todellisia apuja teoriakokeeseen

lunttaaja

Onko siinä mitään perää, kun ystäväni väittävät pestyillä hampailla pääsevän paremmin teoriakokeesta läpi?

Ajattelin tunkea autokoulun kirjan housuihini ja lunttaa siitä vastauksia. Vaihtoehtoisesti... voisko joku lainata mulle communikaattorii?

Kokemuksia lunttaamisesta kellää?

Onko kokeen valvojat söpöjä miehii vai vanhoi ämmii?

Vinkkejä mulle...

7

4045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiki

      Ainkin turussa on kaks konetta vierekkäin ja välissä pieni seinä ja sitten erikseen yks koppi niin pyysin päästä kokonaan omalle koneelle et pystyy keskittyy ja sit menin inne ja löin oven kiinni ja laitoin kuulokkeet päähän ja kumma ja kumma että pääsin läpi ja ihan piruuttani katoin onko siellä kameraa en nähnyt mutta se tyyppi kenltä todistuksen sanin sanoi että se näkee tietokoneen näytöltä sinne ettei voi huijata edes äänilaitteilla kun on kuulokkeet päässä ja kuulokkeet on sellaset jumalattomat n**kerikuulokkeet.

    • taida

      keretä luntata kirjasta vastauksia... Kysymyksissä on aikaraja... Ja kuvissa siitä kirjasta on vielä vähemmän iloa. Ja miten sä osaat ajella liikenteessä jos et osaa edes teoriaa...

      • Kiki

        Kun hakee lääkärintodistuksen ajokortia varten esim. eurolääkäriltä niin nsiihen saa helpolla merkinnän lukihäiriö jolloin ei ole ollenkaan aikarajaa tai sitten joku ämmä kyselee ne.


    • Paloöljy

      Itelläni meni kysymykset helposti, tekniikasta kiinnostuneena ja ilman mitään ylimääräisiä pänttäämisiä. Koululla oli vastaavat tietokoneet joilla sai harjoitella, taisin käyttää kerran tai kaksi. Se varsinainen vinkki: Katso kuvissa KUVAKULMAA, se paljastaa paljon. Kuvia katsotaan kuljettajan näkövinkkelistä. Jos kuva suuntautuu vasemmalle, katso peilin näkymää. Jos kuva suuntautuu oikealle, katso toisen peilin näkymää. Jos kuva suuntautuu suoraan eteen, katso etualaa TAI TAUSTAPEILIÄ. Itselleni sattui väittämä: minun tulee pysähtyä, kuvassa tyhjä tie, ei kolmiota, stop-merkkiä tai liikennevaloa. Kuinkas ollakaan, taustapeilissä näkyi poliisiauto takana, punainen pysäytysvalo leiskuen. Kuvakulmilla pärjää pitkälle.

      • teme

        Niissä kuvissa kannattaa mahdolliset peilit katsoa aina.
        Ja siellä kokeessa saattaa tulla samoja kuvia vastaan kuin mitä autokoulussa harjoitellessa. Ja se kannattaa kanssa katsoa, että vaikka muistaisi jostain harjoituksesta jonkun kuvan, niin saattaa hyvin olla, että sitä on vähän muokkailtu. Niitä tuli meinaan harjoituksissa vastaan. Oli sama risteys, josta oli vissiin kolme eri versiota.


    • Jonne1992a

      Harjoittele mahdollisimman oikeaa vastaavalla ohjelmalla. Toi easyapps.fi oli hyvä.

    • Anonyymi

      Miten voi luntata teuriakokeessa tai miten mä laitan puhelimen silleen että sitä ei näy valvontakamerassa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe