Sipilä kannattaa tukipaketeita+ EU liittovaltiota

itenäissyys

Tämä on täyttä totta. Itse haluan ettei Suomen veronmaksajien kustannuksella taata enää yhtään tukipakettia ja että liittovaltiokehitykselle tehdään jyrkkä stoppi. Äänestän Perussuomalaisia .

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylmääkyytiä

Pelkään pahinta, että eduskuntavaalien jälkeen eli kesällä tulee Kreikasta laskut. lainoja aletaan leikata. Selvästi on havaittavissa, että pelataan Kreikan kanssa aikaa, kun Eurooppa on lomilla elokuussa silloin vähinäänin ajetaan läpi.

• pettuaköy

Espanjalaisministeri sanoi että kolmatta jlpa 90 miljardin euron Kreikka tukipakettia jo sorvaillaan. Koko Unioni odottaa Suomen vaalien menevän ensin ohi ja sitten alkaa vesi leipä kuuri suomalaisille köyhille

• kylmääkyytiä

Niin jostainhan ne pois otetaan. Lapsilisät, asumistuet ja terveydenhuolto joutuu kovaan saneeraukseen. Leipäjonot tulee lähivuosina kasvamaan reilusti vielä..

• onharmisuru

Raha rientää kreikkaan

• psonparaspuolue

Minä kannatan Perussuomalaisia

• oooooonnnnnn

Olli Rehnin idoloija

• eitukiluotoille

Uskokaa ihmiset. Aloittaja on täysin oikeassa. Vain Perussuomalaiset eivät hyväksy tukipaketeita suomalaisten veronmaksajien kustannuksella.

• Totuuden nimissä, on kyllä sanottava, että mitenkään yksiselitteisenä tulkittavia vastauksia ei ole saanut Soinilta mm. Kreikkaan ja Natoon liittyvinä. Eikä myöskään siitä, miten aikovat hoitaa suhteita Venäjään - kuljetaanko Nato/EU;n perässä vai pyritäänkö omaan ajatteluun?

• perusasioita

Jos Sipilä pääsee pääministeriksi, saa Kreikka jo ensi kesänä kolmannen tukipaketin joka Taloussanomien mukaan on jopa 90 miljardia euroa. Nyt muka ollaan hiljaa muissakin puolueissa paitsi Perussuomalaiset uskaltaa kertoa totuuden. Perussuomalaiset haluavat kehittää Suomea ja auttaa suomalaisia ihmisiä. Eikö ole hieno asia .

• YksinkertainenTotuus

Persut eivät halua eroa EU:sta tai edes eurosta. Persujen mölinällä ei ole mitään merkitystä, sillä jäsenmaiden enemmistö päättää tukien myöntämisestä.

Vain hölmöläinen uskoo persujen muuttavan mitään EU:ssa, kyse on vain tahallisesta harhauttamisesta.

• peruskepulainen

Siipisupi oli vaan tähdenlento. Kansalle on nyt selvinnyt mikä tämä uusi messias oli, jopa kanta-kepulaisillekin, jotka nostivat kepun kannatusta. Äänestävät nyt persuja koska kepu tuntuu vaan aina pettävän.

• epäepäreilua

Eu:n perustuslain vastaisesti on kriisimaita pönkätty

• EienääPS

Kommenteista päätellen rupeaa persuilla olemaan jo paniikki päällä, mutta kiihtyvää kannatuksen hupenemista ei pysty tässä vaiheessa enää katkaisemaan. Teillä oli oppositiossa neljä vuotta aikaa, mutta mittän ei viitsittu tehdä. Tässä vaiheessa on turha yrittää yhtään mitään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1279
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1068
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1040
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      979
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      160
      966
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      953
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      856
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      781
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      715
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      714
    Aihe