Miksi koskaan ei ole havaittu todellisia hyödyllisiä mutaatioita?
Jos joku mutaatio vahingoittaessaan eliötä tekee siitä kelpaamattoman ravinnoksi, niin onko se muka hyödyllinen mutaatio?
Peräänkuulutan nyt todellisia hyödyllisiä mutaatioita. Miksi niitä ei ole.
Missä hyödylliset mutaatiot?
7
<50
Vastaukset
Nyt tekemään uutta avausta, sillä tottahan hyödyllisiä mutaatioita on havaittu ja tiedät sen mainiosti. Kysymyksesi on siis tyypillistä kiihkouskovaisen juonimaa roskaa, johon fiksu ihminen ei koske pitkällä tikullakaan.
Siis uusi ketju ja otsikoksi vaikkapa "Millaisia hyödyllisä mutaatiota on havaittu?"- Jyri
Ihan sama asiahan tuo on.
Vastauksia ei tule koska kaikki tietävät tasan tarkkaan ettei varsinaisia hyödyllisiä mutaatioita ole koskaan nähty.
Tarkoitukseni oli ohjata keskustelijat havainnoimaan sen faktan että evoluutio on aivan liian hidas tuottamaan maan päälle eliöitä niin että eliöiden sukupuuttovauhti kumoutuisi ja että täällä olisi elämää vielä miljoonankin vuoden kuluttua.
Ihmisiän aikana evoluution ei tiedetä tehneen juuri mitään uutta jotakuta metrohyttys- epäilystä lukuunottamatta, ja samaan aikaan on lajeja hävinnyt kymmenintuhansin ja koka ajan häviää lisää joka vuosi eikä loppua näy.
Siis eihän sen evoluution pitänyt näin edetä, siis pakittaen niin lujaa kuin pääsee.
Fossiilisto osoittaa että hurjia määriä lajeja on kuollut ja sama tahti jatkuu eikä uusia lajeja näy missään joten missä se evoluutio on muualla kuin joidenkin typerysten mielikuvituksessa koska kaikki todisteet puhuvat sitä vastaaan. Siis ihan kaikki. Jyri kirjoitti:
Ihan sama asiahan tuo on.
Vastauksia ei tule koska kaikki tietävät tasan tarkkaan ettei varsinaisia hyödyllisiä mutaatioita ole koskaan nähty.
Tarkoitukseni oli ohjata keskustelijat havainnoimaan sen faktan että evoluutio on aivan liian hidas tuottamaan maan päälle eliöitä niin että eliöiden sukupuuttovauhti kumoutuisi ja että täällä olisi elämää vielä miljoonankin vuoden kuluttua.
Ihmisiän aikana evoluution ei tiedetä tehneen juuri mitään uutta jotakuta metrohyttys- epäilystä lukuunottamatta, ja samaan aikaan on lajeja hävinnyt kymmenintuhansin ja koka ajan häviää lisää joka vuosi eikä loppua näy.
Siis eihän sen evoluution pitänyt näin edetä, siis pakittaen niin lujaa kuin pääsee.
Fossiilisto osoittaa että hurjia määriä lajeja on kuollut ja sama tahti jatkuu eikä uusia lajeja näy missään joten missä se evoluutio on muualla kuin joidenkin typerysten mielikuvituksessa koska kaikki todisteet puhuvat sitä vastaaan. Siis ihan kaikki.Ei minua sinun länkytykset kiinnosta, mutta luehan vaikka tuosta ja länkytä lisää.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13228806
Ehkä niitä hyödyllisiä mutaatioita on lähempänä kuin uskotkaan - miksi mennä merta edemmäs kalaan?
- Mehujanne
Onhan niitä. Mutaation ansiosta voimme juoda maitoa, esimerkiksi. Vai onko se mielestäsi haitallinen mutaatio?
- Jyri
Avaus ei tarkoita peniksen pullistumista, vaan, että mies on pullon ääressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683