Asensin sitten ton service pack 4:n.
USB:t katosivat, eivätkä näy enään edes device managerissa edes toimimattomana ?
Mitäs nyt vois tehdä, että sais ne takaisin ??
Joku kyllä tietää tämän !
Jotain oli update-sivuillakin ei vaan ratkennut ???
Auta nyt kun tiedät !
WINDOWS 2000 SP4 HELP !
3
557
Vastaukset
- Onni
Mikä emo sulla on?
Tod.näk. joudut päivittämään biosin. Ainakin, jos kone on -01 tai vanhempi. Tarkista bios-versio HETI koneen käynnistyessä, ylin yksittäinen rivi (esim **** **** **** v6.00 10/07/02)
SP4:ssa on jo usb2.0-tuki ja jos heti asennuksen jälkeen ei näy/on keltaisena, niin win2k tukee usb:tä, mutta bios ei... - Onni
En huomannut, että bios onkin jo päivitetty.
Tarkista vielä biosista, että usb on enabloitu.
Muuten kokeile tuota:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;819332- elexi
Nyt osui ja upposi !
Ei se USB ollut "disable", mutta se oli "all device" ja sitäkös kun tää toosa ei sitten hyväksynyt.
Sieltä löytyi sitten ainakin 4 eri muutakin vaihtoehtoa ja ainakin 1&2 TOIMII !!!!!!!!!!!
Tässä on kyllä lisäporttejakin (omat 2 emolla ja lisäksi "mokkuloita" PCI-paikoissa 2 2 kpl), joten varmaan sitten jos niitä ottaa käyttöön täytyy valita muita (oli muistaakseni 1&4 tai jotain sellasta) Kiitos kuitenkin vihjeestä - en kyllä ikinä olisi keksinyt muuten, että " all device " ei sitten kelpaa, kun luulin että se on ihan hyvä.
En kyllä mielestäni missään vaiheessa sitä muuttanut kun käytin varmuudeksi "defaultia" biosissa. No opin nyt kaikenlaista mm. boottaamaan koneen 1 100 kertaa !!!
Kiitos vielä vihjeestä, joka johti ratkaisuun.
Olin muuten jo vähällä hankkia uuden (käytetyn, koska en juuri uutta laitetta osta) emolevyn !
Hyvää joulunalusta kaikille tämä palsta taitaa nyt vaieta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006