Taas riitaa kondomin käytöstä yhden yön jutussa...

miehiinkyllästynyt

Olin eilen juhlimassa ja eräs mies sitten käytti hyväksi suurta humalatilaani ja houkutteli ittensä mun luo yöks. Puutteessa kun elän niin aattelin et mikäs siinä... KAKSI kertaa se otti kondomin "salaa" pois (se tiesi, et mä käytän pillerei) ja toisen kerran jälkeen ei seksi enää jatkunu (hän ei halunnu jatkaa kortsun kaa). Ei ois pitäny antaa anteeks sitä ekaakaa mut kaipa siinä sitten ite oli niin kiimanen et halus yrittää viel...

No sit yritin selittää et mulle kondomin käyttö on iha periaatekysymyskin ja et mistä me voidaa tietää mitä tautei toisel on ni se rupes mököttää ja piti päänsä siitä et sen käyttämine on turhaa... Olin iha liian kiltti ku annoin sen jäädä yöks ku se ei ois päässy kotii siihe aikaa yöl mut nyt jälkeenpäin mietin et munha ois pitäny huutaa sil pää punasena et ulos täält!

No mutta siis tää on käyny mulle valitettavasti ennenkin, että kondomi on otettu kesken kaiken pois salaa. Mä en ymmärrä miehii et eiks ne ollenkaa ajattele omaa terveyttään! Täl eilisel kaveril yritin saarnata et mitä jos mul ois klamydia ni hän sano et mä oisin velvollinen kertoo siit... Eiks miehet tajuu et ei se toinen välttämät itekkää tie mitä tautei sil on! Ja jos mul ois klamydia ni en kyl kertois sitä kellekkää... En mä ois mitenkään velvollinen kertoo mun asioistani, sen takii helvetti sitä kondomii käytetää!!!

Erittäin ällö kokemus kaiken kaikkiaan ja tänään on ollu morkkis tän takii... Jos se käyttäytyy noin kaikkien naisten kaa ni ties mitä tautei sil on! Pakko mennä varmaan testeihin jossai kohtaa...

Pliis miehet kunnioittakaa naista ja KUNNIOITTAKAA ITSEÄNNE ja käyttäkää sitä kondomii. Sama naisille jotka suostuu harrastaa seksii ilman kondoomii.
Jos se ei tunnu hyvält tai jotai ni älkää harrastako sit seksii ollenkaa!

0

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        122
        2170
      2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
        Ikävä
        28
        2076
      3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
        Ikävä
        158
        2014
      4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
        Ikävä
        18
        1402
      5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
        Ikävä
        51
        1017
      6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
        Ikävä
        86
        965
      7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
        Tanssii tähtien kanssa
        23
        895
      8. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
        Ikävä
        16
        894
      9. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
        Ikävä
        114
        874
      10. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
        Rakkaus ja rakastaminen
        51
        840
      Aihe