Missä hyödylliset mutaatiot?

Jyri

Miksi koskaan ei ole havaittu todellisia hyödyllisiä mutaatioita?
Jos joku mutaatio vahingoittaessaan eliötä tekee siitä kelpaamattoman ravinnoksi, niin onko se muka hyödyllinen mutaatio?

Peräänkuulutan nyt todellisia hyödyllisiä mutaatioita. Miksi niitä ei ole.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt tekemään uutta avausta, sillä tottahan hyödyllisiä mutaatioita on havaittu ja tiedät sen mainiosti. Kysymyksesi on siis tyypillistä kiihkouskovaisen juonimaa roskaa, johon fiksu ihminen ei koske pitkällä tikullakaan.

      Siis uusi ketju ja otsikoksi vaikkapa "Millaisia hyödyllisä mutaatiota on havaittu?"

      • Jyri

        Ihan sama asiahan tuo on.

        Vastauksia ei tule koska kaikki tietävät tasan tarkkaan ettei varsinaisia hyödyllisiä mutaatioita ole koskaan nähty.

        Tarkoitukseni oli ohjata keskustelijat havainnoimaan sen faktan että evoluutio on aivan liian hidas tuottamaan maan päälle eliöitä niin että eliöiden sukupuuttovauhti kumoutuisi ja että täällä olisi elämää vielä miljoonankin vuoden kuluttua.

        Ihmisiän aikana evoluution ei tiedetä tehneen juuri mitään uutta jotakuta metrohyttys- epäilystä lukuunottamatta, ja samaan aikaan on lajeja hävinnyt kymmenintuhansin ja koka ajan häviää lisää joka vuosi eikä loppua näy.

        Siis eihän sen evoluution pitänyt näin edetä, siis pakittaen niin lujaa kuin pääsee.

        Fossiilisto osoittaa että hurjia määriä lajeja on kuollut ja sama tahti jatkuu eikä uusia lajeja näy missään joten missä se evoluutio on muualla kuin joidenkin typerysten mielikuvituksessa koska kaikki todisteet puhuvat sitä vastaaan. Siis ihan kaikki.


      • Jyri kirjoitti:

        Ihan sama asiahan tuo on.

        Vastauksia ei tule koska kaikki tietävät tasan tarkkaan ettei varsinaisia hyödyllisiä mutaatioita ole koskaan nähty.

        Tarkoitukseni oli ohjata keskustelijat havainnoimaan sen faktan että evoluutio on aivan liian hidas tuottamaan maan päälle eliöitä niin että eliöiden sukupuuttovauhti kumoutuisi ja että täällä olisi elämää vielä miljoonankin vuoden kuluttua.

        Ihmisiän aikana evoluution ei tiedetä tehneen juuri mitään uutta jotakuta metrohyttys- epäilystä lukuunottamatta, ja samaan aikaan on lajeja hävinnyt kymmenintuhansin ja koka ajan häviää lisää joka vuosi eikä loppua näy.

        Siis eihän sen evoluution pitänyt näin edetä, siis pakittaen niin lujaa kuin pääsee.

        Fossiilisto osoittaa että hurjia määriä lajeja on kuollut ja sama tahti jatkuu eikä uusia lajeja näy missään joten missä se evoluutio on muualla kuin joidenkin typerysten mielikuvituksessa koska kaikki todisteet puhuvat sitä vastaaan. Siis ihan kaikki.

        Ei minua sinun länkytykset kiinnosta, mutta luehan vaikka tuosta ja länkytä lisää.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13228806


    • Ehkä niitä hyödyllisiä mutaatioita on lähempänä kuin uskotkaan - miksi mennä merta edemmäs kalaan?

    • Mehujanne

      Onhan niitä. Mutaation ansiosta voimme juoda maitoa, esimerkiksi. Vai onko se mielestäsi haitallinen mutaatio?

    • Jyri

      Avaus ei tarkoita peniksen pullistumista, vaan, että mies on pullon ääressä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe