miehen hygienisyys

rouva46

Olen tässä joutunut torjumaan mieheni lähestymis yritykset Viimeaikoina näet hänen henkensä haisee ihan kamalalle.Olen asiasta huomauttanut mutta ei tunnu menevän jakeluun ja toinen ällöttävä tapa on kaivella nenäänsä.Miten hitossa voi olla niin tyhmä ettei sanomatta tajua pestä hampaitaan ja muutenkin sen porsastelun lopettaa ei vois vähempää kiinnostaa sexstailla.Onko teillä muitten miehillä näitä ällöttäviä tapoja???

11

148

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opettjamies

Etkö itse saa asiaa kuntoon..siis käskemällä häntä ensin hammaslääkäriin koska pesut ei yleensä paljon auta jos suu on kuin kaatopaikka..sitten voit opettaa miehelle muutenkin pesulla käyntejä..nenän kaivuu vierotusta..ja kyllä kai hän raapii persettäänkin joka päivä..tuskin se sitäkään kunnolla pesee.

• zxccvv

Tiedätkös että kaikki miehet on sikoja mutta onneksi me naiset ollaan eläinrakkaita

• joutunut

Me vaan ollaan erilaisia. Toista ihmistä ei voi muuttaa.
      Minä en nai naisia jotka haisee tupakalle, mutta se ei ole naisten vika vaan minun, enkä huomauttele naisille tupakoinnista.
      Minusta ihan jokainen saa haista mille haluaa ja kärsiä seuraukset. Pahanhajuinen hengitys voi johtua myös sairaudesta.

• Äly-hoiiii

No perkele pitää sitä sen verran muitaki ajatella, ettei haise hielle ja paskalle, VITTU!

• siivoa
        Äly-hoiiii kirjoitti:

No perkele pitää sitä sen verran muitaki ajatella, ettei haise hielle ja paskalle, VITTU!

Vittu on kaunis perinteinen sana. Tarkoittaa naisen suloisia elimiä. Se on täysin sopimaton kirosanaksi, ja on naisia syvästi loukkaava. Siivoa kielesi! :(

• J.Ahma.sotilasmestari
        Äly-hoiiii kirjoitti:

Tosimies haisee hielle ja paskalle.

• asiaa:D

• tdhggsggg

sama juttu kun tanssilattialla vielä imee vaikkua korvista ja sitten makselee taksin ja hinaa akan kämpille jonka postiluukkuun on kirjaimet sekotettu tyyliin virtanen....tulee tarvinen niin ei tule uudestaan koskaan, no asiaan, sit kun saa lyylin kämpille ja ne pakolliset puoli lasia juotettua viinaa, ja pitäs alkaa terskaa työntään kitalakeen ja sitten takaapäin sisään niin niin kauhea kusen haju tulee perseestä nenään että lerssikin lerpahtaa, ihan kui olis jäänyt vessa vetämättä ja jää kyllä tää akkakin

• caapo

Naisten ja miesten hygieniantasossa ei ole eroa, mutta naiset valittavat useammin miehestä. Naisen kranttuus johtuu yleisestä biologisesta seikasta, että mies/koiras voi vain esitellä itsensä, mutta nainen/naaras valitsee.

• Hgvvbbb

Kyllähän ukot haisee. Harva nainen haisee muuta ku vitulle. Hirvee vitunkäry vie halut.

• vaiva

Mitä tulee hengityksen hajuun. Itselläni ei ole koskaan haissut hengitys koska hampaat hoidan hyvin. Kun minulle määrättiin kolesteroli lääkkeet joitakin vuosia sitten tuli ongelma. Kieli valkoiseksi aika ajoin ja paha haju. Kaikkea olen kokeillut mutta aina pakkaa tulla päiviä jolloin suussa paha maku ja haju. Lääkäri tutki nestetasapainoakin ei sekään ollut selitys asiaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe