Ei pihdata, mutta väsytetään mies sopivasti

Elämänrauhaa

Houkutellaan mies ulkoilemaan alkuillasta ja otetaan pienet hiet. Tämän jälkeen saunotaan kunnolla niin että tuntuu. Sitten aletaan lukemaan kirjaa ja yleensä mies väsähtää jo tässä vaiheessa ja menee nukkumaan. Mikäli mies ei ole mennyt vielä nukkumaan niin hänet huokutellaan sänkyyn. Kun mies on sängyssä niin aika nopeasti väsymys iskee ja mies nukahtaa. Jos ei nukahda niin silloin pitkitetään iltatoimia ja yleensä mies nukahtaa iltatoimien aikana. Aamulla pitää nousta vuoteesta ennen miehen heräämistä. Tämä toimii aika hyvin ja yleensä ei tule pitkään aikaan tilannetta missä pitäisi sanoa EI. Ja rauha elämässä jatkuu.

9

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyväkeino

      Riittää kun mennään yhdessä peiton alle ja muistuukin mieleen vielä jotain mitä olisi pitänyt tehdä. Ei tarvi kuin varttitunnin niin mies jo kuorsaa. Aika hyvin toimiva harhautus.

    • OmaMHtoimii

      Oma makuuhuone toimii varmasti.

    • Mikäs vika siipassa on jos tarvii keksiä keinoja että ei hetekka narise? Onhan toi hyvä antaa muillekkin vinkkejä miten pitää mies puutteesa..hyi hävetkää

    • Pihtari_2

      Tuo iltatoimien venyttely ja loputon telkun möllöttäminen ovat tuttuja keinoja meillä. Pistin joskus rouvani kuvaannollisesti seinää vasten tästä asiasta. Ei myöntänyt mitään, mutta osasi ottaa nokkiinsa, kun totesin, että telkkari on siis minua tärkeämpi. Ja minä en edes ole erityisen halukas mies. Kerran viikossakin riittäisi minulle.

      Muutin yli puoleksi vuodeksi sohvalle nukkumaan. Rouva ei enää voinut katsoa telkkua myöhään, koska nukuin olohuoneessa. Eipä ollut hänelläkään enää tarvetta nysvätä puoleen yöhön. Avoin keskustelu seksistä ja parisuhteen tilasta ylipäätään alkoi kiinnostaa siinä viiden kuukauden jälkeen. En suoranaisesti uhannut erota, mutta sain hänet ymmärtämään edes sen, ettei avioliiton jatkuminen ole mikään selviö, jos vain toisen pitää joustaa ja sopeutua.

    • mekkk

      Tuoolaist naiset vaihtoon ja itse miehnä voin tehdä viimeisen päälle raskaat kuntosalitreenit ja siltikin jaksan seksiä koska se on asenteesta kiiinni eli mies ei ole koskaan niin väsynyt ettei naisa jaksaisi tai sitten on asenteessa vikaa. Seksin takihan sitä parisuhteessa ollaan ja jos sielä muutenkin synkkää niin on plussaa.

      • Setä52v__

        Ei parisuhteessa ainakaan vanhemmiten olla pelkästään seksin vuoksi, mutta tosiaan ihmetyttää jos kovin usein on joku syy olla suostumatta seksiin...

        Kun lapset on jo kouluikäisiä, ei joka toinen ilta voi enää olla liian väsynyt tai arki-aamuisin niin aikainen herätys, etteikö pientä sessiota jaksaisi.

        Toki parisuhteessa halut vaihtelee, mutta toiselle (oli sitten mies tai nainen) pitäisi suoda sitä seksiä jos haluaa. Ellei sitten ihan vastenmieliseltä tunnu - ja silloin pitäisi koko suhdetta ajatella uudelleen.


    • thaityttöonhyvä

      Mä lähden kylille "harrastelemaan" jos pillua aletaan säästämään

    • Pihtari_2

      Kyllä manipuloinnista jossain vaiheessa narahtaa. Ja vedättäjähän siinä sitten kärsii, vaikka näyttääkin hurskasta naamaa, että mies oli paska ja hyvä kun lähti. Meilläkin tuo vedätys tosin kesti kauan, koska olen liian kiltti ja hyväntahtoinen. Vaan tietääpähän tuo rouva nyt, että jos vanhaan menoon palaa, niin siitä ei hyvää seuraa. Itse tuskin tulen käymään vieraissa, mutta jos tieten tahtoen pihtaa ja panttaa eikä edes yritä selvittää ongelmaa, menettää kyllä oikeuden valittaa, jos puoliso asioi aidan vihreämmällä puolen.

    • aholisti71

      Kyl mulle paremmin toimisi, kun ostais kopan olutta. Tosin jossain vaiheessa tulee sellainen humalatila, että saattaa panettaa, mut kun muistaa silloin tarjota väkeviä, niin sammun kyl jossain vaiheessa ja toisaalta, kun on tarpeeks kännis, niin eihän se kalu edes seiso. Kannattaa sit juottaa niin kovaan känniin, et seuraavana päivänä on niin hirvee krapula, ettei pysty panemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe