Onko työkavereiden välinen seksi kuinka yleistä kun työmatkalla hotellissa joutuvat yöpymään? Viisikymppinen vaimoni tekee usein tämmöisiä työmatkoja.
Työmatkalla hotellissa
10
3318
Vastaukset
- Passblijetpengar
Itekin viiskymmpinen ja takana 30 vuotta hotelleita, lentsikoita ja dinnereitä työkavereiden kans lukemtattomat kerrat... Enemmän myytti, kun totta nykyään. Nykyisin työreissut on todella rankkoja, aikataulut tiukkoja ja nuoret puskee energialla pitkää päivää. Jenkkiläinen "political correct" käytös levinnyt ja kun vastapuolikin on aamulla täydessä tikissä, ei jää aikaa hillua niinkun vielä 90-luvun puolivälissä. Maine menee jos jää kiinni, eikä sellanen tiedä hyvää uran kannalta.
Mutta kaikki on yksilöitä ja jokainen taaplaa tyylillään. Firmoja on erilaisia ja eri aloilla, joten touhu vaihtelee. Kyllä suhteita näkee edelleen, sillä office romancet ei lopu ikinä.
Kysymys on vähän mustis-henkinen. Jos love is in the air, niin sen huomaan kun muija lähdössä kun kevään lintu työreissuun ja palatessa niin väsynyt, ettei seksi kiinnosta (yllätys, yllätys). Uskollinen muija haluu asap, kunhan skidit ei näe / kuule. Itellä tällanen kokemus takana - hommasin itelle suhteen tutun daamin kans töistä. Suhde muijaan loppu noin vuoden päästä ja edelleen nähdään tän työtutun daamin kans friends with benefits pohjalta. Skiditkin muuttaneet jo omilleen. - Pankkiammattilainen
Aika harvinaista oman kokemukseni mukaan. Ja minullakin takana 25 v työmatkailua ja nyt olen lähes viisikymppinen nainen. Työkavereiden kanssa kun pitää hoitaa yhteisiä asioita, ei siihen hotelliyöt oikein sovi. Naisena olisi sen jälkeen vaikeampi hoitaa omaa ammattia. Koskee itseäni ja näin olen nähnyt myös lukuisten kollegoiden toimivan. Silloin sitä tapahtuu, jos jonkun kanssa on sutinaa muutenkin. Mutta se sutina ei rajoitu työmatkoihin, se on sitten jo pettämistä muutenkin.
Tarinat kertoo, että 80-luvulla kurssiromanssit oli yleisiäkin, mutta naisten asema työelämässä oli silloin merkittävästi huonompi kuin nykyään. Miehet oli pomoja, joko nyt tai tulevaisuudessa, ja naiset toimihenkilöitä. Nyt naiset ja miehet on tasa-arvoisempia kollegoina. - Millus
Olin juuri työmatkalla pomon kanssa. Yövyimme hotellissa 2 yötä. Pomo pyysi illallisen jälkeen huoneeseensa että käytäis seuraavan päivän asioita läpi. Kun tulin huoneeseen hän makaksi peiton alla ja oli tilannut kuohuvaa. Pyysi mua riisumaan ja tulemaan seuraksi. Minä olen 47v naimisissa oleva nainen. Riisuin ja kävin kylppärissä ja menin hänen kanssa sänkyyn. Hän oli aivan ihana rakastaja rakasteltiin 2-3 tuntia. Hän laukesi minuun 2 kertaa ilman kondoomia. Nyt iso morkkis.
- Anonyymi
Aika normaalia kahden aikuisen ihmisen kanssakäymistä. Kondoomia vois käyttää mutta jos pillerit niin sisälle vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika normaalia kahden aikuisen ihmisen kanssakäymistä. Kondoomia vois käyttää mutta jos pillerit niin sisälle vaan.
Vaimo tekee matka töitä eripuolella Suomea viikon kuukaudessa. Usein palattua matkalta reisissä mustelmia, vaistoaa tiedän mikä aihettanut. Vaatteensa laittaa saman tien koneseen. T. Ukm 52
- Anonyymi
Morkkis on jo viisi vuotta vanha, liekkö lissu vai jussi?
- Anonyymi
Loistavaa! Carpe diem!
- Anonyymi
Siellä nussitaan aina, se on fakta!
- Anonyymi
Työkaverit tuntee toisensa ollaan usein toisten huoneessa. Olen saanut usealta naiselta työreissulla. Tässä eräitä
Liisa oli eronnut noin 57 vähän tukevahko mutta ihan kiva, syötiin ja mentiin minun huoneeseen ottamaan viiniä ja viinaa piti olla neljä päivää komennuksella.
Onneksi oli kesän alku ja oli lämmintä, Liisalla kevyt asu päällä. Huomasin että välillä miettii jotain, Menin taakse kun katseli ulos otin olkapäistä kiinni kuiskasin mitä mietit samalla huomasin että nänniy pitkinä laitoin kädet rinnoille tarttui heti kiinni käsiin kuiskas hiljaa haluatko vain naida sanoin haluan, kääntyi ja suukotteli, riisuttiin heti Liisa meni sängylle levitti haarat katsoin paksuja jalkoja ja karvaista pillua konttasin päälle ja työnnyin sisään Liisa huokasi ihanaa tunsin kuinka pillu värisi pidin syvällä sitten liikuin sievästi levitin Liisan kädet ja suutelin rintoja.
Liisa antautu ja piti käsiään selässä kun työntelin tunsin kuinka halusi ohajsi käsillään rinnalta toiselle ja kostui ja paljon halasi käsillään kovaa ja urahteli ja sai orgasmin koko nainen vapisi laukesin sisään kiljahti ja rutisti pitkään. Katsottiin toisia silmiin Liisa kuiskas kiitos.
Noustiin ylös ja toin paperia Liisa sanoi jään tähän menin viereen latoin puhelimen soimaan aamuksi. Nukuttiin aiaka pitkään kunnes heräsin kävin pesulla Liisa oli hereillä nosti peittoa kuiskas tule oltiin vastakkain syleilyssä, Liisa hymyili kysyin mitä ei sanonut vaan hyväili kalua siirtyi alas ja otti suuhun imi sievästi kuin olisi hellinyt sitä tunsin että ei enää pit vaan kiinni ja nieli kaiken.
Kun nousi kuiskas halusin ei kai se haittaa tämän jälkeen ja nukuttiin aamuun.
Töissä olin takana kun oli koneella kuiskasin hotellissa nain sinua takaa hymyili ja kuiskas saanko niin lupaat vaan. Hotellissa riisuttiin heti ja panin takaa Liisa nautti kunnolla sen tunsi. Raksateltiin joka ilta kotimatkalla sanoi kaikki jäi sitten sinne tiedäthän. - Anonyymi
Älä turhaa ole huolissaan. Ei järvi soutamalla kulu ja hyvässä lykyssä oppii pari uutta temppua
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124702- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999