Ei... ei pysty!
Ei vaan enää kehtaa seksi/seurusteluasioissa täysin kokemattomana osallistua kavereiden kaa saunailtoihin, koska asia kieltämättä pääsee mua vaivaamaan heidän puhuessa omista suhteistaan ja kokemuksistaan. Itse silloin havahtuisin häpälliseen ikäneitsyyteeni, etenkin saunassa, jolloin uskon heidän mielessään ihmettelevän, kuinka asia ei oo ainakaan alakerrasta kiinni.
Muistan kyllä vuosien taakse kuinka saunominen oli niin toistuvaa ja tavanomaista hommaa niiden jätkien kaa, että varmasti selitystä olisivat vailla jos siis saunasta kieltäytyisin.
Elikkä siis:
Saunon -> häpeän!
Selittelen -> häpeän!
Syrjäydyn -> häpeän.
...ymmärrettävästi tullut valinneeksi pienimmän pahan.
Kohtalotovereita?
Suuri kyrpä syrjäyttää
5
295
Vastaukset
- ToisinaaYmmärrän
Mä sain ekan kokemuksen vasta parikymppisenä ja itelki 21cm. Mutta, muistan kyllä sitä aikaa ku ei ollu kokemusta ja sitä ikäänkuin teeskenteli kuuntelevansa ku ois vanhaki tekijä. No, mä annan vinkiks sen, että elä vaan paljasta sitä hommaa. Vaa menet rohkeesti saunoo yms ja sanot vaikka että ei oo kahtee kk saanu pildee, että ei muuta ku kyttäilee kylille. Must ittest tuli aika kone naisten iskemisen suhtee ku pääsin sen ensimmäisen esteen ylitte. Tsemii , kyl naiset lämpee ku saa vaan suun auki, vaikka mitä jauhas lähestulkoo!
- kokematontyttö
Täällä ois kokematon 23-vuotias tyttö, joka ois valmis harjotteleen yhdessä, itseäkin nolottaa kun ei ole vielä kokemusta, enkä tiedä miten sitä saisi fiksummin hankittua.
- virgin23
23v mies helsingistä. Mullakin poikuus löytyy
Pistä viestiä [email protected] jos kiinnostais :)
- pekaanikukko
Luulis et iso kyrpä on parempi ku sellai milli muna. Ainaki ite oon kokenu sen nii. ite oon siis kaapista tullu homo mies eli ihan sinut asian kanssa. mut mua harmittaa koska mulla on 13 cm ja se on ollu kans aika ankeeta. Eli tsemppejä sinne
- Vanhempa
Mä oli 15 kun mun setä halus panna minua. Jatkaa vieläkin välillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673468- 152136
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701251- 441221
- 371131
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471004
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411000