Mikä kotimainen tv-sarja?

väke

Muistan, että tässä näytteli ainakin Heikki Kinnunen ja siinä oli kohtaus jossa laulettiin jotakin: Rimpsuti pampsuti räpätitirää. Kiitos jo etukäteen tiedosta.

15

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kentiesmies

Älywapaa Palokunta?

• kentiesmies

Tai Soitinmenot?

• väke

Tuo se luultavasti on.

• Elsa-Pekka

Keitä muita siinä oli?

• väke

En muistanut varmasti kuin Heikki Kinnusen.

• kentiesmies

Soitinmenoissa oli Kinnusen lisäksi Erkki Saarela, Eija Ahvo ja Susanna Haavisto,

Älywapaan Palokunnan miehistöön kuuluivat Kinnusen lisäksi Leo Lastumäki, Titta Jokinen ja Kristiina Elstelä.

• Elsa-Pekka

Kinnunen ja Lastumäki tekivät Heksa ja Leksa-ohjelmaa. Oliko siinä mukana myös joku naisnäyttelijä?

• kentiesmies

Ei ollut. Joku vieraileva tähti saattoi olla joissain jaksoissa, kuten oli noissa ÄWPK:ssa ja Soitinmenoissakin. Heksa ja Leksa oli minusta aika huono sarja vaikka Pertsa Reposen tekosia olikin, ainakin kun sitä noihin kahteen edellämainittuun sarjaan vertaa.

• Oippasta

Suora show/?

• Elsa-Pekka

Minun muistaakseni Kinnunen ja Lastumäki tekivät lähellä 1980- ja 90-lukujen vaihdetta sellaisen ohjelmasarjan, jossa oli todellakin mukana myös jokin nuori naishenkilö. Yksi sketsi meni näin. Kinnunen ja nuori nainen olivat olevinaan aviopari. Sitten tulee vierailulle Lastumäki. Nainen sanoo Kinnuselle, että voisiko tämä käydä sängyn alla sillä sängyn pohjassa saattaa olla jotakin vialla. Kinnunen tutkii sängyn pohjaa, ja sillä väliin kuuluu seksiin viittaavia ääniä. Lopulta Kinnunen ryömii pois sängyn alta todeten, että sänky on ihan kunnossa eikä hän ollut tajunnut yhtään mitään.

• kentiesmies

Ajallisesti tuo sopii Heksaan ja Leksaan.

Mutta jos muistatkin vahingossa ajankohdan väärin? Sekä Kinnunen että Lastumäki olivat tekemässä myös tv-sarjaa Merirosvoradio ja tässä oli enemmänkin vakionäyttelijöitä, yhtenä mm. Petra Frey. Jospa tuo muistelemasi sketsi oli Merirosvoradiossa?

Tuolloin tosin elettiin vielä mustavalkotelkkarien aikaa.

• Elsa-Pekka

Kuvailemani kohtaus oli ihan väritelevisioaikana, ja minä olen syntynyt vuonna 1980, joten minulla ei ole omakohtaisia muistikuvia mustavalkotelevisiosta.

• kentiesmies
        Elsa-Pekka kirjoitti:

Kuvailemani kohtaus oli ihan väritelevisioaikana, ja minä olen syntynyt vuonna 1980, joten minulla ei ole omakohtaisia muistikuvia mustavalkotelevisiosta.

Kyllä se sitten varmaan Heksa ja Leksa oli. Varmaan siinä näitä vierailevia naisnäyttelijöitäkin oli mukana ja kuten sanottu, en oikein tykännyt siitä sarjasta ja paljon jäi jaksoja katsomattakin.

• Elsa-Pekka

Netissä on nyt videopätkiä ilmeisesti Heksa ja Leksa -sarjasta. En tunnista naisnäyttelijää.

• Ohjelmaa_idiooteille

Ehtaa Pertsa Reposen paskatuotantoa siis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5891
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      58
      3376
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      186
      2739
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      12
      2604
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2279
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      30
      2194
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      17
      1961
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      18
      1735
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      148
      1389
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      277
      1287
    Aihe