Vaikea seksielämä jo 19-vuotiaana

Hopelessgirl

Kerron nyt pienen avautumisen seksielämästäni ja toivon jonkinlaista vertaistukea enkä mitään vittuilua.

Ollaan seurusteltu poikaystävän kanssa reilu 2 vuotta nyt ja koko ensimmäisen vuoden ajan meiän seksi oli tosi hyvää ja intohimoista eikä ollut mitään ongelmia. Aluksi käytettiin kortsua mutta vaihdoin pian e-pillereihin. Niistä seurasi kauheat mielialanvaihtelut ja lisäks limakalvot oli tosi kuivat. Ajattelin että hormoniton kierukka olis täydellinen ratkaisu ja sellainen asennettiinkin mulle, mutta siitä ne ongelmat sitten varsinaisesti lähtikin..

Ensimmäisen vuoden ajan limakalvot oli olleet ihan normaalit eli kosteutta ja kitkaa oli aina sopivasti seksissä, saatettiin harrastaa vaikka tuntikin seksiä ja tuntu tosi hyvälle. No, heti kuparikierukan asennuksen jälkeen joka yhdynnässä alkoi tulla kauheesti sellasta ''limaa'' ja homma ei oikeen onnistunut koska ei tuntunut miltään ja sänky oli ihan märkä. Halut oli kyllä hyvät koska ehkäsy oli hormoniton mutta se olikin ainoo hyvä puoli. Lopulta kierukka lähti paikoiltaan ja se täyty ottaa pois.

No, ajattelin että liiallinen kosteus lähtisi vihdoin pois kuparikierukan poiston myötä ja mulle suositeltiin minipillereitä. Niitä oon syönyt nyt monta kuukautta ja ei oo tullut minkäänlaisia mielialanvaihteluita/sivuvaikutuksia mutta edelleen ongelmana on se kosteus.. Ei enää tuu sellaista limaa mutta kun yhdyntä alkaa niin aluks tuntuu hyvältä koska kitkaa on vielä sopivasti, mutta samantien tuun ihan supermäräks ja alkaa kuulua litsläts ja tässä kohtaa haluan lopettaa kun ei tunnu enää missään/ tuntuu niin epämiellyttävältä.. Yhdyntä ehtii kestää ehkä sen 3 minuuttia. Lisäks halut on ollut jo hetken aikaa tiessään ja surettaa kun poikaystävä haluaisi oikeastaan aina ja mä yritän vältellä seksiä kun ei tee oikeen mieli ja koska tiedän että se ei oo mulle mitenkään kauheen nautinnollista ton liiallisen kosteuden takia.

Haluaisin että meidän seksi ois tismalleen sellaista kun mitä silloin ekana vuonna eli hyvää ja intohimoista ilman ongelmia. Vituttaa aika paljon jos 19-vuotiaana seksi on jo paskaa niin onko se mun koko loppuelämän D: Oon miettinyt, että onko jäljellä jotain ehkäsykeinoa joka auttais tähän mun kosteuteen ja haluihin. Poikaystävää kosteus ei sinällään haittaa paitsi että sen on muutenkin vaikeeta laueta niin mun ollessa superkostea vielä vaikeampi. Parisuhde on muuten hyvällä mallilla mutta tällänen seksielämä rasittaa melkolailla.. Jotenkin nolottaa tää ongelma enkä tiä miten siihen saisi mitään apua.

8

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samankokenut

      treeniä treeni nja treeniä kyllä asettuu.

    • 27x

      Taisit olla neitsyt suhteen alussa? Silloin on tiukempi, mutta kun tulee mukaan uusia asentoja ym., niin siihen mukautuu. Kondomi voi myös lisätä kitkaa.

    • äijäperkele

      Tosi "vaikea" seksielämä..

      HAHHAHHAHAHHHAHAHHHAHAHAH..hahha..hhah.haaaaa.. sanon minä. Kuhan kasvat vielä muutaman vuoden niin alat ymmärtää jotakin vaikeuksista. Iske persees vaikka kiukaaseen hetkeks niin tulee muuta mieleen jonkin aikaa.

    • Maijuliini2897402

      Aika kauheita kommentteja noi aikasemmat :S Kaikilla yksilöilä on omat ongelmansa, eikä tarkoita että jos neljäkymppisenä ei enää seiso, niin ettei 19-vuoitiailla voisi myös muita olla seksiin liittyviä ongelmia. Mun ehdotus on opetella harrastamaan keskeytettyä yhdyntää! Vaikka se ei olekaan kaikista varmin ehkäisykeino, sillä tavalla keho toimii täysin luonnollisella tavalla ilman mitään lisähormooneja tai kierukoita, eikä kummankaan tarvitse käyttää mitään ehkäisyä. Sun poikaystävän pitää vaan "oppia" pidättämään siemensyöksyä ja vetämään siitin ulos sitten kun tuntuu siltä, että orgasmi on lähellä. Omassa suhteessa ainakin on toiminut tämä keino jo 4 vuotta. Tsemppiä!

    • homo123

      runk runk runk liukas pillu paras

    • wertyuiopoiuytr

      entäpä jos kun alkaa olla liian kosteaa niin imet munan kuivaksi ja jatkatte taas

    • kjjpioj

      olisiko olemassa jotain joka vähentäisi emättimen kosteutta niiden minipillereiden rinnalle? ja oletko kokeillut monia e-pillerimerkkejä? jotkut aiheuttavat enemmän sivuvaikutuksia kuin toiset. tai ehkäisyrengas (joka on kylläkin hormonipitoinen)? jotenkin vaikea uskoa, että kaikesta hormonipitoisesta tulisi kyseiset oireet kun niitä merkkejä on niin monia...

      ja oisko noita kierrukoita erilaisia? ja mä mietin et olikohan toi vaan huono tuuria että kierrukka aiheutti limaa tai että jos se olisi vaan ollut ns. pieleenmennyt asennus? jos koittaisit uudestaan? niillä tutuilla joilla on kierrukka niin en oo nimittäin kuullu mitään haittavaikutuksia...

    • vertaistukea

      Oletko kokeillut ehkäisyrengasta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe