Seksiseuraa miehelleni

Marjahelena66

Hei. Olen 49 vuotias nainen ja etsin seksiseuraa miehelleni. Syynä tähän on, että tarpeemme ovat niin erilaiset. Minulle riittäisi nykyään ehkä kerran kuukaudessa, kun taas mieheni olisi kovasti aktiivinen lähes joka yö.

Tämä myrkyttää suhdettamme, joka muuten on erinomainen.

Hyväksyn sen, että mieheni haluaa seksiä enemmän kuin minä, mutta en kuitenkaan halua että hän lähtee etsimään sitä baaritiskeiltä. Sitäpaitsi mieheni on vähän ujo, joten en usko että hän löytäisi muuta kuin maksullista seuraa ja sitä en tahdo.

Niinpä olen valmis antamaan mieheni ”lainaksi” kanssasisarelle jolla on ehkä kotonaan vastaava ongelma. Tai voit olla sinkkukin, kunhan ymmärrät säännöt: sinä et vie miestäni, saat vain lainaksi. Toivon, että ymmärrät minun olevan vakavissani: en siis hae seuraa itselleni, enkä koskaan halua ”osallistua” mitenkään, mutta haluan valita miehelleni sopivan seuralaisen. Kun tapaatte, en ole paikalla ja jos silloin tuntuu, että teillä synkkaa, niin jatko on teidän asianne.

Tämän on tarkoitus olla lahja ja yllätys miehelleni, jonka tiedän aidosti kärsivän tilanteestamme.

Mieheni on viisikymppinen, hoikka ( 180 cm, 80 kg), tumma ja hyväkuntoinen. Seksissä hän pitää kaikesta normaalista, mutta erityisesti hän nauttii kun saa leikitellä kielellään. Joskus hän on sanonutkin, että seksissä hän nauttii siitä kun saa naisen nauttimaan. Toki hän pitää myös siitä, että hänelle ”tehdään hyvää” kuten myös ihan rakastelusta. Ja siitä hän myös pitää, jos naisella on jotain seksikästä yllä -tai alla. Minulla on kaapit täynnä hänen tuomiaan asusteita, mutta minä en niitä hänen surukseen oikein osaa käyttää.

Jos sinua aidosti kiinnostaa mieheni lainaaminen luvallisesti, niin ota yhteyttä ja kerro vähän itsestäsi. Koska tiedän mieheni naismaun, niin kuva olisi kiva yllätys. Lähetän tietysti mieheni kuvan takaisin.

Toivon, että ongelmaamme löytyy ratkaisu.


[email protected]

5

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nohuhuhuhh

      wau .. Tämä oli rohkeeta ja antaisevaa

      Minun mielestä, jos sinä kunnioitat ja pidät huolta tälleen hänen seksihalukkuudesta, eikö tämä ole itse jo arvokas asia, että hänenkin pitäisi arvostaa sinun ''ei jatkuvaa seksihalua'' ja voitte tehdä sopi
      van keskisopimuksen, että annat hänelle enemmän kuin sen kerran kuussa vaan.

      Ja jos ollaan vielä rehellisempiä, ei se homma ole kaupallinen et ota mieheni ja palauta se päiväs. Siihen sisältyy tunteet tietenkin, ensinnäki sinun tunteen, koska vaikutat rakastavan miehesi ja toiseks sun miehen ja sen tytön tunteet, koska yksinkertaisesti seksissä sisältyy tunteita vai mitä :>

      Tämä on aika tyhmä lähteä kokeilemaan, koska luultavasti menetät miehesi tai puolet miehestäsi. Keho on sinun luona ja sydän ja aivot aivan muualla.

      Mutta tsemppiä sinulle vaan.

    • nonna567

      ajatuksena hieno ele rakastasi kohtaan, mutta kannattaako lähteä riskeeraamaan.....

    • eiseuranhakua

      Mene tuonne Iskuri seuranhakupalstalle.

    • hjkrt

      mitäs jos se vaan vetäs käteen kuten muutkin naimisissa olevat puutteessa elävät miehet joiden akat eivät viitsi vaivautua alle muutamaksi minuuitksi munan tyhjennystalkoihin

    • miehelleni

      Onpa mies keksinyt mielestään oivan keinon. Toimiiko naiseksi tekeytyminen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7754
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4596
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3251
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1488
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1476
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1189
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      277
      1088
    Aihe