Olen käyttänyt melkee aina Elisan ja Saunalahden sähköposteja nettiselaimella koska se vaan on simppeliä. Joskus kuitenkin ilmenee toistuvasti samalta "SOME"-toimijalta tulevaa postia jota en ole ns. tilannut.
Kuinka siis saan ohjattua tietystä osoitteesta tulevan postin suoraan roskapostiin? En ole harrastanut mitään TWICOA koska en usko mihinkään nettideittiin.
Sähköpostin ohjaaminen roskapostiin
1
85
Vastaukset
- Mika22_
Tuollaiseen asiaan käytän tietokoneella pyörivää ohjelmaa, joka käy kerran tunnissa putsaamassa sähköpostilaatikosta pois viestejä. Lisään tarpeen mukaan blokkilistalle osoitteita, esim *.jokudoman.com jne. Kannattaa toki olla tarkkana sääntöjä viritellessä, sillä *.fi ehto esim taitaisi poistaa turhan paljon ;)
Vähän asian ulkopuolelta pitää todeta, että Elisan uusi webmail on niin syvältä, että sitä ei haluta käyttää nettiselaimella. Parempi käytää oikeaa sähköposti-ohjelmaa. Siihen voi saada viriteltyä nuo blokkilistatkin valmiiksi, eikä tarvita mitään erillistä ohjelmaa roskien kitkemiseen postilaatikosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089