Humanoidien ennustus!

erttkkl

Koivulan Ufokirjassa on humanoidien ilmoitus jollekkin henkilölle:'Jos a.asekehitys jatkuu nykyisellään, niin atomisota alkaa 9.7.2015!'
Pistäkää nyt kädet ristiin ja rukoilkaa,ettei tuho alkaisi!

19

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a---a

      Ufot on hauskoja. Mellerin Leokinhan on niistä kirjoitellut ja ihan vakavissaan. Tämä tosin tapahtui kauan ennen kuin huomasi että pätäkkää saa paljon helpommalla kun uunottaa sitä uskovaisilta. Ja naisia.

      • tuulikkiwaellus

        Ei ufot ole olllenkaan hauskoja , vaan suorastaan pelottavia. Todennäköisesti ufoilmentymät ovat sielunvihollisen aikaansaannosta. Näin olen ymmärtänyt, että jotkut ihmiset ovat kohdanneet ufoja ja ufo-olentoja. Itsekin olen nähnyt lapsena selittämättömän valoilmiön. Ei tuntunut lainkaan hauskalta vaan tosi karmivalta. Jeesuksen turvaten ei meidän tarvitse näitä ilmiöitä pelätä, mutta ei myöskään niille naureskella.


      • tuulikkiwaellus

        joo ei varmaankaan kuulu nämä ufojen ennustukset tälle palstalle, mutta ei ole pahitteeksi tuoda esiin näitä ufojen ilmentymisiä tällekään palstalle. Ajattelisin näin , että kuuluvat näihin lopun aikojen ilmiöihin, kun sielunvihollisen käy kaikin tavoin mm. ufojen kautta ihmisten kimppuun.


      • a---a
        tuulikkiwaellus kirjoitti:

        Ei ufot ole olllenkaan hauskoja , vaan suorastaan pelottavia. Todennäköisesti ufoilmentymät ovat sielunvihollisen aikaansaannosta. Näin olen ymmärtänyt, että jotkut ihmiset ovat kohdanneet ufoja ja ufo-olentoja. Itsekin olen nähnyt lapsena selittämättömän valoilmiön. Ei tuntunut lainkaan hauskalta vaan tosi karmivalta. Jeesuksen turvaten ei meidän tarvitse näitä ilmiöitä pelätä, mutta ei myöskään niille naureskella.

        Kyllä ne ovat hauskoja. Tai lähinnä moisiin uskovat ovat. Ihan yhtä huvittavia kuin sielunvihollisiin uskovat. Selittämätön valoilmiö on valoilmiö, jonka alkuperää et tiedä. Se ei tarkoita mitään muuta kuin sitä ettet tiedä. Se, ettet tiedä, ei tarkoita että kyseessä olisi jotain yliluonnollista.


    • Uskovaisuudessa ja ufouskovaisuudessa on niin kovin paljon yhteistä.
      Lisäksi sekä uskovaiset että ufouskovaiset uskovat helposti kaiken maailman salaliittoteorioihin.

      • Valitan

        Kaikki ufoihin liittyvä materiaali on ufo -palstan asiaa rajatiedon osiossa.
        Profetiat on edelleenkin Raamatulla tarkastettavia.


    • erttkkl

      Tärkeintähän tuossa on tuo viesti! Ennakolta ilmoituksia voi pitää profetioina!
      Kannattaa siis pysähtyä tuon ilmoitukse aiheeseen, kun on noin ikävä asia kyseessä ja laskelskella, mihin nykyinen kehitys on viemässä, kun Putin ja p.korealaiset uhkailevat atomiaseilla!

      • Ainatotuutta

        Kerro Raamatusta, missä siellä mainitsemasi asiat mainitaan.
        Tarkistamme kertomasi.
        Muutoin valehtelet ja olet suoraan paholaisesta.


      • edrtgjm

        En kerro, koska olet umpihullu.


    • Humanoidi

      Uhvot tulloo!

    • Anonyymi

      Johanneksen ilmestys 9

      1 Ja viides enkeli puhalsi pasunaan; niin minä näin tähden, taivaasta maan päälle pudonneen, ja sille annettiin syvyyden kaivon avain;

      2 ja se avasi syvyyden kaivon, ja kaivosta nousi savu, niinkuin savu suuresta pätsistä, ja kaivon savu pimitti auringon ja ilman.

      3 Ja savusta lähti heinäsirkkoja maan päälle, ja niille annettiin valta, niinkuin maan skorpioneilla on valta;

      4 ja niille sanottiin, etteivät ne saa vahingoittaa maan ruohoa eikä mitään vihantaa eikä yhtään puuta, vaan ainoastaan niitä ihmisiä, joilla ei ole Jumalan sinettiä otsassaan.

      5 Ja niille annettiin valta vaivata heitä viisi kuukautta, vaan ei tappaa heitä; ja ne vaivasivat, niinkuin vaivaa skorpioni, kun se ihmistä pistää.

      6 Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä löydä; he haluavat kuolla, mutta kuolema pakenee heitä.

      7 Ja heinäsirkat olivat sotaan varustettujen hevosten kaltaiset, ja niillä oli päässään ikäänkuin seppeleet, kullan näköiset, ja niiden kasvot olivat ikäänkuin ihmisten kasvot;

      8 ja niillä oli hiukset niinkuin naisten hiukset, ja niiden hampaat olivat niinkuin leijonain hampaat.

      9 Ja niillä oli haarniskat ikäänkuin rautahaarniskat, ja niiden siipien kohina oli kuin sotavaunujen ryske monien hevosten kiitäessä taisteluun.

      10 Ja niillä oli pyrstöt niinkuin skorpioneilla ja pistimet, ja pyrstöissänsä niillä oli voima vahingoittaa ihmisiä viisi kuukautta.

      11 Niillä oli kuninkaanaan syvyyden enkeli, jonka nimi hebreaksi on Abaddon ja kreikaksi Apollyon.

    • Anonyymi

      https://areena.yle.fi/1-62511247

      Ufotutkijat

      5 jaksoa

      dokumentti

      Koskenkorvalla on nähty nestettä tihkuva humanoidi pellon laidalla. Kuorsaavia ystäviään kuvanneen Katariinan kameraan tarttui kolmionmallinen valoilmiö. Entä miten onnistuu chat-yhteys 500 kilometrin korkeudessa oleviin avaruusolioihin? Ufotutkijat Heikki Kulju ja Jozsef Strausz kiertävät ympäri Suomea raportoimassa tavallisten ihmisten tekemiä ufohavaintoja.

    • Anonyymi

      Anne Lindellin sivuilla (vk) kerrottiin viime syksyllä, että joka saattaa käyttää lähi aikoina hologrammiasetta. Voisiko nämä olla niitä hologrammina tuotettuja kohteita?

    • Anonyymi

      Nuo ufo -ja alien kohtaamiset,ovat osa paholaisen valhetta.Ufot ja alienit ovat pahuuden henkivaltoja taivaan avaruuksissa.

    • Anonyymi

      Galatalaiskirje 1

      1 Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,

      2 ja kaikki veljet, jotka ovat minun kanssani, Galatian seurakunnille.

      3 Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta,

      4 joka antoi itsensä alttiiksi meidän syntiemme tähden, pelastaaksensa meidät nykyisestä pahasta maailmanajasta meidän Jumalamme ja Isämme tahdon mukaan!

      5 Hänen olkoon kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.

      6 Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,

      7 joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.

      8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.

      9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.

      10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.

      11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;

      12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.

      13 Olettehan kuulleet minun entisestä vaelluksestani juutalaisuudessa, että minä ylenmäärin vainosin Jumalan seurakuntaa ja sitä hävitin

      14 ja että edistyin juutalaisuudessa pitemmälle kuin monet samanikäiset heimossani ja ylen innokkaasti kiivailin isieni perinnäissääntöjen puolesta.

      15 Mutta kun hän, joka äitini kohdusta saakka on minut erottanut ja kutsunut armonsa kautta, näki hyväksi

      16 ilmaista minussa Poikansa, että minä julistaisin evankeliumia hänestä pakanain seassa, niin minä heti alunpitäenkään en kysynyt neuvoa lihalta ja vereltä,

    • Anonyymi

      http://nwohavaintoja.blogspot.com/2023/02/puolassa-sosnowiecissa-havaittu-useita.html

      keskiviikkona, helmikuuta 15, 2023

      Puolassa, Sosnowiecissä havaittu useita ufo-havaintoja - Ihmiset peloissaan - Media salailee

      https://www.youtube.com/watch?v=UMa1lPbm_fI

      ---------------

      http://nwohavaintoja.blogspot.com/2023/02/turkissa-nahtiin-ufo-vahan-ennen.html

      torstaina, helmikuuta 09, 2023

      Turkissa nähtiin ufo vähän ennen maanjäristyksiä

      https://twitter.com/MKartesalo/status/1623372134608211982?ref_src=twsrc^tfw|twcamp^tweetembed|twterm^1623372134608211982|twgr^c0481cb014654637c8e5fea8322c11e45bdf8603|twcon^s1_&ref_url=http://nwohavaintoja.blogspot.com/2023/02/turkissa-nahtiin-ufo-vahan-ennen.html

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      301
      2719
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      103
      2132
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      80
      1625
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      179
      1485
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1308
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1215
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe