Autoja piha täynnä, Kannoston autoo ym muuta pakettiautoo. Mitä sinne tulee?
Mitä St1:llä duunataan?
13
1097
Vastaukset
- minäitehee
Eikö se aukee enskuus uudestaan
- åååääå
pikku kahvila.
- sumppia
Eiku iso ja komee tyylin mukaan. Sama sievä tiskin takana kuin joskus oli.
- EXESSOSSA
Huomenna se nähdään, nimihän jo kertoo paljon. EXESSO! Hieno nimi, tykkään!
- pALVELA
Mitä palveluita siellä on tarjolla kahvilan lisäksi, onko huoltamopalveluita?
- Anonyymi
Kaikenlaisia palveluita saa. Mitä nyt kylillä juorutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenlaisia palveluita saa. Mitä nyt kylillä juorutaan.
Onko investoitu uuteen Oveen?
- Epätietoinen12
Mitä palveluita siellä on kahvilan lisäksi tarjolla? Onko huoltamopalveluita, autopesua?
- nipa445
Hyvän näköisiä misuja ainakin tiskin takana
- eksiesso
Misuja joo, eksisesso vai mikä sen nimi olikaan. Hyvä et yrittäjiä tulee pnoon mut aina kaikki parkanon tuella ja ely ja tuki jne.. maksettu mainosko ysäris vai kuin paikallislehti tekee juttuja?
- huh60
Ettekö te tiedä etti ns.huoltoasemalta saa nykyään muuta kun kahveeta ja kortokia sitäkin
vain yhtä kokoo(ei ison päälle)mahdollisesti Fatzerin valmispullan,joka on semmonen että
jos kaveria heittää niin on henki pois!!!!
- Anonyymi
Suuren kysynnän johdosta on remonttia tehty. Tulee sellainen rattori ja autotaakaleiden kuppinurkka missä on pöytiin ulottuvaisuutta helpotettu toisin sanoen on sellaiset kodokkeet.
- Anonyymi
Kaikenlaista tarjolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066