Mitä tarkoittaa S, M, L ja XL? Olen etsimässä suojia/bootseja Eestinponiruunalle (6 v.). Itse siis en tiedä hevosista mitään, mutta olen ostamassa bootseja/suojia syntymäpäivälahjaksi tyttärelleni. Kiitos vastauksista! :D
Vastaukset 3
- poni--
on mahdoton sanoa, kun se riippuu niin ponin jalan koosta ja bootsien mallista.
Todennäköisesti M tai L.
Miten olisi, jos ostaisit lahjakortin hevostarvikeliikkeeseen? - Rosika
Kokomerkkejä kuten vaatteissakin. Ja muutenkin samaa mieltä kuin Poni, lahjakortti voisi olla parempi tai kysy myyjältä saako tulla vaihtamaan jos ovat väärän kokoiset.
- Sabin
S eli small menee yleensä siroille pienehkoille poneille. M menee yleensä isoille poneille, siroille suomenpienhevosille ym. L eli large on yleensä hevoskokoisille sopiva, jos jalka ei ole kauhean paksu esim. Pv. Joillekin suomenhevosille menee jo XL koko. Irlannincobeille ja muille paksujalkaisille voi joutua laittamaan jo XXL- kokoiset.
Suosittelen pitämään kuitin tallessa ja vaihtamaan suojat, jos ne ovat väärän kokoiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041055
- 62984
- 67502
- 47463
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...8436Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/112431- 13420
- 42412
Kysymys palstalaisille: kuinka moni nainen sietää miehen "pakkomielteistä" sekaantumista elämäänsä?
Siedättekö tai sietääkö teidän naisenne miehen "pakkomielteistä" sekaantumista naisen harrastuksiin, ulkonäköön, työhön83391- 15386