Missä hyödylliset mutaatiot?

Jyri

Miksi koskaan ei ole havaittu todellisia hyödyllisiä mutaatioita?
Jos joku mutaatio vahingoittaessaan eliötä tekee siitä kelpaamattoman ravinnoksi, niin onko se muka hyödyllinen mutaatio?

Peräänkuulutan nyt todellisia hyödyllisiä mutaatioita. Miksi niitä ei ole.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt tekemään uutta avausta, sillä tottahan hyödyllisiä mutaatioita on havaittu ja tiedät sen mainiosti. Kysymyksesi on siis tyypillistä kiihkouskovaisen juonimaa roskaa, johon fiksu ihminen ei koske pitkällä tikullakaan.

      Siis uusi ketju ja otsikoksi vaikkapa "Millaisia hyödyllisä mutaatiota on havaittu?"

      • Jyri

        Ihan sama asiahan tuo on.

        Vastauksia ei tule koska kaikki tietävät tasan tarkkaan ettei varsinaisia hyödyllisiä mutaatioita ole koskaan nähty.

        Tarkoitukseni oli ohjata keskustelijat havainnoimaan sen faktan että evoluutio on aivan liian hidas tuottamaan maan päälle eliöitä niin että eliöiden sukupuuttovauhti kumoutuisi ja että täällä olisi elämää vielä miljoonankin vuoden kuluttua.

        Ihmisiän aikana evoluution ei tiedetä tehneen juuri mitään uutta jotakuta metrohyttys- epäilystä lukuunottamatta, ja samaan aikaan on lajeja hävinnyt kymmenintuhansin ja koka ajan häviää lisää joka vuosi eikä loppua näy.

        Siis eihän sen evoluution pitänyt näin edetä, siis pakittaen niin lujaa kuin pääsee.

        Fossiilisto osoittaa että hurjia määriä lajeja on kuollut ja sama tahti jatkuu eikä uusia lajeja näy missään joten missä se evoluutio on muualla kuin joidenkin typerysten mielikuvituksessa koska kaikki todisteet puhuvat sitä vastaaan. Siis ihan kaikki.


      • Jyri kirjoitti:

        Ihan sama asiahan tuo on.

        Vastauksia ei tule koska kaikki tietävät tasan tarkkaan ettei varsinaisia hyödyllisiä mutaatioita ole koskaan nähty.

        Tarkoitukseni oli ohjata keskustelijat havainnoimaan sen faktan että evoluutio on aivan liian hidas tuottamaan maan päälle eliöitä niin että eliöiden sukupuuttovauhti kumoutuisi ja että täällä olisi elämää vielä miljoonankin vuoden kuluttua.

        Ihmisiän aikana evoluution ei tiedetä tehneen juuri mitään uutta jotakuta metrohyttys- epäilystä lukuunottamatta, ja samaan aikaan on lajeja hävinnyt kymmenintuhansin ja koka ajan häviää lisää joka vuosi eikä loppua näy.

        Siis eihän sen evoluution pitänyt näin edetä, siis pakittaen niin lujaa kuin pääsee.

        Fossiilisto osoittaa että hurjia määriä lajeja on kuollut ja sama tahti jatkuu eikä uusia lajeja näy missään joten missä se evoluutio on muualla kuin joidenkin typerysten mielikuvituksessa koska kaikki todisteet puhuvat sitä vastaaan. Siis ihan kaikki.

        Ei minua sinun länkytykset kiinnosta, mutta luehan vaikka tuosta ja länkytä lisää.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13228806


    • Ehkä niitä hyödyllisiä mutaatioita on lähempänä kuin uskotkaan - miksi mennä merta edemmäs kalaan?

    • Mehujanne

      Onhan niitä. Mutaation ansiosta voimme juoda maitoa, esimerkiksi. Vai onko se mielestäsi haitallinen mutaatio?

    • Jyri

      Avaus ei tarkoita peniksen pullistumista, vaan, että mies on pullon ääressä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe