Itseä ei innosta seksin, etenkään suuseksin antaminen miehelle ennen kuin on ensin ystävystytty ja on tullut jonkinlaisia tunteita kys. miestä kohtaan.
Seksiä ehdotetaan liian aikaisin tai sitten halutaan seurustelua. En ole valmis sitoutumaan vakavammin, enkä siis hae elämänkumppania, mutta olisi kiva sellainen miespuolinen hyvä ystävä, jonka kanssa harrastaa seksiä, eikä mennä seksi edellä, niin ettei voisi tavata paljon pelkästään muissakin merkeissä.
Miehet ehdottaa minulle seurustelua tai vain seksiä, miespuolisia ystäviä, joiden kanssa harrastaa seksiä välillä on vaikea löytää.
En ole harrastanut seksiä kertaakaan sen jälkeen kun seksuaaliset haluni heräsivät vuosia sitten.
Minulle sopivaa seksikumppania ei löydy
4
85
Vastaukset
- voi-vain-kokeillaM
Olet juuri kuvannut, miten mies karkoitetaan. Kukaan ei voi etukäteen tietää, mikä tapaaminen johtaa mihinkin, et sinä eikä mies. Ainoa mahdollisuus on kokeilla. Mies menettää hyvin nopeasti kiinnostuksensa tyttöön, joka ei suostu antamaan vittua. Kaikki kokeilu päättyy jo ennenkuin se on alkanutkaan.
Jos kerrot miehelle etukäteen, että olet valmis seksisuhteeseen, JOS mies rupeaa sinua myöhemmin miellyttämään ja JOS mies ei halua sitten seurustelusuhdetta, mutta olisi valmis muihinkin kuin seksiharrastuksiin, mies lähtee taatusti heti lipettiin, eikä perääsi kysele.
Onneksi olet kuitenkin sen ikäinen, että kerkiät muuttua. Mutta ei aikaa pidä haihatteluun kuluttaa. Elämä on kuitenkin liian lyhyt. Normaali mies pitää luonnollisena, että saa heti tavattaessa ensimmäisen kerran vittua, ja jos romanssi siitä edistyy myönteisesti, tytöstä myös lapsiensa äidin ja puolisonsa. Kirjoittele ni tutustutaan.....mulla ei oo kiire!
- eiselibaattia
moi kyl löytyy älä ole selibaatissa voitasko me tutustuu? [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134357
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731465Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993