Keskustaa lähellä olevana arvostan terveitä elintapoja. Monipuolinen ruoka ja elementaariset suhteet ovat avainasemassa kokonaisvaltaista hyvinvointia tavoiteltaessa.
Monissa sisämaan osissa oli aivojen kehitykselle tärkeän eläinproteiinin saanti hyvin niukkaa. Se on saattanut aiheuttaa, varsinkin 40 ja 50 luvulla haittaa aivoille niin, että esimerkiksi tunne-elämää säätelevät aivojen osat ovat jääneet kehityksessä vajavaisiksi.
Olen muutaman päivän tutkinut asiaa koska HV:ni on osoittanut tunne-elämän suhteen aikamoisen kehittymättömäksi.
Toinen samalla tavalla vajavainen näyttää olevan myös Rautavaaralta lähtöisin oleva Hauveli-Oinonen aloittamalla hyvin, hyvin kepein perustein hyökkäyksen Sipilää vastaan.
Hyökkäyseen on tullut käsky mitä ilmeisimmin Soinin esikunnasta, vaikkapa liero Putkoselta.
Rautavaaralaiset sekopäitäkö?
31
<50
Vastaukset
- paskathousussa
Päätelmissäsi taitaa olla vahva totuuden siemen.Itsekkin uskon tuon Oinosen nimissä pykätyn vuodatuksen olevan Putkosen kynästä. Oinosen kyvyt eivät yksinkertaisesti riitä edes tuollaisen kirjoituksen kirjoittamiseen.
- faktaapukkaa
Hullu on herännyt
- Päällikköjohtoa
Hullu tai ei, homo tai ei, asiassa useimmiten pysytään. Tietystikin näkökulma on subjektiivinen, mutta ei niin kapea kuin Tsadin Hyvällä Veljelläni.
- Ossin-rankaisija
Jahas. Ossi-homo aloitti "työpäivänsä"
- Jaahas_
ja toinen homo tuli heti pökkimään pyllyyn :)))
- ei.kiitos.kepulle
Taitaa kepuleita nyt harmittaa kun miljöönäriSipilää ahdistellaan ja ihan aiheesta :) Tuollainen miljonääriSipilä ei ymmärrä köyhän kansan asioista mitään ja on kaiken kukkuraksi vielä ottamassa veronmaksajien harmiksi taas lisää noita rikollisia ja laiskoja elättimamuja. Ei kiitos!
- jakui
joo ja pitkätukka pekkarinen hoitaa vävylle verorahoja .kepu kusettaa nyt ja aina
- Päällikköjohtoa
Ei ole missään nimessä terveen ihmisen touhua tuo HV:ni yli kymmenen vuotta jatkunut paskan heittäminen Keskustan päälle.
Täydellinen arvostelukyvyttömyys relevantein perustein on hänelle tyypillistä. Tuleekin mieleen hänelle aiemmin esitetty kysymys: Kuinka on mahdollista, että aliupseeri leikkii suurta sotilasta ja Valion talkkari suurta johtajaa.
Ei esikuntatehtävissä voi yksinkertaisesti kehittyä hyväksi johtajaksi, etenkin kun perusedellytykset puuttuvat.- Päällikköjohtoa
Puskista Tsadin pankkopoika heittelee nyt juttua Sipilästä. On se ihmiselo surkeaa kun joutuu olemaan yksin, eikä ole edes lämmintä uuninpankkoa turvana.
Vaimon kanssa olin äsken uimassa ja tein huomista jalkapallotreeniä varten valmistavan harjoituksen. - Ossin-rankaisija
Minä kun en tiedä, niin kerrotko osaako lampaat uida? HOH HOH HOH HOH
- Avovedessäkö-uit
Päällikköjohtoa kirjoitti:
Puskista Tsadin pankkopoika heittelee nyt juttua Sipilästä. On se ihmiselo surkeaa kun joutuu olemaan yksin, eikä ole edes lämmintä uuninpankkoa turvana.
Vaimon kanssa olin äsken uimassa ja tein huomista jalkapallotreeniä varten valmistavan harjoituksen.Kenen vaimon kanssa? Eihän sinulla vaimoa ole. Mitä sillä tekisitkään, haitaksi olisi. Ei niin ymmärtävää vaimoa ole, että kestäisi miestä joka on joka päivä aamusta iltaan kepusaitilla. Ei siinä jää aikaa jalkapallon peluuseenkaan.
- Päällikköjohtoa
Miksi Sinun HV:ni täytyy tosiasioista noin kuumeta? Sydän on varmaan vahva vaikka otsasuonet pullistelevat raivosta.
Vastasin sinulle jo yhteen höpöhöpöösi, mutta vastaanpa vielä tuohonkin, kun sen satuin huomaamaan. Kysyt:
”Kuinka on mahdollista, että aliupseeri leikkii suurta sotilasta”
Sinun pitäisi kysyä tuohon vastausta itseltäsi. Sinähän ilmoitit tänne tullessasi olevasi toimiupseeri/yliluutnantti evp, siis entinen aliupseeri, ja sillä taustalla olet vuosia leikkinyt suurta sotilasta ja johtajaa. Mutta varmaan epähuomiossa sinulta on jäänyt kertomatta, mitä sinä teit siellä sotaväessä sellaista, jonka perusteella sinua voitaisiin pitää merkittävänä johtajana, ja millaisia arviointeja siitä sait.
Minä en ole sellaista koskaan esittänyt, vaan olen kertonut niin sotilas- kuin siviiliuraltanikin vain sen, jonka olen voinut todeksi todistaa. Näyttänyt myös Valiolta saamiani papereita ja käyntikorttinikin, jossa mainitaan minun olevan isännöitsijä, keskushallinto.
Olisikohan meidän oleellinen eromme - yksi monista - se, että minä olen oikeasti ollut myös toimiupseeri, mutta sinä et. Eli aloit esiintyä evp-toimiupseerian, kun tiesit minun olevan mm. sellainen. Toimiupseeriura oli suurinta ja korkeinta, jonka voit itsellesi mahdolliseksi kuvitella, mutta todellisuudessa sinua ei sillekään uralle koskaan kelpuutettu.
Eli olet yhtä vakuuttavasti toimiupseeri/ylil evp ja johtaja kuin tuo res.maj inssi on ollut koskaan sitä, joita hän nikkeinään käyttää. Sillä kun esiintyy anonyymina näyttämättä naamaansakaan pätee täysin se, jonka viisas keskustalainen Pystyyn_kuollut kerran totesi, että tuollainen nikki ei kerro mitään asianomaisen työhistoriasta.
Sipilää en ole muuten koskaan mollannut, päinvastoin olen häntä enemmänkin kehaissut. Minulla on työhistorianikin kokemuksista luottamusta insinööreihin, joita on läheisissänikin. Mutta kun siellä kepussa on myös sellaisia Väyrysiä, Pekkarisia, Tiilikaisia ja muita, niin … yksi pääsky ei kesää tee.
- Päällikköjohtoa
HV:ni on luonut Keskustasta valtavan sivistymättömällä aksentilla sellaista mielikuvaa, että puolue olisi kaiken pahan alku ja juuri Suomen asioissa.
Saattaa olla, että toiminta on ollut systemaattista ja myös suunniteltua, mutta se on sisältänyt tänäänkin sellaisia viestejä, jotka eivät ole normaalipäästä lähtöisin.
HV:ni kuuluu siihen sivistymättömään kansanosaan, joka omaksuu mediasta kaiken hänen ennakkokäsityksiään tukevan materiaalin ja hylkää muun,
Omilla aivoilla ajattelu on pinnallista ja lähes olematonta.- Ossi-on-sekopää
Mitä sinä enää keskustasta välität. Persuhan nykyisin olet. Vai onko kapi oikeassa, että et olekkaan se persu-Ossi, vaan trolli? Varastit siis toisen henkilöllisyyden. Mitättömäksi tietää itsensä, joka niin tekee. Pitäisi ilmoittaa Ossille, panisi sinut syytteeseen.
- Päällikköjohtoa
Lopeta Hyvä Paloheinän Veljeni tuo paskan kirjoittelu vai oletko tosiaan niin imbesilli, ettet tajua mitä teet. Vai onko raivo vienyt totaalisesti harkintakykysi.
Päivä päivältä yhä vittumaisemmaksi sekopääksi muutut.
Ei edelleenkään papereita pyörittämällä harjaannuta johtamaan!!!! - Voi-sinua-raukkaa
Lopeta Hyvä Paloheinän Veljeni tuo paskan kirjoittelu vai oletko tosiaan niin imbesilli, ettet tajua mitä teet. Vai onko raivo vienyt totaalisesti harkintakykysi.
Päivä päivältä yhä vittumaisemmaksi sekopääksi muutut.
Ei edelleenkään papereita pyörittämällä harjaannuta johtamaan!!!!Kurkistatko aina illalla sänkylootasi alle,ettei kapi olesiellä? Avatko vessan pöntön kannen varovasti, ettei kapi sieltä hyökkäisi? Menetkö varovasti peilien eteen, ettei sieltä katsoisi kapi? Kaiva pumpulitikulla korvaasi, sieltä sitä kapia tulee.
Et kuitenkaan kiistänyt, että et ole persu-Ossi, vaan toisen henkilöllisyyden varastanut kahjo. Rikolliseksi piti alkaa jotta pääsisi aliupseeriksi. Ja johtajaksi. Voit päästä vielä linnaankin. - Ottamatta
Voi-sinua-raukkaa kirjoitti:
Kurkistatko aina illalla sänkylootasi alle,ettei kapi olesiellä? Avatko vessan pöntön kannen varovasti, ettei kapi sieltä hyökkäisi? Menetkö varovasti peilien eteen, ettei sieltä katsoisi kapi? Kaiva pumpulitikulla korvaasi, sieltä sitä kapia tulee.
Et kuitenkaan kiistänyt, että et ole persu-Ossi, vaan toisen henkilöllisyyden varastanut kahjo. Rikolliseksi piti alkaa jotta pääsisi aliupseeriksi. Ja johtajaksi. Voit päästä vielä linnaankin.sen kummemmin kantaa tuon haukkumasi henkilön mielenterveyteen, niin oletko koskaan miettinyt omien vuodatustesi tervepäisyyttä?
Näin sivullisesta näyttää, että pata kattilaa soimaa ;)) - Päällikköjohtoa
Pata/kattila vertaus on huono koska minä en vertaudu millään tavalla HV:eeni. me olemme kuin eri planeetalta.
Hänellä ei ole alkeellisintakaan kykyä yhteistoimintaan ja sen myötä johtamiseen. Ei asia papereita esittelemällä muutu yhtään mihinkään.
Antaa paskiaisen riehua ihan rauhassa, kyllä minä keinot keksin. Kai jo kielenkäytöstäni ymmärrät, että tunnen HV:ni läpikotaisin. Hän saa taholtani ihan mitä ansaitseekin, mm. potkun läskiperseelle aina kun on mahdollista.
Luulisi, että ihminen jo tuosa iässä viisastuu, mutta kun ei, niin ei. Kai lähtökohtakin on jo ollut läpimätä. - TarkkaAnalyysi
Pata/kattila vertaus on huono koska minä en vertaudu millään tavalla HV:eeni. me olemme kuin eri planeetalta.
Hänellä ei ole alkeellisintakaan kykyä yhteistoimintaan ja sen myötä johtamiseen. Ei asia papereita esittelemällä muutu yhtään mihinkään.
Antaa paskiaisen riehua ihan rauhassa, kyllä minä keinot keksin. Kai jo kielenkäytöstäni ymmärrät, että tunnen HV:ni läpikotaisin. Hän saa taholtani ihan mitä ansaitseekin, mm. potkun läskiperseelle aina kun on mahdollista.
Luulisi, että ihminen jo tuosa iässä viisastuu, mutta kun ei, niin ei. Kai lähtökohtakin on jo ollut läpimätä.Kapin olemuksessa syvin selittäjä on heikko asioiden ymmärrys. Hän kykenee kyllä ulkoa oppimaan, mutta ei sisäistämään asioita. Siitähän se ero teidän välilläkin syntyy.
Kykenemättömyys ymmärtämään asiakokonaisuuksia on ollut varmasti syynä siihenkin, että Kapi aikanaan joutui esikuntatehtäviin, pois varsinaisista sotilastehtävistä. Esikunnan avustavissa hallinnollisissa tehtävissä sopii sellaiselle, jolla ei ole kykyä sisäistää asioita, ei kykyä yhteistoimintaan eikä johtamistaitoa.
Ihminen yleensä viisastuu iän myötä, mutta samainen kykenemättömyys asiayhteyksien hallitsemiseen on tehnyt Kapista vanhanakin tuollaisen räyhääjän. Vanhan ja viisaan arvostus puuttuu kun puuttuu viisaus. Päällikköjohtoa kirjoitti:
Luulisi, että ihminen jo tuosa iässä viisastuu, mutta kun ei, niin ei. Kai lähtökohtakin on jo ollut läpimätä.Todella olemme hyvin erilaisia. Minä en näe sinua sivullisissa, kuten sinä näet minut, olet näköjään nähnyt jo tässäkin ketjussa. Eromme tuossa asiassa johtuu siitä, että sinä ajattelet minua aina, minä en sinua juuri koskaan. Eroa meillä on siinäkin, että vain toinen meistä riehuu täällä, enkä se ole minä.
Yhteistoimintakyvyssämmekin on suuri ero. Minä olen toiminut sellaisissa työtehtävissä, joissa on tarvittu yhteistoimintaa, niin aikoinaan sotaväessä kuin myöhemmin siviilityössänikin. Sinun JOHTAJANA ei ole tarvinnut niin tehdä, kun aina olet tiennyt, mitä pitää tehdä ja niin on tehty, ilman vastaansanomisia. Olen toiminut myös lukuisissa yhdistyksissä, joissa yhteistoiminta on välttämätöntä, niiden puheenjohtajallekin, jollaisena myös ole toiminut. Sinun korkeampana JOHTAJANA ei ole tarvinnut alentua yhdistystoimintoihin, ja jos olet ollutkin. olet ollut niissäkin JOHTAJANA, jonka ei ole tarvinnut ottaa huomioon muiden mielipiteitä.
Mutta jo kauan minä olen ollut vain eläkeläinen, vaatimattomista töistäni ansaitsemilla pienillä eläkkeillä. Sinä olet edelleen JOHTAJA ja vedät suuria ansioita. Eihän muuten olisi ollut järkevää toimia vaativissa ja raskaissakin JOHTAJAN tehtävissä. Eli olet rikas mies, minä köyhä. Tuonhan näkee vertailemalla elämäntapojammekin, jotka meidän kummankin osalta ovat täällä vuosien aikana nähty ja hyvin erilaisiksi todettu.
Suuri ero on myös uskottavuudessamme. Sinä olet näyttänyt todisteet kaikesta itsestäsi kertomastani, minä en ole niin tehnyt. Ja niinpä sinä rohkenet esiintyä täällä omalla naamallasi ja nimestäsikin olet vihjeitä antanut, minä olen hävennyt itseäni niin, että olen pysynyt piilossa, anonyymina.
Mutta älä syyllistä Rautavaaraa siitä, että olen sellainen kuin olen. Elin siellä vain lapsuuteni ja muutaman varhaisnuoruuteni vuoden. Syytä siitäkin tätä Stadia, jota näyt inhoavan - yleistä JOHTAJILLE - jossa on ollut kotini jo yli 60 vuotta. Eikä tuo Oinonenkaan ole enää rautavaaralainen, Kuopiolainen hän kai nykyisin on. Eikä hän ole syntyisinkään rautavaaralainen, jostain muualta hän sinne tuli kai joskus toistakymmentä vuotta sitten perustaessaan Rautavaaralle jonkin kuntolaitoksen.
Mutta jospa sinäkin hetkeksi nyt pystyisit unohtamaan minut, ja alkaisit katsella tuota tv 2:lta kohta alkavaa Pohjois-Irlanti - Suomi -matsia, sillä olethan ilmoittanut olevasi myös futismiehiä. Tietysti JOHTAJANA niissäkin hommissa.- Arvatenkin
kapi_ kirjoitti:
Todella olemme hyvin erilaisia. Minä en näe sinua sivullisissa, kuten sinä näet minut, olet näköjään nähnyt jo tässäkin ketjussa. Eromme tuossa asiassa johtuu siitä, että sinä ajattelet minua aina, minä en sinua juuri koskaan. Eroa meillä on siinäkin, että vain toinen meistä riehuu täällä, enkä se ole minä.
Yhteistoimintakyvyssämmekin on suuri ero. Minä olen toiminut sellaisissa työtehtävissä, joissa on tarvittu yhteistoimintaa, niin aikoinaan sotaväessä kuin myöhemmin siviilityössänikin. Sinun JOHTAJANA ei ole tarvinnut niin tehdä, kun aina olet tiennyt, mitä pitää tehdä ja niin on tehty, ilman vastaansanomisia. Olen toiminut myös lukuisissa yhdistyksissä, joissa yhteistoiminta on välttämätöntä, niiden puheenjohtajallekin, jollaisena myös ole toiminut. Sinun korkeampana JOHTAJANA ei ole tarvinnut alentua yhdistystoimintoihin, ja jos olet ollutkin. olet ollut niissäkin JOHTAJANA, jonka ei ole tarvinnut ottaa huomioon muiden mielipiteitä.
Mutta jo kauan minä olen ollut vain eläkeläinen, vaatimattomista töistäni ansaitsemilla pienillä eläkkeillä. Sinä olet edelleen JOHTAJA ja vedät suuria ansioita. Eihän muuten olisi ollut järkevää toimia vaativissa ja raskaissakin JOHTAJAN tehtävissä. Eli olet rikas mies, minä köyhä. Tuonhan näkee vertailemalla elämäntapojammekin, jotka meidän kummankin osalta ovat täällä vuosien aikana nähty ja hyvin erilaisiksi todettu.
Suuri ero on myös uskottavuudessamme. Sinä olet näyttänyt todisteet kaikesta itsestäsi kertomastani, minä en ole niin tehnyt. Ja niinpä sinä rohkenet esiintyä täällä omalla naamallasi ja nimestäsikin olet vihjeitä antanut, minä olen hävennyt itseäni niin, että olen pysynyt piilossa, anonyymina.
Mutta älä syyllistä Rautavaaraa siitä, että olen sellainen kuin olen. Elin siellä vain lapsuuteni ja muutaman varhaisnuoruuteni vuoden. Syytä siitäkin tätä Stadia, jota näyt inhoavan - yleistä JOHTAJILLE - jossa on ollut kotini jo yli 60 vuotta. Eikä tuo Oinonenkaan ole enää rautavaaralainen, Kuopiolainen hän kai nykyisin on. Eikä hän ole syntyisinkään rautavaaralainen, jostain muualta hän sinne tuli kai joskus toistakymmentä vuotta sitten perustaessaan Rautavaaralle jonkin kuntolaitoksen.
Mutta jospa sinäkin hetkeksi nyt pystyisit unohtamaan minut, ja alkaisit katsella tuota tv 2:lta kohta alkavaa Pohjois-Irlanti - Suomi -matsia, sillä olethan ilmoittanut olevasi myös futismiehiä. Tietysti JOHTAJANA niissäkin hommissa.No niin, itkuripulihan se sieltä ruiskahti... kertoo sinusta kaiken.
- Hyi_sinua_kapi
kapi_ kirjoitti:
Todella olemme hyvin erilaisia. Minä en näe sinua sivullisissa, kuten sinä näet minut, olet näköjään nähnyt jo tässäkin ketjussa. Eromme tuossa asiassa johtuu siitä, että sinä ajattelet minua aina, minä en sinua juuri koskaan. Eroa meillä on siinäkin, että vain toinen meistä riehuu täällä, enkä se ole minä.
Mutta jospa sinäkin hetkeksi nyt pystyisit unohtamaan minut, ja alkaisit katsella tuota tv 2:lta kohta alkavaa Pohjois-Irlanti - Suomi -matsia, sillä olethan ilmoittanut olevasi myös futismiehiä. Tietysti JOHTAJANA niissäkin hommissa.Et kai vain vidduile? Se on saanut suurempaa luottamusta kuin sinä. Sait vaalissa vain parisataa ääntä, johtaja ... paljonko se saikaan. Ossi se on, tämä johtaja, usko pois.
- Päällikköjohtoa
kapi_ kirjoitti:
Mutta jospa sinäkin hetkeksi nyt pystyisit unohtamaan minut, ja alkaisit katsella tuota tv 2:lta kohta alkavaa Pohjois-Irlanti - Suomi -matsia, sillä olethan ilmoittanut olevasi myös futismiehiä. Tietysti JOHTAJANA niissäkin hommissa.Älä viitsi paskaa lässyttää! Täällä olet karvasi kaikille osoittanut. Sairaalloisella intensiteetillä olet paskaa heitellyt. Eniten vaihtuvien nikkien takaa.
Myös minun käyttämiä nikkejä olet typeryydessäsi rekisteröinyt.
Olen valmentanut jalkapallossa junioreita lähes kymmenen vuotta ja tiedän siitäkin jotakin.
Kyllä Sinä perkeleen surkea vanhus olet ja äärimmäisen vittumainen, sairaan hybriksen kanssa yksinäisyyttäsi poteva narsisti. Päällikköjohtoa kirjoitti:
Älä viitsi paskaa lässyttää! Täällä olet karvasi kaikille osoittanut. Sairaalloisella intensiteetillä olet paskaa heitellyt. Eniten vaihtuvien nikkien takaa.
Olen valmentanut jalkapallossa junioreita lähes kymmenen vuotta ja tiedän siitäkin jotakin.
Kyllä Sinä perkeleen surkea vanhus olet ja äärimmäisen vittumainen, sairaan hybriksen kanssa yksinäisyyttäsi poteva narsisti.Oho! Mistä tuollainen raivo? Koettaisit hieman hillitä itseäsi, niin tyhmempi ei ehkä heti huomaisi viestini sinuun noin kovasti kolahtaneen. Muistaisit, että vaikka totuus tekee kipeää, se voi myös parantaa!
Mistä oikein sekoilet tuossa:
>>Myös minun käyttämiä nikkejä olet typeryydessäsi rekisteröinyt.<<
Eihän sinulla ole kai ollutkaan muuta kuin niitä naurettavia puskanikkejä, enkä ole viime aikoina nähnyt palstalla niitä JOHTAJA J:llä tai vastaavia rekisteröityinä tai rekisteröimättöminä. Et kai tosissasi voine kuvitella, että alentuisin noita sinun naurettavia nikkeäsi rekisteröimään? Minulla on ollut useitakin rekisteröityjä nikkejä, mutta kaikille niille on ollut todenmukainen peruste. JOHTAJA-nikille minulla ei olisi sellaista perustetta, kun pääni ei ole sekaisin kuten sinulla.- Ossin-rankaisija
Älä viitsi paskaa lässyttää! Täällä olet karvasi kaikille osoittanut. Sairaalloisella intensiteetillä olet paskaa heitellyt. Eniten vaihtuvien nikkien takaa.
Kyllä Sinä perkeleen surkea vanhus olet ja äärimmäisen vittumainen, sairaan hybriksen kanssa yksinäisyyttäsi poteva narsisti.Tulihan se Ossi-homon itkuripuli sieltä. HoH HOH HOH
- Päällikköjohtoa
kapi_ kirjoitti:
Oho! Mistä tuollainen raivo? Koettaisit hieman hillitä itseäsi, niin tyhmempi ei ehkä heti huomaisi viestini sinuun noin kovasti kolahtaneen. Muistaisit, että vaikka totuus tekee kipeää, se voi myös parantaa!
Eihän sinulla ole kai ollutkaan muuta kuin niitä naurettavia puskanikkejä, enkä ole viime aikoina nähnyt palstalla niitä JOHTAJA J:llä tai vastaavia rekisteröityinä tai rekisteröimättöminä. Et kai tosissasi voine kuvitella, että alentuisin noita sinun naurettavia nikkeäsi rekisteröimään? Minulla on ollut useitakin rekisteröityjä nikkejä, mutta kaikille niille on ollut todenmukainen peruste. JOHTAJA-nikille minulla ei olisi sellaista perustetta, kun pääni ei ole sekaisin kuten sinulla.Kyllä Sinulla HV:ni on pää pahasti sekaisin. Se on täysin " suoritustilassa", et vain itse huomaa sitä :-((
- Hohohohooooooooo
kapi_ kirjoitti:
Oho! Mistä tuollainen raivo? Koettaisit hieman hillitä itseäsi, niin tyhmempi ei ehkä heti huomaisi viestini sinuun noin kovasti kolahtaneen. Muistaisit, että vaikka totuus tekee kipeää, se voi myös parantaa!
Eihän sinulla ole kai ollutkaan muuta kuin niitä naurettavia puskanikkejä, enkä ole viime aikoina nähnyt palstalla niitä JOHTAJA J:llä tai vastaavia rekisteröityinä tai rekisteröimättöminä. Et kai tosissasi voine kuvitella, että alentuisin noita sinun naurettavia nikkeäsi rekisteröimään? Minulla on ollut useitakin rekisteröityjä nikkejä, mutta kaikille niille on ollut todenmukainen peruste. JOHTAJA-nikille minulla ei olisi sellaista perustetta, kun pääni ei ole sekaisin kuten sinulla."Minulla on ollut useitakin rekisteröityjä nikkejä, mutta kaikille niille on ollut todenmukainen peruste."
Hohohohooohooooooo
Stadinkundi, yleisexpertti ... hohohohoooooo ... vai totuudenmukainen peruste ... hohohoooooo
- paskathousussa
Täällähän se näyttää raivoavan vanhaan malliin myös tuo Paloheinän pösilö. Pösilöhän on tuolla Itä-Suomessa leikkisä lempinimi Kapin kaltaisille reppanoille.
- Päällikköjohtoa
Antaa Jompen raivota, se tekee näköjään hyvää Keskustan kannatukselle. Kaikille saitilla kävijöille tulee selväksi, ettei puolueella tuollaisia pelle-Hermanneja ole :-))
- Pääluupääkölie
Kyllä tämä saitilla riehuva rautavaaralainen segovitsi on ihan varmasti. Tänäänkin kaivanut senkkaa nenästään ja onhan "koe" otettu moneenkin kertaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804