Onko seksi parasta vasta noin 50 v?

Sinkkuliisi

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielipiteitähän on monen näköisiä.Kyllä tuo varmaan osaan ihmisiä päteekin,mutta jokainen on erilainen ja on erilaiset tarpeet.toiset syttyy myöhemmin ja toiset sammuu aikasemmin.

    • Nvm1962

      On.

    • rouva46

      Ja paskat mitä enemmän ikää tulee sitä vähemmän kiinnostaa ennen ukon kanssa naitiin useesti viikossa nyt enää kerran viikossa ei vaan kiinnosta

      • viiskypänen

        kyyllä,aina panettas


      • Kummaltas on into loppunut?


      • hehkuttaja

        kyllä se on kiinni siitä toisesta osapuolesta, onko seksi hyvää vai huonoa, mutta itselläni 55 v sitä parasta, koska avomieheni on täydellinen seksikumppani.


    • rouva46

      Meillä nykyään se kerta viikkoon ja sillonkin pikaset en tiedä johtuuko tosiaan hormoneista ei vaan ole haluja minkäs teet

      • viiskypäinen

        Jaa voisin lainata sulle vähän omista haluistani, mulla kun menee vähän liiankin lujaa tolla rintamalla.


    • zccccv

      Ennemmin ilman kun väkisin lykkii

    • parastako

      Viihdevuosilla oleva nainen on usein
      rento pantava, vähän domina, ennakkoluuloinen, omistushaluinen, oppimishaluton

    • onseniinhelppoo

      Mulle riittää kun ukko tekee temput sit voi kääntää kylkeä ja nukkumaan

    • miehenbiologiaa

      Maistuu kyllä. Tosin olen aina vaihtanut vähän nuorempaan....Joskus käyn sutaisemassa tuttuja pikkuisen alle kuuskymppisiä dooriksia. Kevättöitä ja palkaksi saunaa ja pimpsaa.
      Parhaalta ja parhaalta....aina se vaan tuntuu hyvältä. Nyt ei vaan ole paineita perheen perustamisesta tai veloista ym. Voi vaan sekstailla. Että kyllä on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      628
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe