Varokaa kun asennatte windows kymppiä!!!!

kivillemeni

Sotki kiintolevyn samantien kun olin dvd-levyltä koneen käynnistänyt.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13508638

Varovaisuutta asenteluun, ettei käy niinkuin minulle kävi.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olemassaolovirhe

      Haista trolli paska. Sinulle ei ole mitään muuta agendaa kuin revitellä pitkin palstoja keksittyjen Windows-ongelmiesi kanssa. Windowsin mustamaalaus ja linux ovat lähellä sydäntäsi, muuta elämässäsi ei olekaan. Olet kurja ja kelvoton ihminen.

      Ihan vaan tiedoksesi, se ei koskekaan kiintolevyn sisältöön siinä vaiheessa kun buuttaat asennusmedialta. Asennusohjelmassa (kunhan se on käynnistynyt, sinulla ei "ehtinyt") voi toki poistaa ja muokata levyosioita, mutta jos siinä töpeksii, kyse on käyttäjävirheestä.

      Mutta silloin kun on kyse sinusta, on kyse olemassaolovirheestä. Olet surkea ihmismato, jolla ei ole mitään muuta elämää kuin rölläily S24:ssä.

      • kivillemeni

        Foliohattua vähän löysemmälle nyt. Tarkotiukseni ei ole trollata vaan varoittaa muita keskeneräisen järjestelmän kokeilusta. Ei ole kyse käyttäjävirheestä, se on mahdotonta koska mitään muuta en tehnyt kuin käynnistin koneen asennusmedialta, joten kyllä se koskee kiintolevyn sisältöön tuossa vaiheessa. Ei varmaankaan pitäisi mutta joku bugi tuossa varmaan on. Olen asentanut esim kasin samoin, eikä tuollaista silloin tapahtunut.


      • kärsivällisyyttä

        Win10 ei tuossa vaiheessa kovalevyyn koske, ennen kuin asennusta aloittaa. Itse olen win10-asennustikulla korjannut win7-koneitakin (aluksi tulee vaihtoehdot install now, tai repair computer ja command prompt jolla voi korjata win7-koneenkin johon ei pääse enää kirjautumaan sisään ja poistaa tiedostoja).
        Jos taas päivittää setup.exe:llä, niin bootin jäkeen pitää kärsivällisesti odotella kauan aikaa. Varsinkin jos on hidas amd phenom kone. MDL:n foorumeilla on jollain jopa 3½ tuntiakin mennyt, mutta päivityksen jälkeen kaikki kuitenkin toimii moitteetomasti, ja nopeammin ja paremmin kuin seiska.


      • kivillemeni

        Mitä horiset päivityksestä, eikö tuossa nyt selvästi tule ilmi mitä oltiin tekemässä??? Asennusta. Tuo kone ei ole hidas vaan ihan ripeä normaalissa käytössä!!!


      • mikä_versio

        Ei tuosta käy mitään ilmi.
        Mikä win10:n buildi oli kysessä? Oliko kyseessä virallinen MS:n iso-image, vai joku torrentilla ladattu homebrew image tai esd?


      • kivillemeni

        MS:n sivulta ladattu muutama päivä sitten.


      • mikä_versio

        Mikä buildin numero oli kyseessä, ja oliko se iso vai esd. Oletan että se oli joku esd josta olet tehnyt homebrew iso-tiedoston/bootti-dvd:n.


      • kivillemeni
        mikä_versio kirjoitti:

        Mikä buildin numero oli kyseessä, ja oliko se iso vai esd. Oletan että se oli joku esd josta olet tehnyt homebrew iso-tiedoston/bootti-dvd:n.

        Eipä tuota numeroa taida enää saada selville, sattuneesta syystä kun se pyyhkäisi sen kiintolevyn tyhjäksi mutta iso-tiedosto se kyllä oli mikä sieltä oletuksena tuli.


    • JuuEiKiitos

      Vakoileva paska! Miksi asentaa?

      • U-telias

        Mitä vakoilee?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe