Suuresti hämmästelen ettei paikkakunnan oma lehti ole mitenkään uutisoinut paikkakunnan suurimman yksityisen työnantajan yrityssaneeraukseen hakeutumista. Siinä on pahimmassa tapauksessa parin sadan ihmisen työpaikat kyseessä. Parhaassakin tapauksessa moni alihankkija tai tavaran toimittaja saa luottotappioita. Miksi journalistit vaikenevat tästä surullisesta uutisesta?
Orivesiläiset journalistit
Osallinen
6
87
Vastaukset
- Yrittämisenriski
Tämä on todella surullinen uutinen.
- Esinahkaeinari
Mikähän pulju on kyseessä?
- Nomikäköhän
Oriveden suurin yksityinen työnantaja.
- notämähän
Kaikki Vedet Lattialla firmako?
- Pöydänaltaääni
Ei sitä viellä tohi lehdessä kertoo, kun me ei olla viellä päästy yksimielisyyteen kuka saa mitäkin halvalla.......
- Likinäkö
Nyt on lehdessäkin herätty, näkyy olevan nettsivuilla jo juttu. Ei mennyt kuin viikko kun asiasta täällä kirjoitettiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076