Itseä ei innosta seksin, etenkään suuseksin antaminen miehelle ennen kuin on ensin ystävystytty ja on tullut jonkinlaisia tunteita kys. miestä kohtaan.
Seksiä ehdotetaan liian aikaisin tai sitten halutaan seurustelua. En ole valmis sitoutumaan vakavammin, enkä siis hae elämänkumppania, mutta olisi kiva sellainen miespuolinen hyvä ystävä, jonka kanssa harrastaa seksiä, eikä mennä seksi edellä, niin ettei voisi tavata paljon pelkästään muissakin merkeissä.
Miehet ehdottaa minulle seurustelua tai vain seksiä, miespuolisia ystäviä, joiden kanssa harrastaa seksiä välillä on vaikea löytää.
En ole harrastanut seksiä kertaakaan sen jälkeen kun seksuaaliset haluni heräsivät vuosia sitten.
Minulle sopivaa seksikumppania ei löydy
4
142
Vastaukset 4
- voi-vain-kokeillaM
Olet juuri kuvannut, miten mies karkoitetaan. Kukaan ei voi etukäteen tietää, mikä tapaaminen johtaa mihinkin, et sinä eikä mies. Ainoa mahdollisuus on kokeilla. Mies menettää hyvin nopeasti kiinnostuksensa tyttöön, joka ei suostu antamaan vittua. Kaikki kokeilu päättyy jo ennenkuin se on alkanutkaan.
Jos kerrot miehelle etukäteen, että olet valmis seksisuhteeseen, JOS mies rupeaa sinua myöhemmin miellyttämään ja JOS mies ei halua sitten seurustelusuhdetta, mutta olisi valmis muihinkin kuin seksiharrastuksiin, mies lähtee taatusti heti lipettiin, eikä perääsi kysele.
Onneksi olet kuitenkin sen ikäinen, että kerkiät muuttua. Mutta ei aikaa pidä haihatteluun kuluttaa. Elämä on kuitenkin liian lyhyt. Normaali mies pitää luonnollisena, että saa heti tavattaessa ensimmäisen kerran vittua, ja jos romanssi siitä edistyy myönteisesti, tytöstä myös lapsiensa äidin ja puolisonsa. Kirjoittele ni tutustutaan.....mulla ei oo kiire!
- eiselibaattia
moi kyl löytyy älä ole selibaatissa voitasko me tutustuu? [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3291318Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan74919Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61813- 120683
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt43680Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38672Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.54640- 49638
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45537
- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9506- 23490
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32460- 79447
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21421