sietokyvyn menneistä jutuista.

      Tai voi palauttaa mieleen todella pahanjutun ja kun TI saa hepulin,syyttää tätä sekopääksi, kun eihän tässä mitään tapahtunut.

      • Anonyymi

        GANG STALKINGISSA TRAUMATISOIDAAN PALJON. Sitä käytetään aivopesussa, mm.


      • Anonyymi

        tämä saattaa olla trolliketju


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe