Tämä on trolli. Kommentoi jos haluat.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###.###
hei, tämä on trolli
trollari131
9
101
Vastaukset
- nainen0921
Vitun homo
- naikkonen2121
Vitun homohintti
- nainen2323
naikkonen2121 kirjoitti:
Vitun homohintti
Niin on. H0m0
- nytniilonlukemist
Olen jo lähettänyt montakymmentä viestii niille kyyläreille. Hihihi hihi hihi hi
- tulinpiiloon
Nyt ne yrittää ottaa selville varmaan mua kuka oon ja kaivaavat lihakirveitä kaapeistaan.
- 50isbest
tuskin ei ketään kiinnosta (paihgs meowauetmh 50) :D :D :D
- henrikijäs72
pakolaiset kuuluu suomeen niitä liian vähän suomessa
- henrikijäs72
rem /p /e /u rem p/ /u /
- henrikijäs72
lidlissä puhu pakolainen mulle se norjan kansalainen mutta suomessa turkkilainen
lisää haluis kuulla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501447
- 591381
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p10988- 60791
- 49774
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118607Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32587Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit81582- 38556