Terve, kävin tuossa 15.1.2002 kello 12.35 tunnelin McDonalds -ravintolassa ja tapahtui seuraavaa:
kävelimme sisään ja ohjasin vaimoni lasten kanssa pöytään istumaan, jonka jälkeen menin yksin tekemään ostoksia (ovelta katsottuna oikean reunan kassa). jono oli reippaasti, joten aikaa kului. kun olin sitten jonossa kolmantena (ensimmäisenä joitain ulkomaalaisia,edessäni arabi,joka puhui suomea todella huonosti) - yllättäen venäläinen pariskunta käveli muina miehinä koko jonon ohi. ajattelin heidän pyytävän vessan auki tms... mutta ei perkele, kun ensimmäisenä jonossa olleet ottivat ostoksensa pariskunta puikkasi kassalle ja alkoi muina miehinä tehdä tilausta! kävelin kassalle ja huomautin asiasta ensiksi venäläisille, jotka eivät olleet kuulevinaan ja sen jälkeen kassaneidille, joka totesi: "joo-joo,odota hetki". tässä vaiheessa poltin pinnani ja sanoin suhteellisen kovaäänisesti, että mikäs vittu tässä ravintolassa on, kun ei suomalainen raha kelpaa! kassaneiti keskittyi vain venäläisten tilaukseen ja minä marssin lasten luokse, joille kohosi kyyneleet silmiin kun isi (=minä) ilmoitti, että ei täältä myydä tänään meille mitään! pakkasimme vaimomme kanssa lapsille talvivaatteet taas päälle ja kävelimme ulos. onneksi kompassitasolla oli CARROLS, joka paikkasi tilanteen hienosti ja lapsille saatiin lelutkin niin ei itkukaan enää ollut pinnassa!!! täytyy sanoa, että kyllä olen aiemmin luottanut "mäkin" tuotteisiin ja palveluun, mutta olkoon viimeinen kerta vähään aikaa kun vierailen maksavana asiakkaana ravintoloissanne!!!
Mc Donalds pois suomesta!!!
9
728
Vastaukset
- hampu
Stadissa kannattaa käyttää hesen palveluita.
Vähän kalliimpi, mutta parempi safka ja palvelu.- hyvä maku
Totta, Hesessä on jotenkin letkeämpi tunnelma.
- Pena
Syökää kunnon ruokaa, ettekä mitään vitun lihottavia purilaita. Mä ainakaan muksuilleni syötä yhden ainoota hampurilaista / ranskanperunaa.
- Keppa Purtikainen
Joo näin on, sellaista mössöä Fuck Donaldsissa ja lihottaa. Ilmankos valtaosa jenkeistä onkin ylipainoisia ja sama pätee myös ihmisiin jotka syövät liian usein hampurilaisia!
- *Vuokko*
Toi oli kyl aika röyhkeetä, niin kassaneidiltä että venäläsiltä... mäkis on halvat ruuat mut hesburgerissa on parhaat ruuat.. *ei oo käyttäny mäkkii pitkään aikaan* ja mä en ees luota mäkkii et siel olis suomalaista naudan lihaa. *syö nykyään vain kanahampurilaisia tai nugetteja..*
- Faye Wong
niskasta/kiinni/ja/parikertaa kun hakkaa päätä päydän/kulmaan niin hyvää tullee... NÄIN SE OLI!!
- Anonyymi
Kiva käyttäjätunnus ollut sulla 2002... :)
- Suomalainen
Mäkkäri on kuulemma jo joutunut lopettamaan
ainakin neljä pahvipihvipaikkaansa.
Saisi viedä loputkin, ei tule ikävä.
Suomalaisemmissa purilaispaikoissa on ihan
totta paremman makuista ruokaa, mutta ennen
kaikkea, kotimaisempi meininki.
Ja kotimaista lihaa.
Hese voisi ostaa mäkkäritkin pois kuleksimasta...- ???
Siis Hesessä kotimaista hullua lehmää!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947016- 1723722
- 533249
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2322376- 482115
- 411968
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?231792- 601768
- 191743