Suuresti hämmästelen ettei paikkakunnan oma lehti ole mitenkään uutisoinut paikkakunnan suurimman yksityisen työnantajan yrityssaneeraukseen hakeutumista. Siinä on pahimmassa tapauksessa parin sadan ihmisen työpaikat kyseessä. Parhaassakin tapauksessa moni alihankkija tai tavaran toimittaja saa luottotappioita. Miksi journalistit vaikenevat tästä surullisesta uutisesta?
Orivesiläiset journalistit
Osallinen
6
101
Vastaukset
- Yrittämisenriski
Tämä on todella surullinen uutinen.
- Esinahkaeinari
Mikähän pulju on kyseessä?
- Nomikäköhän
Oriveden suurin yksityinen työnantaja.
- notämähän
Kaikki Vedet Lattialla firmako?
- Pöydänaltaääni
Ei sitä viellä tohi lehdessä kertoo, kun me ei olla viellä päästy yksimielisyyteen kuka saa mitäkin halvalla.......
- Likinäkö
Nyt on lehdessäkin herätty, näkyy olevan nettsivuilla jo juttu. Ei mennyt kuin viikko kun asiasta täällä kirjoitettiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041809
Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4121376Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1131268Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.131247En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va1691244Miten yrität saada tilannetta eteenpäin
ettei jäätäisi päikoilleen, missä kumpikin ikävöi omalla tahollaan?761093- 981039
Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta
Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.90995Kauneutesi kiinnitti huomioni
mutta oikeesti rakastuin tapaan, miten näet asiat ja kaikki. Olet liian ihana, enkä tiedä miten sen saisin sanottua.33992En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.92939