Miksi koskaan ei ole havaittu todellisia hyödyllisiä mutaatioita?
Jos joku mutaatio vahingoittaessaan eliötä tekee siitä kelpaamattoman ravinnoksi, niin onko se muka hyödyllinen mutaatio?
Peräänkuulutan nyt todellisia hyödyllisiä mutaatioita. Miksi niitä ei ole.
Missä hyödylliset mutaatiot?
7
<50
Vastaukset
Nyt tekemään uutta avausta, sillä tottahan hyödyllisiä mutaatioita on havaittu ja tiedät sen mainiosti. Kysymyksesi on siis tyypillistä kiihkouskovaisen juonimaa roskaa, johon fiksu ihminen ei koske pitkällä tikullakaan.
Siis uusi ketju ja otsikoksi vaikkapa "Millaisia hyödyllisä mutaatiota on havaittu?"- Jyri
Ihan sama asiahan tuo on.
Vastauksia ei tule koska kaikki tietävät tasan tarkkaan ettei varsinaisia hyödyllisiä mutaatioita ole koskaan nähty.
Tarkoitukseni oli ohjata keskustelijat havainnoimaan sen faktan että evoluutio on aivan liian hidas tuottamaan maan päälle eliöitä niin että eliöiden sukupuuttovauhti kumoutuisi ja että täällä olisi elämää vielä miljoonankin vuoden kuluttua.
Ihmisiän aikana evoluution ei tiedetä tehneen juuri mitään uutta jotakuta metrohyttys- epäilystä lukuunottamatta, ja samaan aikaan on lajeja hävinnyt kymmenintuhansin ja koka ajan häviää lisää joka vuosi eikä loppua näy.
Siis eihän sen evoluution pitänyt näin edetä, siis pakittaen niin lujaa kuin pääsee.
Fossiilisto osoittaa että hurjia määriä lajeja on kuollut ja sama tahti jatkuu eikä uusia lajeja näy missään joten missä se evoluutio on muualla kuin joidenkin typerysten mielikuvituksessa koska kaikki todisteet puhuvat sitä vastaaan. Siis ihan kaikki. Jyri kirjoitti:
Ihan sama asiahan tuo on.
Vastauksia ei tule koska kaikki tietävät tasan tarkkaan ettei varsinaisia hyödyllisiä mutaatioita ole koskaan nähty.
Tarkoitukseni oli ohjata keskustelijat havainnoimaan sen faktan että evoluutio on aivan liian hidas tuottamaan maan päälle eliöitä niin että eliöiden sukupuuttovauhti kumoutuisi ja että täällä olisi elämää vielä miljoonankin vuoden kuluttua.
Ihmisiän aikana evoluution ei tiedetä tehneen juuri mitään uutta jotakuta metrohyttys- epäilystä lukuunottamatta, ja samaan aikaan on lajeja hävinnyt kymmenintuhansin ja koka ajan häviää lisää joka vuosi eikä loppua näy.
Siis eihän sen evoluution pitänyt näin edetä, siis pakittaen niin lujaa kuin pääsee.
Fossiilisto osoittaa että hurjia määriä lajeja on kuollut ja sama tahti jatkuu eikä uusia lajeja näy missään joten missä se evoluutio on muualla kuin joidenkin typerysten mielikuvituksessa koska kaikki todisteet puhuvat sitä vastaaan. Siis ihan kaikki.Ei minua sinun länkytykset kiinnosta, mutta luehan vaikka tuosta ja länkytä lisää.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13228806
Ehkä niitä hyödyllisiä mutaatioita on lähempänä kuin uskotkaan - miksi mennä merta edemmäs kalaan?
- Mehujanne
Onhan niitä. Mutaation ansiosta voimme juoda maitoa, esimerkiksi. Vai onko se mielestäsi haitallinen mutaatio?
- Jyri
Avaus ei tarkoita peniksen pullistumista, vaan, että mies on pullon ääressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581