Lapua keulii youtubessa

lapuakeuliimopoilla

Kyllä on nykyajan mukuloilla paljon rahaa käytössään, kun voivat löpöä käyttää erilaisiin mopotemppuihin. Youtubesta löytyy jos jonkinlaista temppua. Senkus temppuilevat suljetuilla alueilla, mutta osa tempuista tehdään keskellä kylää ja autojen seassa. Eikö näille mukuloille kukaan saa mitään, p-kele?!! Vsnhemmat nyt kylille seuraamaan jälkikasvun touhuja. Joku menettää vielä henkensä...

29

420

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulmanhakua2k15

Mikäs siinä jos itse maksaa laitteensa.

• lapualaine

Vitus keulaa, rahaa ,huoriii. #Lapuakeulii 2k15

• KaIevi

Tällä nuorukaisella on asenne kohdallaan.

• tkronparas

tkr keulii

• karsallaonpillu

Enskesäksi derbyyn uus tehoputki ja porukalla eeässää!!! Fuck da vanhukset

• lapualainen

antaa poikien tehdä mistä tykkäävät. pysyvätpähän poissa kaiken maailman aineista tms.

• hekulanseri

Tykkään karsan pillusta

• kosola

Mafia

• kosola2k15

Voi jumalauta xd

• Toristaja

Just, teinit täällä huutelee. Tänään jo meinasi yhdelle teistä käydä huonosti, kun keskellä ajotietä keuli ja kaatui. Onneksi takana tulleen kuskin refleksit nopeita ja tällä kertaa säästyttiin pahemmalta. Ja niille vanhemmille, jotka ovat sitä mieltä, että antaa poikien keulia, kun itse sen maksavat. Maksavatko silloinkin itse kun ajavat jonkun ihmisen päälle tai vahingoittavat toisten kulkuneuvoja? Näköjään tarvitaan jokin onnettomuus tapahtuvaksi, jotta vähä-älyyset ymmärtää, ettei ajotietä ja kävelykadut ole mopopoikien leikkikenttä!!! Menkää suljetuille alueille leikkimään niillä pilin jatkeillanne!

• bangi

oo gullinjatke :*

• Laulutonpianlaulettu

Ei ole poikien tarvinnu moottorisahaa pitää käsissä, jos vehkeensä olisi itse hankkinut työllä -sitä myös käsittelisi oikealla tyylillä, yhteiskunnan hoivan tuloshan tuossa paistaa.

• silminäkijä123

veikkaanpa ettei pojille kaikkia ole ostettu mutta harrastus tuoki!

• rulaa

Ihan samaa ollaan tehty kaverien kanssa aikanaan,ja siitä vähän vartuttuamme kaahailtu autoilla,homma ihan jees,antaa palaa nuoret,se aika kuuluu teille.

• Huonohomhuono

• PiittaamattomuusTiellä

Kyllä nuorisolla rajat pitää olla, ei rajat elämäniloa kiellä, nuoruus pitää elää ja se on hyvin lyhyt ja ainutkertainen, mutta tuossa ajotapakulttuurissa olisi korjattavaa aikuisillakin, kun nuoruudessa opitaan hulvattomuuteen jää pian pysyvä tahti päälle.

• oikeenporkkana

oikeen porkkanan kanssa

• Petri_saunajäbä

Pojathan käsitteli mopojaan paremmin ku omaa vehjettään

• served

Eikai sun vehkees oo vikaa kuin sitä niin hehkutat

• burnout

Voih, kylältä kuuluu taas piikkien jauhantaa sänkyyn asti :( Palaako sielä kumi?

• hyiolkoon

Ja raktorit kuuluvat pellolle eikä tielle

• raktorimies

Kyllä itse ainakin tykkään ajaa ennemmin traktorilla kuin millään mopoautolla. :)

• PetriKukkahattuSaunajäbä
    • carrotman69
    • Kähkäh
    • viinasaunamäenpetri

saisivat nykyajan nuoret lopettaa tuommoiset hölynpölyt ja juoda viinaa

• 123456789101

Hyvä klopit....lisäääää.

• Anonyymi

mullakin keuli housus

• Siellä ne Seinäjoelta varastetut tavarat on. No eipä tullu yllätyksenä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1237
    2. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      287
      1071
    3. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      298
      904
    4. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      889
    5. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      771
    6. Treffi-ilmoituksia!

Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte
      Sinkut
      192
      649
    7. Riittäisikö se

Että nähtäisiin viikonloppuisin? Naiselta.
      Ikävä
      61
      585
    8. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      97
      545
    9. Olenko käsittänyt oikein?

Tykkäät, mutta et halua mitään (ymmärrän kyllä syyn miksi et).
      Ikävä
      40
      526
    10. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      59
      477
    Aihe