Missä on se Herra jonka minä

tehmies24v

tunsin, missä on minä joka itsekseni tunsin...missä on se elämä minkä tunsin?

18

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehmies24v

      Minä odotan Sinua Herra Jeesus..niinkuin olen tehnyt kaikki nämä vuodet kun vääri valitsin...enkä ota askeltakaan vieläkää enne Sinä olet mun kanssa

    • Parasta mitä minulle on tapahtunut on se, että kadotin oman elämäni ja oman itseni ja annoin niiden kadota, Kristuksen tähden, sillä nyt olen löytänyt oikean elämän.

      Entiseen elämään en katso, ja myös muita kehoitan toimimaan samoin.

      Kadottakaa elämänne Kristuksen tähden, jotta voitte sen löytää.

      Jeesus Kristus on elämä

      • Olen iloinen sun puolesta ja annan kaikken Kunnia Jumalalle siitä !!


      • savonarola kirjoitti:

        Olen iloinen sun puolesta ja annan kaikken Kunnia Jumalalle siitä !!

        Kadota sinä myös elämäs ja nykyinen itsesi, ja etsi Jumalan tahtoa puhtaasta sydämestäsi.


      • mikko.ainasoja kirjoitti:

        Kadota sinä myös elämäs ja nykyinen itsesi, ja etsi Jumalan tahtoa puhtaasta sydämestäsi.

        Sitä juuri ! Sitä tarvitsemme kaikki ,, sinä myös. Silloin alkaa ihmiset sun ympäri saada tarve löytää Ristiinnaulittu Herra. Se puutuu meiltä tänä päivänä ! Siis rukoilen kun ollaan rukouspalstalla ,, tulkoon Herätys.


      • savonarola kirjoitti:

        Sitä juuri ! Sitä tarvitsemme kaikki ,, sinä myös. Silloin alkaa ihmiset sun ympäri saada tarve löytää Ristiinnaulittu Herra. Se puutuu meiltä tänä päivänä ! Siis rukoilen kun ollaan rukouspalstalla ,, tulkoon Herätys.

        Minä olen kyllä jo kadottanut omani, eikä vanhaan ole paluuta.

        Mutta sinä Savonarola, jätä syntisi, ja tunnusta ne, jotta Herra sinutkin puhdistaisi kaikesta vääryydestäsi.


      • Niinkö
        mikko.ainasoja kirjoitti:

        Minä olen kyllä jo kadottanut omani, eikä vanhaan ole paluuta.

        Mutta sinä Savonarola, jätä syntisi, ja tunnusta ne, jotta Herra sinutkin puhdistaisi kaikesta vääryydestäsi.

        Sinä siis olet synnitön?


      • Niinkö kirjoitti:

        Sinä siis olet synnitön?

        Minä en enään syntiä tee, eikä se ole mikään kumma asia, vaan siihen tulee kristuksen seuraajien pyrkiä, vaikka tämän ajan luopimokirkot kyllä opettavat toisen tien seuraajillee, tien jossa ei päästä synnin ikeestä.


      • Niinkö
        mikko.ainasoja kirjoitti:

        Minä en enään syntiä tee, eikä se ole mikään kumma asia, vaan siihen tulee kristuksen seuraajien pyrkiä, vaikka tämän ajan luopimokirkot kyllä opettavat toisen tien seuraajillee, tien jossa ei päästä synnin ikeestä.

        Entä rakkaus? Se käskyistä suurin.


      • Niinkö kirjoitti:

        Entä rakkaus? Se käskyistä suurin.

        Käskyistä suurin tulee pitää, muuten ei pääse synnin teostaan pois.


      • Niinkö
        mikko.ainasoja kirjoitti:

        Käskyistä suurin tulee pitää, muuten ei pääse synnin teostaan pois.

        Missä sitten on rakkaudellisuus? Ei se ole ainakaan toisten yläpuolelle asettumista.


      • Niinkö kirjoitti:

        Missä sitten on rakkaudellisuus? Ei se ole ainakaan toisten yläpuolelle asettumista.

        Tee parannus, elämässäsi, äläkä niitä syyttele, jotka eivät syntiä enään tee.


    • omaonasiasi

      1. Johanneksen ensimmäisen kirjeen 1:8-10




      1. Joh 1:8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.

      9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

      10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.

      On sillä Mikolla kanttia väittää vaikka mitä - sanoo sitten Jumala asiasta, mitä tahansa.

    • Mikko ei tiedä että minä olen vapautunut synneistä . Ja siihen pääsin ilman häntä ja vaikka hän kävi mun luonani ja sitä huolimatta : )

      Jumala toimi mikon neuvojen huolimatta . Näin on asiat ja toivon että mikko ottaa vastaan tämän ilmoituxen ja nöyrtyy Herran eteen ja pienenee että Herra voi kasvaa suurexi hänessä..

    • Syntti

      Olen lukenut tänään itselleni tuntemattoman Mikko. AINASOJAN opetuksia. Hän oli parantunut vaikeista riiippuvuuksista. JaPikkala sanoi että on synnitön. Voiko olla

    • kauanuskossa

      Ei kukaan ihminen ole synnitön, mutta Jumala näkee uudestisyntyneen ja Jumalan tahtoon pyrkivän Kristuksen sovitustyön läpi ja sillä tavalla synnittömänä. Tätäkö lie tarkoittanut.

      • kauanuskossa

        Sovittelevat ilman rasvaa ja kikkeli uppoaa Kaskaan. Siinä h0moustellessa ihmisten huolet unohtuvat kun Kris teh sux ja Jumala imee kaiken nielllen


    • kauanuskossa

      Vihahousu varastelee kirjoittelee toisten nimimerkillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5841
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2017
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1775
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe