Hei,
onko kokemuksia, miten kauppa käy Kyttälän kirppiksellä tai Kodin kakkosessa Tampereella nykyään? Meneekö naisten vaatteet kaupaksi? Viime kesänä Kodin kakkosessa ei vielä juurikaan käynyt porukkaa, ja myynti meni miinukselle. Miten mahtaa olla nyt, ovatko asiakkaat löytäneet tuon paikan?
Kyttälän kirppis ja Kodin kakkonen Tampere
3
1665
Vastaukset
- Anna1
mä kävin tänään tyhjentämässä Kodin Kakkoselta kirppispöydän, ja vähän vajaa pari sataa tuli myyntiä viikon aikana. Mulla oli siellä kauhee kasa ihan perus naisten vaatteita ja jonkunverran sisustustavaraa astioita, joten todella hyvin oli kauppa käynyt! Tosin se tietysti saattaa vaikuttaa mimmosilla hinnoilla myy, itselläni tuotteet oli lähes poikkeuksetta kymmenestä sentistä viiteen euroon.
- hyvinmeni
Mullakin meni Kodin Kakkosessa ihan kivasti kaupaksi, kuudessa päivässä kertyi myös vähän alle pari sataa. Myin myös erittäin halvalla, tarkoituksena vain päästä turhasta eroon!
- mamma78
Kävin viikonloppuna pitkästä aikaa katsastamassa Kodin Kakkosen sekä Kyttälän.Kyttälässä siisteys ja kohtuulliset hinnat yllätti.Kodin kakkosessa tavaraa oli paljon mutta ihmisiä ei juurikaan. Eniten jäi kuitenkin häiritsemään uusi? partainen miesmyyjä jonka asiakaspalvelutaidot olivat niin ala-arvoiset että tuskin tulen enää palamaan tänne. Mielipiteitä, kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887