Valehdella sinä osaat surutta ja päin naamaa, mutta miten onkaan anteeksipyynnön laita.
Ja sitten miehesi sua lohduttaa, kun jäit kiinni ja tuli siitä, vain siitä paha mieli.
Ja lyö mulle puhelimen korvaan kesken pahan mielesi. Joka siis johtui valehtelustasi kiinnijäännistä.
Valehtelemisesta sinänsä ei tullut.
Eikö demari osaa enää pyytää anteeksi. Huomenlahjat kyllä kelpaa.
Ja Espanjan syksy.
Ent. ministerin miniä
9
203
Vastaukset
- RRRRRii
Te väyrystelitte silloin sen kuraattorin vaalin, koska se kaatui. Miksi väyrystelitte?
Minä en ole koskaan käyttänyt politiikkaa vaaleissa vaan arvosanojani ja tutkintojani.Siten olen saanut kaksi kertaa viran ja vain kahdesti olen virkaa hakenut.
Eikö sinulla pätevyys piisannut, koska jokuhan vaalisi kaatoi. Sinut valittiin mutta vaali kaadettiin.
Itse kehuit mulle olleesi koulukuraattorina viisi vuotta. Et ollut päivääkään virassa.
Selitä sinä tai sun miehes. Eikö poikiesi puolesta hävetä???
Ja miten se olikaan se laulunumero aikoinaan seminaariin pyrkiessäsi. Muuttuiko seiska kasiksi. Voinet soittaa ja kertoa.- Serkkusi
Selitäpä Anneli tuo kuraattorivalheesi.
- RIcto
Serkkusi kirjoitti:
Selitäpä Anneli tuo kuraattorivalheesi.
Odotan vastaustasi.
Se on mun saatava!
Löydät puhelimeni Tuomo- serkun kautta.
MINÄ ODOTAN...
- Rizsctou
Anneli
Miehesi voinee auttaa sua selittämään käytöstäsi.
Hänellähän ON kokemusta sukumme asioiden selittämisestä.(60) luvun kirjeen malliin.- onkohan-viisasta
Johan on jutut.Sukuriitoja sovitellaan netissä ?
- Anonyymi
onkohan-viisasta kirjoitti:
Johan on jutut.Sukuriitoja sovitellaan netissä ?
Pellet.
- Zerkkkusi
Minä VAADIN VASTAUSTA. TAI MIEHESI VASTAUSTA.
- Säästöä
- Anonyymi
Muijat rupee änkyttään jos ne valehtelee riippuen millä fb statuksella ne on liikenteessä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1054690Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743951418- 1871081
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64876