Miksi Teuvo nokkii Devoitia?

Devoitonuhri

Ei päivää, ettei palstalla näkisi Teuvon nokkivan Devoitia. Hänelle otti näköjään kovin lujille, että Devoit käänsi hänelle selkänsä. Ihmettelen, eikö hän jo tuota uskonnollista väkivaltaa lopeta? Julkisella palstalla harjoitettu henkis-uskonnollinen väkivalta on erittäin törkeää!

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asioitaseuraillut

Teuvo on katkera ja anteeksiantamaton ja pitkävihainen. Ainakin näistä syistä Teuvo ei lopeta kiusaamistaan.

• Mnäsenaloitin

D e v o i t

27.12.2014 15:31

Älkää yhtään epäröikö onko Raamatun sanoma totta myös Paavalin osalta. Jumala on kaikkivaltias, joka pystyy suojaamaan Raamatun sanoman saatanan hyökkäyksiltä.

Vanha mies antaa ymmärtää että ******* olisi kaikkivaltias. Se on suuri valhe.

• Elisiismitä

Niin minkä aloitit? Nokkimisenko?

• Minäsenaloitin
        Elisiismitä kirjoitti:

Niin minkä aloitit? Nokkimisenko?

Valehtelemisen minä aloitin, kun kerran Paavalikin teki niin.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

• EtvoiTeuvo
        Minäsenaloitin kirjoitti:

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

Niin Teuvo, et voi puolustella itseäsi kerran Jumalan edessä Paavalin väärinkäsittämisellä.

• Kaikenväärinkäsitit
        Minäsenaloitin kirjoitti:

Olet Teuvo käsittänyt kaiken väärin, kaiken.

• Selvätapaus

Devoit ja KariHenrik paljastivat Teuvon absoluuttiseksi valehtelijaksi, siitä luonnollisesti Teuvon kiukku johtuu. Kun KariHenrik ei kirjoita palstalla, Teuvo kohdistaa kiukkunsa Devoitiin.

• Erittäinvalitettavaa

Se on valitettavaa, ettei Teuvo osaa parannusta enää tehdä.

• MikkoAinasoja
        Erittäinvalitettavaa kirjoitti:

Se on valitettavaa, ettei Teuvo osaa parannusta enää tehdä.

Ei osannut edes totista parannusta tehdä.

• Analyyzzi

Teuvon pyrkimyksistä:

Voisin jopa ajatella niin, että Teuvo oikein haluaa, että joku kävisi hänen kimppuunsa, vaikkapa siellä Savitaipaleen pääraitilla, koska Teuvon päätarkoitus on saada pukea marttyyrikaapu päällensä. Siksi hän pyrkiikin hankkimaan röyhkeällä ja herjaavalla tyylillään vihamiehiä. Silloin Teuvon elämä saisi täyttymyksensä.

• Teoriasekin

Todellisuudessa Teuvo ei uskalla sellaisia ärsyttää jotka voivat oikeasti olla vaarallisia hänelle. Huomatkaapa kuinka paljon hän on herjannut esim muslimeja? Ei ollenkaan kun hän tietää että he voivat sahata pään irti. Eikä hän uskaltanut uhmata entisen kotipaikkakuntansa poliisikomentajaakaan, kun hän antoi ukaasin herjapostin lähettämisestä.

• Teoriasekin kirjoitti:

Todellisuudessa Teuvo ei uskalla sellaisia ärsyttää jotka voivat oikeasti olla vaarallisia hänelle. Huomatkaapa kuinka paljon hän on herjannut esim muslimeja? Ei ollenkaan kun hän tietää että he voivat sahata pään irti. Eikä hän uskaltanut uhmata entisen kotipaikkakuntansa poliisikomentajaakaan, kun hän antoi ukaasin herjapostin lähettämisestä.

Tämä on niitä entisen ystäväni sellaisia valheita, ettei uskaltanut kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkillään, vaan pimeyden puskasta.

Kiitos kuitenkin, että saan tässä tuoda esille totuuden. Sillä yhden ainoan ukaasin Ruukissa sain, eikä sekään tullut suoraan minulle, eikä se tullut helluntailaiselta nimismieheltä, vaan vl-kansanedustaja Reino Kankaalta tämän valtakunnan lehdistölle:

"Mikäli lehdessänne annetaan tilaa Teuvo Sunin kirjoituksille, niin kaikki SRK:n jäsenet
        tulevat irtisanomaan lehtenne tilauksen ja jäsentemme omistavat yritykset lopettavat
        ilmoittelun lehtenne palstoilla."

Tämä ukaasi tuli heti tämän lehtikirjoitukseni jälkeen:

Piispa Olavi Rimpiläinen, Oulun tuomiokapituli, lääninrovasti Reijo Junttila ja SRK: johto:

Minulle tuli tämä Herran sana: "Ihmislapsi, sinä asut uppiniskaisen suvun keskellä, jolla
        on silmät nähdä, mutta eivät näe, korvat kuulla, mutta eivät kuule. Sen paimenet ja profeetat vievät minun kansani harhaan sanoen: 'Rauha, rauha', vaikka rauhaa ei ole, ja he valkaisevat kalkilla seinän, jonka kansa on rakentanut. Mene ja sano noille kalkilla valkaisijoille, että
        se seinä kaatuu.

Minä kiivaudessani annan myrskyn puhjeta, kaatosade tulee minun vihastani, ja raekivet
        minun kiivaudestani niin, että siitä tulee loppu. Minä hajotan seinän, jonka te olitte valkaisseet ja syöksen sen maahan niin, että perustus paljastuu: niin se kaatuu ja te saatte siinä lopun ja tulette tietämään, että minä olen Herra

Sinun sanojasi he eivät tahdo enää edes kuunnella, mutta kun se toteutuu - ja se katso, se toteutuu, - silloin he tulevat tietämään, että profeetta on ollut heidän keskellänsä. Sillä ei Herra Jumala tee mitään, ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa, profeetoille."

Ruukissa 2. adventtina 1992, Teuvo Suni

Sen jälkeen kun olin seurakunnan taakse jättänyt, sain tiedon siitä, miksi piispan oli pakko rikkoa kirkkolakia, ja lähteä pakoon, jonka myös entinen ystäväni oikeaksi todisti valehtelujensa jälkeen, kun kätkö paljastui.

Silloin soitti eräs Oulussa asuva, vanhoillislestadiolaisista erotettu mies ja kertoi, että silloin kun Rimpiläinen tuli Oulun piispaksi, heitä erotettuja kävi joukolla vaatimassa piispalta, että kaikki vl-oppien mukainen toimintakirkon sisällä on saatava loppumaan.

Kun sitten kysyin, että mitä piispa vastasi, hän sanoi, että piispan vaatimuksesta he päättivät pitää tämän salassa.

Silloin Pyhä Henki paljasti salaisuuden syyn ja kysyin:

"Ehtivätkö vl-miehet ennen teitä käydä lukemassa ukaasinsa piispalle, että he lähtevät kirkosta, jos heidän toimintaa aletaan rajoittaa?"

Piispalle antamansa lupauksen mukaisesti tämä mies vaikeni, koska syy piispan pakomatkaan oli tässä.

Eikä tässä suinkaan kaikki vl-pelottelut, jotka ovat kohdalleni sattuneet. Näiden pelottelun takia kaikki palstalta löytyneet ystäväni pakenivat, kun pianonsoiton opettaja KariHenrik sai myös ukaasin.

Hänellä kun oli oppilaina tuon uskonlahkon lapsia, ja sen johtajille selvisi minkälainen yhteys KariHenrikillä oli siikajokiseen Teuvo Suniin, niin ukaasi lähti Musiikkiopiston lehtorille.

Tämänkin todistuksen oli joku kaivanut esille vanhoista kirjoituksista:

TeuvoSuni
        14.1.2011 15:51

Kun eräät vanhoillislestadiolaiset lähettivät sinusta ukaasin musiikkiopiston
        rehtorille, uhaten ottaa lapsensa pois soittotunneiltasi, jos kirjoittelusi ei raamattukeskustelussa muutu.

Ja kun olivat jostakin saaneet tietoonsa minkälainen yhteys sinulla oli erääseen siikajokiseen mieheen, jonka olit oppinut tuntemaan. Aloittaen samalla kiihtyvällä vauhdilla poistella kirjoituksiasi.

Kaikki tämä vain ihmispelon tähden, vaikka raamattukeskusteluun tullessasi ilmoitit, että Jumala kutsuu sinua nyt viimeisen kerran, eikä sinulla ole enää varaa antaa tämän kutsun mennä hukkaan.

Oletko nyt onnellinen, kun olet onnistunut vetämään pois totuuden tieltä ne kaikki kuusi ystäväänikin, jotka tuon tien kirjoitusteni kautta löysivät?

Viimeisenä sortui viettelyysi Outi, jonka kautta uskoin Pyhän Hengen näyttävän todeksi, ettei kasteen uusiminen ole välttämättä Hengen herjausta, jos ihminen sitä katuu ja vilpittömästi lähtee etsimään uutta alkua elämäänsä Jeesuksen opetuksia seuraten.

Pitikö tämän kaiken käydä toteen vain siksi, ettei Kristukselta tehtävän ja Hengen saaneella voi olla maan päällä ainuttakaan ystävää, kun kaikki otetaan pois:

"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden. Mutta edes hiuskarva päästänne meneh hukkaan. Pysykää lujina, niin voitatte omaksenne elämän."

Koska et vieläkään ole täysin varma siitä, mitkä kirjoituksesi ovat Saatanan tahdon mukaisia, joita ei tarvitse jälkikäteen poistaa, olet viisaana miehen päätynyt ovelaan ratkaisuun:

Aloitat jokaisen avauksesi kolmelle rivillä pelkkiä viivoja, jotka ainoastaan jäävät jäljelle, jos Saatana poistokäskyn antaa. Niin kuin on antanut jo kymmenille kirjoituksillesi.

En ole sinulle osastasi kateellinen enkä katkera, vaan hyvin surullinen:

"Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun

• Pidätkövalheena
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tämä on niitä entisen ystäväni sellaisia valheita, ettei uskaltanut kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkillään, vaan pimeyden puskasta.

Kiitos kuitenkin, että saan tässä tuoda esille totuuden. Sillä yhden ainoan ukaasin Ruukissa sain, eikä sekään tullut suoraan minulle, eikä se tullut helluntailaiselta nimismieheltä, vaan vl-kansanedustaja Reino Kankaalta tämän valtakunnan lehdistölle:

"Mikäli lehdessänne annetaan tilaa Teuvo Sunin kirjoituksille, niin kaikki SRK:n jäsenet
        tulevat irtisanomaan lehtenne tilauksen ja jäsentemme omistavat yritykset lopettavat
        ilmoittelun lehtenne palstoilla."

Tämä ukaasi tuli heti tämän lehtikirjoitukseni jälkeen:

Piispa Olavi Rimpiläinen, Oulun tuomiokapituli, lääninrovasti Reijo Junttila ja SRK: johto:

Minulle tuli tämä Herran sana: "Ihmislapsi, sinä asut uppiniskaisen suvun keskellä, jolla
        on silmät nähdä, mutta eivät näe, korvat kuulla, mutta eivät kuule. Sen paimenet ja profeetat vievät minun kansani harhaan sanoen: 'Rauha, rauha', vaikka rauhaa ei ole, ja he valkaisevat kalkilla seinän, jonka kansa on rakentanut. Mene ja sano noille kalkilla valkaisijoille, että
        se seinä kaatuu.

Minä kiivaudessani annan myrskyn puhjeta, kaatosade tulee minun vihastani, ja raekivet
        minun kiivaudestani niin, että siitä tulee loppu. Minä hajotan seinän, jonka te olitte valkaisseet ja syöksen sen maahan niin, että perustus paljastuu: niin se kaatuu ja te saatte siinä lopun ja tulette tietämään, että minä olen Herra

Sinun sanojasi he eivät tahdo enää edes kuunnella, mutta kun se toteutuu - ja se katso, se toteutuu, - silloin he tulevat tietämään, että profeetta on ollut heidän keskellänsä. Sillä ei Herra Jumala tee mitään, ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa, profeetoille."

Ruukissa 2. adventtina 1992, Teuvo Suni

Sen jälkeen kun olin seurakunnan taakse jättänyt, sain tiedon siitä, miksi piispan oli pakko rikkoa kirkkolakia, ja lähteä pakoon, jonka myös entinen ystäväni oikeaksi todisti valehtelujensa jälkeen, kun kätkö paljastui.

Silloin soitti eräs Oulussa asuva, vanhoillislestadiolaisista erotettu mies ja kertoi, että silloin kun Rimpiläinen tuli Oulun piispaksi, heitä erotettuja kävi joukolla vaatimassa piispalta, että kaikki vl-oppien mukainen toimintakirkon sisällä on saatava loppumaan.

Kun sitten kysyin, että mitä piispa vastasi, hän sanoi, että piispan vaatimuksesta he päättivät pitää tämän salassa.

Silloin Pyhä Henki paljasti salaisuuden syyn ja kysyin:

"Ehtivätkö vl-miehet ennen teitä käydä lukemassa ukaasinsa piispalle, että he lähtevät kirkosta, jos heidän toimintaa aletaan rajoittaa?"

Piispalle antamansa lupauksen mukaisesti tämä mies vaikeni, koska syy piispan pakomatkaan oli tässä.

Eikä tässä suinkaan kaikki vl-pelottelut, jotka ovat kohdalleni sattuneet. Näiden pelottelun takia kaikki palstalta löytyneet ystäväni pakenivat, kun pianonsoiton opettaja KariHenrik sai myös ukaasin.

Hänellä kun oli oppilaina tuon uskonlahkon lapsia, ja sen johtajille selvisi minkälainen yhteys KariHenrikillä oli siikajokiseen Teuvo Suniin, niin ukaasi lähti Musiikkiopiston lehtorille.

Tämänkin todistuksen oli joku kaivanut esille vanhoista kirjoituksista:

TeuvoSuni
        14.1.2011 15:51

Kun eräät vanhoillislestadiolaiset lähettivät sinusta ukaasin musiikkiopiston
        rehtorille, uhaten ottaa lapsensa pois soittotunneiltasi, jos kirjoittelusi ei raamattukeskustelussa muutu.

Ja kun olivat jostakin saaneet tietoonsa minkälainen yhteys sinulla oli erääseen siikajokiseen mieheen, jonka olit oppinut tuntemaan. Aloittaen samalla kiihtyvällä vauhdilla poistella kirjoituksiasi.

Kaikki tämä vain ihmispelon tähden, vaikka raamattukeskusteluun tullessasi ilmoitit, että Jumala kutsuu sinua nyt viimeisen kerran, eikä sinulla ole enää varaa antaa tämän kutsun mennä hukkaan.

Oletko nyt onnellinen, kun olet onnistunut vetämään pois totuuden tieltä ne kaikki kuusi ystäväänikin, jotka tuon tien kirjoitusteni kautta löysivät?

Viimeisenä sortui viettelyysi Outi, jonka kautta uskoin Pyhän Hengen näyttävän todeksi, ettei kasteen uusiminen ole välttämättä Hengen herjausta, jos ihminen sitä katuu ja vilpittömästi lähtee etsimään uutta alkua elämäänsä Jeesuksen opetuksia seuraten.

Pitikö tämän kaiken käydä toteen vain siksi, ettei Kristukselta tehtävän ja Hengen saaneella voi olla maan päällä ainuttakaan ystävää, kun kaikki otetaan pois:

"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden. Mutta edes hiuskarva päästänne meneh hukkaan. Pysykää lujina, niin voitatte omaksenne elämän."

Koska et vieläkään ole täysin varma siitä, mitkä kirjoituksesi ovat Saatanan tahdon mukaisia, joita ei tarvitse jälkikäteen poistaa, olet viisaana miehen päätynyt ovelaan ratkaisuun:

Aloitat jokaisen avauksesi kolmelle rivillä pelkkiä viivoja, jotka ainoastaan jäävät jäljelle, jos Saatana poistokäskyn antaa. Niin kuin on antanut jo kymmenille kirjoituksillesi.

En ole sinulle osastasi kateellinen enkä katkera, vaan hyvin surullinen:

"Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun

Miksi sinulle ei kelpaa Raamatun mukainen kaste? Pidätkö Apostolien tekojakin valheena?

• Oletkostonhimoinen
        Pidätkövalheena kirjoitti:

Miksi sinulle ei kelpaa Raamatun mukainen kaste? Pidätkö Apostolien tekojakin valheena?

Etkö voi jättää Devoitia rauhaan? Kostonhimo sinua riivaa.

• Pidätkövalheena kirjoitti:

Tässä kaksi Raamatun mukaista kastekäskyä:

1. Kaikkivaltiaan Jumalan ja hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen kastekäsky:

Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

2. Tämän maailman jumalan, Saatanan, ja hänen Antikristus poikansa kastekäsky:

Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille.

Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä.

He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."

Tämän on joku alkuseurakunnan totuuden hylännyt ihminen onnistunut lisäämään Markuksen evankeliumin loppuun. Sillä alkuperäisen Markuksen evankeliumin 16. luku päättyy jakeeseen 8:

"Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekään mitään, sillä he pelkäsivät."

Ei tosin ole mahdotonta sekään, että Paavali itse, tai joku hänen seuraajansa olisi onnistunut tämän Markuksen evankeliumin loppuun lisäämään.

Sitä puoltavat myös Paavalin nuotiosta nostama käärme, kielillä puhuminen, pahojen henkien pois ajaminen ja hänen rättisulkeisensa.

Minut on pelastanut Jeesuksen kastekäsky.

Onko sinulle Raamatun mukaisempi tuo Saatanan kastekäsky?

• Voisinuateuvo
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tässä kaksi Raamatun mukaista kastekäskyä:

1. Kaikkivaltiaan Jumalan ja hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen kastekäsky:

Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

2. Tämän maailman jumalan, Saatanan, ja hänen Antikristus poikansa kastekäsky:

Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille.

Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä.

He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."

Tämän on joku alkuseurakunnan totuuden hylännyt ihminen onnistunut lisäämään Markuksen evankeliumin loppuun. Sillä alkuperäisen Markuksen evankeliumin 16. luku päättyy jakeeseen 8:

"Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekään mitään, sillä he pelkäsivät."

Ei tosin ole mahdotonta sekään, että Paavali itse, tai joku hänen seuraajansa olisi onnistunut tämän Markuksen evankeliumin loppuun lisäämään.

Sitä puoltavat myös Paavalin nuotiosta nostama käärme, kielillä puhuminen, pahojen henkien pois ajaminen ja hänen rättisulkeisensa.

Minut on pelastanut Jeesuksen kastekäsky.

Onko sinulle Raamatun mukaisempi tuo Saatanan kastekäsky?

On sinulla tulkinnat! On sinulla melkoinen auktoriteetti, kun pystyt sanomaan, mikä Raamatun osa on oikeaa, mikä väärää! Taistelet Pyhää Henkeä vastaan hölmöyksilläsi.

• Voisinuateuvo kirjoitti:

On sinulla tulkinnat! On sinulla melkoinen auktoriteetti, kun pystyt sanomaan, mikä Raamatun osa on oikeaa, mikä väärää! Taistelet Pyhää Henkeä vastaan hölmöyksilläsi.

Yksinkertaisin selitys on usein oikea. Nämä oppiriidat ovat selitettävissä jumalan kyvyttömyydellä ilmaista tahtonsa.

Riitelijät vain oman sairaan mielensä syövereissä kuvittelevat kommunikoivansa jumalan kanssa. Kaikkivaltiaalla pitäisi olla kyky oikaista väärät tulkinnat, mutta sitän se ei tee, koska on olematon.

• MitäDevoithuomasi

Teuvo on jo vuosia nokkinut Devoitia. Siitä lahtien, kun Devoit huomasi Teuvossa...

• Mitä Devoit todella huomasi?

"Teuvolta puuttuu Veren voima, koska hän ei julista Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä kenellekään syntejä anteeksi."

Ja sen Veren voiman hän sai tässä kädenpuristuksessa:

Devoit 25.11.2009

Olin paljon Sunin puolesta Ramulle vastaan väittämässä, eksymyksen aiKoihini. Jumala kuitenkin soi minulle tilaisuuden n. 2 kk ennen Ramun kuolemaa ,paiskata sovinnon kättä hänen kanssaan.

Ja täyden uskonsa varmuuden hän sai Ramun ilosanomista:

"Henkilössä vaikuttavan hengen tunnistaminen tapahtuu myöskin henkien
        erottamisen armolahjalla. Mutta sitähän lahjaa ei kaikilla ole, eikä se aina ole
        toiminnassa, niin rankka lahja se on kantaa.
        Tuo lahja toimii niin kuin parantamisenkin lahja. Aina ei parane."

"Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa. Mutta silti saan olla Kristuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."

"Valehtelija, Teuvo Suni. Sinähän puhut täyttä sontaa ja valhetta, ja tuota
        väität Pyhän Hengen sinulle valaisseen. Armeijassa epäonnistuit.
        Hengellisellä alueella yritit menestyä, mutta sielläkin epäonnistuit myöskin,
        Seisot nyt elämäsi raunioilla!"

• Eiedesarmik
        TeuvoSuni kirjoitti:

Mitä Devoit todella huomasi?

"Teuvolta puuttuu Veren voima, koska hän ei julista Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä kenellekään syntejä anteeksi."

Ja sen Veren voiman hän sai tässä kädenpuristuksessa:

Devoit 25.11.2009

Olin paljon Sunin puolesta Ramulle vastaan väittämässä, eksymyksen aiKoihini. Jumala kuitenkin soi minulle tilaisuuden n. 2 kk ennen Ramun kuolemaa ,paiskata sovinnon kättä hänen kanssaan.

Ja täyden uskonsa varmuuden hän sai Ramun ilosanomista:

"Henkilössä vaikuttavan hengen tunnistaminen tapahtuu myöskin henkien
        erottamisen armolahjalla. Mutta sitähän lahjaa ei kaikilla ole, eikä se aina ole
        toiminnassa, niin rankka lahja se on kantaa.
        Tuo lahja toimii niin kuin parantamisenkin lahja. Aina ei parane."

"Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa. Mutta silti saan olla Kristuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."

"Valehtelija, Teuvo Suni. Sinähän puhut täyttä sontaa ja valhetta, ja tuota
        väität Pyhän Hengen sinulle valaisseen. Armeijassa epäonnistuit.
        Hengellisellä alueella yritit menestyä, mutta sielläkin epäonnistuit myöskin,
        Seisot nyt elämäsi raunioilla!"

Monenlaista järkyttävää on sinussa huomattu, kun kukaan ei sinua huolinut, ei edes ArmiK.

• Ihmettelenminä

Ihmettelen sitä minäkin.

• Niinsevaanon

Devoitiin tavallaan henkilöityy sunilahkon romahdus. Devoit on Sunin sylkykuppi.

• Anteeksikaikkienpuolesta

No, voi hyvänen aika onkos joku prinsessa devoitia, tahtomattaan jotenkin loukannut????

• Nytminullesekertokaa
        Anteeksikaikkienpuolesta kirjoitti:

No, voi hyvänen aika onkos joku prinsessa devoitia, tahtomattaan jotenkin loukannut????

Onks tää prinsessa devoit, sen edesmenneen prisessa Dianan sisko?

• Hohhoijakkaaa
        Nytminullesekertokaa kirjoitti:

Onks tää prinsessa devoit, sen edesmenneen prisessa Dianan sisko?

Linnakundi luulee olevansa nokkela kun vastaa itselleen.

• Katsotaansitten
        Hohhoijakkaaa kirjoitti:

Linnakundi luulee olevansa nokkela kun vastaa itselleen.

Sanohan nimikin, jos uskallat?

• Niinpäsolikin

Devoit oli Teuvon ensimmäinen opetuslapsi.

• Tuota noin valitettavasti Teuvo oli minun opetuslapsi, hän kuunteli vuosia halukkaasti kertomuksia Ellen Whiten kirjoista, tosiasiallisesti minä sain hänet perääntymään helluntailaisten uudelleen kastamisestakin. Teuvo sitten kehitti sen sadun auton kääntymättömyydestä. Nykyisin en ole ollenkaan varma että aikuiskaste olisi paha-asia. Perusteluna sille on kun riivaajahenget Teuvon välityksellä hyökkäävät niin voimakkaasti sitä vastaan.

• Niinpaljastikin

Teuvo nokkii, koska Devoit on paljastanut Teuvon valheet.

• Niintekisi

Jos palstalla kirjoittaisi KH, niin Teuvo nokkisi myös häntä, jos pystyisi.

• Teuvonokka-apina

Teuvohan itse sanoo että hänellä on koiran virka ja koiran virkahan on haukkua, hau hau.

• Räyh
        Teuvonokka-apina kirjoitti:

Teuvohan itse sanoo että hänellä on koiran virka ja koiran virkahan on haukkua, hau hau.

Teuvo onkin oikea rakkikoira.

• Joskuppivuotaa

Jokaisella ihmisellä on oma kuppinsa mikä muistaa tekosemme ja siitä sitten aikanamme särpelemme, niinkuin ennenvanhaan hyvin yleisesti sanottiin, -kupistas vielä särpelet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään

Kaikkosen erityis­avustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po
      Maailman menoa
      121
      5717
    2. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      29
      2090
    3. Onkohan meillä kummallakin joku pakkomielle toisiimme

Vähän luulen että on..
      Ikävä
      177
      1922
    4. Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?

gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.
      Maailman menoa
      65
      1080
    5. Mitä tämä on

Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut
      Tunteet
      10
      1073
    6. Hyvää yötä kaivatulleni

En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä
      Tunteet
      24
      977
    7. Olen valmis

Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      73
      957
    8. Tilinpäätösvaltuusto 27.5

Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty
      Pyhäjärvi
      42
      887
    9. Nyt on konstit vähänä.

Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,
      Kiuruvesi
      24
      882
    10. Hevoset ajoteillä Karhulanvaaralla

Minkä ihmeen takia osaamattomat ihmiset tuovat hevosia ajoteille ja pyöräteille? Eilen oli kolari lähellä tämän takia. I
      Suomussalmi
      12
      745
    Aihe