Taas riitaa kondomin käytöstä yhden yön jutussa...

miehiinkyllästynyt

Olin eilen juhlimassa ja eräs mies sitten käytti hyväksi suurta humalatilaani ja houkutteli ittensä mun luo yöks. Puutteessa kun elän niin aattelin et mikäs siinä... KAKSI kertaa se otti kondomin "salaa" pois (se tiesi, et mä käytän pillerei) ja toisen kerran jälkeen ei seksi enää jatkunu (hän ei halunnu jatkaa kortsun kaa). Ei ois pitäny antaa anteeks sitä ekaakaa mut kaipa siinä sitten ite oli niin kiimanen et halus yrittää viel...

No sit yritin selittää et mulle kondomin käyttö on iha periaatekysymyskin ja et mistä me voidaa tietää mitä tautei toisel on ni se rupes mököttää ja piti päänsä siitä et sen käyttämine on turhaa... Olin iha liian kiltti ku annoin sen jäädä yöks ku se ei ois päässy kotii siihe aikaa yöl mut nyt jälkeenpäin mietin et munha ois pitäny huutaa sil pää punasena et ulos täält!

No mutta siis tää on käyny mulle valitettavasti ennenkin, että kondomi on otettu kesken kaiken pois salaa. Mä en ymmärrä miehii et eiks ne ollenkaa ajattele omaa terveyttään! Täl eilisel kaveril yritin saarnata et mitä jos mul ois klamydia ni hän sano et mä oisin velvollinen kertoo siit... Eiks miehet tajuu et ei se toinen välttämät itekkää tie mitä tautei sil on! Ja jos mul ois klamydia ni en kyl kertois sitä kellekkää... En mä ois mitenkään velvollinen kertoo mun asioistani, sen takii helvetti sitä kondomii käytetää!!!

Erittäin ällö kokemus kaiken kaikkiaan ja tänään on ollu morkkis tän takii... Jos se käyttäytyy noin kaikkien naisten kaa ni ties mitä tautei sil on! Pakko mennä varmaan testeihin jossai kohtaa...

Pliis miehet kunnioittakaa naista ja KUNNIOITTAKAA ITSEÄNNE ja käyttäkää sitä kondomii. Sama naisille jotka suostuu harrastaa seksii ilman kondoomii.
Jos se ei tunnu hyvält tai jotai ni älkää harrastako sit seksii ollenkaa!

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

        Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
        Ikävä
        57
        3789
      2. Mikä sai sut ihastumaan

        Mitä tapahtui?
        Ikävä
        167
        2357
      3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
        Sinkut
        212
        2085
      4. Mitä tehdä asialle?

        Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
        Sinkut
        141
        1989
      5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

        Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
        Maailman menoa
        412
        1401
      6. 79
        1231
      7. Ethän syytä itseäsi

        siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
        Ikävä
        137
        1160
      8. Hyvää heinäkuuta

        Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
        Ikävä
        235
        1135
      9. Olen pahoillani mies

        Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
        Ikävä
        55
        1060
      10. Olet mies varmasti peto

        Makkarin puolella. 🤤
        Ikävä
        74
        1020
      Aihe