http://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/2015033019447801_pk.shtml
Merkkeliä kutsutaan ihan turhaan rautarouvaksi, mikä rautarouva sellainen on jota kregutkin vedättävät miten tahtovat! Tutti Jurppilaiseen verrattava pata rautarouva merkkel on, muorille on tullut vanhuus !
"Merkel Suomessa: Kannattaa varautua pitkiin neuvotteluihin Kreikan kanssa
Saksan liittokansleri korosti Helsingissä haluavansa pitää Kreikan euroalueen jäsenenä. Hän ennakoi pitkiä neuvotteluita Kreikan rahoituksesta ja sen ehdoista.
Video: Angela Merkel ja Alexander Stubb.
18:00
Pääministeri Alexander Stubb ja Saksan liittokansleri Angela Merkel pitivät yhteisen lehdistötilaisuuden Smolnassa liittokanslerin Suomen-vierailun aluksi. Video: Yle
Saksan liittokansleri Angela Merkel korostaa, että Kreikan on pysyttävä euroalueen jäsenenä.
– Minun polittiset toimeni eivät riipu siitä, mitä mielipidetiedustelut sanovat, Merkel sanoi vastauksena kysymykseen Kreikan euroerosta.
Saksan yleisradioyhtiön ZDF:n kyselyn mukaan 52 prosenttia saksalaisista kannattaa Kreikan eroa eurosta.
– Poliittinen toiveeni on, että Kreikka pysyy euroalueen jäsenenä, Merkel sanoi tiedotustilaisuudessa pääministeri Alexander Stubbin (kok.) kanssa käytyjen neuvottelujen jälkeen.
Merkel kuitenkin varoitti, että neuvottelut Kreikan rahoituksesta kestävät kauan. Hän sanoi odottavansa nyt Kreikan ja lainoittajainstituutioiden välisten neuvotteluiden tuloksia."
Kreikan valtio on tehnyt ensimmäisen konkurssinsa jo 300 vuotta ennen ajanlaskun alkua, joten siellä nuo hommat kyllä osataan !
Late Lapista. SSSS Ry!
SAKSAN RAUTAROUVA, ON PATARAUTAA!
2
55
Vastaukset 2
- Liebe-Angela
Saksan Rouva löysi yllättävän sukkelasti aikaa tulla Stubbin kampanja-apuriksi vaikka Euroopan talous horjuu kuilun partaalla.
Kiireelisempää onkin tulla pelastamaan kevätjäihin vajovaa urheilijapoikaa, tämä nainen ei ole ensimmäistä kertaa vakavalla asialla.
"Ota rauhallisesti, kyllä sä sieltä selviät!" ja taas nousee jo pahasti hyytyneen hymyn tilalle uusi, ikenet korviin asti paljastava.
Yhteisellä Euroopan asiallahan tässä ollaan, wir zusammen!http://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/2015033019447801_pk.shtml
Kuvasta päätellen Merkkel kävi tarkastamassa stubelon kaikki 72 hammasta !
Late Lapista. SSSS Ry!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459