Pelkään uskovaisia

Irina51n

Miksi uskovaiset ovat niin väkivaltaisia ja julmia toisia kohtaan?

35

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heitinilmaanvain

      Aika ympäripyöreä väite ilmaan mitään konkreettista perustetta.

    • Näkökulmaa

      Miksi pelkäät.Käytkö jossakin maallistuneessa seurakunnassa ja tarkoitit varmaankin henkistä väkivaltaa?.Henkistä väkivaltaa näissä maallistuneissa seurakunnissa kyllä ilmenee.Miksi käyt sitten niissä,vai luuletko että johonkin kirkkoon kuuluminen on pääsylippu taivaan iloon kuoltuasi?.Ei se niin mene.Etsi aitoa uskovien yhteyttä,et löydä semmoista seurakunnista,koska siellä olevat saatananpalvojat tulevat etsimisesi estämään.Voit kohdata kristityn vaikka ollessasi kirjastossa,tai missä tahansa.Tiedät kyllä kun kohtaat aidon kristityn.Heillä on karismaa.Muistan kun 70 luvulla olin etsikkoajassa ja kun ohitseni kulki Jumalan palvelija,tunsin ja tiesin että tässä on kristitty,vaikka en henkilöä ollut ennen nähnyt.Kyllä heitä on ja liikkuu keskuudessamme.Jumala ei asu ihmiskäsin rakennetuissa temppeleissä,ja on hajoittamassa nämä maallistuneet kirkkokunnat.Tämä on jo alkanut tapahtua.Aito pyhityselämässä oleva kristitty,ei ole väkivaltainen,ei panettele eikä juorua.Älä pelkää heitä,älä myös pelkää saatanaa seuraavia,sillä Jumala kyllä pitää sinusta huolta.

      • Irina51n

        Olet todellinen sekopää. Mitään jumalaa ei ole. Sinun kaltaisia sekopäitä pitää todella varoa.

        Pelkään ihan oikeasti uskovaisia.


      • Näkökulmaa
        Irina51n kirjoitti:

        Olet todellinen sekopää. Mitään jumalaa ei ole. Sinun kaltaisia sekopäitä pitää todella varoa.

        Pelkään ihan oikeasti uskovaisia.

        Jos minua pelkäät,sitten saat minun puolesta pelätä aivan vapaasti.Kyllä olisi ikävää elää elämäänsä jatkuvassa pelossa.Sanot minua sekopääksi,mutta minusta sinä itse tarvitset psykiatrista apua.Miksi kyselet neuvoja,ja kun sellaisen saat nimittelet sekopääksi hyväntahtoista neuvojaa.Miksi et palaisi takaisin kotimaahasi venäjälle,vai eikö sossu siellä auta ja elätä?Mene jonnekin työhön,niin et viesti joutavia tänne.


      • Anonyymi

    • Uskonnolla_kiusattu

      Ala-asteella oli iso kiusaamisongelma ja kun siitä keskusteltiin niin luterilainen uskovainen naisopettaja sanoi että kiusaaja vain antaa mitä kiusaaja haluaa. Hänen oma poikansa oli tietenkin tällainen kristillinen "antaja".

      Toinen ala-asteen opettaja kohdisti lapsiin uskonnollista väkivaltaa ja pakotti osan oppilaista tulemaan kouluun monen monta kertaa pari tuntia aikaisemmin jotta opettaja voisi takoa Jeesusta ja Raamattua sellaisten lasten päihin joilla uskonnollinen aivopesu ei oppitunneilla onnistunut.

      Itse en ole edes ateisti. Pidän mahdollisena että on olemassa jonkinlainen luoja. Mutta Raamattuun en usko lainkaan, se on vain valtaapitäneiden ihmisten moneen kertaan mieleisekseen kirjoittama hirmuvallankäyttöväline.

      Uskonto kokonaan pois päivähoidosta, esiopetuksesta, opetuksesta, armeijasta jne jne!

      • Uskonnolla_kiusattu

        Korjaan että uskovainen opettaja sanoi että kiusaaja vain antaa mitä kiusattu haluaa.


      • Näkökulmaa

        Oli minullakin paha opettaja ollessani kolmannella luokalla.Silloin sitä sanottiin kansakouluksi.Koulun jälkeen näin tuon miesopettajan kouvolan assalla,ja vedin turpiin.Tosin en silloin ollut vielä uskossa.Nuo mainitsemasi asiat joita en kyllä vähättele lainkaan,mutta ovat vielä pientä verrattuna opettajani tekoihin ollessani koulussa.Minua tykkäsi opettaa useinkin karttakeppiä käyttäen kurinpidollisena toimena,ja vieläkään en tiedä syytä siihen koska siihen ei ollut mitään aihetta.Ehkä hän ei pitänyt siitä etten itkenyt.Tämä opettaja ei ollut kristitty.


      • op.Salminekala
        Näkökulmaa kirjoitti:

        Oli minullakin paha opettaja ollessani kolmannella luokalla.Silloin sitä sanottiin kansakouluksi.Koulun jälkeen näin tuon miesopettajan kouvolan assalla,ja vedin turpiin.Tosin en silloin ollut vielä uskossa.Nuo mainitsemasi asiat joita en kyllä vähättele lainkaan,mutta ovat vielä pientä verrattuna opettajani tekoihin ollessani koulussa.Minua tykkäsi opettaa useinkin karttakeppiä käyttäen kurinpidollisena toimena,ja vieläkään en tiedä syytä siihen koska siihen ei ollut mitään aihetta.Ehkä hän ei pitänyt siitä etten itkenyt.Tämä opettaja ei ollut kristitty.

        Sama täällä.
        Oltiin kesäsiirtolassa Kesämäessä ja Tre:n puolesta mentiin sinne Tarjan-
        teella.Istuttiin kivijalkojen katveessa,availin kotoani saamani pakettia ja mu-
        tusteltiin kavereiden kanssa sen sisältöä.Kun eräs miesopettaja lähestyi meitä ja mitään sanomatta huitaisi minua 11 vuotiasta päin kasvoja,nenä
        verta vuotaen.
        Tyypillistä sota - ajan jälkeistä elämää,asiaan ei puututtu millään tavalla.
        Voinko sanoa,että kenen onneksi kun en koskaan tavannut tätä raukkista,
        Sillä vannoin etsiväni tämän raukkiksen ja antavani mitä kuuluu,sillä minulle
        oli kehittyneet lujat ja nopeat kädet joita ei säästelty tarvittaessa.


    • Sakarja

      Oikeastaan syytät Luojaasi julmaksi.
      Jos ja kun noudatetaan raamatun periaatteita ei se jätä sijaa väärille opeille,
      moraalittomuudelle,homoudelle,puolueettomuudelle,ym.huonolle seuralle.

      Raamattu vaatii toimenpiteitä,se on lakikirja meille.
      Samoin jos rikot maallisialakeja ja saat tuomion,sanotko lain toimeenpanijaa
      julmaksi?

      • gyguygyug

        Riippuu hieman laista. Ei se ole mikään ehdoton normi, vaan ihmisten säätämä ja saattaa olla siten aivan päin persettä tehty. Ja kun Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen... niin oliko esikuvakin samanlainen tunari kuin me ihmiset tuppaamme olemaan?


      • kivittäkääsaastaiset

        Väitätkö ihan vakavissasi,että ooseksenkirjoen lakeja tulisi noudattaa? Kyllä on aloittajalla sitten aihettakin pelkoonsa!


    • rienaajat

      Miten helvetissä jotkut uskovaiset eksyy tänne uskontojen uhrit palstalle vielä uhkailemaan.

    • jnj

      ei kannata pelätä uskovaisia ovat vain fyysisesti heikkoja ja jos huomaavat jonkun vahvan kaverin käyvät säälimättä kimpuun henkisesti näin on turpaan vaan uskiksia mielenvikaisia ovat,

      • ei.noin

        Aika huono neuvo. Kyllä niistä voi ihan yksinkertaisesti olla vain välittämättä. Sen mihin uskoo ja mitä mistäkin asiasta ajattelee, voi päättää ihan itse täysin riippumatta siitä, mitä joku toinen siitä sanoo.


    • klpo

      Krisitnuskoa on levitettävä "rauhassa rauhaa pitäville!" Uuden Testamentin mukaan!

    • kysely

      sanot ,että uskikset ovat julmia. Mitä tarkoitat sillä?

    • la-hti

      yläkoukkua ilkeilevät ovat kuin pienet hiiret ryhmässä ja suuttuvat helposti jos ei huomioi tai puhu koko ajan .

    • narukäsipikkupojat

      lue evankeliumia siinä on todellista voimaa.

    • Petturit

      Jos olit jonkun uskonnon jäsen ennen niin sanon että sinulla ei ole oikeutta valittaa. Valitsin tämän uskonnon omasta vapaasta tahdostasi, joten älä valita!

    • Okkultismiin, vapaamuurismiin ja Satanismiin perehtyneenä voin kertoa että suurin ongelma tällä hetkellä uskovaisten piirissä on ns. "lain orjuus". Tämä tarkoittaa sitä että kirkossa on tavallaan toisistaan tietämättä kaksi kansaa. Toiset rukoilevat Jumalaa, toiset Jeesusta lopputuloksen ollessa sen mukainen. Illman Jeesusta ei saa armoa! Tämän vuoksi 6 000 000 juutalaista joutui 1940-luvulla keskitysleireille ja kaasukammioihin. Auschwitzin keskitysleirin portissa mainittu "Arbeit Macht Frei" eli "Työ vapauttaa" olisikin pitänyt olla "Jeesus vapauttaa" (Jeesus on vapahtaja). Kolikon kääntöpuolena (ja harvemmin mainittuna yksityiskohtana) myös natsi-saksan nuoret sotilaat kuolivat nuorena tehtyään ensin "valan" Hitlerille Jumalan nimeen. En tiedä pääsikö kumpikaan puoli koskaan taivaaseen. Jos olet siis saanut tiukan uskonnollisen kasvatuksen kuten minä pyydä Jeesusta auttamaan. Tämä on erittäin tärkeä yksityiskohta jota kukaan uskovainenkaan ei aina ymmärrä.

    • exsisar

      kateus.

      • exsisarmyös

        Kateudesta tahtoivat tappaa Jeesuksen sanotaan raamatussa.Minut on nimenomaan ahdistettu pois hellareista juuri kateuden tähden,koska taivas on antanut minulle lahjoja,joita ei leipäpapeilla ole.Nyt kuljen täysin omaa tietäni ja voin sanoa rikasta on elämä.


      • kateutta
        exsisarmyös kirjoitti:

        Kateudesta tahtoivat tappaa Jeesuksen sanotaan raamatussa.Minut on nimenomaan ahdistettu pois hellareista juuri kateuden tähden,koska taivas on antanut minulle lahjoja,joita ei leipäpapeilla ole.Nyt kuljen täysin omaa tietäni ja voin sanoa rikasta on elämä.

        edelleenkin: on se Kateus !

        Ai: "onks tuokin muka taivaaseen...… maallisen elämän menestymisen Kateus.


      • hedelmistään
        exsisarmyös kirjoitti:

        Kateudesta tahtoivat tappaa Jeesuksen sanotaan raamatussa.Minut on nimenomaan ahdistettu pois hellareista juuri kateuden tähden,koska taivas on antanut minulle lahjoja,joita ei leipäpapeilla ole.Nyt kuljen täysin omaa tietäni ja voin sanoa rikasta on elämä.

        Kateus: se on todellakin hellareissa syvästi.

        Vahinkoa itsekin saanut nimenomaan Kateudesta. Enkä edes valehtele.

        Järkytyn tuollaisista seurasta-


    • kadulla

      siellä saarnaajissa on niin sairaita kuin olla voi !

      Vaan: miten jaksaa ne Aidot Uskovaiset niitten "hyvä veli" järjestelmässä mukana, - eivätkö he huomaa, Aitoa kristillisyyttä, vammautuneet.... bisnes, . pedofilia, ym. saarnaajat ???

    • peruskateus

      ne on julmia.

      Kateus.

    • Anonyymi

      niin pelkään minäkin !

    • Anonyymi

      nostavat itsensä "jalustalle", niinhän ne teki fariseuksetkin !

    • Anonyymi

      Vanha kansan viisaus, joukossa tyhmyys tiivistyy.

      Itse kuulun kirkkoon ja elän vaatimatonta elämää.

      2.v harjoitin kotiasketismia ihan kokeilumielessä.

    • Anonyymi

      vähän lainaten: "pahinta mitä helluntai-lahkot voi tehdä: viedä ihmiseltä toivon, ja vieläpä uskon, - uskon armoon !

      KAIKKI, eivät pääse "heidän" menestys-"teologiaansa". . . sitten kommentoivat "ei ole Jumala "siunannut" ????

    • Anonyymi

      lahkot tekevät "osittain hyvää, osittain pahaa" ???

      Miten "pelastus" olisi mukamas määritelty jonkun Azusankadulla Usa-ssa, -ja VASTA 1800- luvun jälkeen. . .
      niin ne mustat " 1800 luvulla "pelastuneet" vievät "valkoihoisia" kuin kuoriämpäreitä, - entä ENNEN "azusankadun" "herätystä". . .
      Jeesuksen ARMO- alkoi JO Jeesuksen Ristinkuoleman, ja Ylösnousemuksessa.
      Yksikään lahko, ei voi "sovittaa" Jeesuksen Armoa, Ristinkuolemaa.

    • Anonyymi

      Miksi uskovaiset eivät ole väkivaltaisia ja julmia toisia kohtaan?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2884
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      536
      2733
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1885
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1867
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1758
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      302
      1698
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1352
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      62
      1163
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1144
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe