Kyllä kunnan tulee järjestää työntekijöille uusi paikka viettää aikaa kun Lindalin Sale menee remonttiin. Joka arki-aamu kunnan pojat tulevat keltaisella Man merkkisellä kuorma-autolla uutterasti paikalle pelaamaan automaatteja, näin pojat pelaavat hyväntahdon pelejä.
Kun Sale menee remonttiin eikä löydy vastaavaa paikkaa saattaa miehiin iskeä vaikka työ-uupumus ja kunnalla kulut kasvaa entisestään.Pitäisikö kunnantalolle rakentaa työntekijöille hyvinvointikeskus..
Kunan työntekijöiden tulos vastuu
9
189
Vastaukset
- Kirkkonummenruotsi
Jöö vi kommer däär vid börje åck speelar vi pelikone panna euro öck paina på nappen. Sen ska vi juoda kaffe åch äätta pulla.
- kaffeetaheti
Jawist. Oodestore bullarna.
- anttiasukas
kaffeetaheti kirjoitti:
Jawist. Oodestore bullarna.
de ilmanen kaffe är jätte bra ockso kunnan duunaren T.antti asukas
- Anttiasukas
Mistähän näitä junan tuomia pihapoliiseja riittää kyttäämään.eikö oma elämä olisi kiva.taitaa olla joku onneton reppana jolla ei ole muuta tekemistä ku kytätä muiden tekemisiä.omat asiat onkin varmaan viilattu jo viimesen päälle.
- Arvatkaa
Kaksi vuotta kulunut ja sama meno jatkuu. Kunnalla liikaa työntekijöitä ilmiselvästi
- Lintaalilainen
Jep ja yksi heistä on kunnallisvaaliehdokkaana. Olkaapa tarkkoja ketä äänestätte
- Viiksivaari
Kunnalla ei ole sopimusta S-ryhmän kanssa koska samainen auto bongattu masalan k-marketilla useasti
- siskotjaveljet
Kunnan palkalliset duunarit siellä ja 9 euron orjat tekemässä niiden töitä, onhan siellä "munkinkullassa" se toimari, orjia sieltä töihin eri paikkoihin kunnalle, hyvä veli järjestö järjestää.
- Sivustaseurannut
Samaa mieltä siskotjaveljet sinun kanssa. Miksi duunareille pitää maksaa palkkaa ja järjestää kunnan puolelta vielä auto jolla kulkevat kaupasta toiseen työaikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155