Ent. ministerin miniä

serrrrkkkusi

Valehdella sinä osaat surutta ja päin naamaa, mutta miten onkaan anteeksipyynnön laita.

Ja sitten miehesi sua lohduttaa, kun jäit kiinni ja tuli siitä, vain siitä paha mieli.
Ja lyö mulle puhelimen korvaan kesken pahan mielesi. Joka siis johtui valehtelustasi kiinnijäännistä.

Valehtelemisesta sinänsä ei tullut.

Eikö demari osaa enää pyytää anteeksi. Huomenlahjat kyllä kelpaa.
Ja Espanjan syksy.

9

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RRRRRii

Te väyrystelitte silloin sen kuraattorin vaalin, koska se kaatui. Miksi väyrystelitte?

Minä en ole koskaan käyttänyt politiikkaa vaaleissa vaan arvosanojani ja tutkintojani.Siten olen saanut kaksi kertaa viran ja vain kahdesti olen virkaa hakenut.

Eikö sinulla pätevyys piisannut, koska jokuhan vaalisi kaatoi. Sinut valittiin mutta vaali kaadettiin.

Itse kehuit mulle olleesi koulukuraattorina viisi vuotta. Et ollut päivääkään virassa.

Selitä sinä tai sun miehes. Eikö poikiesi puolesta hävetä???
      Ja miten se olikaan se laulunumero aikoinaan seminaariin pyrkiessäsi. Muuttuiko seiska kasiksi. Voinet soittaa ja kertoa.

• Serkkusi

Selitäpä Anneli tuo kuraattorivalheesi.

• RIcto
        Serkkusi kirjoitti:

Selitäpä Anneli tuo kuraattorivalheesi.

Odotan vastaustasi.
        Se on mun saatava!
        Löydät puhelimeni Tuomo- serkun kautta.
        MINÄ ODOTAN...

• Rizsctou

Anneli

Miehesi voinee auttaa sua selittämään käytöstäsi.
      Hänellähän ON kokemusta sukumme asioiden selittämisestä.(60) luvun kirjeen malliin.

• onkohan-viisasta

Johan on jutut.Sukuriitoja sovitellaan netissä ?

• Anonyymi
        onkohan-viisasta kirjoitti:

Johan on jutut.Sukuriitoja sovitellaan netissä ?

Pellet.

• Zerkkkusi

Minä VAADIN VASTAUSTA. TAI MIEHESI VASTAUSTA.

• Säästöä
    • Anonyymi

Muijat rupee änkyttään jos ne valehtelee riippuen millä fb statuksella ne on liikenteessä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2224
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      23
      874
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      821
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      117
      816
    8. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      743
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe