Joukkovainoamisessa (gang stalking) käytettyjä keinoja

Anonyymi

1. Tarkkailu: seuraaminen, tekninen tarkkailu, tietokoneiden ja älypuhelimien hakkeroiminen, kaikkien verkkoaktiviteettien monitoroiminen ja salakuuntelulaitteiden asentaminen kohteen kotiin.

2. Kohteista luodaan profiili, johon on merkitty kaikki mahdolliset heikkoudet ja epävarmuuden lähteet, joita voidaan myöhemmin käyttää heitä vastaan. Tietoa saadaan usein heidän seksikumppaneiden tai luotettujen henkilöiden kautta.

3. Ehdollistaminen, jossa uhrit herkistetään tietyille ärsykkeille, kuten sellaiselle, että minne tahansa menee, joku yskäisee kävellessään ohi. Tarkoituksena on saada uhri itse tarkkailemaan ympäristöään ja ajattelemaan, että jokainen, joka yskäisee, on mukana häirinnässä. Ihmiset ovat kertoneet, että heidät on herkistetty mm. käsimerkeille, tiettyjen värien käyttämiselle (kuten että kaikilla, jotka näkee, on punaisia vaatteita) tai tietyn värisille tai kirkkaat ajovalot päällä oleville autoille (tälle on termi ”brighting”).

4. Ankkurointi, jossa joku tarjoaa vääriä perusteluita häirinnälle. Usein uhrin mieleen iskostetaan monia mahdollisia perusteluita, jotta hän on koko ajan hämmentynyt, ja häirinnän painopiste vaihtuu loputtomasti yhdestä mahdollisesta syystä toiseen, jotta uhri joutuisi pelaamaan itseään ruokkivaa arvailuleikkiä, jonka kaikissa skenaarioissa hän on itse syyllinen, ja ne aiheuttavat itsensä epäilemistä, pelkoa ja lopulta itsetuhoisten ajatusten kierteen.

5. Kiusaaminen (tai todellinen joukkovainoaminen), jossa minne tahansa uhri menee, hätä seurataan näkyvästi ja usein käytetään sanoja, jolle hänet on herkistetty, tai sanotaan ääneen hänen nimensä hänen huomionsa herättämiseksi.

6. Katuteatteri, jossa ryhmä ”esittää” jonkinlaisen tilanteen, kuten teeskennellyn yhteenoton tai skenaarioita, joiden avulla on tarkoitus testata uhrin reaktioita. Usein se on sellainen, että pari asettuu lähellä häntä ja käy sitten keskustelun, jossa käytetään monia sanoja, joille hänet on ehdollistettu, tai joka liittyy häneen elämäntilanteeseensa ja hänelle herkkiin asioihin.

7. Suuntaavien kaiuttimien käyttäminen, joilla pystytään suuntaamaan ääni yksittäiseen henkilöön huoneessa, jossa on muita ihmisiä. Tämä on kaikkein eniten käytetty keino, ja siitä käytetään usein nimitystä ”V2K” tai ”Voice to Skull” ja sitä käytetään laajasti uhrin psykologiseen murtamiseen. Sen käyttämisen on aluksi tarkoitus saada uhri epäilemään, että hän on menettämänsä järkensä, ja ajaa hänet mielenterveyspalveluiden piiriin ja myöhemmin vain piinata antamatta uhrille hetkenkään rauhaa. Jos ja kun uhri joutuu mielenterveyspalveluiden piiriin, häirintä laajenee dramaattisesti, sillä hänet on nyt ”diskreditoitu” ja hänet voidaan leimata mielenterveysongelmia omaavaksi henkilöksi, jos hän puhuu tästä häirinnästä.

8. Elektroniikan käyttö uhrin näkökyvyn ja tasapainon hetkelliseksi heikentämiseksi. Tämä kehitettiin alunperin armeijan ja poliisin väkijoukkojen hallintaa varten, sen nimi on ”dazzling” ja se voi saada ihmisen myös oksentamaan.

9. Melukampanjat, joka on yhteisöllinen häirintäkeino, jossa uhrin ja hänen kotinsa ympäristössä aiheutetaan epänormaalin paljon kovia ääniä. Tähän kuuluu mm. autojen tarkoituksellinen jarruttaminen ja kaasuttaminen ohi ajettaessa, ihmisten hyvin äänekäs puhuminen yön tunneilla, äänien vahvistaminen suuntaaville kaiuttimilla, jotta äänet, joita ei aiemmin voinut kuulla, nyt kuuluvat, roska-autot ja muu raskas liikenne, ja lukemattomia muita taktiikoita.

10. Unen riistäminen, joka on yksi salakavalimmista keinoista ja jossa uhrit herätetään monta kertaa joka yö ja pidetään hereillä jopa monta päivää putkeen. Vaikutukset ovat dramaattisia ja toimintakykyä heikentäviä; se vaikuttaa keskittymiskykyyn, mielialaan, ärtymiskynnykseen, ulkoisen olemukseen ja merkittävästi kaikkiin elämänalueisiin, kuten työsuoritukseen ja ihmissuhteisiin, ja auttaa merkittävästi uhrin saattamisessa huonoon valoon, sillä hän näyttää sekavalta ja epäsiistiltä. Ja unirytmi on sekaisin; uhri saattaa nukkua päivällä (jolloin on helppo toteuttaa melukampanjat) ja olla hereillä yöllä (jolloin heidät voidaan esittää melun aiheuttajana ja häiriötekijänä yhteisössä).

11. Ansojen asettaminen; uhreja häiritään aina siihen pisteeseen asti, että he purkautuvat ja tekevät rikoksen, kuten pahoinpitelyn, murron tai ilkivaltaa, kun he yrittävät paikantaa häirinnän lähteen. Ahdistelijat yrittävä aktiivisesti provosoida suullisia tai fyysisiä yhteenottoja erityisesti unenriistojakson jälkeen. Tai uhri johdatellaan osallistumaan aktiviteetteihin, joita voidaan sitten käyttää uhria vastaan, kuten suhteisiin, seksiin, huumeiden käyttöön tai muuhun rikolliseen toimintaan.

https://targetedindividualsfinland.wordpress.com/2021/09/11/joukkovainoamisessa-kaytettyja-keinoja-suomennettu-ykn-ihmisoikeuselimen-sivuilla-julkaistu-kansalaisaktivistin-raportti/

79

1629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      12. ”Gaslighting”, joka on psykologisen pahoinpitelyn muoto, jossa joku yrittää aktiivisesti sabotoida uhria ja saada heidät epäilemään itseään, jotta hän menettää kaiken itseluottamuksensa ja itsetuntonsa ja on siten helpommin manipuloitavissa ja ajettavissa mielenterveyspalveluiden piiriin. Se voi olla niinkin yksinkertaista, että uhrille kerrotaan jotain ja sitten kiistetään, että niin on sanottu, ja sanotaan sitten hänelle, kuinka hölmö hän on, koska luulee, että hänelle oli sanottu niin, ja valhe käännetään hyökkäykseksi uhria vastaan. Se voi olla uskomattoman tehokasta, jos se tulee luotetulta henkilöltä ja ennen kuin uhri ymmärtää, mitä hänelle tapahtuu.

      13. ”Blackbag job” on termi, jota käytetään siitä, kun ahdistelija murtautuu uhrin asuntoon ja laittaa sinne jotain tai siirtää jotain paikasta toiseen. Tarkoituksena on aiheuttaa uhrissa itsensä epäilemistä ja pelkoa, että joillain on pääsy häneen asuntoonsa, minkä ahdistelijat sitten yrittävät kääntää uhrin vainoharhaisuudeksi.

      14. Propaganda ja disinformaatio on myös avainkeino tämän toiminnan peittelyssä, sillä sen tehokkuus vaatii alussa sen, että uhri on tietämätön joukkovainoamisen, kaasuvalottamisen tai elektroniikan, kuten suuntaavien kaiuttimien olemassaolosta, ja siihen käytetään valtavasti aikaa, että internetiin luodaan disinformaatiosivustoja, joissa yritetään saattaa uhrit huonoon valoon tuputtamalla mielenterveysagendaa. Se saavutetaan esiintymällä uhreina ja yrittämällä tarkoituksella kuulostaa hullulta, jotta kaikkia uhreja kohdeltaisiin sellaisina, ja myös luomalla nettisivustoja, joiden väitetään autettavan uhreja ja olevan paikka, jossa uhrit saatetaan yhteen, ja sitten ahdistelemalla heitä siihen pisteeseen asti, että he menettävät toivonsa eivätkä enää hae apua, mikä eristää heitä entistäkin enemmän.

      15. Kaiken tuon lisäksi joukkovainoajat tukeutuvat ihmisten epäuskoon ja uhrin diskreditoimiseen, ja siten häirintä on suurelta osin (ainakin aluksi) suunniteltu jäljittelemään mielenterveyshäiriöiden oireita. He luottavat myös siihen, että heidän harjoittamansa pahoinpitely on niin äärimmäistä, niin laaja-alaista ja niin perustavanlaatuisesti moraalitonta, jotteivat ihmiset voi uskoa sen olemassaoloon, ja uhrit sen seurauksena turvautuvat kuvien ottamiseen, videoiden kuvaamiseen ja äänitteiden ottamiseen heidän jokapäiväisistä kanssakäymisistään todistaakseen vääräksi heistä tehdyt lukemattomat väärä väitteet – erityisesti liittyen kaasuvalottamiseen, ja joukkovainoajat yrittävät kääntää asian niin, että uhrit ovat vainoharhaisia ja järjettömiä. Uhrit saadaan tuntemaan itsensä avuttomiksi, koska kaikkia heidän yrityksiään puolustaa itseään käytetään heitä vastaan ja he kohtaavat apua hakiessaan epäuskoa tai avointa vihamielisyyttä.

      Tuo luettelo löytyy YK:n ihmisoikeuksien korkean edustajan toimiston (OHCHR) sivuilla osana maailmanlaajuista kidutuksen vastaista työtä julkaistusta amerikkalaisen kansalaisaktivistin raportista. OHCHR pyysi yksittäisiä henkilöitä ja kansalaisjärjestöjä lähettämään psykologiseen kidutukseen liittyvää materiaalia ja julkaisi sivuillaan myös joukkovainoamiseen ja elektroniseen liittyvää aineistoa:

      https://www.ohchr.org/EN/Issues/Torture/SRTorture/Pages/CallGA75.aspx

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUSTAMAALAUS KUULUU GANG STALKINGIIN

        tuossa linkki paikkakunnan ketjuun

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17417441/mustamaalaus-fantasiahahmon-luominen-vvainon-kohteesta

        Halusin tuoda tämän mustamaalausketjun linkin tänne, ettänähtäisiin Suomessakin tehdyn samaa kuin isossa maailmassa. Esim. FBI:n ex-agentin Ted Gundersonin kirjoituksissa tuodaan esille mustamaalaaminen/leimaaminen pedofiiliksi, narkomaaniksi ja vaaralliseksi. Ja tallentaa historiaa ihmistyövoiman runsaasta käytöstä vainossa. Nykyään mustamaalaustakin saadaan hoidettua somessa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustamaalauskampanjat toimivat pienissa yhteisoisssa, joissa selantaka najuoruilu on yleista

        Myös binauraalisuus saattaa nousta esiin.


    • Anonyymi

      Elektronisesta häirinnästä/kidutuksesta ja ihmiseen liittyvästä hermoston hakkeroinnista on tuossa vähän kerrottu.

    • Anonyymi

      Jos tuntee joutuneensa moisen joukkovainoamisen kohteeksi, ensimmäinen osoite tutkinnan aloittamiseksi on terveyskeskus. Siellä kannattaa kertoa mietteistään.

      Jokaiselle normi realiteeteista ymmärtävälle on täysin selvää, että tällaista ei tapahdu. Millään taholla ei ole käytettävissä resursseja ja vielä vähemmän mielenkiintoa tavallisen pulliaisen osalta. Ja myöskin sellaisia väitteitä eri teknologioista, että on kyllä todellisuudentaju huolestuttavalla tasolla, jos niiden mahdollisuuteen uskoo.

      • Anonyymi

        YK:n ihmisoikeuksien korkean edustajan toimisto ottaa asian kuitenkin jo vakavasti, erityisesti kansainvälisen oikeuden professori Nils Melzer, joka on YK:n kidutusasioiden erikoisraportööri. Hän puhuu itse myös "kyberkidutuksesta" raporteissaan YK:n yleiskokoukselle.

        Mitä tulee luettelossa mainittuun teknologiaan, niin tuossa demonstraatio suuntaavaan kaiuttimen käytöstä:

        https://www.youtube.com/watch?v=j5Z4KVbgVdQ

        Luulitko, että suuntaavia kaiuttimia ei ole olemassa?

        Ja esim. tuo kohteen kotiin murtautuminen ja tavaroiden siirtely siellä on ikivanha temppu, jota mm. Stasi käytti DDR:ssä ohjelmassaan Zersetzung, jonka tarkoitus oli tuhota toisinajattelijoita psykologisesti:

        https://www.maxhertzberg.co.uk/background/politics/stasi-tactics/

        Noin muuten kommenttisi on hyvä esimerkki listan kohdan 15 soveltamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YK:n ihmisoikeuksien korkean edustajan toimisto ottaa asian kuitenkin jo vakavasti, erityisesti kansainvälisen oikeuden professori Nils Melzer, joka on YK:n kidutusasioiden erikoisraportööri. Hän puhuu itse myös "kyberkidutuksesta" raporteissaan YK:n yleiskokoukselle.

        Mitä tulee luettelossa mainittuun teknologiaan, niin tuossa demonstraatio suuntaavaan kaiuttimen käytöstä:

        https://www.youtube.com/watch?v=j5Z4KVbgVdQ

        Luulitko, että suuntaavia kaiuttimia ei ole olemassa?

        Ja esim. tuo kohteen kotiin murtautuminen ja tavaroiden siirtely siellä on ikivanha temppu, jota mm. Stasi käytti DDR:ssä ohjelmassaan Zersetzung, jonka tarkoitus oli tuhota toisinajattelijoita psykologisesti:

        https://www.maxhertzberg.co.uk/background/politics/stasi-tactics/

        Noin muuten kommenttisi on hyvä esimerkki listan kohdan 15 soveltamisesta.

        Ihminen, joka tällaista pystyisi toisille tekemään, tarvii itse psykiatrista apua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen, joka tällaista pystyisi toisille tekemään, tarvii itse psykiatrista apua!

        Psykopatiaan ja narsismiin ei valitettavasti vaan auta mikään.

        Mutta totta se, että sairaita, siis aivan uskomattoman patologisesti sairaita ovat ne, jotka vainoavat tai tekevät elektronista häirintää. Täysin yhteiskuntakelvottomia ihmisiä, vaikka monet niistä osaa esittää hyvin normaalia ihmistä yhteisön muille jäsenille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YK:n ihmisoikeuksien korkean edustajan toimisto ottaa asian kuitenkin jo vakavasti, erityisesti kansainvälisen oikeuden professori Nils Melzer, joka on YK:n kidutusasioiden erikoisraportööri. Hän puhuu itse myös "kyberkidutuksesta" raporteissaan YK:n yleiskokoukselle.

        Mitä tulee luettelossa mainittuun teknologiaan, niin tuossa demonstraatio suuntaavaan kaiuttimen käytöstä:

        https://www.youtube.com/watch?v=j5Z4KVbgVdQ

        Luulitko, että suuntaavia kaiuttimia ei ole olemassa?

        Ja esim. tuo kohteen kotiin murtautuminen ja tavaroiden siirtely siellä on ikivanha temppu, jota mm. Stasi käytti DDR:ssä ohjelmassaan Zersetzung, jonka tarkoitus oli tuhota toisinajattelijoita psykologisesti:

        https://www.maxhertzberg.co.uk/background/politics/stasi-tactics/

        Noin muuten kommenttisi on hyvä esimerkki listan kohdan 15 soveltamisesta.

        Huoh. Yritä nyt ymmärtää, että ketään ei kiinnosta kohdistaa tuollaista toimintaa tavalliseen tallustelijaan. Ei riitä resurssit eikä motivaatio. Yritä nyt ymmärtää, että tuollaisen stuntin suorittaminen vaatisi satojen tai tuhansien ihmisten toiminnan PER KOHDEHENKILÖ. Mitä jokin taho hyötyisi satunnaisen tallaajan häirinnästä? Mistä rahoista sellainen rahoitettaisiin?

        Olen tietoinen suuntaavista kaiuttimista. Niiden käyttö tuollaiseen ei vaan toimi esim. kohdehenkilön liikkuessa tai ollessa esim. kotonaan. Edelleen, jos tuntemuksia "gang stalkingista on, niin oikea hoito niihin löytyy psykiatrilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoh. Yritä nyt ymmärtää, että ketään ei kiinnosta kohdistaa tuollaista toimintaa tavalliseen tallustelijaan. Ei riitä resurssit eikä motivaatio. Yritä nyt ymmärtää, että tuollaisen stuntin suorittaminen vaatisi satojen tai tuhansien ihmisten toiminnan PER KOHDEHENKILÖ. Mitä jokin taho hyötyisi satunnaisen tallaajan häirinnästä? Mistä rahoista sellainen rahoitettaisiin?

        Olen tietoinen suuntaavista kaiuttimista. Niiden käyttö tuollaiseen ei vaan toimi esim. kohdehenkilön liikkuessa tai ollessa esim. kotonaan. Edelleen, jos tuntemuksia "gang stalkingista on, niin oikea hoito niihin löytyy psykiatrilta.

        Voihan helvetti, että on riittänyt resursseja meikäläiseen, mutta minua vihaakin koko Suomi.

        Oikeaa asiaa on esitelty, kun trollikin havahtui.

        Kiitos teille esittelijöille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan helvetti, että on riittänyt resursseja meikäläiseen, mutta minua vihaakin koko Suomi.

        Oikeaa asiaa on esitelty, kun trollikin havahtui.

        Kiitos teille esittelijöille.

        Trollille vielä. Suuntokaiuttimilla ei hoidella v2k:ta. siinä on virhe. Suomessa on käytössä Voice of God, mikä on CIA:n vehje. USAssa korvattu jollakin uudemmalla.

        Minulla suuntokaiutinta käytettiin mm. pankkisalissa asioidessani tiskillä. Kirjoitin siitä someen, mutta kukaan ei osannut vastata. Muuallakin on käytetty.

        Stalkkerini aina välillä haluavat minun tietävän, miten homman tekevät. Kerran puistokäytävää kulkiessani perääni lähti kulkemaan mies, nainen, lapsi ja koira. Olin reilun matkan päässä, kun kuulin hänen puheensa voimakkaasti. Käännyin katsomaan ja ihmettelin. -Sitten koira pelästyi ja ulvahti. Kuulin miehen sanovan sille: rauhoitu, ei tää ollut sulle. Ja taas tuli puhetta minulle. Sitten pelästyi lapsi ja rupesi itkemään.Rauhottelo samoin sanoin. Puhui taas minulle, muttä välillä puhe heilahti ohi.

        Jäin odottamaan ja pyysin, että näytäpäs se vehje minullekin. Näytti ja selosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollille vielä. Suuntokaiuttimilla ei hoidella v2k:ta. siinä on virhe. Suomessa on käytössä Voice of God, mikä on CIA:n vehje. USAssa korvattu jollakin uudemmalla.

        Minulla suuntokaiutinta käytettiin mm. pankkisalissa asioidessani tiskillä. Kirjoitin siitä someen, mutta kukaan ei osannut vastata. Muuallakin on käytetty.

        Stalkkerini aina välillä haluavat minun tietävän, miten homman tekevät. Kerran puistokäytävää kulkiessani perääni lähti kulkemaan mies, nainen, lapsi ja koira. Olin reilun matkan päässä, kun kuulin hänen puheensa voimakkaasti. Käännyin katsomaan ja ihmettelin. -Sitten koira pelästyi ja ulvahti. Kuulin miehen sanovan sille: rauhoitu, ei tää ollut sulle. Ja taas tuli puhetta minulle. Sitten pelästyi lapsi ja rupesi itkemään.Rauhottelo samoin sanoin. Puhui taas minulle, muttä välillä puhe heilahti ohi.

        Jäin odottamaan ja pyysin, että näytäpäs se vehje minullekin. Näytti ja selosti.

        Niin ja kertoi, että sillä on häiritty minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kertoi, että sillä on häiritty minua.

        Aika pian tämän jälkeen jossakin lehdessä oli mainos suuntakaiuttimesta. Se oli tarkoitettu musiikin kuunteluun ilman kuulokkeita, mutta niin, etteivät muut kuule. Musiikki tuli suuntakaikuttimesta suoraan kuuntelijan päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika pian tämän jälkeen jossakin lehdessä oli mainos suuntakaiuttimesta. Se oli tarkoitettu musiikin kuunteluun ilman kuulokkeita, mutta niin, etteivät muut kuule. Musiikki tuli suuntakaikuttimesta suoraan kuuntelijan päähän.

        jaa niin. luvattiin, että tuleeb vuoden päästä myyntiin. Eiköhän se vuosi ole jo kulunut.


      • Anonyymi

        Eiköhän tämän ketjun ole aloittanu se, joka suomensi tämän listan yhdistyksen sivulle

        tuonne maailmanmenoon on ilmestynyt ketjuja, joissa julkaistaan tietoa siihen tyyliin, että on otettu muista ketjuista. Ja loputtomiin niitä samoja linkkejä. Ne hukkuvat nopeasti maailmamenoon, mutta jäävät ylös sillä listalla, mistä etsitään ketjuja gang stalkin sanalla,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoh. Yritä nyt ymmärtää, että ketään ei kiinnosta kohdistaa tuollaista toimintaa tavalliseen tallustelijaan. Ei riitä resurssit eikä motivaatio. Yritä nyt ymmärtää, että tuollaisen stuntin suorittaminen vaatisi satojen tai tuhansien ihmisten toiminnan PER KOHDEHENKILÖ. Mitä jokin taho hyötyisi satunnaisen tallaajan häirinnästä? Mistä rahoista sellainen rahoitettaisiin?

        Olen tietoinen suuntaavista kaiuttimista. Niiden käyttö tuollaiseen ei vaan toimi esim. kohdehenkilön liikkuessa tai ollessa esim. kotonaan. Edelleen, jos tuntemuksia "gang stalkingista on, niin oikea hoito niihin löytyy psykiatrilta.

        Mistä sinä tiedät, ettei kiinnosta? Luuletko että esim. kaikki DDR:ssä Stasin Zersetzung-ohjelman kohteeksi joutuneet olivat jotain suuria valtiosalaisuuksia omaavia korkean profiilin henkilöitä. Eivät olleet, vaan suuri osa oli aivan tavallisia ihmisiä, jotka vain olivat toisinajattelijoita, sellaisia kuin esim. minä. Mistä tulee tämä käsitys, että ihan tavallisia kansalaisaktivisteja ei vainottaisi koskaan valtakoneiston toimesta? USA:ssakin on joutunut 911-iskujen jälkeen satojatuhansia ihmisiä Homeland Securityn ym. virastojen tarkkailulistalle.

        Mistä rahoitettaisiin? Jos ja kun vainomista organisoiva taho on valtiollinen ja mukana on viranomaisia, niin hommaa pyöritetään pitkälti verovaroilla. Miksi jotain toimintaa organisoivaa viranomaista huolettaisi se, kuinka paljon siihen menee rahaa, jos se ei ole omaa rahaa?


      • Anonyymi

        Sen kommentin kirjoittaja varmaan tarkoitti, että epäilee, että Suomen TI-yhdistyksessä, jonka kotisivu tuo on, voisi olla soluttautujia tms. Näitä syytöksiä on aina ollut kaikkia TI-järjestöjä kohtaan varsinkin Amerikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät, ettei kiinnosta? Luuletko että esim. kaikki DDR:ssä Stasin Zersetzung-ohjelman kohteeksi joutuneet olivat jotain suuria valtiosalaisuuksia omaavia korkean profiilin henkilöitä. Eivät olleet, vaan suuri osa oli aivan tavallisia ihmisiä, jotka vain olivat toisinajattelijoita, sellaisia kuin esim. minä. Mistä tulee tämä käsitys, että ihan tavallisia kansalaisaktivisteja ei vainottaisi koskaan valtakoneiston toimesta? USA:ssakin on joutunut 911-iskujen jälkeen satojatuhansia ihmisiä Homeland Securityn ym. virastojen tarkkailulistalle.

        Mistä rahoitettaisiin? Jos ja kun vainomista organisoiva taho on valtiollinen ja mukana on viranomaisia, niin hommaa pyöritetään pitkälti verovaroilla. Miksi jotain toimintaa organisoivaa viranomaista huolettaisi se, kuinka paljon siihen menee rahaa, jos se ei ole omaa rahaa?

        Tai sitten veikkausvoittovaroilla. Niiden saajia ei juurikaan valvota. Jotkut pitävät niillä rahoitettuja yhdityksiä virheellisesti myös hyväntekeväisyysyhdistyksinä ja tekevät lahjoituksia ja testamentteja. Ei kananttaisi. Kukaan ei ota selvää mitä niillä rahoilla tehdään. Joissakin koulutetaan stalkkereita ihmisten kiusaksi, niitä jotka häiriköivät naapurista käsin naton psykotroonisilla ja dew-aseillä, joita käytetään toisinajattelijoiden tai yhdistysten laittomia käytäntöjä arvostelleiden kidutukseen. On tapahtunut että rikolliset yhdistykset levittelevät heistä tahallisesti loukkaavia valhreita saadakseen herkkäuskoiset koulutetut stalkkerit käymään näin heidän kimppuunsa.. Huoneiston vuokraa muka asunnokseen bulvaani, joka siirtää sen edelleen heille Se, että kidutus on Suomessa rikos, ei tekijöitä jjuuri kiinnosta, kuten ei valitettavasti suomalaista äärioikeistolaista poliisiakaan eikä sosiaali- ja terveysministeriötäkään, jonka niitä pitäisi valvoa. MItä se psykososiaalinen kuntoutus tosiasiassa on? Nuorten kouluttamista rikoksentekijöiksi, vakoilemaan ja kiduttamaan rikollisesta koulutuksesta kieltäytyviä, vai? Siksikö Suomessa on rehellisissä ammateissa työvoimapula?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten veikkausvoittovaroilla. Niiden saajia ei juurikaan valvota. Jotkut pitävät niillä rahoitettuja yhdityksiä virheellisesti myös hyväntekeväisyysyhdistyksinä ja tekevät lahjoituksia ja testamentteja. Ei kananttaisi. Kukaan ei ota selvää mitä niillä rahoilla tehdään. Joissakin koulutetaan stalkkereita ihmisten kiusaksi, niitä jotka häiriköivät naapurista käsin naton psykotroonisilla ja dew-aseillä, joita käytetään toisinajattelijoiden tai yhdistysten laittomia käytäntöjä arvostelleiden kidutukseen. On tapahtunut että rikolliset yhdistykset levittelevät heistä tahallisesti loukkaavia valhreita saadakseen herkkäuskoiset koulutetut stalkkerit käymään näin heidän kimppuunsa.. Huoneiston vuokraa muka asunnokseen bulvaani, joka siirtää sen edelleen heille Se, että kidutus on Suomessa rikos, ei tekijöitä jjuuri kiinnosta, kuten ei valitettavasti suomalaista äärioikeistolaista poliisiakaan eikä sosiaali- ja terveysministeriötäkään, jonka niitä pitäisi valvoa. MItä se psykososiaalinen kuntoutus tosiasiassa on? Nuorten kouluttamista rikoksentekijöiksi, vakoilemaan ja kiduttamaan rikollisesta koulutuksesta kieltäytyviä, vai? Siksikö Suomessa on rehellisissä ammateissa työvoimapula?

        On vainoa, joka rahoitetaan eliitin varoilla nk.minun. Kun opiskelin yliopistossa, minulle palkattiin stalkkeri organisoimaan yliopistovainoa.

        Sitten minulle ostettiin Saksasta maanalaiselta järjestöltä e-häirintälaitteet. Palkattu mies toi suomeen. asenteli ja opetti käytön. Toinen palkattu mies, elektroniikan ammattilainen, loppuajan vastasi tästä puolesta, mutta pikku piruja oli apulaisensa.

        Olen someen muualle kirjoittanut tästä tarkemmin. EI OLLUT RAHASTA PULAA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vainoa, joka rahoitetaan eliitin varoilla nk.minun. Kun opiskelin yliopistossa, minulle palkattiin stalkkeri organisoimaan yliopistovainoa.

        Sitten minulle ostettiin Saksasta maanalaiselta järjestöltä e-häirintälaitteet. Palkattu mies toi suomeen. asenteli ja opetti käytön. Toinen palkattu mies, elektroniikan ammattilainen, loppuajan vastasi tästä puolesta, mutta pikku piruja oli apulaisensa.

        Olen someen muualle kirjoittanut tästä tarkemmin. EI OLLUT RAHASTA PULAA.

        Onko lupapoliisi Steniusta informoitu tästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko lupapoliisi Steniusta informoitu tästä?

        Heissan, minä olen 80kymppinen. Opiskelin Hesan yliopistossa 60 - 70 luvun vaihteessa. Rikokset ovat vanhentuneet .

        Toin vaan esille, että eliitillä on RAHAA, ollut myöhemminkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heissan, minä olen 80kymppinen. Opiskelin Hesan yliopistossa 60 - 70 luvun vaihteessa. Rikokset ovat vanhentuneet .

        Toin vaan esille, että eliitillä on RAHAA, ollut myöhemminkin

        Kuitenkin ongelmat ovat muuttuneet. N W O on muuttanut paljon mutta historiaan se ei vaikuta.
        Siis onko lupapoliisi Steniusta infurmoitu?
        Minun tutkimuksessa on aina ymmärretty, että rahaa tarvitaan, se on itsestäänselvyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vainoa, joka rahoitetaan eliitin varoilla nk.minun. Kun opiskelin yliopistossa, minulle palkattiin stalkkeri organisoimaan yliopistovainoa.

        Sitten minulle ostettiin Saksasta maanalaiselta järjestöltä e-häirintälaitteet. Palkattu mies toi suomeen. asenteli ja opetti käytön. Toinen palkattu mies, elektroniikan ammattilainen, loppuajan vastasi tästä puolesta, mutta pikku piruja oli apulaisensa.

        Olen someen muualle kirjoittanut tästä tarkemmin. EI OLLUT RAHASTA PULAA.

        Teitkö rikoksia e- häirintälaitteilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitkö rikoksia e- häirintälaitteilla?

        Onpas hyvin väärin ymmärretty. Siis vainoani on rahoitettu eliitin varoilla, myös e-häirintää. Minä en kuulu eliittiin, ei ole rahoja vieläkäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vainoa, joka rahoitetaan eliitin varoilla nk.minun. Kun opiskelin yliopistossa, minulle palkattiin stalkkeri organisoimaan yliopistovainoa.

        Sitten minulle ostettiin Saksasta maanalaiselta järjestöltä e-häirintälaitteet. Palkattu mies toi suomeen. asenteli ja opetti käytön. Toinen palkattu mies, elektroniikan ammattilainen, loppuajan vastasi tästä puolesta, mutta pikku piruja oli apulaisensa.

        Olen someen muualle kirjoittanut tästä tarkemmin. EI OLLUT RAHASTA PULAA.

        Kuitenkin kirjoitat myös 7.9 klo16.50 että sinulle ostettiin e-häirintälaitteet ja opetettiin niid5en käyttö! Missä väärinymmärrys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin kirjoitat myös 7.9 klo16.50 että sinulle ostettiin e-häirintälaitteet ja opetettiin niid5en käyttö! Missä väärinymmärrys?

        "minulle ostettiin", siis minun yliopistovainoani varten ostettiin e-häirintälaitteet. Siis minuun kohdistettavan yliopistovainon toteuttamiseksi...

        tämä harhaanjohtava sanamuoto vastineeksi siihen, ettei kukaan viitsi rahoittaa nobodyn vainoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "minulle ostettiin", siis minun yliopistovainoani varten ostettiin e-häirintälaitteet. Siis minuun kohdistettavan yliopistovainon toteuttamiseksi...

        tämä harhaanjohtava sanamuoto vastineeksi siihen, ettei kukaan viitsi rahoittaa nobodyn vainoa.

        Ok. Jatketaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Jatketaan.

        siis MITÄ jatketaan, sinä jatkat pilkun viilaamisella vääriä tulkintoa irrottamalla jonkun sanonnan kokonaistilanteesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis MITÄ jatketaan, sinä jatkat pilkun viilaamisella vääriä tulkintoa irrottamalla jonkun sanonnan kokonaistilanteesta

        Tiedän ihan täsmälleen mitä minä jatkan. Sinua en tunne enkä tiedä mitä sinä jatkamisesta ajattelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen, joka tällaista pystyisi toisille tekemään, tarvii itse psykiatrista apua!

        Olen samaa mieltä100%sti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä100%sti!

        Joukkovainoaminen on todella huonoa käytöstä, joka on saatava loppumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joukkovainoaminen on todella huonoa käytöstä, joka on saatava loppumaan.

        Eihän se ole onnistunut edes koulukiusaamisessa.

        Gang stalking loppuu sitten, kun uudet vainomuodot korvaavat sen. Sitähän on jo tapahtunut. E-häirintä, cybertorture ja nyt vielä tekoäly avuksi.


    • Anonyymi

      Keski-suomessa myyjämies ja vaimonsa kassa värvänneet okt alueen vihaam ja sadismiin ja melukampanjaan, yhteisövainoon, jossa porukan turvin tuhottu nauttien ja voimaantuen yhden perheen elämää vuodesta 2007,mukana vihassa parveilussaja yhteisöllisyydessä yhden elämän tukahduttamisesta voimaantuen yli 100 ihmistä joista osa koko 15v mukana

      • Anonyymi

        Jep jep, aivan varmasti :D :D :D :D Tottakai joka ikinen ihminen alueelta lähtisi tuollaiseen mukaan ihan huvin vuoksi, tärväämään satoja jos ei tuhatta tuntia per henkilö vuodessa tuollaiseen ja vieläpä 15 vuoden ajan. Kukaan ei tietenkään ole muuttanut pois, kuollut tai sairastunut. :D :D :D :D

        Viimeistään siinä vaiheessa, kun alkaa tuntua sitä, että kaikki puhuvat, seuraavat ja muuten häiriköivät, käyttäen tällaisia mystisiä huippusalaisia tiedustelutason laitteita, joiden olemassaolo on mystisesti tällaiselle "uhrille" paljastunut, kannattaa käydä keskustelemassa terveydenhuollon ammattilaisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep, aivan varmasti :D :D :D :D Tottakai joka ikinen ihminen alueelta lähtisi tuollaiseen mukaan ihan huvin vuoksi, tärväämään satoja jos ei tuhatta tuntia per henkilö vuodessa tuollaiseen ja vieläpä 15 vuoden ajan. Kukaan ei tietenkään ole muuttanut pois, kuollut tai sairastunut. :D :D :D :D

        Viimeistään siinä vaiheessa, kun alkaa tuntua sitä, että kaikki puhuvat, seuraavat ja muuten häiriköivät, käyttäen tällaisia mystisiä huippusalaisia tiedustelutason laitteita, joiden olemassaolo on mystisesti tällaiselle "uhrille" paljastunut, kannattaa käydä keskustelemassa terveydenhuollon ammattilaisten kanssa.

        Joukkovaino suuressa kaupungissa on erilainen kuin pikkukaupungissa. Pikkukaupungissa kaikki tuntee tai ainakin tietää toisensa. Paljon on samoissa työpaikoissa, harrastuspiireissa, leijonissa, muurareissa, suvuissa,lahkoissa jne. Piirit pienet pyörii. Puskaradio ulottuu laajalle. SMALL TOWN TERRORISM.

        Suurissa kaupungeissa on anonymiteettia. Siellä gs-luetteloissa mainittu katuteatterin on mahdollinen. Siihen tarvitaan jatkuvaa toisilleen vieraiden virtaa jalkakäytävillä. Siinä TI joutuu ihmettelemään, miten toisilleen vieraat ihmiset (niin luulee), alkavat yhtäkkiä esittää pantomiimia kuin teatteriryhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joukkovaino suuressa kaupungissa on erilainen kuin pikkukaupungissa. Pikkukaupungissa kaikki tuntee tai ainakin tietää toisensa. Paljon on samoissa työpaikoissa, harrastuspiireissa, leijonissa, muurareissa, suvuissa,lahkoissa jne. Piirit pienet pyörii. Puskaradio ulottuu laajalle. SMALL TOWN TERRORISM.

        Suurissa kaupungeissa on anonymiteettia. Siellä gs-luetteloissa mainittu katuteatterin on mahdollinen. Siihen tarvitaan jatkuvaa toisilleen vieraiden virtaa jalkakäytävillä. Siinä TI joutuu ihmettelemään, miten toisilleen vieraat ihmiset (niin luulee), alkavat yhtäkkiä esittää pantomiimia kuin teatteriryhmä.

        Siis pikkukaupunki on ollut pitkään minun asuinpaikkani. Mutta vainoni on laaja, tietyiltä osin toimii joka puolella Suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joukkovaino suuressa kaupungissa on erilainen kuin pikkukaupungissa. Pikkukaupungissa kaikki tuntee tai ainakin tietää toisensa. Paljon on samoissa työpaikoissa, harrastuspiireissa, leijonissa, muurareissa, suvuissa,lahkoissa jne. Piirit pienet pyörii. Puskaradio ulottuu laajalle. SMALL TOWN TERRORISM.

        Suurissa kaupungeissa on anonymiteettia. Siellä gs-luetteloissa mainittu katuteatterin on mahdollinen. Siihen tarvitaan jatkuvaa toisilleen vieraiden virtaa jalkakäytävillä. Siinä TI joutuu ihmettelemään, miten toisilleen vieraat ihmiset (niin luulee), alkavat yhtäkkiä esittää pantomiimia kuin teatteriryhmä.

        Yhtäläistä sekä suurten että pienten kaupunkien gangstalking-kokemuksille on se paikka, mistä asiaa kannattaa lähteä selvittämään: terveyskeskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtäläistä sekä suurten että pienten kaupunkien gangstalking-kokemuksille on se paikka, mistä asiaa kannattaa lähteä selvittämään: terveyskeskus.

        Ok. Tämä varteenotettava neuvo on jo huomioitu mummon ajakorttiluvan osalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Tämä varteenotettava neuvo on jo huomioitu mummon ajakorttiluvan osalta.

        On voimassa vielä pari vuotta. Riippuu stalkkereista, missä kunnossa uusimisen aikoihi olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On voimassa vielä pari vuotta. Riippuu stalkkereista, missä kunnossa uusimisen aikoihi olen.

        En usko sinua. Tämä "lupaus" täytyy tulla postiluukusta lupapoliisin allekirjoittanana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On voimassa vielä pari vuotta. Riippuu stalkkereista, missä kunnossa uusimisen aikoihi olen.

        Taidat huijata. Ei sinulla ole mitään tietoa siitä, miten lupapoliisi "pääsi jäljilleni".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat huijata. Ei sinulla ole mitään tietoa siitä, miten lupapoliisi "pääsi jäljilleni".

        Lupapoliisi on voinut saada "tietoja" paikalliselta poliisilta, joka seuraa koko ajan. En tiedä tekniikkaa, millä tämä hoidetaan, mutta kaikki, mitä puhun kuuluu jonnekin ja pannaan levitykseen ihmisten kuultavaksi. Hiljaiset höpinätkin. -Se, että kaikki autossa puhumani kuuluu jonnekin, ei ole ihme.

        Tämä kesä on ollut Riksussa kauhea. Joka puolella kadut auki ja työt käynnissä ja tilanteet muuttuvat. On kyllä tullut ähkittyä ja kiroiltua siinä labyrinttiviidakossa. - Jos samat olisi ollut kuultavissa tavallisessa kaupunkitilanteessa, olisikin syytä huolestua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupapoliisi on voinut saada "tietoja" paikalliselta poliisilta, joka seuraa koko ajan. En tiedä tekniikkaa, millä tämä hoidetaan, mutta kaikki, mitä puhun kuuluu jonnekin ja pannaan levitykseen ihmisten kuultavaksi. Hiljaiset höpinätkin. -Se, että kaikki autossa puhumani kuuluu jonnekin, ei ole ihme.

        Tämä kesä on ollut Riksussa kauhea. Joka puolella kadut auki ja työt käynnissä ja tilanteet muuttuvat. On kyllä tullut ähkittyä ja kiroiltua siinä labyrinttiviidakossa. - Jos samat olisi ollut kuultavissa tavallisessa kaupunkitilanteessa, olisikin syytä huolestua.

        Ei ole mahdollista tuo mitä väität paikallispoliisin ja lupapoliisin yhteistyöstä minun tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mahdollista tuo mitä väität paikallispoliisin ja lupapoliisin yhteistyöstä minun tapauksessa.

        kuka tämä minä on, joka edellä kirjoittaa?
        Minä, joka kirjoitan nyt, olen Riksun vainottu ja stalkkerit ovat viimeisen 10 v, halunneet minulta kortin pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuka tämä minä on, joka edellä kirjoittaa?
        Minä, joka kirjoitan nyt, olen Riksun vainottu ja stalkkerit ovat viimeisen 10 v, halunneet minulta kortin pois.

        Hermoradatko risteilleet? Minulta on haluttu ottaa kortti pois vasta pari viikkoa, vaikka lupapoliisi väittää, että minun olisi pitänyt jo maaliskuussa reagoida pyyntöön jota en ole saanut.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oletko o? Joka näitä nostelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko o? Joka näitä nostelet?

        Olen riksun vainottu. Kiellettiin kirjoittamasta paikkakunnan palstalle. Oli sadepäiviä ja aikani kuluksi käytin keyword: gang stalking, joukkovaino ja mindcontrol.

        Stalkkerit kiduttivat ja väsyttivät ihan kaameaan kuntoon.

        Tänään tuli mieleen keskenjäänyt selvittelyni satanisteista ja saatananpalvojista. Ja kirkastui, että yläpuolellani asuva vainopomo on satanisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen riksun vainottu. Kiellettiin kirjoittamasta paikkakunnan palstalle. Oli sadepäiviä ja aikani kuluksi käytin keyword: gang stalking, joukkovaino ja mindcontrol.

        Stalkkerit kiduttivat ja väsyttivät ihan kaameaan kuntoon.

        Tänään tuli mieleen keskenjäänyt selvittelyni satanisteista ja saatananpalvojista. Ja kirkastui, että yläpuolellani asuva vainopomo on satanisti.

        linkki

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17861446/saatananpalvoja-satanismi-satan-is-real


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko o? Joka näitä nostelet?

        Tarkoitit kai: Oletko ok, joka näitä nostelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitit kai: Oletko ok, joka näitä nostelet?

        En ole OK. Olen 80 kymppinen finaaliin rääkätty, kidutettu Ti, joka ei enää jaksa tehdä muuta, kuin kirjoittaa pienen viestin johonkin ketjuun. Olen nostellut ketjuja, jotka olen itse aloittanut tai kirjoittanut niihin paljon tai aikoinaan hyviksi havainnut. Nyt ennen kuin antaa linkin niihin, pitäisi tarkistaa, missä kunnossa trollien jäljiltä ovat.

        Nosteluni jälkeen ovat vähän aikaa löydettävissä keyword systeemillä,. - Että mikähän siinä herättää kysymyksen olenko OK. -Mikähän mitätöinti-tyrolli sinä olet, kun tuommoisen kysymyksen teet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole OK. Olen 80 kymppinen finaaliin rääkätty, kidutettu Ti, joka ei enää jaksa tehdä muuta, kuin kirjoittaa pienen viestin johonkin ketjuun. Olen nostellut ketjuja, jotka olen itse aloittanut tai kirjoittanut niihin paljon tai aikoinaan hyviksi havainnut. Nyt ennen kuin antaa linkin niihin, pitäisi tarkistaa, missä kunnossa trollien jäljiltä ovat.

        Nosteluni jälkeen ovat vähän aikaa löydettävissä keyword systeemillä,. - Että mikähän siinä herättää kysymyksen olenko OK. -Mikähän mitätöinti-tyrolli sinä olet, kun tuommoisen kysymyksen teet?

        Olen se mummo jonka oikeus saamaansa ajolupaan on kyseenalaistettu lupapoliisin toimesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen se mummo jonka oikeus saamaansa ajolupaan on kyseenalaistettu lupapoliisin toimesta.

        Stalkkerit varmaan pyrkivät kyseenalaistamaan. Ei pääsisi käymään uimarannoilla, luontopoluilla ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole OK. Olen 80 kymppinen finaaliin rääkätty, kidutettu Ti, joka ei enää jaksa tehdä muuta, kuin kirjoittaa pienen viestin johonkin ketjuun. Olen nostellut ketjuja, jotka olen itse aloittanut tai kirjoittanut niihin paljon tai aikoinaan hyviksi havainnut. Nyt ennen kuin antaa linkin niihin, pitäisi tarkistaa, missä kunnossa trollien jäljiltä ovat.

        Nosteluni jälkeen ovat vähän aikaa löydettävissä keyword systeemillä,. - Että mikähän siinä herättää kysymyksen olenko OK. -Mikähän mitätöinti-tyrolli sinä olet, kun tuommoisen kysymyksen teet?

        Oletko se henkilö, joka kertoi tyttärestään, miten häntä oli kiusattu. Ja kiusaajistaan mainitsit K. Hämäläisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko se henkilö, joka kertoi tyttärestään, miten häntä oli kiusattu. Ja kiusaajistaan mainitsit K. Hämäläisen.

        En ole se henkilö, olen lapseton.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ketjussa paljon linkkejä ketjuihin, joissa lisää linkkejä

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17425066/emjoukkovainoemaminen

        minun vainooni kuuluu satanismi
        ja siihen kuuluu eläinrääkkäys

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16559438/elainraakkays


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mutta! Kun vie viranomaisen kotiinsa tai ottaa laitteet mukaan ja menee viranomaisten juttusille ja näyttää suorana, mitä tapahtuu, niin ei jää epäselvyyksiä ja halutessaan voi antaa asiaa eteenpäin käsiteltäväksi. Ainakin nettikiusaamisen voi todistaa heti ja kun viisaana on ottanut kuvia ja tallenteita ja vielä ystäviä siihen tukemaan, mitä hekin ovat nähneet, niin kyllähän siitä kaikesta vastuuseen saadaan.

      Sitten on vielä erikseen erilaisia laitteita, no, niistä en kerrokaan tähän sen enempää, mutta niiden avulla saadaan lisää tietoa ja ovat varmasti laillisia. Tätä sovelletaan nyt täällä. Oma asiani on, annanko viedä muiden käsiteltäväksi vai jätänkö tähän. En ole vielä päättänyt.

      • Anonyymi

        Toki, ei jää mitään epäselvyyksiä kun mitään ei havaita eikä tapahdu.

        Jep, on tällaisia huippusalaisia laitteita, joista toki sinä tiedät kaiken mutta et nyt viitsikään kertoa enempää. Aivan varmasti. :)

        Gangstalking-tuntemuksiin parhaan avun saa terveyskeskuksesta.


    • Anonyymi

      Minulta kysyttiin olenko ok, kun nostelen ketjuja. Kerroin, että kirjoittelen pari viestiä ja linkkiä, pääsevät keyword -systeemiin ja pysyvät siellä pari kolme vuotta. - Kerroin käyttäneeni sanoja gang stalking, joukkovaino ja mindcontrol. Kun näistä ei enää kirjoitella keskustelupalstoille, jäävät ihmisiltä unohduksiin.

      Nyt ovat tehneet niin, että gang stalking hakusanalla tulee sivukaupalla ketjuja,sellaisiakin, joihin ei ole koskaan vastattu. Kukaan ei käy näillä sivuilla.

      Joukkovainosanalla tulee pari sivua. Kukaan ei käy niillä sivuilla.

      Mindcontrol hakusanalla pari (?) sivua, vähän sekalaisia ketjuja.Ei sielläkään käydä. ETTÄ SINNE HISTORIA LAARIIN MENIVÄT.

      • Anonyymi

        Voi olla että historia laarista jotakin nouseekin taas päivänvaloon ja pohdintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että historia laarista jotakin nouseekin taas päivänvaloon ja pohdintaan.

        Gang stalking vainotapana ei ole mennyt historian laariin käytännössä. Kyllä minullakin se jatkuu edelleen. Tiedän sitä niin paljon, etten ole kiinnostunut sen toteuttamisesta, käytännön toteuttajista jkv ja ketkä siitä vastaa, suojelee vainoajia ja maksaa. On ilmeisestikin eri tahoja.
        Nykyään gang stalkingiin lähes aina kuuluu elektroninen häirintä ja se kehittyy. On ilmaantunut cybertorture ja vaikka mitä. Ei pysy perässä. Ja näistä ei esim, suomi24:ssä juurikaan saa kirjoittaa.

        NWOnaamakirjassa on paljon.

        Riippuen siitä, ketä ja mitä tahoja vainoon värvätty, tulee mukaan muunlaistakin vainoa.

        Minulla on tutkailun alla eliitti satanistit. keyword: mielenkontrolli. Sieltä löytyy mm. eläinrääkkäys eliittisatanismiin liittyen.


    • Anonyymi

      NOSTELLESSA KETJUJA PÄÄTAVOITE OLI, ETTÄ JÄISI TODISTEITA GANG STALKINGIN ILMEMISESTÄ SUOMESSA.

      Isossa maailmassa on paljon tietoa itse vainosta.

    • Anonyymi

      Tilanne on se, että on kirjoitettu/koottu useita trolliketjuja.

      V.2017 minut hyvin rankalla käsittelyllä saatiin kuntoon, etten jaksanut aina edes istua. Viimeisen kotonaoloviikon alkaessa huomasin ketjun, johon päivittäin tuli aikaisempien viestieni kopiota. Joskus kuukautta myöhemmin katsoin ketjua. Sinne oli kirjoitettu vääristeltyjä versioita viimeisimmistä viesteistäni. Niiden perusteella arvioitunas olen ollut ihan seko. Kirjoitin sinne,että ovat trollin kirjoittamia. Kun sitten pääsin pois, juttelin hoitajan ja polin lääkärin kanssa.Lääkäri oli kaksin kerroin naurusta, kun ehdotti , että juteltaisiin suomi24ketjustani. Se on kyllä ihan ---haha--. En ymmärtänyt, mistä hän puhui. En jaksanut puhua. -Kotona luin troliketjua. Yritin kirjoittaa, ettei ole minun viestejäni. Joskus syyskuussa se suljettiin. -Unohdin koko jutun ja myöhemmin eli nyt se tuli vastaan. 500 viestiä sekopäistä paskaa, joilla voi todistaa minun olleen ihan seko tuohon aikaan. ERRÄ SEMMOISTA MENEE HISTORIAN LAARIIN.

      Nyt taas on trolliketjuja tullut vastaa. Tämä psaikallisupseeri läsnä. Sun muita, joita koottu/kirjoitetti syyskuussa 2022, jolloin en jaksanut kirjoittaa päivässä montaa
      lausetta.

      • Anonyymi

        EI OLE OLLUT MITÄÄN GANG STALKINGIA EIKÄ E-HÄIRINTÄÄ. OLI VAIN VAINOHARHAISIA, JOTKA DIAGNOSTISOITIIN PSYKIATRIN TOIMESTA. TÄLLAISIA VIRALLISIA PAPEREITA GS-VAINOSTA ON

        Että sellainen isosta maailmasta tullut mielitauti on ollut suomessakin.


    • Anonyymi

      Yk on korruptoitunut nwon osa,tuskin sielta apua heruu, fiksumpaa on verkottua vainottujen kanssa yhteen ja pitaa asiaa medioissa esilla

      • Anonyymi

        se TI verkottuminenkin on vaikeaa. Kohteet ovat olleet erilaisia ennen vainon alkamista. Nyt vainolla rääkättynä ovat vaikeita ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se TI verkottuminenkin on vaikeaa. Kohteet ovat olleet erilaisia ennen vainon alkamista. Nyt vainolla rääkättynä ovat vaikeita ihmisiä.

        Pari viikkoa sitten psykiatrian emeritusprofessori Jouko Lönnkvist ilmaisi itseään Iltalehden mukaan: Systeemi ei enää toimi.


    • Anonyymi

      Kuuulostaa vaikealta, jos taman oottaa kohteiden palstallla esiin herkimmat puolustauttuvat voimakkaasti, mutta lievimmat uuuet neuroleptit vasyttaaa ja nukuttaa oikein annosteltuna yolliset melukampanjat eoi haittaa, joten laaakkeet oikein kayytettyinna on ratkaisu pshkiatrisiin ongelmiin avainsanoja ova project mkultra ja prism, laittomia .ci.a.n mustia projekteja, jtka elavat vielakin,t. aito mielenhallintaprojektin kohde kiitos avauksesta, missa korvaukset koekaniinina olemisesta?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe