Tiedoksenne, että Saarenmaalla toimivissa suomalaisissa, siis suomalaisten omistamissa, ratsutiloissa on todella outo meininki. Harjoittelijoita käytetään härskisti hyväksi tekemään kaikkea tylsää hommaa, johon normaalisti pitäisi palkata esim. siivooja, keittäjä, tallirenki tms. Älkää hyvät nuoret lähtekö sinne kesäksi suurin odotuksin. Orjatyötä se on ! Kyllä niillä hienot ja kútsuvat nettisivut on - mutta totuus on toinen.
Saarenmaan tallit ja leirit
3
122
Vastaukset
- Tytsykki
Hyvä, että joku ottaa tämän esiin ! Minä ja kaverini oltiin pari kesää sitten just Saarenmaalla Ratsukievari nimisellä tilalla, jonka omistavat suomalaiset ja meno oli just tota. Lähdettiin kesken pois !!! Eikä muuten olla ainoita jotka niin on tehneet.
- Talli
No olipas hyvä, että huomasin tämän ketjun. Tyttäreni on kovasti puhunut juuri tästä ja hinkunut harjoittelemaan Viroon talleille, nyt tuli stoppi niille haihatteluille. Olin jo muutaman talleilla pyörivän äidin kautta kuullut saman tyyppistä viestiä, mutta tämä ketju vahvisti käsityksiäni.
- mielipiteitäonmonia
Itse olin juurikin tuolla Ratsukievarissa harjoittelussa eikä minulla ole paikasta mitään huonoa sanottavaa! Toki harjoitteluun kuuluu muutakin kuin vain ratsastusta, mutta siitä ilmoitettiin kyllä etukäteen enkä myöskään olettanut, että jos matkailutilalle lähden harjoitteluun, en tekisi mitään asiakaspalveluun liittyviä töitä. Ratsukievarissa sain myös ratsastaa useamman kerran päivässä, joten mielestäni se kuvasi täydellisesti odotuksiani matkailutilan työharjoittelusta.
Suosittelen kyseistä paikkaa harjoittelupaikaksi tai sitten vaikka vain kesäloman matkakohteeksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2386822Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245141Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1714879"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste663330Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072946En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.652399Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242243- 782082
Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1391960odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391784