Minun ystävälläni on koira ja marsuja. Mutta hän silti on allerginen muiden koirille ja marsuille!
Outoa, eikö totta? olen itse ollut näkemässä, kuinka hänelle tulee oireita muista koirista.
Allergiaa...
Lilli
1
631
Vastaukset 1
- tytsy
Pitää paikkansa, niin kummalliselta ku se kuulostaaki. Mulla on sama juttu et en allergioi omalle koiralle mut jos oon kyläs mis on koira nii alkaa ahdistaa. Johtuu varmaan siitä ku oman koiran kans on kokoajan nii siihen tottuu. Mut muitten luona on sitte ítelle
sellanen "epäpuhdas" ja uus ilmasto.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä34913322 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk64783- 54773
- 38745
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä161704Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26661Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa62647- 47644
- 57638
- 48598