Hei!
Haussa on kahvila Helsingistä, mielellään keskustan alueelta, joka sopisi hyvin etätyöskentelyyn.
Tärkeintä paikassa on varmaankin ilmapiiri; paikka ei saa olla liian hälyinen tai rauhaton. Olisi hienoa löytää kahvila, jossa voi huoletta istua kahvikupin ja tietokoneen ääressä useammankin tunnin. Isot pöydät (tietokone muu materiaali) ja hyvä kahvi/tee ovat plussaa. Netti tulee puhelimen kautta, joten wifi ei ole välttämätön.
Vinkkejä otetaan innolla vastaan! :)
Paras kahvila työskentelyyn
4
6589
Vastaukset
- hups_sori
Ei kannata, joku törppö kaatoi kahvinsa oman läppärin päälle ja rikki meni. :(
- Salut
Yhdellä kahvikupilla varaisit monta tuntia pöytäpaikan. Kuvitteletko olevasi kovinkin tervetullut? Vain vasemmistoloinen voi kupata muita noin räikeästi.
- Etätyöskentelijä
hups_sori, oikeassa olet, varovainen pitää olla!
Salut, jos kahvilassa ei ole täyttä, en usko, että kukaan jää ulkopuolelle sen takia, että minä varaan yhden pöydän. En etsikään sellaista paikkaa, joka on valmiiksi rauhaton ja tupaten täynnä vieraita. Ymmärrän pointtisi siitä, että kahvilanpitäjää saattaa ärsyttää, jos pöytä varataan juuri mitään ostamatta, mutta usein myös lounastan kahvilassa, tilaan santsikupin jne. Kysyisin vielä kohteliaasti, miten poliittinen suuntautuminen liittyy asiaan? :)- uusstadilainen1
Itse olen joskus käynyt tekemässä töitä Akateemisen Aalto-kahvilassa. Tosin, pöydät ovat pieniä (ja osa keikkuu), joten ei ehkä sovi sinulle. Paikka alkaa ruuhkautua n. 11.30 jälkeen, joten sinne pitää mennä aamusella, jos haluaa rauhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222441- 622374
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321510
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201176- 951171