Muistan, että tässä näytteli ainakin Heikki Kinnunen ja siinä oli kohtaus jossa laulettiin jotakin: Rimpsuti pampsuti räpätitirää. Kiitos jo etukäteen tiedosta.
Mikä kotimainen tv-sarja?
15
164
Vastaukset
- kentiesmies
Älywapaa Palokunta?
- kentiesmies
Tai Soitinmenot?
- väke
Tuo se luultavasti on.
- Elsa-Pekka
Keitä muita siinä oli?
- väke
En muistanut varmasti kuin Heikki Kinnusen.
- kentiesmies
Soitinmenoissa oli Kinnusen lisäksi Erkki Saarela, Eija Ahvo ja Susanna Haavisto,
Älywapaan Palokunnan miehistöön kuuluivat Kinnusen lisäksi Leo Lastumäki, Titta Jokinen ja Kristiina Elstelä. - Elsa-Pekka
Kinnunen ja Lastumäki tekivät Heksa ja Leksa-ohjelmaa. Oliko siinä mukana myös joku naisnäyttelijä?
- kentiesmies
Ei ollut. Joku vieraileva tähti saattoi olla joissain jaksoissa, kuten oli noissa ÄWPK:ssa ja Soitinmenoissakin. Heksa ja Leksa oli minusta aika huono sarja vaikka Pertsa Reposen tekosia olikin, ainakin kun sitä noihin kahteen edellämainittuun sarjaan vertaa.
- Oippasta
Suora show/?
- Elsa-Pekka
Minun muistaakseni Kinnunen ja Lastumäki tekivät lähellä 1980- ja 90-lukujen vaihdetta sellaisen ohjelmasarjan, jossa oli todellakin mukana myös jokin nuori naishenkilö. Yksi sketsi meni näin. Kinnunen ja nuori nainen olivat olevinaan aviopari. Sitten tulee vierailulle Lastumäki. Nainen sanoo Kinnuselle, että voisiko tämä käydä sängyn alla sillä sängyn pohjassa saattaa olla jotakin vialla. Kinnunen tutkii sängyn pohjaa, ja sillä väliin kuuluu seksiin viittaavia ääniä. Lopulta Kinnunen ryömii pois sängyn alta todeten, että sänky on ihan kunnossa eikä hän ollut tajunnut yhtään mitään.
- kentiesmies
Ajallisesti tuo sopii Heksaan ja Leksaan.
Mutta jos muistatkin vahingossa ajankohdan väärin? Sekä Kinnunen että Lastumäki olivat tekemässä myös tv-sarjaa Merirosvoradio ja tässä oli enemmänkin vakionäyttelijöitä, yhtenä mm. Petra Frey. Jospa tuo muistelemasi sketsi oli Merirosvoradiossa?
Tuolloin tosin elettiin vielä mustavalkotelkkarien aikaa. - Elsa-Pekka
Kuvailemani kohtaus oli ihan väritelevisioaikana, ja minä olen syntynyt vuonna 1980, joten minulla ei ole omakohtaisia muistikuvia mustavalkotelevisiosta.
- kentiesmies
Elsa-Pekka kirjoitti:
Kuvailemani kohtaus oli ihan väritelevisioaikana, ja minä olen syntynyt vuonna 1980, joten minulla ei ole omakohtaisia muistikuvia mustavalkotelevisiosta.
Kyllä se sitten varmaan Heksa ja Leksa oli. Varmaan siinä näitä vierailevia naisnäyttelijöitäkin oli mukana ja kuten sanottu, en oikein tykännyt siitä sarjasta ja paljon jäi jaksoja katsomattakin.
- Elsa-Pekka
Netissä on nyt videopätkiä ilmeisesti Heksa ja Leksa -sarjasta. En tunnista naisnäyttelijää.
- Ohjelmaa_idiooteille
Ehtaa Pertsa Reposen paskatuotantoa siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465891Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki583376- 1862739
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122604mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132279- 302194
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/171961- 181735
- 1481389
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2771287