Missä halvin nettipankki+kortti

hjkl

Tarvetta olisi toiselle tilille, muuta en tarvitse kuin nettipankin ja jonkinlaisen nostokortin. Mistähän kyseiset palvelut saisi halvimmalla?

Ehtona myös että tuollaisen "sivutilin" avaaminen onnistuu.. kerkesin jo koittaa POP-pankin erääseen konttoriin tuota, ja seurauksena oli hillitön ristikuulustelu; millaisia summia ovat, mistä tulevat, miksi juuri meidän pankkiin jne? Lopulta asia meni johonkin kokoukseen käsiteltäväksi, ja sieltä tuli kielteinen päätös.... :D erikoiseksi on pankkimaailmakin mennyt, olen kuitenkin velaton vakitöissä käyvä ihminen, jolla luottotiedot yms. ovat aina olleet kunnossa.

7

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hujnbm

      S-Pankissa ovat osuuskauppojen jäsenille maksuttomat. Osuusmaksu on 35-100 euroa osuuskaupasta riippuen. Osuusmaksullekin osuuskauppa maksaa vuosittain yleensä osuuskorkoa. Osuusmaksun saa takaisin, jos eroaa osuuskaupasta.

      Siis verkkopankki ja debit-kortti ovat jäsenille maksuttomat. Credit-kortti muuttuu maksulliseksi myöhemmin keväällä: Niiltä kuukausilta, jolloin sitä käytetään, menee 2 euroa, muuten maksuton. Sinulle riittäisi ilmeisesti debit-kortti, joka siis on maksuton.

    • krjh

      S-pankki taitaa olla ainut järkevä kakkostilin paikka. Maksuttomat palvelut, saa bonuskortin samaan korttiin ja vielä maksutapalisän päälle, jos yhtään asioi S-kaupoissa.

      Tietysti se kannattaa huomioida, että jos ei vielä ole osuuskaupan jäsen, niin valitse osuuskauppa parhaan tuoton perusteella. 10-20 % korko osuusmaksulle on sellainen tuotto, mitä ei muualta saa - varsinkaan tämän riskitason sijoituksesta.

      • 59rn976i8io0u

        Missä osuuskaupassa olisi korkein osuusmaksun korko? Olen nyt HOK-Elannon jäsen, vaihtaminen on kai mahdollista. Silloin liittyessä ei tullut mieleen, että osuuskaupan voi valita.


      • 59rn976i8io0u

      • liity_moneen
        59rn976i8io0u kirjoitti:

        Missä osuuskaupassa olisi korkein osuusmaksun korko? Olen nyt HOK-Elannon jäsen, vaihtaminen on kai mahdollista. Silloin liittyessä ei tullut mieleen, että osuuskaupan voi valita.

        Voit myös halutessasi olla usean osuuskaupan jäsen. Noin 1000 euron sijoitukselle saa reilun 10 % koron kun valitsee 10 parhainta koronmaksajaa. Kannattaa liittyä ihan loppuvuodesta - korot maksetaan sen mukaan, kuka on ollut vuoden vaihteessa jäsen.


      • 811
        59rn976i8io0u kirjoitti:

        Missä osuuskaupassa olisi korkein osuusmaksun korko? Olen nyt HOK-Elannon jäsen, vaihtaminen on kai mahdollista. Silloin liittyessä ei tullut mieleen, että osuuskaupan voi valita.

        Kauppalehdessä on mielenkiintoinen keskustelu osuuskaupoista, niiden osuuskoroista ja liittymisestä niihin. Keskusteluketju on pitkä, mutta yhä aktiivinen. Kannattaa lukea loppupään viestejä, jotta saa ajantasatietoa.

        http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=143845&tstart=0


    • hjkl_

      Kiitos vastauksista. Niinhän tuo kävi näppärästi Prisman reissun yhteydessä koko homma! Hiukan oli eri meininki kuin POP-pankissa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe