Jos on paavalilais-luterilainen

vndekdje

Jos on paavalilais-luterilainen kristitty, niin on Paavalin ja muiden perustamien kristittyjen; seurakuntalainen.
herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

MUTTA

Jos on Jeesuksen perustaman seurakunnan Lain ja oppien tietoinen, noudattaja ja saa tukea Jeesuksen opetuslapsilta, niiin silloin ei ole herraa ja sen herra jumalaa/jumalia palveleva.

Kristittyjen seurakunnat eivät ole Jeesuksen perustamia. Eikä niissä seurakunnissa ole Jeesuksen opetuslapsia opettajina.
Miksi Jeesuksen Lakia ja oppeja noudattavia kristillisiä paavalilais-luterilaisuuden uskovaiset vainoavat?
Siksikö, etteivät kristilliset tappaneet Paavalia joka vainosi Jeesuksen seuraajia; kristillisiä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
"Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."
1.Korinttolaiskirje:
15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
2 Korinttolaiskirje 12:
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta.

Tappamalla Jumalalle ja Jeesukselle uskollisia saa eksytettyä kristityksi miekalla:
1.Korinttolaiskirje:
15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

TEKIVÄTKÖ KRISTILLISET VÄÄRIN, KUN EIVÄT RIKKONEET "ÄLÄ TAPA" KÄSKYÄ?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavali
"Paavali kertoo tulleensa Lystrassa kivitetyksi lähes hengiltä. Tällöin hän koki kuolemanrajakokemuksen, josta kertoo apokryfinen Paavalin ilmestys. Historiallista arvoa Paavalin ilmestyksellä ei ole."

Pyydän teiltä kristityiltä, että ÄLKÄÄ ESIINTYKÖ KRISTILLISINÄ KUN ETTE OLE KRISTILLISIÄ.
SAURAKUNTIENNE PAIMENET EIVÄT SAA TEILLE EDES OPETTAA JEESUKSEN EVANKELIUMIA muuta kuin paavalilais-luterilaisuuden rikollisuudella värennettyjä oppeja.

Uskontunnustuksenne kaltaisuus on uskovapautta mutta rikollista on JUMALAN VALTAKUNAN KALTAISILLE lapsille opettaa lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden oppia.
USKONVAPAUTTA ON SEKIN, ETTÄ LAPSI AIKUISTUTTUAAN SAA VALITA PITÄÄKÖ OMAN; LUOJALTAAN SAAMANSA JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUDEN vain antaako lapsiakin kaltoin kohdelleelle saatanallisuudelle itsensä.

http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'
"SALLIKAA LASTEN TULLA....:"
Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
10:14 Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.
Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
18:16 Mutta Jeesus kutsui lapset tykönsä ja sanoi: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.

Jeesuksen "sallikaa" sanan ymmärrystä:
"SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää kastaa lapsia tappaneen rikollisuuden edustajan toimesta joka usein on myös vapaamuurari, lähetystyö rikollisuuden tukija ja kenties vielä pedofiilikin!
"SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää raahata lapsiakin tappavan rikollisjärjestön jäsenyyteen kastettavaksi JA teettää salakavalasti lasten vanhempien lastiksi rikos lapsikaste päätösestä!
"SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää raahata lapsiakin seksuaalisesti hyväksi käyttävän rikollijärjestön edustajajien kastettaviksi!
OLISKO kumminkin niin, että Jeesuksen tahto tarkoittaa sitä, että lapsi saa OIKEUDEN pitää Luojaltaan saamansa JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUDEN?
JOS JEESUS SITÄ TARKOITTI, NIIN
MIKSI SITÄ ETTE SALLI?

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        95
        6806
      2. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        29
        2686
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        33
        2263
      4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        83
        1952
      5. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        12
        1681
      6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        6
        1487
      7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        9
        1377
      8. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        14
        1351
      9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        8
        1294
      10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        14
        1243
      Aihe