Menin naapuriin kysymään,että saanko lainata heidän urkujaan.Heillä oli vieraita,ja seisoin keskellä olohuonetta,kun yht äkkiä alkoi kuulumaan surinaa.Olin unohtanut tekomunan pyllyyni,ja se käynnistyi kun aivastin.KYLLÄ NOLOTTI.
vahinko kävi.
4
222
Vastaukset
- pystykulli
Keskellä lattiaa orgasmi - sen haluaisin nähdä :)
- jfskfjsdklgs
Olisit sammuttanut sen pieraisemalla.
- J.S.Bachhh
Ei se mitään, sattuuhan sitä - niin kuin minullekin... Nääs menin kirkkoon kysymään urkuja lainaan ja antoivathan he. Lastasin kuljetuskalustoni täpö täyteen (Lada 1200 vm. 1976 peräkärry, etukärryä en löytänyt), mutta juuri kun olin lähdössä, yksi laupiaista samarialaista huudahti: "Sinultahan puuttuu sädekehä!"
No, rehellisenä ihmisenä vastasin, että olen eronnut kirkosta, enkä käynyt edes rippikoulua aikoinaan. Eipä siinä muu auttanut kuin kantaa urut pilleineen takaisin kirkkoon - kova homma, kun ne samarialaisetkin vaikuttivat muuttuneen Volgan mutkan samaralaisiksi - yksin piti roudata kamat. Voi että minnuu molotti! - Anonyymi
No ihan varmaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275705
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3952499- 1312400
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42042- 56976
- 10952
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍8932- 51872
- 76795
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101765