Houkutellaan mies ulkoilemaan alkuillasta ja otetaan pienet hiet. Tämän jälkeen saunotaan kunnolla niin että tuntuu. Sitten aletaan lukemaan kirjaa ja yleensä mies väsähtää jo tässä vaiheessa ja menee nukkumaan. Mikäli mies ei ole mennyt vielä nukkumaan niin hänet huokutellaan sänkyyn. Kun mies on sängyssä niin aika nopeasti väsymys iskee ja mies nukahtaa. Jos ei nukahda niin silloin pitkitetään iltatoimia ja yleensä mies nukahtaa iltatoimien aikana. Aamulla pitää nousta vuoteesta ennen miehen heräämistä. Tämä toimii aika hyvin ja yleensä ei tule pitkään aikaan tilannetta missä pitäisi sanoa EI. Ja rauha elämässä jatkuu.
Ei pihdata, mutta väsytetään mies sopivasti
9
95
Vastaukset
- Hyväkeino
Riittää kun mennään yhdessä peiton alle ja muistuukin mieleen vielä jotain mitä olisi pitänyt tehdä. Ei tarvi kuin varttitunnin niin mies jo kuorsaa. Aika hyvin toimiva harhautus.
- OmaMHtoimii
Oma makuuhuone toimii varmasti.
Mikäs vika siipassa on jos tarvii keksiä keinoja että ei hetekka narise? Onhan toi hyvä antaa muillekkin vinkkejä miten pitää mies puutteesa..hyi hävetkää
- Pihtari_2
Tuo iltatoimien venyttely ja loputon telkun möllöttäminen ovat tuttuja keinoja meillä. Pistin joskus rouvani kuvaannollisesti seinää vasten tästä asiasta. Ei myöntänyt mitään, mutta osasi ottaa nokkiinsa, kun totesin, että telkkari on siis minua tärkeämpi. Ja minä en edes ole erityisen halukas mies. Kerran viikossakin riittäisi minulle.
Muutin yli puoleksi vuodeksi sohvalle nukkumaan. Rouva ei enää voinut katsoa telkkua myöhään, koska nukuin olohuoneessa. Eipä ollut hänelläkään enää tarvetta nysvätä puoleen yöhön. Avoin keskustelu seksistä ja parisuhteen tilasta ylipäätään alkoi kiinnostaa siinä viiden kuukauden jälkeen. En suoranaisesti uhannut erota, mutta sain hänet ymmärtämään edes sen, ettei avioliiton jatkuminen ole mikään selviö, jos vain toisen pitää joustaa ja sopeutua. - mekkk
Tuoolaist naiset vaihtoon ja itse miehnä voin tehdä viimeisen päälle raskaat kuntosalitreenit ja siltikin jaksan seksiä koska se on asenteesta kiiinni eli mies ei ole koskaan niin väsynyt ettei naisa jaksaisi tai sitten on asenteessa vikaa. Seksin takihan sitä parisuhteessa ollaan ja jos sielä muutenkin synkkää niin on plussaa.
- Setä52v__
Ei parisuhteessa ainakaan vanhemmiten olla pelkästään seksin vuoksi, mutta tosiaan ihmetyttää jos kovin usein on joku syy olla suostumatta seksiin...
Kun lapset on jo kouluikäisiä, ei joka toinen ilta voi enää olla liian väsynyt tai arki-aamuisin niin aikainen herätys, etteikö pientä sessiota jaksaisi.
Toki parisuhteessa halut vaihtelee, mutta toiselle (oli sitten mies tai nainen) pitäisi suoda sitä seksiä jos haluaa. Ellei sitten ihan vastenmieliseltä tunnu - ja silloin pitäisi koko suhdetta ajatella uudelleen.
- thaityttöonhyvä
Mä lähden kylille "harrastelemaan" jos pillua aletaan säästämään
- Pihtari_2
Kyllä manipuloinnista jossain vaiheessa narahtaa. Ja vedättäjähän siinä sitten kärsii, vaikka näyttääkin hurskasta naamaa, että mies oli paska ja hyvä kun lähti. Meilläkin tuo vedätys tosin kesti kauan, koska olen liian kiltti ja hyväntahtoinen. Vaan tietääpähän tuo rouva nyt, että jos vanhaan menoon palaa, niin siitä ei hyvää seuraa. Itse tuskin tulen käymään vieraissa, mutta jos tieten tahtoen pihtaa ja panttaa eikä edes yritä selvittää ongelmaa, menettää kyllä oikeuden valittaa, jos puoliso asioi aidan vihreämmällä puolen.
- aholisti71
Kyl mulle paremmin toimisi, kun ostais kopan olutta. Tosin jossain vaiheessa tulee sellainen humalatila, että saattaa panettaa, mut kun muistaa silloin tarjota väkeviä, niin sammun kyl jossain vaiheessa ja toisaalta, kun on tarpeeks kännis, niin eihän se kalu edes seiso. Kannattaa sit juottaa niin kovaan känniin, et seuraavana päivänä on niin hirvee krapula, ettei pysty panemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173886
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731577Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231057- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42872Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800