Lapua keulii youtubessa

lapuakeuliimopoilla

Kyllä on nykyajan mukuloilla paljon rahaa käytössään, kun voivat löpöä käyttää erilaisiin mopotemppuihin. Youtubesta löytyy jos jonkinlaista temppua. Senkus temppuilevat suljetuilla alueilla, mutta osa tempuista tehdään keskellä kylää ja autojen seassa. Eikö näille mukuloille kukaan saa mitään, p-kele?!! Vsnhemmat nyt kylille seuraamaan jälkikasvun touhuja. Joku menettää vielä henkensä...

29

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulmanhakua2k15

      Mikäs siinä jos itse maksaa laitteensa.

    • lapualaine

      Vitus keulaa, rahaa ,huoriii. #Lapuakeulii 2k15

      • KaIevi

        Tällä nuorukaisella on asenne kohdallaan.


    • tkronparas

      tkr keulii

    • karsallaonpillu

      Enskesäksi derbyyn uus tehoputki ja porukalla eeässää!!! Fuck da vanhukset

    • lapualainen

      antaa poikien tehdä mistä tykkäävät. pysyvätpähän poissa kaiken maailman aineista tms.

    • hekulanseri

      Tykkään karsan pillusta

    • kosola

      Mafia

      • kosola2k15

        Voi jumalauta xd


    • Toristaja

      Just, teinit täällä huutelee. Tänään jo meinasi yhdelle teistä käydä huonosti, kun keskellä ajotietä keuli ja kaatui. Onneksi takana tulleen kuskin refleksit nopeita ja tällä kertaa säästyttiin pahemmalta. Ja niille vanhemmille, jotka ovat sitä mieltä, että antaa poikien keulia, kun itse sen maksavat. Maksavatko silloinkin itse kun ajavat jonkun ihmisen päälle tai vahingoittavat toisten kulkuneuvoja? Näköjään tarvitaan jokin onnettomuus tapahtuvaksi, jotta vähä-älyyset ymmärtää, ettei ajotietä ja kävelykadut ole mopopoikien leikkikenttä!!! Menkää suljetuille alueille leikkimään niillä pilin jatkeillanne!

      • bangi

        oo gullinjatke :*


    • Laulutonpianlaulettu

      Ei ole poikien tarvinnu moottorisahaa pitää käsissä, jos vehkeensä olisi itse hankkinut työllä -sitä myös käsittelisi oikealla tyylillä, yhteiskunnan hoivan tuloshan tuossa paistaa.

    • silminäkijä123

      veikkaanpa ettei pojille kaikkia ole ostettu mutta harrastus tuoki!

    • rulaa

      Ihan samaa ollaan tehty kaverien kanssa aikanaan,ja siitä vähän vartuttuamme kaahailtu autoilla,homma ihan jees,antaa palaa nuoret,se aika kuuluu teille.

      • Huonohomhuono

      • PiittaamattomuusTiellä

        Kyllä nuorisolla rajat pitää olla, ei rajat elämäniloa kiellä, nuoruus pitää elää ja se on hyvin lyhyt ja ainutkertainen, mutta tuossa ajotapakulttuurissa olisi korjattavaa aikuisillakin, kun nuoruudessa opitaan hulvattomuuteen jää pian pysyvä tahti päälle.


    • oikeenporkkana

      oikeen porkkanan kanssa

    • Petri_saunajäbä

      Pojathan käsitteli mopojaan paremmin ku omaa vehjettään

      • served

        Eikai sun vehkees oo vikaa kuin sitä niin hehkutat


    • burnout

      Voih, kylältä kuuluu taas piikkien jauhantaa sänkyyn asti :( Palaako sielä kumi?

    • hyiolkoon

      Ja raktorit kuuluvat pellolle eikä tielle

      • raktorimies

        Kyllä itse ainakin tykkään ajaa ennemmin traktorilla kuin millään mopoautolla. :)


    • PetriKukkahattuSaunajäbä
    • carrotman69
    • Kähkäh
    • viinasaunamäenpetri

      saisivat nykyajan nuoret lopettaa tuommoiset hölynpölyt ja juoda viinaa

    • 123456789101

      Hyvä klopit....lisäääää.

    • Anonyymi

      mullakin keuli housus

    • Siellä ne Seinäjoelta varastetut tavarat on. No eipä tullu yllätyksenä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe