Kyllä kunnan tulee järjestää työntekijöille uusi paikka viettää aikaa kun Lindalin Sale menee remonttiin. Joka arki-aamu kunnan pojat tulevat keltaisella Man merkkisellä kuorma-autolla uutterasti paikalle pelaamaan automaatteja, näin pojat pelaavat hyväntahdon pelejä.
Kun Sale menee remonttiin eikä löydy vastaavaa paikkaa saattaa miehiin iskeä vaikka työ-uupumus ja kunnalla kulut kasvaa entisestään.Pitäisikö kunnantalolle rakentaa työntekijöille hyvinvointikeskus..
Kunan työntekijöiden tulos vastuu
9
267
Vastaukset 9
- Kirkkonummenruotsi
Jöö vi kommer däär vid börje åck speelar vi pelikone panna euro öck paina på nappen. Sen ska vi juoda kaffe åch äätta pulla.
- kaffeetaheti
Jawist. Oodestore bullarna.
- anttiasukas
kaffeetaheti kirjoitti:
Jawist. Oodestore bullarna.
de ilmanen kaffe är jätte bra ockso kunnan duunaren T.antti asukas
- Anttiasukas
Mistähän näitä junan tuomia pihapoliiseja riittää kyttäämään.eikö oma elämä olisi kiva.taitaa olla joku onneton reppana jolla ei ole muuta tekemistä ku kytätä muiden tekemisiä.omat asiat onkin varmaan viilattu jo viimesen päälle.
- Arvatkaa
Kaksi vuotta kulunut ja sama meno jatkuu. Kunnalla liikaa työntekijöitä ilmiselvästi
- Lintaalilainen
Jep ja yksi heistä on kunnallisvaaliehdokkaana. Olkaapa tarkkoja ketä äänestätte
- Viiksivaari
Kunnalla ei ole sopimusta S-ryhmän kanssa koska samainen auto bongattu masalan k-marketilla useasti
- siskotjaveljet
Kunnan palkalliset duunarit siellä ja 9 euron orjat tekemässä niiden töitä, onhan siellä "munkinkullassa" se toimari, orjia sieltä töihin eri paikkoihin kunnalle, hyvä veli järjestö järjestää.
- Sivustaseurannut
Samaa mieltä siskotjaveljet sinun kanssa. Miksi duunareille pitää maksaa palkkaa ja järjestää kunnan puolelta vielä auto jolla kulkevat kaupasta toiseen työaikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401041Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213748- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58525