Hei nainen jäkestä. Voisin nuolla ja naida, eritavoilla nautiskella, kuljettaa sinut taivaisiin. Pitää sielä, pitkittää nauttia ja tuottaa nautintoa. Voisin täyttää sinun fantasiaa, tuottaa sinulle mielihyvää, saattaa sinut taivaisiin... ota yhteyttä [email protected] suuseksi on nautinto
nautinnosta nauttimaan
8
<50
Vastaukset
Olen vieläkin vapaapäivällä...
- huvitus
Heippa,olen myös jäkestä.Nuolemista vailla oleva 55 nainen.Löytyykö tavallista miestä näihin hommiin ja vähän muuhunkin. Odottavalla kannalla. Olethan vapaa?
- kielimies54
Jäken nainen täällä himokas kielimies joka nuolee sut kunnolla joka paikasta,,jokainen reikä saa tuta kieleni ihanuuden.
- Kostea67
Haluan laueta suutasi vasten…pilluni rakastaa (varsinkin partaista) suuta. Odotan märkänä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898166
- 896248
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344761- 423256
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740- 472705
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562642