Ei... ei pysty!
Ei vaan enää kehtaa seksi/seurusteluasioissa täysin kokemattomana osallistua kavereiden kaa saunailtoihin, koska asia kieltämättä pääsee mua vaivaamaan heidän puhuessa omista suhteistaan ja kokemuksistaan. Itse silloin havahtuisin häpälliseen ikäneitsyyteeni, etenkin saunassa, jolloin uskon heidän mielessään ihmettelevän, kuinka asia ei oo ainakaan alakerrasta kiinni.
Muistan kyllä vuosien taakse kuinka saunominen oli niin toistuvaa ja tavanomaista hommaa niiden jätkien kaa, että varmasti selitystä olisivat vailla jos siis saunasta kieltäytyisin.
Elikkä siis:
Saunon -> häpeän!
Selittelen -> häpeän!
Syrjäydyn -> häpeän.
...ymmärrettävästi tullut valinneeksi pienimmän pahan.
Kohtalotovereita?
Suuri kyrpä syrjäyttää
5
360
Vastaukset
- ToisinaaYmmärrän
Mä sain ekan kokemuksen vasta parikymppisenä ja itelki 21cm. Mutta, muistan kyllä sitä aikaa ku ei ollu kokemusta ja sitä ikäänkuin teeskenteli kuuntelevansa ku ois vanhaki tekijä. No, mä annan vinkiks sen, että elä vaan paljasta sitä hommaa. Vaa menet rohkeesti saunoo yms ja sanot vaikka että ei oo kahtee kk saanu pildee, että ei muuta ku kyttäilee kylille. Must ittest tuli aika kone naisten iskemisen suhtee ku pääsin sen ensimmäisen esteen ylitte. Tsemii , kyl naiset lämpee ku saa vaan suun auki, vaikka mitä jauhas lähestulkoo!
- kokematontyttö
Täällä ois kokematon 23-vuotias tyttö, joka ois valmis harjotteleen yhdessä, itseäkin nolottaa kun ei ole vielä kokemusta, enkä tiedä miten sitä saisi fiksummin hankittua.
- virgin23
23v mies helsingistä. Mullakin poikuus löytyy
Pistä viestiä [email protected] jos kiinnostais :)
- pekaanikukko
Luulis et iso kyrpä on parempi ku sellai milli muna. Ainaki ite oon kokenu sen nii. ite oon siis kaapista tullu homo mies eli ihan sinut asian kanssa. mut mua harmittaa koska mulla on 13 cm ja se on ollu kans aika ankeeta. Eli tsemppejä sinne
- Vanhempa
Mä oli 15 kun mun setä halus panna minua. Jatkaa vieläkin välillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899