http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2015032919441756_jk.shtml
No,nii...voimme unohtaa kokonaan Mestiksen katsomista, kun liitolla on taas samalainen laulu jälleen menossa. Onko Mestis ja Jääkiekkoliitosta on tullut huoria ja sylikoirista oikeen?
Liittoo kusi omasta mielestäni todella pahasti ja vielä ennenaikaisesti....Mestis on selvästi Jääkiekko tappajia ja huoria!!
RoKi ja Hermes Mestikseen!
5
153
Vastaukset
- KalleFPS
Hermes ja Jokipoikien nousua kyllä ymmärrän, mut RoKi!? Miksi ihmeessä FPS ei valittu mestikseen?
- tamperekannattaja
Ketä oikeasti kiinnosta tuota porokusta Rokia! Ne hävis puolivälierän ja lähtevät vielä mestikseen kuin ne olis voittaneet paikan... Paskat sanon minä!
Rokille Viestiksi: LUUSERI! LUUSERI! LUUSERI! - eiperhana
Vittu mikä naurettava mestis-peli XD Hokki voittaa Roki ylivoimaisesti 8-0 ja on kyllä Rokille täysin floppi ikinä. Porokusta olis parempi mennä takaisin suomi-sarjalle XD
- forssafani
Ei RoKi pysy kauan mestiksessä ja usko pois vaan. Jos mikäli Jukurit saa liigan-paikka kauden 2016-2017 ja eikä ole väliä onko RoKi siinä 11 tai 12 sijoilla, mutta ne eivät ole turvassa karsinapeli ajalta. ( se on valitettavasti totuus )
jos muistella syyn miksi...RoKi hävis Kiekko-Laserille 2-4 Mestiksen paikan, seuraavaksi RoKi hävisi vielä HCK:lle 2-1 tilanteen.
- Anonyymi
Niin, nyt eletään vuotta 2020, ja Roki on edelleen Mestiksessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449341
- 785872
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414356- 583875
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella563578Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313469- 472668
- 342192
- 402000