Suuri kyrpä syrjäyttää

suorastaaviddumainekyrpä

Ei... ei pysty!
Ei vaan enää kehtaa seksi/seurusteluasioissa täysin kokemattomana osallistua kavereiden kaa saunailtoihin, koska asia kieltämättä pääsee mua vaivaamaan heidän puhuessa omista suhteistaan ja kokemuksistaan. Itse silloin havahtuisin häpälliseen ikäneitsyyteeni, etenkin saunassa, jolloin uskon heidän mielessään ihmettelevän, kuinka asia ei oo ainakaan alakerrasta kiinni.
Muistan kyllä vuosien taakse kuinka saunominen oli niin toistuvaa ja tavanomaista hommaa niiden jätkien kaa, että varmasti selitystä olisivat vailla jos siis saunasta kieltäytyisin.

Elikkä siis:
Saunon -> häpeän!
Selittelen -> häpeän!
Syrjäydyn -> häpeän.

...ymmärrettävästi tullut valinneeksi pienimmän pahan.
Kohtalotovereita?

5

301

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ToisinaaYmmärrän

Mä sain ekan kokemuksen vasta parikymppisenä ja itelki 21cm. Mutta, muistan kyllä sitä aikaa ku ei ollu kokemusta ja sitä ikäänkuin teeskenteli kuuntelevansa ku ois vanhaki tekijä. No, mä annan vinkiks sen, että elä vaan paljasta sitä hommaa. Vaa menet rohkeesti saunoo yms ja sanot vaikka että ei oo kahtee kk saanu pildee, että ei muuta ku kyttäilee kylille. Must ittest tuli aika kone naisten iskemisen suhtee ku pääsin sen ensimmäisen esteen ylitte. Tsemii , kyl naiset lämpee ku saa vaan suun auki, vaikka mitä jauhas lähestulkoo!

• kokematontyttö

Täällä ois kokematon 23-vuotias tyttö, joka ois valmis harjotteleen yhdessä, itseäkin nolottaa kun ei ole vielä kokemusta, enkä tiedä miten sitä saisi fiksummin hankittua.

• virgin23

23v mies helsingistä. Mullakin poikuus löytyy
        Pistä viestiä [email protected] jos kiinnostais :)

• pekaanikukko

Luulis et iso kyrpä on parempi ku sellai milli muna. Ainaki ite oon kokenu sen nii. ite oon siis kaapista tullu homo mies eli ihan sinut asian kanssa. mut mua harmittaa koska mulla on 13 cm ja se on ollu kans aika ankeeta. Eli tsemppejä sinne

• Vanhempa

Mä oli 15 kun mun setä halus panna minua. Jatkaa vieläkin välillä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      272
      2400
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      1289
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1201
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1201
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1145
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      1096
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      962
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      897
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      860
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      767
    Aihe