Kyllä on nykyajan mukuloilla paljon rahaa käytössään, kun voivat löpöä käyttää erilaisiin mopotemppuihin. Youtubesta löytyy jos jonkinlaista temppua. Senkus temppuilevat suljetuilla alueilla, mutta osa tempuista tehdään keskellä kylää ja autojen seassa. Eikö näille mukuloille kukaan saa mitään, p-kele?!! Vsnhemmat nyt kylille seuraamaan jälkikasvun touhuja. Joku menettää vielä henkensä...
Lapua keulii youtubessa
29
310
Vastaukset
- kulmanhakua2k15
Mikäs siinä jos itse maksaa laitteensa.
- lapualaine
Vitus keulaa, rahaa ,huoriii. #Lapuakeulii 2k15
- KaIevi
Tällä nuorukaisella on asenne kohdallaan.
- tkronparas
tkr keulii
- karsallaonpillu
Enskesäksi derbyyn uus tehoputki ja porukalla eeässää!!! Fuck da vanhukset
- lapualainen
antaa poikien tehdä mistä tykkäävät. pysyvätpähän poissa kaiken maailman aineista tms.
- hekulanseri
Tykkään karsan pillusta
- kosola
Mafia
- kosola2k15
Voi jumalauta xd
- Toristaja
Just, teinit täällä huutelee. Tänään jo meinasi yhdelle teistä käydä huonosti, kun keskellä ajotietä keuli ja kaatui. Onneksi takana tulleen kuskin refleksit nopeita ja tällä kertaa säästyttiin pahemmalta. Ja niille vanhemmille, jotka ovat sitä mieltä, että antaa poikien keulia, kun itse sen maksavat. Maksavatko silloinkin itse kun ajavat jonkun ihmisen päälle tai vahingoittavat toisten kulkuneuvoja? Näköjään tarvitaan jokin onnettomuus tapahtuvaksi, jotta vähä-älyyset ymmärtää, ettei ajotietä ja kävelykadut ole mopopoikien leikkikenttä!!! Menkää suljetuille alueille leikkimään niillä pilin jatkeillanne!
- bangi
oo gullinjatke :*
- Laulutonpianlaulettu
Ei ole poikien tarvinnu moottorisahaa pitää käsissä, jos vehkeensä olisi itse hankkinut työllä -sitä myös käsittelisi oikealla tyylillä, yhteiskunnan hoivan tuloshan tuossa paistaa.
- silminäkijä123
veikkaanpa ettei pojille kaikkia ole ostettu mutta harrastus tuoki!
- rulaa
Ihan samaa ollaan tehty kaverien kanssa aikanaan,ja siitä vähän vartuttuamme kaahailtu autoilla,homma ihan jees,antaa palaa nuoret,se aika kuuluu teille.
- PiittaamattomuusTiellä
Kyllä nuorisolla rajat pitää olla, ei rajat elämäniloa kiellä, nuoruus pitää elää ja se on hyvin lyhyt ja ainutkertainen, mutta tuossa ajotapakulttuurissa olisi korjattavaa aikuisillakin, kun nuoruudessa opitaan hulvattomuuteen jää pian pysyvä tahti päälle.
- oikeenporkkana
oikeen porkkanan kanssa
- Petri_saunajäbä
Pojathan käsitteli mopojaan paremmin ku omaa vehjettään
- served
Eikai sun vehkees oo vikaa kuin sitä niin hehkutat
- burnout
Voih, kylältä kuuluu taas piikkien jauhantaa sänkyyn asti :( Palaako sielä kumi?
- hyiolkoon
Ja raktorit kuuluvat pellolle eikä tielle
- raktorimies
Kyllä itse ainakin tykkään ajaa ennemmin traktorilla kuin millään mopoautolla. :)
- PetriKukkahattuSaunajäbä
https://www.youtube.com/watch?v=XuRUdlE1cKs Komeasti pojat keulii. Tälläkertaa ei muuta liikennettä näy.
- carrotman69
https://www.youtube.com/watch?v=GgfLrwUfbvg muutkin mopoilijat osallistuivat kumminpolttoon yleisellä alueella poliisit kattovat perää mutta ihaili lapualaisia muun liikenteen seas keulintaa :D
- Kähkäh
Varaskin siellä keulii omalla naamalla
https://www.youtube.com/watch?v=Z0OlwSw-Who - viinasaunamäenpetri
saisivat nykyajan nuoret lopettaa tuommoiset hölynpölyt ja juoda viinaa
- 123456789101
Hyvä klopit....lisäääää.
- Anonyymi
mullakin keuli housus
Siellä ne Seinäjoelta varastetut tavarat on. No eipä tullu yllätyksenä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763372
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311981Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171466- 281401
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261318Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu661224Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531025